| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
NADZOR POSLOVNIH AKTIVNOSTI V INFORMACIJSKIH SISTEMIH
Aleš Gjerkeš, 2009, diplomsko delo

Opis: Na poslovno uspešnost v podjetju vpliva mnogo različnih dogodkov. Za tiste, ki v glavnem vplivajo na poslovno uspešnost ponavadi vemo. Velikokrat pa vplivajo ravno tisti dogodki, za katere tega nismo predvidevali. V pomoč pri analiziranju poslovnih procesov in izboljševanju poslovne uspešnosti so rešitve za nadzor poslovnih aktivnosti (BAM). Diplomsko delo predstavlja delovanje in uporabo BAM rešitev. Opisali smo delovanje nadzornega modela in možnih meritev, ki jih lahko z njim merimo. BAM rešitve pridobivajo podatke s pomočjo spletnih storitev. Zato smo na kratko opisali storitveno usmerjeno arhitekturo SOA, vlogo BAM v SOA in življenjski cikel razvoja nadzornega modela. Pregledali smo pomembnejše BAM rešitve na tržišču. Eno od teh smo tudi uporabili za izdelavo praktičnega primera in sicer IBM Business Monitor. Izdelali smo nadzorni model, za katerega smo definirali metrike, ključne kazalnike uspešnosti (KPI) in ostale meritve. Temu sledi pošiljanje testnih dogodkov, zagon ter testiranje nadzornega modela. Diplomsko delo se zaključi s prikazom delovanja in pregledom rezultatov nadzornega modela na pregledni plošči. V sklepu smo podali ugotovitve nadzora poslovnih aktivnosti glede na nadzorni model.
Ključne besede: nadzor poslovnih aktivnosti, SOA, BAM, ključni kazalniki poslovanja
Objavljeno: 01.10.2009; Ogledov: 1644; Prenosov: 147
.pdf Celotno besedilo (2,81 MB)

2.
Strateško načrtovanje informacijskih sistemov na področju hotelskega poslovanja
Jernej Gostečnik, 2011, magistrsko delo/naloga

Opis: Informacijska tehnologija (v nadaljevanju: IT) prevladuje v vseh funkcijah strateškega in operativnega menedžmenta. Informacija je gonilna sila v turizmu in prav zaradi tega IT omogoča priložnosti in izzive v tej panogi. Uporaba IT v hotelirstvu predstavlja vedno večji dejavnik vzpostavitve konkurenčne prednosti. Za uspešno implementacijo IT pa ni dovolj le uvedba rešitve, temveč je potreben strateški pristop k uvedbi, ki temelji na usklajenem in povezanem delovanju poslovne strategije in strategije informacijskih sistemov (v nadaljevanju: IS). V tem delu v okviru poslovne strategije izhajam iz funkcij menedžmenta, ki opredeljujejo poslovanje podjetja. Ta opredelitev je ključnega pomena za nadaljnjo informatizacijo v podjetju, ker so vse aktivnosti informatizacije v podjetju usmerjene v podporo poslovanju. Predstavljeni sta predvsem funkciji načrtovanja in organiziranosti, od katerih nam prva pomaga opredeliti cilje poslovanja, druga pa odraža način, kako želi podjetje uresničiti zastavljene cilje. Usklajevanje poslovne strategije in strategije IS nazorno prikazuje ogrodje strateškega menedžmenta IS (Clarke 2007, 168), ki v nadaljevanju služi kot osnova predstavljeni metodologiji za strateško načrtovanje IS, ki ti strategiji združuje. V tem delu sem predstavil rešitve za hotelsko poslovanje, na podlagi katerih se izvaja informatizacija poslovanja in pridejo v poštev kot sestavni del rešitev v okviru metodologije za strateško načrtovanje IS. Predstavljena metodologija za strateško načrtovanje IS je sestavljena iz naslednjih aktivnosti: - analiza strateških elementov, - izdelava preglednega modela organizacijskega sistema, - izdelava modela povezovanja, - IS/IKT-analiza, - izdelava strateške mreže in prioritetne liste vpeljave novih tehnologij. S pomočjo te metodologije sem podal predlog za nadaljnji razvoj strateških rešitev v okviru informatizacije poslovanja v podjetju Thermana d. d.
Ključne besede: menedžment, načrtovanje, organiziranje, poslovna strategija, informacijski sistem, informacijska tehnologija, strateško načrtovanje, informatizacija poslovanja, usklajenost strategij, konkurenčna strategija, konkurenčna prednost, hotelsko poslovanje, portfelj, ključni dejavniki uspeha (KDU), ključni kazalniki uspešnosti (KPI), sistemi za upravljanje s sredstvi, metodologija strateškega načrtovanja, strateški hotelski informacijski sistem (SHIS).
Objavljeno: 12.05.2011; Ogledov: 2556; Prenosov: 505
.pdf Celotno besedilo (1,93 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici