| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 67
Na začetekNa prejšnjo stran1234567Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
CAN omrežje in LabVIEW : diplomsko delo
Krunoslav Horvat, 1995, diplomsko delo

Ključne besede: CAN omrežje, LabVIEW, programska oprema, DLL knjižnica
Objavljeno: 26.07.2007; Ogledov: 1660; Prenosov: 0

5.
Visokonivojski uporabniški vmesnik za povpraševalni sistem
1992, diplomsko delo

Ključne besede: Paradox, dinamično povezovalna knjižnica, uporabniški vmesniki, Turbo Pascal
Objavljeno: 26.07.2007; Ogledov: 1463; Prenosov: 0

6.
7.
8.
9.
ŠENTVID NAD LJUBLJANO MED LETI 1850 IN 1918
Mateja Tome, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga predstavlja razvoj družbeno kulturnih organizacij v Šentvidu. Zajema obdobje od druge polovice 19. stoletja do prve svetovne vojne. Namen diplomske naloge je prestaviti razvoj šolstva, knjižničarstva, čitalnice ter z njo povezanih organizacij. Šola je predstavljala za kraj velik napredek. Šolski vodje so bili liberalno usmerjeni. To je kasneje vodilo do številnih sporov z zastopniki cerkve. Pripomogla je k dvigu pismenosti, z ustanovitvijo obrtne šole pa tudi k razmahu različnih obrti. Knjižnica je v manjšem obsegu delovala že od ustanovitve čitalnice. Samostojna organizacija je postala 1908. V nasprotju z drugimi organizacijami so za njo skrbele predvsem ženske. Knjižni fond je obsegal zajetno število knjig in publikacij. Čitalnica je s svojim delovanjem vzpodbudila razvoj številnih društev in organizacij, ki so v večini delovale pod njenim okriljem. V nasprotju s šolo je ves čas delovala v klerikalnem okviru. V času svojega obstoja je doživela več vzponov in padcev. Veliko je prispevala k dvigu kulturne ravni, izobrazbe, narodne zavesti.
Ključne besede: Župnija Šentvid nad Ljubljano, čitalnica, knjižnica, šolstvo
Objavljeno: 23.12.2009; Ogledov: 2093; Prenosov: 264
.pdf Celotno besedilo (1,12 MB)

10.
Osnovnošolska knjižnica kot motivacija za branje
Mateja Purg, 2009, diplomsko delo

Opis: Z uvedbo devetletke je osnovnošolski sistem doživel prenovo, tako je tudi s šolsko knjižnico, njen pomen se je osvetlil ter dvignil na višji nivo. Knjižničarji imajo pri motivaciji za branje pomembno vlogo. Na različne načine lahko spodbujajo bralno motivacijo in pismenost, čeprav je v veliki meri uspeh pri branju otrok odvisen najprej od staršev pa tudi od sodelovanja vseh ostalih učiteljev s knjižničarjem. Delo v osnovnošolski knjižnici je danes precej drugačno kot je bilo v preteklosti. Knjižničar ni le zaposleni, ki v miru čaka na pokoj, ampak nekdo, ki razume pomen branja, pismenosti. Namen diplomskega dela je osvetliti pomen osnovnošolske knjižnice, pokazati neštete možnosti, ki ob posluhu nadrejenih in sodelovanju z učitelji vplivajo na večjo motivacijo za branje pri učencih. Predvsem pa pregledati stanje v konkretni knjižnici ter poiskati rešitve za boljše delovanje knjižnice in s tem spodbuditi učence, da se bodo z veseljem vračali v šolsko knjižnico, znali iskati informacije in se navdušiti za branje, ki bi postalo nepogrešljiv del njihovega življenja. Diplomsko delo je potrdilo hipoteze.
Ključne besede: knjižnica, šolska knjižnica, branje, motivacija za branje, pismenost
Objavljeno: 01.06.2009; Ogledov: 2808; Prenosov: 374
.pdf Celotno besedilo (1,18 MB)

Iskanje izvedeno v 0.27 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici