| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VLOGA IN POLOŽAJ SLOVENSKIH HONORARNIH NOVINARJEV V KOMERCIALNIH MEDIJIH
Anita Kovačič, 2009, diplomsko delo

Opis: V slovenski komercialni medijski industriji je moč prepoznati nezanemarljiv delež honorarnih novinarjev brez katerih bi bilo glede na njihovo številčnost slovensko novinarstvo močno okrnjeno. Med njimi so tudi takšni, ki so se — če želijo ostati v novinarskem poslu, velikokrat prisiljeni odreči tudi socialni in zdravstveni zaščiti, pa četudi njihovo delo morda vsebuje vse elemente običajne, redne zaposlitve, ki bi je zato morali biti deležni.
Ključne besede: mediji, komercialni mediji, honorarni novinarji, zaposlovanje novinarjev
Objavljeno: 24.09.2009; Ogledov: 7284; Prenosov: 252
.pdf Celotno besedilo (767,81 KB)

2.
RADIO IN TELEVIZIJA V SLOVENSKI KULTURNI ZGODOVINI
Urška Pelko, 2015, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so strnjeno predstavljeni zgodovinski razvoj radia in televizije na Slovenskem, dejavnosti, na katere sta vplivala radio in televizija in s katerimi sta pustila pečat v slovenski kulturni zgodovini. Predstavljeni so tudi komercialni radii in televizije ter primerjani z nacionalnim RTV Slovenija. V diplomskem delu je uporabljena deskriptivna raziskovalna metoda, pri osebah in zgodovinskih dejstvih pa zgodovinska metoda.
Ključne besede: množični mediji, zgodovina radia, zgodovina televizije, radijska igra, RTV Slovenija, program radia in televizije, osebnosti, slovenski jezik na radiu in televiziji, komercialni mediji
Objavljeno: 11.03.2015; Ogledov: 1689; Prenosov: 492
.pdf Celotno besedilo (784,78 KB)

3.
ZAUPANJE V MEDIJE
Luka Romih, 2016, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge je ugotoviti zaupanje v medije in predstaviti zaupanje v javne in komercialne medije. V teoretičnem delu smo predstavili teorijo in se dotaknili nekaterih že izvedenih raziskav na temo zaupanja v medije. Prav tako smo v teoretičnem delu predstavili pojem množičnih medijev (tradicionalni mediji, rumeni mediji, spletni mediji, alternativni mediji) in pojem zaupanja v medije ter zaupanja nasploh. V empiričnem delu diplomske naloge smo z anketnim vprašalnikom preverjali in merili kakšno zaupanje imajo uporabniki do medijev. V sklepu smo ugotovili, da zaupanje v medije pada, ljudje pa še vedno najbolj zaupajo tradicionalnim medijem, nekoliko manj spletnim medijem in alternativnim medijem, najmanj pa pričakovano zaupajo rumenim medijem.
Ključne besede: zaupanje v medije, javni mediji, komercialni mediji, množični mediji
Objavljeno: 08.09.2016; Ogledov: 800; Prenosov: 123
.pdf Celotno besedilo (2,03 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici