| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Spodbujanje raziskovanja otrok z raziskovalno škatlo: petelin in kokoš, na podlagi individualnega dela in dela v tandemu : diplomsko delo
Larisa Črešnar, Eva Juhart, 2024, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga z naslovom "Spodbujanje raziskovanja otrok z raziskovalno škatlo: Petelin in kokoš, na podlagi individualnega dela in dela v tandemu" temelji na teoretičnem, praktičnem in empiričnem delu, kjer nas je zanimalo kakšne so razlike, ki se kažejo pri predšolskih otrocih, glede na samostojnost in uspešnost. Samostojnost je lastnost, ki bi ji morali nameniti več pozornosti in ji predvsem pri otrocih omogočati, da se razvije v čim večji meri. Didaktični pripomoček za razvijanje samostojnosti pri odkrivanju novega znanja so prav raziskovalne škatle. S skrbno pripravljeno in podrobno opisano raziskovalno škatlo je rokovalo 20 otrok, starih od 3 do 6 let. Od tega je bilo 10 otrok vključenih v individualno obliko dela, 10 otrok pa v tandemsko obliko dela. Otroci so bili med raziskovanjem motivirani in so z zanimanjem pristopili k reševanju nalog raziskovalne škatle. Rezultati opazovanja otrok so pokazali, da so bili le-ti uspešni in samostojni tako pri individualni obliki dela kot tudi pri delu v tandemu, kar pomeni, da je raziskovalna škatla primerna za otroke drugega starostnega obdobja.
Ključne besede: raziskovanje, petelin, kokoš, predšolski otrok, individualno delo, delo v tandemu
Objavljeno v DKUM: 12.09.2024; Ogledov: 31; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (4,67 MB)

2.
Primerjava proizvodnosti piščancev ross 308 in slovensko pozno operjene kokoši v pogojih ekološke reje
Primož Kobold, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Izbor primerne pasme je eno najpomembnejših vprašanj v ekološki reji perutnine, ki mora trajati vsaj 81 dni oziroma manj v primerjavi s počasi rastočimi pasmami. Cilj poskusa je bil primerjava proizvodnosti piščancev Ross 308 in slovenske pozno operjene kokoši (SPOK) v pogojih ekološke reje. Pri tem smo proučevali rastnost piščancev obeh provenienc, spremljali smo porabo krme, poškodbe nog, prsi in tarzalnih sklepov. Raziskavo smo izvedli na 50 Ross 308 piščancih in 52 piščancih SPOK. Piščance smo tehtali enkrat tedensko, ob tem smo zapisali tudi porabo krme. Poškodbe nog, tarzalnega sklepa ter prsi smo ocenili 60. dan pri piščancih Ross 308 ter 70. dan pri piščancih SPOK. Analiza podatkov je pokazala, da so do 21. dne piščanci slovenske pozno operjene kokoši imeli statistično značilno večjo rast kot piščanci Ross 308, nakar so po 42. dnevu reje in do konca reje statistično značilno več priraščali piščanci Ross 308. Piščanci Ross 308 so dosegli značilno večjo klavno maso (3884,47 g) kot piščanci SPOK, vendar je bila izmerjena pred 81. dnem starosti. Piščanci SPOK so zaužili več krme in kljub daljši življenjski dobi, dosegli manjšo statistično značilno maso klavnih trupov, kot tudi značilno manjši klavni izplen v primerjavi s piščanci Ross 308 (71,43 % in 76,94 %). Analiza ocen poškodb je pokaza, da ni značilnih razlik v pojavnosti poškodb blazinic stopala med proveniencama, vendar pa smo ugotovili značilno več poškodb tarzalnega sklepa razreda 1 pri SPOK. Pri obeh spremljanih proveniencah ni bilo moč zaznati poškodb prsi.
Ključne besede: Ross 308, slovenska pozno operjena kokoš, ekološko kmetovanje, dobrobit
Objavljeno v DKUM: 19.09.2017; Ogledov: 3188; Prenosov: 165
.pdf Celotno besedilo (2,39 MB)

3.
NARAVOSLOVNI PROJEKT: OD JAJCA DO KOKOŠI
Katja Krivec, 2015, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela z naslovom Naravoslovni projekt: od jajca do kokoši je bil spoznavanje in raziskovanje razvoja kokoši v primerjavi z nekaterimi drugimi živalmi s pomočjo projektnega dela. Otroci v starosti od 4 do 5 let so spoznavali značilnosti živali na zanimiv in zabaven način s pomočjo izkustvenega učenja. Tako smo jih najlažje spodbujali k naklonjenemu, spoštljivemu in odgovornemu odnosu do vseh živih bitij. V teoretičnem delu smo najprej predstavili pomen naravoslovja v predšolskem obdobju ter vlogo vzgojitelja pri tem. V nadaljevanju smo opisali projektno in raziskovalno delo v vrtcu, ki bazirata na osnovi aktivnega učenja in raziskovanja ter neposrednih izkušnjah. Predstavljeno je tudi gojenje živali (piščančkov, polžev ahatnikov in vietnamskih paličnjakov) v vrtcu, ki poteka s pomočjo otrok. Praktični del zajema osem različnih dejavnosti ter anketiranje otrok pred in po začetku dela. Projekt se je izvajal deset dni. Za vsak dan je napisana priprava s cilji, opisom ter vlogo vzgojitelja in otrok. Na koncu vsakodnevne priprave je podana še evalvacija izvedene dejavnosti z vsemi ugotovitvami.
Ključne besede: jajce, kokoš, vietnamski paličnjaki, naravoslovje, predšolski otrok, projektno delo, raziskovanje
Objavljeno v DKUM: 23.07.2015; Ogledov: 3702; Prenosov: 484
.pdf Celotno besedilo (2,61 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici