| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ZADOVOLJSTVO UPORABNIKOV KOMUNALNIH STORITEV KOMUNALNO STAVBNEGA PODJETJA KOSTAK D.D.
Natalija Kovačič, 2009, diplomsko delo

Opis: Uspeh storitvenega podjetja je odvisen od nakupnih odločitev uporabnikov storitev. Prav zaradi tega si storitvena podjetja prizadevajo zadovoljiti uporabnike tako, da bi ostali zvesti podjetju in določeni storitvi. Pri odločanju o uporabi storitve pa ima največji vpliv zaznavanje oziramo dojemanje, kar pa je lahko od uporabnika do uporabnika različno. Odziv le tega lahko sega od nezadovoljstva do izjemnega ugodja. Zadovoljstvo uporabnika je psihološko stanje, ki izhaja iz procesa nakupnega odločanja in se dokončno oblikuje v ponakupni fazi, pri čemer zadovoljstvo ali nezadovoljstvo postane sestavni del njegovih izkušenj ter s tem osnova za prihodnje ukrepanje. Proces zadovoljevanja potreb je kontinuiran, saj so uporabniki vedno s čim nezadovoljni. Na primeru Komunalno stavbnega podjetja Kostak smo želeli ugotoviti zadovoljstvo uporabnikov z izvajanjem komunalnih storitev podjetja, zlasti katere storitve z vidika uporabnikov opravlja podjetje dobro in kaj je tisto, kar lahko ob skrbi za okolje še izboljša. Pri izvajanju merjenja zadovoljstva z vprašalniki je potrebno izvajati celostni pristop merjenja zadovoljstva, kar pomeni, da morajo pri raziskavi posredno ali neposredno sodelovati vsi zaposleni, potrebno je upoštevati mnenja in stališča anketiranih, uporabiti že zbrane interne podatke in o rezultatih obvestiti vse zaposlene. Priporočljivo je, da podjetja merjenje zadovoljstva izvajajo kontinuirano, rezultate pa primerjajo v posameznih časovnih obdobjih.
Ključne besede: storitev, klasificiranje storitev, zadovoljstvo uporabnika, komunalna dejavnost, komunalno gospodarstvo
Objavljeno: 10.06.2010; Ogledov: 1442; Prenosov: 227
.pdf Celotno besedilo (1,28 MB)

2.
IZVAJANJE OKOLJSKE POLITIKE EU V KOMUNALNEM PODJETJU ROGAŠKA SLATINA
Slađana Batarilović, 2011, diplomsko delo

Opis: Komunalno dejavnost v občini Rogaška Slatina opravlja Javno podjetje za komunalne storitve OKP. Podjetje izvaja dejavnosti vodooskrbe, odvajanja in čiščenja komunalne odpadne in padavinske vode in logistiko ravnanja s komunalnimi odpadki. Izvajanje teh nalog narekuje okoljska zakonodaja. Slovenija je kot članica Evropske unije (EU) sprejela okoljsko zakonodajo EU. Okoljska zakonodaja je obsežna in rezultati izpolnjevanja zahtev okoljske politike so dolgoročni, zato se bomo osredotočili le na hierarhijo ravnanja z odpadki in operativni program odvajanja in čiščenja komunalne odpadne vode. V diplomskem delu bo najprej predstavljena okoljska politika EU, njene naloge in zgodovinski pregled. Podrobneje bosta obravnavana dva okoljska zakona EU, namenjena varstvu okolja, po katerih deluje javno komunalno podjetje OKP. Pojasnjeni bodo osnovni pojmi komunalne dejavnosti, s poudarkom na komunalnih odpadkih, hierarhiji ravnanja z odpadki, komunalnih čistilnih napravah ter odvajanju in čiščenju komunalnih odpadnih voda. V drugem delu bo predstavljeno dejansko stanje komunalnega podjetja OKP pri izvajanju okoljske politike EU. Ocenjena bo uspešnost izvajanja okoljske politike in predlagani bodo ukrepi za izboljšanje trenutnega stanja.
Ključne besede: okoljska politika EU, komunalna dejavnost, komunalni odpadki, hierarhija ravnanja z odpadki, komunalne čistilne naprave.
Objavljeno: 24.10.2011; Ogledov: 1504; Prenosov: 125
.pdf Celotno besedilo (959,79 KB)

3.
OBLIKOVANJE CEN KOMUNALNIH STORITEV V SLOVENIJI
Katja Simonič, 2012, diplomsko delo

Opis: V Sloveniji je področje komunalnih storitev urejeno z Zakonom o gospodarskih javnih službah ter z Zakonom o varstvu okolja. Zakon o varstvu okolja je tudi natančno določil, katere dejavnosti spadajo pod lokalne gospodarske javne službe oziroma komunalne dejavnosti, ki so med najpomembnejšimi funkcijami vsake občine. Vlada Republike Slovenije je leta 2009 s sprejetjem Pravilnika o metodologiji za oblikovanje cen storitev obveznih občinskih gospodarskih javnih služb varstva okolja, odločanje o oblikovanju cen prepustila občinam. Državna dolgoletna omejevalna cenovna politika s ceno, ki ne pokriva stroškov izvajanja komunalnih dejavnosti, negativno vpliva na poslovanje izvajalcev komunalnih storitev. Slovenija še vedno nima ustreznega sistema za določanje cen komunalnih storitev, zato na tem področju vlada zmeda.
Ključne besede: javne službe, komunalna dejavnost, cene komunalnih storitev
Objavljeno: 12.12.2012; Ogledov: 1377; Prenosov: 200
.pdf Celotno besedilo (1,46 MB)

4.
Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici