| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
TURISTIČNI RAZVOJ TERM BANOVCI
Tamara Črček, 2013, diplomsko delo

Opis: Termalno kopališče v Banovcih je priljubljeno med domačimi in tujimi gosti zaradi svoje majhnosti in okolice. Zelo zanimive so tudi zaradi nudističnega kampa, ki je prvi tovrsten kamp ob termalnih vodah v Evropi. Diplomska naloga vsebuje turistični razvoj Term Banovci. Obravnavano je odkritje termalne vode in razvoj turistične ponudbe v Banovcih, opisane so naravnogeografske in družbenogeografske značilnosti proučevanega območja ter možnosti za rekreacijo in izletništvo. S pomočjo statističnih podatkov so pregledane in argumentirane nastanitvene zmogljivosti term in obseg turističnega prometa v obdobju od leta 1987 do 2011. Po posameznih temah so razloženi tudi osnovni pojmi, ki so pomembni pri proučevanju in analizi obsega turističnega prometa. V zadnjem delu je predstavljena anketa o mnenju turistov glede termalnega kopališča Banovci, ki je prikazana in interpretirana s tabelami in grafi. Na koncu so s pomočjo pregledane literature in opravljenega terenskega dela podane pozitivne in negativne posledice turističnega razvoja Term Banovci na okolico vključno s SWOT analizo.
Ključne besede: vrtina, mlin na Muri, kolesarske poti, Sončni gaj, Zeleni gaj, nudistični kamp, vinska cesta, zelhenca
Objavljeno: 12.07.2013; Ogledov: 1678; Prenosov: 232
.pdf Celotno besedilo (5,10 MB)

4.
Ureditev za trajnostno in sonaravno urbano mobilnost potnikov v Mestni občini Ptuj
Miha Širec, 2014, diplomsko delo/naloga

Opis: Vse več mest se sooča z velikim porastom prometa na cestah, saj se veliko ljudi odloča za uporabo lastnih motornih prevoznih sredstev namesto trajnostnih. Zaradi vse več lastnih motoriziranih prevoznih sredstev na cestah je vse težje zagotavljati varnost in zdravje ljudi ter omejiti onesnaževanje zraka v mestih. Največji problem tipičnega srednjeevropskega mesta so močni prometni tokovi, slabo stanje cest, slaba kakovost javnega potniškega prometa in neprimerna infrastruktura za kolesarski in pešpromet. Kakovost bivanja v mestih se je tako poslabšala, saj povečano število avtomobilov in izpusti toplogrednih plinov ogrožajo varnost ljudi in onesnažujejo okolje. V diplomskem delu smo se posvetili prometni problematiki v mestni občini Ptuj. Z raziskavo obstoječega stanja smo ugotovili, da je v mestni občini Ptuj treba še veliko postoriti na področju trajnostnega razvoja. Na to kažejo tudi rezultati naše ankete, ki smo jo opravili med prebivalci mestne občine Ptuj. Nujno je treba urediti neposredne in varne kolesarske poti, ki so v zelo slabem stanju, obenem pa zagotoviti tudi vso potrebno infrastrukturo, kot so kolesarnice. Enako velja za pešpromet, ki je sicer v nekoliko boljšem stanju kot kolesarski, vendar je tudi na tem področju mogoče mnogo stvari popraviti. Pri tem mislimo predvsem na središče mesta in cono za pešce. Obvezna pa je tudi uvedba in ureditev javnega potniškega prevoza na območju mestne občine Ptuj, saj trenutno Ptuj ne pozna mestnega avtobusa.
Ključne besede: Ključne besede: mestna občina Ptuj, trajnostna mobilnost, kolesarske poti, pešpoti, javni potniški promet.
Objavljeno: 21.01.2015; Ogledov: 843; Prenosov: 134
.pdf Celotno besedilo (4,12 MB)

5.
Projekt vzpostavitve EKO turistične kolesarske poti z električnimi kolesi
Luka Koletnik, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo je namenjeno predstavitvi turizma, turističnega kolesarstva, električnih koles in občine Lukovica. Delo bomo začeli s predstavitvijo obstoječe literature s področja turizma in kolesarstva. V občini Lukovica je veliko kulturnih in turističnih znamenitosti, za katere smo mnenja, da niso dovolj obiskane. Z diplomskim delom želimo predstaviti tudi pozitiven vpliv turističnih in kulturnih znamenitosti na lokalno skupnost. Podatke za potrebe pisanja diplomskega dela bomo pridobivali s pomočjo domače in tuje literature, opravili pa bomo tudi intervju s pristojnimi ljudmi na Občini Lukovica glede trenutnega stanja turizma in kolesarstva v občini Lukovica. Diplomsko delo bomo nadaljevali z raziskovalnim delom, kjer bomo s pomočjo ankete opravili kritično analizo, s katero bomo preverili mnenja in želje občanov Lukovice glede turizma in kolesarske infrastrukture v občini Lukovica. Na podlagi pridobljenih podatkov bomo v zadnjem delu podali predloge in rešitve, kako načrtovati vzpostavitev EKO turistične kolesarske poti z električnimi kolesi v občini Lukovica in s tem povečati obiskanost in prepoznavnost.
Ključne besede: turizem, kolesarske poti, električna kolesa, občina Lukovica
Objavljeno: 06.10.2015; Ogledov: 541; Prenosov: 71
.pdf Celotno besedilo (1,42 MB)

6.
Meritve črnega ogljika
Luka Herman, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomska naloga temelji na primerjavi rezultatov meritev črnega ogljika na dveh paralelnih kolesarskih poteh v Mestni občini Celje. Pri tem prva izmed obeh poti poteka vzdolž Mariborske ceste, ki velja za eno izmed najbolj prometno obremenjenih, drugo pa smo začrtali sami po poti, za katero smo predvidevali, da bo manj onesnažena in časovno krajša. Da smo to lahko storili, smo morali tudi podrobneje preučiti celjsko cestno omrežje, njegovo gostoto in kategorizacijo, obenem pa opisati potek glavnih prometnic v občini. Po zaključeni analizi opravljenih meritev smo ugotovili, da je bilo povprečje koncentracij črnega ogljika na celotni alternativni poti malce manj kot 3.000 ng/m3, medtem ko je na Mariborski poti znašalo malce manj kot 5.000 ng/m3. Kljub temu moramo poudariti, da smo visoke vrednosti v obliki vrhov zabeležili na obeh poteh, vendar so bili ti na Mariborski poti pogostejši. Obe poti smo tudi prekolesarili in ugotovili, da je alternativna za približno minuto hitrejša od Mariborske. Tako lahko potrdimo, da je kolesarje možno preusmeriti na hitrejšo alternativno pot, na kateri so izpostavljeni manjšemu onesnaženju. Po preučevanju cest v Celju smo ugotovili tudi, da bi pri ureditvi alternativne poti morala sodelovati prav Mestna občina Celje.
Ključne besede: črni ogljik, onesnaženje, meritve črnega ogljika, Mestna občina Celje, alternativne kolesarske poti
Objavljeno: 02.08.2018; Ogledov: 467; Prenosov: 67
.pdf Celotno besedilo (4,09 MB)

Iskanje izvedeno v 0.13 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici