| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 9 / 9
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Primerjalna analiza interpretacije televizijskih/radijskih osebnosti (govorni in vsebinski vidik) : diplomsko delo
Arnej Ivkovič, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu analiziramo neknjižno besedje voditeljev pri vodenju oddaj na nacionalni in komercialni televiziji ter njihovo uporabo retoričnih sredstev prepričevanja. V teoretičnem delu je najprej predstavljena kratka zgodovina televizije in televizija kot medij. Sledi predstavitev delitve televizijskih postaj, televizijskih formatov in žanrov ter predstavitev voditelja kot medijske osebnosti. Posebno poglavje smo namenili slovenskemu jeziku, kjer se osredotočamo na njegovo delitev na podlagi zvrstnosti, na stilno vrednost besed, diskurzne označevalce in jezik družbenih omrežij. Teoretski del zaključimo s poglavjem o retoriki. V empiričnem delu najprej podrobneje predstavimo vsako izmed televizijskih oddaj in njihove voditelje. V tem delu predstavimo tudi analizo, s katero smo raziskovali katere socialne zvrsti, stilno zaznamovane besede, diskurzne označevalce, neprimerne besede in katero besedje družbenih omrežij se pojavi v govoru televizijskih voditeljev ter katera retorična sredstva ti uporabljajo pri samem vodenju oddaj. Rezultati analize opozarjajo na nekatere napake in nepravilnosti, ki se pojavijo v govoru televizijskih voditeljev med samim vodenjem oddaje, hkrati pa so lahko različnim televizijskim kot tudi radijskim voditeljem v pomoč za izboljšanje njihovega besedišča in priprave na oddajo.
Ključne besede: televizijski voditelji, javna televizija, komercialna televizija, neknjižno besedje, retorična sredstva prepričevanja
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 321; Prenosov: 76
.pdf Celotno besedilo (1,49 MB)

2.
ANALIZA INFORMATIVNE ODDAJE ODMEVI
Katja Urgl, 2016, diplomsko delo

Opis: Dnevno informativne oddaje so namenjene doseganju in obveščanju široke javnosti. Njihova ključna naloga je informirati javnost o preteklih oziroma najaktualnejših dogodkih. Poleg podajanja informacij je njihova funkcija vplivati na ljudi, vzgajati ter zabavati. Danes imamo gledalci na voljo več različnih dnevno informativnih oddaj. V diplomski nalogi smo analizirali informativno oddajo Odmevi. Naloga je sestavljena iz dveh delov: teoretičnega in empiričnega. V prvem delu smo s pomočjo literature analizirali pomembne pojme za nadaljnjo analizo. Drugi del sestavlja podrobna analiza informativne oddaje Odmevi. Iz analize je razvidno, da informativna oddaja Odmevi aktualno, zanimivo predvsem pa verodostojno poroča o trenutno najpomembnejših dogodkih oziroma dogajanjih pomembnih za družbo.
Ključne besede: javna televizija, komercialna televizija, medijske zvrsti, informativna oddaja
Objavljeno v DKUM: 27.10.2016; Ogledov: 1823; Prenosov: 273
.pdf Celotno besedilo (912,21 KB)

3.
PRIMERJAVA ŠPORTNIH VSEBIN V DNEVNOINFORMATIVNIH ODDAJAH NA NACIONALNI IN KOMERCIALNI TELEVIZIJI
Miloš Tarlać, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo raziskuje, primerja in analizira športne vsebine v dnevnoinformativnih oddajah na nacionalni in komercialni televiziji. V teoretičnem delu naloge je opisan razvoj obeh televizij, predstavljene so njune programske sheme in dnevnoinformativne oddaje Dnevnik na Televiziji Slovenija ter 24ur na POP TV. Opisane so tudi televizijske pravice za neposreden prenos športnih dogodkov, in analizirana je gledanost informativnih oddaj ter športnih vsebin. V glavnem, empiričnem delu naloge je s pomočjo analize občinstva in primerjavo športnih vsebin raziskana razlika v podajanju športnih novic v osrednjih informativnih programih obeh televizij. V nalogi smo ugotavljali razlike in podobnosti v strukturi programske sheme, podajanju športnih poročil in kdo je njihovo ciljno občinstvo.
Ključne besede: dnevnoinformativna oddaja, športna poročila, šport, komercialna televizija, javna televizija, gledanost
Objavljeno v DKUM: 09.09.2016; Ogledov: 1651; Prenosov: 131
.pdf Celotno besedilo (1,59 MB)

4.
PRIMERJALNA ANALIZA SITKOMOV NA SLOVENSKI TELEVIZIJI
Sabina Zag, 2016, magistrsko delo

Opis: Sitkom, ki se je razvil iz kratkih radijskih oddaj, je v ZDA izredno popularen žanr. Njegov glavni namen je, da nasmeji gledalce, medtem ko obravnava vsakdanje teme, s katerimi se lahko marsikdo poistoveti. Ta kratka serija nudi več kot samo zabavo. S svojo humornostjo se poleg vsakdanjih tem dotakne marsikatere tabu teme, velikokrat pa je prežeta z mnogimi stereotipi. Svojo pot si je utrla tudi na slovensko javno in komercialno televizijo. Porast komercialnih televizij je pomembno vplival na razvoj javne televizije, zato mora ta vložiti več truda v svojo programsko shemo. Tekma za gledalce spodbuja televizije, da izbirajo popularne vsebine in s tem obdržijo ali celo povečajo število gledalcev. Tako smo lahko priča predvajanju popularnega sitkoma Sodobna družina na javni televiziji in mnogih drugih sitkomov na komercialni.
Ključne besede: humorno, komično, sitkom, javna televizija, komercialna televizija
Objavljeno v DKUM: 19.07.2016; Ogledov: 1063; Prenosov: 100
.pdf Celotno besedilo (1,41 MB)

5.
PRAVOREČJE V IZBRANIH DNEVNOINFORMATIVNIH ODDAJAH - PRIMERJAVA MED KOMERCIALNO IN NEKOMERCIALNO TELEVIZIJO
Tina Rep, 2015, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu z naslovom Pravorečje v izbranih dnevnoinformativnih oddajah ‒ primerjava med komercialno in nekomercialno televizijo so predstavljeni televizija nasploh, razlika med javno in komercialno televizijo, dnevnoinformativna oddaja ter njene značilnosti, značilnosti voditeljev dnevnoinformativnih oddaj, na kratko sta predstavljeni analizirani dnevnoinformativni oddaji (Svet na Kanalu A in Dnevnik) ter značilnosti publicističnega jezika. Empirični del magistrskega dela je sestavljen iz treh delov, in sicer iz ugotovitev dosedanjih raziskav (diplomskih del, ki so se ukvarjala s sorodno tematiko), analize oddaj na komercialni in nekomercialni televiziji, oddaje so fonetično transkribirane ter primerjane med seboj, ter anketnega vprašalnika, ki bo razkril, katere dnevnoinformativne oddaje so najbolj gledane, ter prikazal oceno govora voditeljev. Pričujoče magistrsko delo tako na podlagi teoretičnih stališč različnih avtorjev in empiričnega dela, v katerem je z različnimi metodami analiziran govor voditeljev obeh vrst televizij, v sklepnem delu delno ovrže tezo, da se pojavljajo večje razlike med analiziranima oddajama.
Ključne besede: komercialna televizija, nekomercialna televizija, dnevnoinformativna oddaja, pravorečje
Objavljeno v DKUM: 25.11.2015; Ogledov: 1093; Prenosov: 89
.pdf Celotno besedilo (1,49 MB)

6.
PRIMERJAVA REGIONALNIH PRISPEVKOV V ODDAJAH 24 UR IN DNEVNIK
Marko Maučec, 2013, diplomsko delo

Opis: Javna TV Slovenija in komercialna Pop TV sta glavni televiziji v Sloveniji, ki imata tudi največji delež gledanosti. To velja tudi za njuni osrednji informativni oddaji – Dnevnik na javni televiziji in 24 ur na komercialni televiziji. Obe dajeta velik poudarek prav tema oddajama, saj imata tudi največji delež gledanosti. V diplomski nalogi smo opredelili pojme televizije, njene vloge v družbi, navedli razlike med javno in komercialno televizijo v Sloveniji in svetu. Javna in komercialna televizija imata že v osnovi drugačne cilje: na eni strani služenje javnosti in na drugi strani dobiček, kar posledično vpliva tudi na obe dnevnoinformativni oddaji ter na kriterije, po katerih uvrščata prispevke. Primerjali in analizirali smo regionalne prispevke iz Pomurja, predvajane v Dnevniku in 24 urah, ter ugotavljali, zakaj sta o nekaterih dogodkih poročali obe televiziji, o nekaterih pa le javna oziroma komercialna televizija.
Ključne besede: Televizija, javna in komercialna televizija, informativni program, regionalni prispevki.
Objavljeno v DKUM: 05.02.2014; Ogledov: 1890; Prenosov: 382
.pdf Celotno besedilo (6,74 MB)

7.
TABLOIDIZACIJA TELEVIZIJE
Mateja Bogme, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi opredelimo pojem tabloid in proces tabloidizacije oziroma spremembe v slovenskih televizijskih informativnih oddajah. V ospredje je postavljeno pojavljanje procesa tabloidizacije na televiziji oziroma v informativnih oddajah in elementi tabloidizacije, ki jih ustvarjalci vodilnih slovenskih televizijskih oddaj najpogosteje uporabljajo. S pomočjo analize osrednjih informativnih oddaj ugotovimo, da so elementi tabloidizacije prisotni v slovenskih informativnih oddajah komercialne in javne televizije.
Ključne besede: tabloidizacija, komercialna in javna televizija, informativna oddaja
Objavljeno v DKUM: 03.06.2011; Ogledov: 11323; Prenosov: 411
.pdf Celotno besedilo (2,14 MB)

8.
ANALIZA USPEHA LICENČNE ZABAVNE TV ODDAJE
Mateja Plesec, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: Licenčne oddaje so čedalje bolj priljubljeni formati, tako za ustvarjalce oziroma producente, kot tudi za gledalce in na drugi strani prav tako tudi za oglaševalce. Kateri imajo od njih večji dobiček in boljše zasluge, pa smo preučili v diplomski nalogi Analiza uspeha licenčne zabavne TV oddaje. Oddaje uvrščamo v najrazličnejše žanre, zato smo na začetku razdelali tovrstne pojme, nato pa smo se lotili same analize uspeha, primerjave in omenili najbolj poznane licenčne tipe oddaj danes — resničnostne šove.
Ključne besede: licenčna oddaja, lastna produkcija, zabavna oddaja, javna televizija, komercialna televizija.
Objavljeno v DKUM: 12.01.2011; Ogledov: 8624; Prenosov: 309
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

9.
VPLIV TELEVIZIJSKEGA OGLAŠEVANJA NA REAKCIJE IN NAKUPNE ODLOČITVE GLEDALCEV
Alenka Vantur, 2010, diplomsko delo

Opis: Televizija je, po podatkih Mediane, Inštituta za raziskovanje trga in medijev, glede sredstev investiranih v oglaševanje, dominanten medij. V Sloveniji ima skoraj vsako gospodinjstvo televizijski sprejemnik, gledalci pa tako veliko možnosti, da se srečajo s televizijskimi oglasi, ki prispevajo k prodaji oglaševanih izdelkov. V diplomski nalogi proučujemo potrošnika in njegovo nakupno vedenje ter se podrobno lotimo oglaševanja in oglaševalskih vsebin na televiziji. Govorimo o pomenu televizijskega oglaševanja in pravilih in omejitvah ter prednostih in slabostih televizijskega oglaševanja. Največjo pozornost namenjamo odnosu gledalcev do oglasov na televiziji. Na podlagi teoretičnih dognanj in rezultatov opravljene raziskave med prebivalci štirih občin iz območja Upravne enote Slovenska Bistrica smo proučevali vpliv televizijskih oglasov na gledalce, katere aktivnosti izvajajo gledalci med oglasi in ali oglasi vplivajo na njihove nakupne odločitve.
Ključne besede: oglaševanje, televizijski oglas, javna televizija, komercialna televizija, gledalec, potrošnik, izdelek
Objavljeno v DKUM: 08.12.2010; Ogledov: 8195; Prenosov: 331
.pdf Celotno besedilo (1,58 MB)

Iskanje izvedeno v 0.15 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici