SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
UPORABA MULTIMEDIJSKIH VSEBIN IN DRUŽBENIH MEDIJEV ZA VEČJO PREPOZNAVNOST PODJETJA
Tine Verbole, 2013, diplomsko delo

Opis: Klasično oglaševanje v vedno večji meri ne dosega več potrošnikov. Ti postajajo imuni na tradicionalne oglase na televiziji, radiu in v časopisih, zato se tržniki obračajo k alternativnim komunikacijskim kanalom. V zadnjem času predvsem izredno priljubljenim družbenim medijem. Za podjetja to pomeni, da se morajo kar se da hitro prilagoditi zakonitostim teh novih okolij. Hipertekst, interaktivnost, multimedija, recipročnost, te osnovne lastnosti spleta so prinesle nove možnosti, izkušnje in izzive tako za uporabnike, kot za ustvarjalce. Produkcijska sredstva in kanali promocije, ki so bili prej izključno v domeni velikih medijskih organizacij in oglaševalskih agencij so sedaj na voljo vsakemu posamezniku ali podjetju. Usmerjeni virusni marketing ni realistična strategija za večino organizacij, poleg tega pa kljub velikim vložkom uspeh ni zagotovljen. Podjetja morajo raje poiskati način, kako izkoristiti potencial vzajemnosti in razvoja osebnih odnosov, ki jih omogočajo družabna omrežja in podobne strani. Zbujanje pozornosti z atraktivnimi vsebinami je šele začetek. Enako pomemben, morda še pomembnejši faktor pri vzpostavljanju trajne in uspešne spletne strategije, je pristna vsakodnevna komunikacija z obstoječimi uporabniki. Skupnost ki nastane, ima moč podjetje predstaviti novim potencialnim kupcem bolje kot katerikoli prodajni strokovnjak. To je tisti resnični odmik od tradicionalne oglaševalske forme, ki že desetletja velja v množičnih medijih.
Ključne besede: multimediji, družbeni mediji, družabna omrežja, Facebook, Facebook vpogledi, blog, spletni dnevnik, Youtube, spletni video, virusni marketing, podcast, poddaja, kodek, interaktivnost, spletni marketing, digitalni marketing, spletno oglaševanje
Objavljeno: 14.05.2013; Ogledov: 1216; Prenosov: 203
.pdf Celotno besedilo (1,50 MB)

2.
HIERARHIČNO STISKANJE VIDEA
Luka Markuš, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu najprej opravimo kratek pregled različnih metod hierarhičnega stiskanja videa ter diskretne valčne transformacije, ki je ključna pri formatih, kot sta Motion JPEG 2000 in Dirac. Hierarhično kodranje nam bistveno pospeši dekodiranje, kadar želimo video predvajati pri nižji ločljivosti. V praktičnem delu implementiramo aplikacijo, ki ima možnost shranjevanja in predvajanja videa v formatu Motion JPEG 2000, ter primerjamo zmogljivost hierarhičnih kodekov v različnih ločljivostih z nehierarhičnimi kodeki.
Ključne besede: video kodek, Motion JPEG 2000, diskretna valčna transformacija, stiskanje podatkov, hierarhično stiskanje
Objavljeno: 17.11.2014; Ogledov: 781; Prenosov: 42
.pdf Celotno besedilo (17,44 MB)

3.
Kakovost digitalnega videa pri prenosu prek šumnega kanala (kodek na osnovi DCT in DWT)
Matjaž Fras, Peter Planinšič, 2008, izvirni znanstveni članek

Opis: Članek opisuje vpliv kvantizacijske stopnice na kakovost digitalnega videa pri transformacijskem kodiranju videosignala. Transformacijsko kodiranje smo izvedli enkrat s pomočjo diskretne kosinusne transformacije (DCT) in drugič z diskretno valčno transformacijo (DWT). Kodeka DCT in DWT smo implementirali v programskem paketu Matlab-Simulink. Simulirali smo vpliv kvantizacije na kakovost videosignala, prav tako pa smo proučili kakovost sprejetega digitalnega videosignala pri prenosu prek šumnega kanala. Če odmislimo pojav blkovnega efekta pri DCT-kodeku in efekt razmazanja pri DWT-kodeku, zaradi kvantizacije, se pri prenosu digitalnega (kodiranega) videa preko prenosnega kanala poslabša njegova kakovost zaradi prisotnosti šumov. Pri DCT-kodeku je šum prenosnega kanala vplival na celoten kodiran blok, pri DWT-kodeku pa le na okolico slikovnih elementov.
Ključne besede: videosignal, zgoščevanje podatkov, digitalni video, kakovost videosignala, kodek, transformacijsko kodiranje, kvantizacija, šumni kanal
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 476; Prenosov: 12
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici