| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Oblikovanje cen storitev občinskih gospodarskih javnih služb varstva okolja
Laura Urbančič, 2019, magistrsko delo

Opis: Občinske gospodarske javne službe s področja varstva okolja so področje, ki zadeva vsakega prebivalca nekega naselja oziroma območja in skupnosti, saj na njem temelji razvoj vseh ostalih dejavnosti v naselju. Če to področje ni urejeno, je tudi razvoj ostalih dejavnosti okrnjen. Posledica monopolnega položaja izvajalcev dejavnosti s tega področja so tudi določene oziroma tarifirane cene gospodarskih javnih služb varstva okolja, ki pomenijo regulacijo države oziroma lokalne skupnosti in obstoj kontrole nad morebitno zlorabo monopolnega položaja. Pristojnost določanja cen je z Uredbo o metodologiji določanja cen obveznih občinskih javnih služb varstva okolja , ki je začela veljati 1. 1. 2013, prenesena na občine. Navedena Uredba vsebuje določbe za oblikovanje cen storitve oskrbe s pitno vodo, za odvajanje in čiščenje komunalne in padavinske vode, zbiranje določenih vrst odpadkov, obdelavo določenih vrst odpadkov in odlaganje ostankov predelave ali odstranjevanje komunalnh odpadkov. Izvajalci javnih služb predlagajo ceno posamezne storitve in predložijo pristojnemu občinskemu organu v potrditev. Pri določanju cen oziroma presoji upravičenosti višine določenih cen pa igra pomembno vlogo tudi primerjalna analiza Inštituta za javne službe, ki je pomembna tako za izvajalce kot za občinske organe. Cene posameznih storitev javnih služb so sestavljene iz dela, ki predstavlja stroške javne infrastrukture, dela, ki predstavlja stroške izvajanja storitev posamezne javne službe in dela, ki predstavlja morebitne okoljske dajatve. V magistrski nalogi so poleg opredelitve obveznih občinskih gospodarskih javnih služb varstva okolja in pravil določanja cen storitev le-teh, ki izhajajo iz Uredbe bo o metodologiji določanja cen obveznih občinskih javnih služb varstva okolja, na splošno predstavljene tudi same javne službe. Svojo magistrsko nalogo sem podkrepila še s primerjavo zaračunanih cen nekaterih storitev med občinami.
Ključne besede: Javne službe, lokalne gospodarske javne službe, komunalne storitve, določanje cen, komunalno gospodarstvo, občinske javne službe, varstvo okolja.
Objavljeno: 19.12.2019; Ogledov: 465; Prenosov: 79
.pdf Celotno besedilo (1,68 MB)

2.
ZADOVOLJSTVO UPORABNIKOV KOMUNALNIH STORITEV KOMUNALNO STAVBNEGA PODJETJA KOSTAK D.D.
Natalija Kovačič, 2009, diplomsko delo

Opis: Uspeh storitvenega podjetja je odvisen od nakupnih odločitev uporabnikov storitev. Prav zaradi tega si storitvena podjetja prizadevajo zadovoljiti uporabnike tako, da bi ostali zvesti podjetju in določeni storitvi. Pri odločanju o uporabi storitve pa ima največji vpliv zaznavanje oziramo dojemanje, kar pa je lahko od uporabnika do uporabnika različno. Odziv le tega lahko sega od nezadovoljstva do izjemnega ugodja. Zadovoljstvo uporabnika je psihološko stanje, ki izhaja iz procesa nakupnega odločanja in se dokončno oblikuje v ponakupni fazi, pri čemer zadovoljstvo ali nezadovoljstvo postane sestavni del njegovih izkušenj ter s tem osnova za prihodnje ukrepanje. Proces zadovoljevanja potreb je kontinuiran, saj so uporabniki vedno s čim nezadovoljni. Na primeru Komunalno stavbnega podjetja Kostak smo želeli ugotoviti zadovoljstvo uporabnikov z izvajanjem komunalnih storitev podjetja, zlasti katere storitve z vidika uporabnikov opravlja podjetje dobro in kaj je tisto, kar lahko ob skrbi za okolje še izboljša. Pri izvajanju merjenja zadovoljstva z vprašalniki je potrebno izvajati celostni pristop merjenja zadovoljstva, kar pomeni, da morajo pri raziskavi posredno ali neposredno sodelovati vsi zaposleni, potrebno je upoštevati mnenja in stališča anketiranih, uporabiti že zbrane interne podatke in o rezultatih obvestiti vse zaposlene. Priporočljivo je, da podjetja merjenje zadovoljstva izvajajo kontinuirano, rezultate pa primerjajo v posameznih časovnih obdobjih.
Ključne besede: storitev, klasificiranje storitev, zadovoljstvo uporabnika, komunalna dejavnost, komunalno gospodarstvo
Objavljeno: 10.06.2010; Ogledov: 1683; Prenosov: 242
.pdf Celotno besedilo (1,28 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici