| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza vpliva povezave med votlo cevjo in zaprto-celičnim polnilom pri upogibni obremenitvi
Ciril Medved, 2016, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo vsebuje raziskavo vpliva povezave med votlo cevjo in zaprto-celičnem polnilom pri upogibni obremenitvi. Analizo smo izvedeli s pomočjo programa Abaqus, s katerim smo s privzetimi parametri zaprto-celičnega polnila in votle cevi izdelali sestavljen model ter izvedli simulacijo sestavljenega elementa. Z eksplicitno metodo smo ugotavljali vpliv koeficienta trenja pri izvedenem simuliranju upogibne obremenitve. Namen je pridobitev novih informacij in rezultatov za nadaljnji študij in uporabo zaprto-celičnega polnila pri različnih aplikacijah.
Ključne besede: votla cev, zaprto-celično polnilo, koeficient trenja, Abaqus, numerični model
Objavljeno v DKUM: 24.02.2016; Ogledov: 1447; Prenosov: 121
.pdf Celotno besedilo (2,54 MB)

2.
Priprava in transport komunalnega mulja za sežig v energetskih objektih
Sanja Potrč, 2015, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo prikazuje potek priprave komunalnega mulja za sežig v energetskih objektih. Opisani so postopki priprave komunalnega mulja, ki jih uporabljamo pred samim sežigom oziroma so-sežigom. Prav tako smo analizirali kapaciteto in karakteristike komunalnega mulja v zadnjih letih v Sloveniji. Preučili smo, katere črpalke se uporabljajo za transport mulja in kakšne so njihove lastnosti. Pri transportu mulja prihaja do linijskih izgub, med katerimi so najpomembnejše predvsem izgube, ki nastanejo zaradi trenja. V diplomskem delu so navedeni postopki za določitev koeficienta trenja, s pomočjo katerega lahko izračunamo tlačne izgube. Prav tako so navedene metode za določitev energijskih izgub in aplikacije reologije za določitev le-teh. Opisane so karakteristike cevovodov, ki jih uporabljamo za črpanje komunalnega mulja. Preučili smo vpliv aditivov na zmanjšanje trenja v ceveh. Ugotovili smo, da lahko za zmanjšanje trenja uporabljamo tako različne polimere, kot tudi nekatere površinsko aktivne snovi.
Ključne besede: komunalni mulj, transport, linijske izgube, koeficient trenja, aditivi
Objavljeno v DKUM: 22.10.2015; Ogledov: 1570; Prenosov: 260
.pdf Celotno besedilo (1,36 MB)

3.
Diagnostika zobniške dvojice z uporabo mehanskega modela : magistrsko delo
Matej Ozebek, 2009, magistrsko delo

Opis: Zobniško dvojico s poškodbami lahko raziskujemo z raznimi eksperimentalnimi metodami in oblikujemo zbirko pravil, ki opisujejo posamezno poškodbo. Nadomestni dinamični model zobniške dvojice omogoča raziskavo dinamičnih odzivov za poljubni primer valjastih evolventnih zobnikov pri izbranih pogojih in izbrani napaki na zobniku. Prispevek vsebuje modele za opisovanje zobniških dvojic ter natančno obravnavo in popis za masni rotacijski model z upoštevanjem trenja, triboloških zakonitosti in zakonov ozobij. Poglobljeno so obravnavana in upoštevana področja dinamike masnih modelov valjastih zobniških dvojic, Hertzovega kontakta, tribologije Hertzovega kontakta in algoritmi izračunavanja rezultatov z orodjem Mathematica.
Ključne besede: valjaste zobniške dvojice, dinamika zobnikov, model zobniške dvojice, odziv zobnika, vibracije, Hertzov kontakt, Hertzovo EHD-mazanje, koeficient trenja
Objavljeno v DKUM: 04.01.2010; Ogledov: 3409; Prenosov: 223
.pdf Celotno besedilo (1,50 MB)