| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Problemski pouk pri tehniki in tehnologiji v osmem razredu osnovne šole
Andrej Velikonja, 2021, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo z naslovom Problemski pouk pri tehniki in tehnologiji v osmem razredu osnovne šole je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. Teoretični del je razdeljen na dva sklopa. V prvem sklopu so predstavljena izhodišča za sodoben, kakovosten pouk, ki sledi kompetencam vseživljenjskega učenja (kompetencam 21. stoletja). Drugi sklop je posvečen strukturi učnega načrta predmeta Tehnika in tehnologija v osnovni šoli (Učni načrt, 2011). Na podlagi teoretičnih izhodišč smo pri predmetu tehnika in tehnologija v osmem razredu osnovne šole načrtovali didaktične sklope, zasnovali in izvajali vsebine tehnike in tehnologije po predstavljenih izhodiščih, metodah in oblikah na učenca usmerjenega pouka ter opazovali rezultate. Za analizo so bile uporabljene osnovne opisne statistike in kvalitativne metodološke metode (spremljanje dejavnosti, anekdotični zapisi in fotografsko spremljanje dejavnosti). Cilj naloge je bil analizirati naslednje vidike: – didaktični in metodični vidiki načrtovanja in izvedbe nalog z vidika ciljev in kompetenc 21. stoletja, – načrtovanje didaktičnih sklopov, ki zajemajo ustvarjalne vsebine področja tehnike in tehnologije v osmem razredu osnovne šole, – vpliv prostorskih in materialnih pogojev dela na izvedbo zastavljenih nalog, – vrednotenje postopkov dela in rezultatov dela učencev, ki so nastali na podlagi meril, oblikovanih v okviru načrtovanih vsebin pouka.
Ključne besede: osnovna šola, tehnika in tehnologija, problemski pouk, kompetence 21. stoletja
Objavljeno: 25.05.2021; Ogledov: 82; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (5,65 MB)

2.
Inovativna pedagogika 1 : 1 pri tehniškem izobraževanju
Petra Kores, 2016, diplomsko delo

Opis: Bistvo učnega procesa je poleg vzgoje (afektivnega področja) predvsem usvajanje znanj (kognitivni pogled) in spretnosti (kompetence). Kako kakovostno bo to znanje, je odvisno od učinkovitosti učenja. 21. stoletje je stoletje sodobne informacijske družbe, ki ustvarja vedno večje in nove izobraževalne zahteve ter izzive in ob tem hkrati zagotavlja nova orodja za zadovoljitev le-teh. Zaradi zahtev po učinkovitem učenju in pridobivanju kakovostnega znanja le-tega skoraj ni mogoče več pridobiti s tradicionalnim poučevanjem in učenjem. Zato je nujno potrebna sprememba, miselni preskok, na področju izobraževalnega sistema. Diplomska naloga temelji na vpogledu v »inovativno pedagogiko 1 : 1« v splošnem izobraževanju in še posebej na področju tehniškega izobraževanja. Inovativna pedagogika 1 : 1 je usmerjena v sodelovalno, poizvedovalno in raziskovalno učenje, v nove metode dela, uporabo informacijsko komunikacijske tehnologije, nova učna okolja, samostojnost in personalizacijo učenja. Vse našteto povečuje učinkovitost učenja, kompetentnost ter pripravljenost učencev na zaposlitev.
Ključne besede: učenje, poučevanje, tehnika in tehnologija, inovativna pedagogika 1 : 1, IKT, sodelovalno učenje, motivacija, kompetence 21. stoletja, nova učna okolja, kreativna učilnica, kognitivno učenje, učni načrt.
Objavljeno: 11.11.2016; Ogledov: 757; Prenosov: 117
.pdf Celotno besedilo (643,98 KB)

3.
Projektno učno delo z Raspberry Pi
Mitja Utroša, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi sem predstavil kartični računalnik Raspberry Pi in vzroke za izbiro le-tega med množico ostalih primerljivih produktov, ki so trenutno na tržišču. Opisal sem programsko opremo SolidWorks in Fritzing, ki sta uporabljeni za načrtovanje praktičnega dela. V diplomski nalogi sem predstavil tiste periferne naprave in osnove njihovega delovanja, ki sem jih uporabil v praktičnem delu naloge. Osnova vsakega kvalitetnega izdelka sta dober načrt in dobra organizacija dela. Zato sem izbral in v diplomski nalogi predstavil tudi didaktično metodo projektno učno delo. Bistvo te metode je, da učenci z aktivnim odnosom do vsebin rešujejo konkretne naloge. Je tudi način dela, s katerim se učenci učijo postopkov vodenja, organiziranja dela in izvajanja projektnega učnega dela od zamisli, načrtovanja izdelka, izdelave, predstavitve in na koncu tudi evalvacije celotnega poteka in tudi izdelka. V osrednjem delu diplomske naloge sem predstavil primer projektnega učnega dela z uporabo Raspberry Pi-ja kot krmilnega elementa za izdelavo daljinsko vodenega vozila. Projektno učno delo sem zaradi obsežnosti in narave dela načrtoval v okviru dni dejavnosti in tehničnih dni. Le-ti so namenjeni tudi medpredmetnemu povezovanju, nadgradnji in uporabi pridobljenih znanj v praksi oziroma na praktičnih primerih. V diplomskem delu predstavljen praktični primer projektnega učnega dela, združuje znanje iz predmetov Tehnika in tehnologija, Računalništvo, Elektrotehnika, Elektronika z robotiko in Fizika.
Ključne besede: Raspberry Pi, projektno učno delo, tehnični dnevi, medpredmetno povezovanje, model vozila, kompetence 21. stoletja
Objavljeno: 27.10.2014; Ogledov: 1945; Prenosov: 224
.pdf Celotno besedilo (3,76 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici