1. Key customers : how to manage them profitablyMalcolm McDonald, Beth Rogers, Diana Woodburn, 2000, učbenik za višje in visoke šole Ključne besede: potrošnik, zadovoljstvo, strategija trženja, trg, marketing, trženje, komercialno poslovanje, management, uspešnost poslovanja, vodstveno računovodstvo, kupci, ponudba, spremembe, perspektive, kritika, strategija, uporabniki, tržno planiranje, organiziranost, pospeševanje prodaje, poslovno sodelovanje, poslovni proces, partnerstvo, poslovni odnosi, vrednotenje, meritve, dobiček, donos, verige, management, manager, računovodske informacije, vodenje, predvidevanje, prihodnost, cilj, sposobnosti, učbeniki, priročniki, primeri, case study Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1317; Prenosov: 82
Povezava na celotno besedilo |
2. Uvedba klicnega centra kot poslovna priložnost podjetja Prorelax d.o.o. : diplomsko deloTanja Gostenčnik, Božidar Hudopisk, 2005, diplomsko delo Ključne besede: pospeševanje prodaje, telemarketing, tržno planiranje, prodajna politika, aktivnosti, prodaja po telefonu, organizacijske strukture, podjetje, družina, zasebno podjetje, podjetnik, priložnosti, telekomunikacije, komercialno poslovanje, komunikacije, podjetništvo, storitve, dejavnost, ponudba, Slovenija, organizacija, ocenjevanje Objavljeno v DKUM: 02.06.2012; Ogledov: 1782; Prenosov: 83
Celotno besedilo (721,88 KB) |
3. Razvoj in uvajanje novega izdelka v podjetju SILKEM d.o.o. : diplomsko deloValerija Predikaka, 2006, diplomsko delo Ključne besede: novi proizvodi, razvoj, tržne raziskave, medorganizacijsko trženje, metode, izdelki, značilnosti, trg, proizvodi, marketing, dejavnost, trženje, komercialno poslovanje, podjetje, strategija trženja, komuniciranje, ideje, blagovne znamke, kemična industrija, testiranje, prednost, tržne poti, poslovno okolje, politika izdelka, ponudba, cilj, organiziranost, predstava Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1828; Prenosov: 95
Celotno besedilo (538,05 KB) |
4. Logistični vidiki uvajanja novega izdelka na tržišče - primer podjetja Ptujske pekarne in slaščičarne d.d. : diplomsko deloNatalija Breznik, 2006, diplomsko delo Ključne besede: logistika, značilnosti, novi proizvodi, trg, razvoj, marketing, dejavnost, trženje, komercialno poslovanje, podjetje, strategija trženja, komuniciranje, prehrana, živilska industrija, prehrambena industrija, oglaševanje, ekonomska propaganda, tržne poti, distribucija, izdelki, proizvodi, politika izdelka, življenjski cikel, kalkulacije, poslovno komuniciranje, poslovno sodelovanje, ponudba, cilj, cene, informacije, predstava, storitve Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1898; Prenosov: 92
Celotno besedilo (1,25 MB) |
5. Analiza poslovnega okolja in tržnih priložnosti slovenskih podjetij na ruskem tržišču : diplomsko deloUrška Lichtenegger, 2006, diplomsko delo Ključne besede: poslovno okolje, mednarodni trg, priložnosti, trg, tuje investicije, podjetje, mednarodno podjetje, dežele, ekonomska politika, država, Rusija, Slovenija, komercialno poslovanje, ocenjevanje, družbenopolitični odnosi, mednarodna kooperacija, reševanje problemov, regionalna ekonomika, politične razmere, gospodarstvo, socialni položaj, mednarodno sodelovanje, mednarodni ekonomski odnosi, mednarodno ekonomsko sodelovanje Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2201; Prenosov: 140
Celotno besedilo (495,81 KB) |
6. Razvijanje strategije rasti in razvoja za podjetje Dolce Vita d.o.o. : diplomsko deloKarmen Poplas, 2006, diplomsko delo Ključne besede: podjetje, poslovno okolje, razvoj, uspešnost poslovanja, strateško planiranje, analiza poslovanja, SWOT analiza, planiranje poslovanja, komercialno poslovanje, predstava, živilska industrija, distribucija, prehrana, cilj, poslovni proces, politika podjetja, živila, dejavnost, izdelki, politika izdelka, strategija, struktura Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1921; Prenosov: 138
Celotno besedilo (569,34 KB) |
7. Nabavna logistika podjetja Granit d.d. : diplomsko deloBarbara Doberšek, 2006, diplomsko delo Ključne besede: gradbena industrija, gradbeništvo, logistika, poslovni proces, organizacija, organiziranost, preskrbovalne verige, poslovne funkcije, nabavna politika, dobava, dobavitelji, proizvodi, izdelki, organizacijske strukture, nabava, skladišča, skladiščenje, komercialno poslovanje, distribucija, verige, podjetje, Slovenija Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1837; Prenosov: 66
Celotno besedilo (334,72 KB) |
8. Strategija trženja proizvodnega podjetja X na ruskem trgu : diplomsko deloAlenka Šüklar, 2006, diplomsko delo Ključne besede: strategija trženja, komuniciranje, podjetje, industrijska organizacija, strojna industrija, proizvodnja, proizvodi, izdelki, politika izdelka, proizvodni programi, poslovanje podjetja, cilj, mednarodno trženje, konkurenca, mednarodno poslovanje, strateško planiranje, poslovno okolje, marketinški splet, marketing mix, komercialno poslovanje, tržne poti, mednarodni trg, Slovenija, Rusija, tržna analiza, tržne raziskave, izvoz, distribucija, značilnosti, tržno planiranje, analiza poslovanja, dejavnost Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1830; Prenosov: 107
Celotno besedilo (534,65 KB) |
9. Pomembnost logistične službe kot samostojne službe na primeru podjetja Citroën Slovenija d.o.o. : diplomsko deloNatalija Juraga, 2006, diplomsko delo Ključne besede: avtomobilska industrija, logistika, poslovni proces, organizacija, organiziranost, preskrbovalne verige, poslovne funkcije, projekti, matrike, kupoprodaja, organizacijske strukture, nabava, stroški, nabavna politika, komercialno poslovanje, nakup, optimizacija, cilj, nabava, distribucija, verige, podjetje, Slovenija Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2149; Prenosov: 73
Celotno besedilo (396,57 KB) |
10. Marketinško komuniciranje v podjetju Gorenje - nova generacija aparatov NGC 600 : specialistično deloDavid Pirc, 2006, specialistično delo Ključne besede: promocija, gospodinjski aparati, bela tehnika, politika izdelka, novi proizvodi, tržno planiranje, proizvodnja, predstava, elektroindustrija, marketinški splet, marketing mix, povezanost, poslovno komuniciranje, komercialno poslovanje, marketing, trženje, komuniciranje, potrošnik, blagovne znamke, oblikovanje, pospeševanje prodaje, tržne raziskave, oglaševanje, ekonomska propaganda, internet, računalniške mreže, televizija, uporabniki, pozicioniranje, strategija, poslovni proces, metode, programi Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2228; Prenosov: 100
Celotno besedilo (4,53 MB) |