| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 10
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
KORISTI UVEDBE REŠITVE NAVISION, NA PRIMERU PODJETJA INTEGRAL LENDAVA D.D.
Andrej Čeh, 2009, diplomsko delo

Opis: Uvedba celovite rešitve je za podjetja velik finančni zalogaj in lahko traja več mesecev ali celo več let. Zagotovo so cilji vsakega podjetja, ki pristopi k projektu koristi, ki bi morale biti ob zaključku projekta večje od stroškov, ki so bili potrebni za izvedbo projekta. Podjetja z investicijami v informacijske sisteme pričakujejo večjo konkurenčnost, nižje stroške dela, optimalnejši poslovni proces, izboljšanje kakovosti, zagotavljanje potrebnih informacij vodstvu, itn. V želji za uspehom pa premalo upoštevajo dejavnike, ki so ključnega pomena za uspešno izvedbo implementacije. Med pomembnejše ključne dejavnike uvajanja uvrščamo podporo vodstva, prenovo poslovnih procesov, ustreznost strojne opreme, izobraževanje, vključevanje končnih uporabnikov, hitro implementacijo. Celotni projekt je lahko hitro ogrožen, če se pojavijo težave le na enem od navedenih področij. Navedeni dejavni so bili ključnega pomena tudi pri uvedbi rešitve Navision v podjetje Integral. Kritična točka pri uvedbi rešitve v Integralu je bila neodločnost vodstva, ki je skoraj ogrozilo ves projekt le kak teden pred pričetkom produkcije. Rezultat raziskave o uvedbi ERP rešitev v podjetju Integral je pokazal, da so koristi večje od vložka. Koristi so prikazane po področjih in z različnimi metodami. Glede na koristi je zagotovo ena izmed pomanjkljivosti uvedbe ta, da se implementacija ni zgodila že prej.
Ključne besede: ERP, Microsoft Dynamics NAV, implementacija, koristi uvedbe, ključni dejavniki, stroški uvedbe, Integral Lendava d.d.
Objavljeno: 18.06.2009; Ogledov: 2726; Prenosov: 364
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

2.
Strateško načrtovanje informacijskih sistemov na področju hotelskega poslovanja
Jernej Gostečnik, 2011, magistrsko delo/naloga

Opis: Informacijska tehnologija (v nadaljevanju: IT) prevladuje v vseh funkcijah strateškega in operativnega menedžmenta. Informacija je gonilna sila v turizmu in prav zaradi tega IT omogoča priložnosti in izzive v tej panogi. Uporaba IT v hotelirstvu predstavlja vedno večji dejavnik vzpostavitve konkurenčne prednosti. Za uspešno implementacijo IT pa ni dovolj le uvedba rešitve, temveč je potreben strateški pristop k uvedbi, ki temelji na usklajenem in povezanem delovanju poslovne strategije in strategije informacijskih sistemov (v nadaljevanju: IS). V tem delu v okviru poslovne strategije izhajam iz funkcij menedžmenta, ki opredeljujejo poslovanje podjetja. Ta opredelitev je ključnega pomena za nadaljnjo informatizacijo v podjetju, ker so vse aktivnosti informatizacije v podjetju usmerjene v podporo poslovanju. Predstavljeni sta predvsem funkciji načrtovanja in organiziranosti, od katerih nam prva pomaga opredeliti cilje poslovanja, druga pa odraža način, kako želi podjetje uresničiti zastavljene cilje. Usklajevanje poslovne strategije in strategije IS nazorno prikazuje ogrodje strateškega menedžmenta IS (Clarke 2007, 168), ki v nadaljevanju služi kot osnova predstavljeni metodologiji za strateško načrtovanje IS, ki ti strategiji združuje. V tem delu sem predstavil rešitve za hotelsko poslovanje, na podlagi katerih se izvaja informatizacija poslovanja in pridejo v poštev kot sestavni del rešitev v okviru metodologije za strateško načrtovanje IS. Predstavljena metodologija za strateško načrtovanje IS je sestavljena iz naslednjih aktivnosti: - analiza strateških elementov, - izdelava preglednega modela organizacijskega sistema, - izdelava modela povezovanja, - IS/IKT-analiza, - izdelava strateške mreže in prioritetne liste vpeljave novih tehnologij. S pomočjo te metodologije sem podal predlog za nadaljnji razvoj strateških rešitev v okviru informatizacije poslovanja v podjetju Thermana d. d.
Ključne besede: menedžment, načrtovanje, organiziranje, poslovna strategija, informacijski sistem, informacijska tehnologija, strateško načrtovanje, informatizacija poslovanja, usklajenost strategij, konkurenčna strategija, konkurenčna prednost, hotelsko poslovanje, portfelj, ključni dejavniki uspeha (KDU), ključni kazalniki uspešnosti (KPI), sistemi za upravljanje s sredstvi, metodologija strateškega načrtovanja, strateški hotelski informacijski sistem (SHIS).
Objavljeno: 12.05.2011; Ogledov: 2528; Prenosov: 498
.pdf Celotno besedilo (1,93 MB)

3.
KLJUČNI DEJAVNIKI USPEŠNOSTI SPLETNE TRGOVINE
Vanja Butolo, 2011, magistrsko delo/naloga

Opis: Po podatkih spletnega podjetja e-Bay je spletna trgovina ena izmed najbolj rastočih podjetij. Prihodek e-Baya je v prvem četrtletju leta 2007 znašal namreč kar 1,77 milijarde dolarjev in je bil v primerjavi z letom poprej višji za 27 %. Spletno nakupovanje prinaša mnogo ugodnosti. Spletne trgovine so odprte 24 ur na dan, pred nakupom je mogoče relativno hitro preveriti ponudbe konkurentov, nakup pa opraviti kar iz naslonjača. Toda spletno nakupovanje prinaša hkrati tudi nekaj tveganj. Največji tveganji sta zloraba podatkov s kreditnih kartic in nakup "mačka v žaklju". Pri neustrezno zavarovanem postopku spletnega nakupa lahko hitro pride do vdora v računalniški program in posledično do zlorabe podatkov nakupovalca. Pri oglaševalskih kanalih se vpliv televizije, radia, oglasov v časopisih in revijah, priporočil prijateljev, oglasov na plakatih in oglasne pošte med porabniki in ne uporabniki bistveno ne razlikuje, razlika je bila opazna le pri oglasih na internetu, ki imajo večji vpliv na uporabnike. Razlike so se pokazale tudi pri analizi drugih komunikacijskih kanalov, kot so priporočila v strokovnih revijah, podatki na internetu in spletni forumi, ki imajo večji vpliv na nakupe uporabnikov. Obe skupini imata podoben odnos do akcij za pospeševanje prodaje in obema se zdijo razprodaje dobra priložnost za ugodne nakupe.
Ključne besede: E-trgovina Razvoj e-trgovine Elektronski katalog Internet Razvoj interneta Ključni dejavniki rasti e-trgovin
Objavljeno: 12.05.2011; Ogledov: 1953; Prenosov: 347
.pdf Celotno besedilo (534,92 KB)

4.
STRES PRI DELU NOVINARJA
Brina Lampreht Golob, 2011, diplomsko delo

Opis: V času recesije nam prav gotovo ni tuje soočanje s stresnimi situacijami in njihovim obvladovanjem. Delovno mesto je v tem času še posebej cenjeno, vendar nam prav to, lahko povzroča številne preglavice. Vsako delo ima svoje potencialne izvore stresa, mi se bomo osredotočili na delo novinark in novinarjev. Diplomska naloga vsebuje vse od osnovnih pomenov, vzrokov, posledic do obvladovanja stresa. V diplomskem delu smo izpostavili poklic novinark in novinarjev, ki velja za enega izmed najbolj stresnih poklicev. Skoncentrirali smo se izključno na novinarke in novinarje, ki delujejo na RTV Slovenija, saj bomo s tem dobili tudi kvalitetno sliko o samem delo¬vanju organizacije. Teoretičen del diplomskega dela smo izvedli tudi praktično. Upora¬bili smo kvantitativno metodo raziskovanja, anketni vprašalnik. V uvodnem delu je na kratko predstavljena organizacija RTV Slovenija, njene dejavnosti, proizvodni program, velikost in organiziranost. V naslednjem poglavju opisujemo pomen, izvore in posledice stresa, obravnavamo škodljivi in koristni stres, premagova¬nje stresa na osebni ravni ter na ravni organizacije. Nadaljujemo s stresom pri delu novinarja, s ključnimi dejavniki stresa ter načini obvladovanja stresa pri njihovem delu. Osrednji del diplomske naloge obsega postavljanje hipotez, oblikovanje vprašalnika, določitev vzorcev anketirancev, obdelavo in interpretacijo rezultatov. V zaključku nava¬jamo sklepe, predloge in literaturo. Ključni rezultati raziskave so pokazali, da medosebni odnosi in slabo počutje v delov¬nem kolektivu predstavljajo znaten vpliv stresa, med izstopajočimi dejavniki, ki vplivajo na stres so tudi fizični dejavniki, razporeditev delovnega časa, stalna pripravljenost, varnost zaposlitve in možnost napredovanja. Anketiranci se v največji meri spopadajo s stresom z druženjem s prijatelji, počitkom, športnim udejstvovanjem ter branjem knjig. Najhujše posledice stresa se v povprečju kažejo kot kronična izčrpanost, izgorevanje in konfliktnost. Vodstvo mora upoštevati predloge zaposlenih, hkrati pa mora samo spodbujati poziti¬vne spremembe, ki jih bodo zaposleni razumeli kot lastne in se bodo z njimi identificirali. Samo na ta skupen način se bodo lahko odpravljale okoliščine in razmerja, ki botrujejo povečanemu stresu novinarjev. Z izboljševanjem delovne klime, dobre organizacije dela, načrtovanja, pravočasnih odločitev in z jasnim dogovarjanjem bi se lahko tveganje stresnih situacij zmanjšalo.
Ključne besede: Stres, izvori stresa, posledice stresa, ključni dejavniki stresa pri delu novinarja.
Objavljeno: 02.09.2011; Ogledov: 1783; Prenosov: 109
.pdf Celotno besedilo (1,56 MB)

5.
KLJUČNI DEJAVNIKI USPEHA AGILNEGA RAZVOJA PROGRAMSKE OPREME
Roland Đorđević, 2014, magistrsko delo

Opis: Agilni razvoj programske opreme je skupina metod, ki poskušajo razrešiti izzive današnjega razvoja programske opreme. V magistrskem delu smo se osredotočili na njegove ključne dejavnike uspeha. Ti omogočajo praktikom in zainteresiranim nadaljnje razumevanje in primerjavo ustreznosti agilnih metod za njihovo organizacijo. Uspešno obvladovanje teh dejavnikov daje organizacijam večjo možnost za uspeh metodologije. S sistematičnim pregledom literature smo dobili niz dejavnikov, ki potencialno vplivajo na uspeh agilnih projektov. Te smo preverili tudi z anketo v lokalnem okolju. Rezultati izražajo, da so ključni dejavniki uspeha agilnega razvoja programske opreme dobra komunikacija med člani ekipe, organizacijska kultura, usposabljanje in izobraževanje, sodelovanje stranke ter zmogljivost ekipe.
Ključne besede: razvoj programske opreme, agilni razvoj, ključni dejavniki uspeha, sistematični pregled literature
Objavljeno: 12.06.2014; Ogledov: 1393; Prenosov: 169
.pdf Celotno besedilo (2,59 MB)

6.
Motivacija in zadovoljstvo zaposlenih v podjetju x
Tina Horvat, 2015, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi smo predstavili dva ključna pojma, ki sta zelo pomembna za dobro delo zaposlenih v turističnem sektorju. V teoretičnem delu magistrske naloge smo predstavili pojma motivacija in zadovoljstvo. V sklopu motivacije smo opredelili zakonitosti motivacije, temeljni motivacijski proces, teorije motivacije ter motivacijske dejavnike. V sklopu zadovoljstva pa smo opredelili oblike zadovoljstva, pravila zadovoljstva, dejavnike in posledice zadovoljstva ter nezadovoljstvo pri delu. Empirični del magistrske naloge smo razdelili na tri dele. V prvem smo predstavili turizem in njegove značilnosti ter v sklopu tega opredelili pojma turist in obiskovalec. Potem smo opredelili termalni turizem, njegove glavne značilnosti in povzeli značilnosti različnih termalnih voda. V drugem delu smo predstavili podjetje x, njegovo zgodovino, glavne značilnosti, med katere spada njihova osnovna in dodatna ponudba. V tretjem delu smo s pomočjo anketnega vprašalnika opravili raziskavo o motiviranosti in zadovoljstvu zaposlenih pri delu. Pri tem smo izpostavili ključne dejavnike, ki vplivajo na zadovoljstvo in na motiviranost zaposlenih. Na podlagi vrnjenih in izpolnjenih anketnih vprašalnikov smo naredili analizo podatkov, katero smo tudi grafično prikazali v programu Microsoft Office Excel. V zadnjem delu magistrske naloge pa smo povzeli pridobljene rezultate in zapisali naše ugotovitve. Z rezultati raziskave lahko podjetje izboljša svoj odnos z zaposlenimi in kakovost dela, zviša zadovoljstvo ter tako zviša splošno uspešnost podjetja.
Ključne besede: motivacija, motivacijski dejavniki, zadovoljstvo, ključni dejavniki zadovoljstva, termalni kompleks, turizem, anketni vprašalnik, zadovoljstvo in motiviranje zaposlenih.
Objavljeno: 07.01.2016; Ogledov: 1594; Prenosov: 605
.pdf Celotno besedilo (1,55 MB)

7.
Ključni dejavniki procesa odločanja pri nakupu ležišča
Petra Polutnik, 2016, magistrsko delo

Opis: Spanje je ena izmed osnovnih življenjskih potreb vsakega posameznika. Kako dragoceno je spanje, po katerem se zbudimo spočiti in naspani, pa se pogosto zavemo šele takrat, ko spanca ni več. Ker v postelji preživimo tretjino svojega časa, je zelo pomembno, da ta čas preživimo oziroma prespimo kakovostno. Ponudba ležišč v Sloveniji presega povpraševanje. Posamezniki imajo na razpolago veliko izbirno območje, a ker je konkurenca med ponudniki vsak dan ostrejša, se nam je pojavilo vprašanje, kako se posameznik odloči za nakup določenega ležišča. Se odloča na podlagi blagovne znamke, cene, garancije, preizkusa, naravnih materialov ali zgolj na podlagi oglasov, priporočil prijateljev in znancev, prodajnega osebja ali prodajnega mesta? To je vprašanje, ki smo ga želeli raziskati in prikazati ključne dejavnike procesa odločanja, ki vplivajo na posameznika in ga privedejo do odločitve za nakup oz. nenakup ležišča. Teoretični del magistrskega dela je predstavljen v drugem poglavju. S pomočjo izbranega gradiva s področja problematike na področju nakupnega vedenja porabnikov smo opredelili kulturne, družbene, osebne in psihološke dejavnike nakupnega vedenja. Predstavili smo proces odločanja pri nakupu ležišča ter dejavnike, ki vplivajo nanj, ter opredelili stopnje procesa odločanja. V tretjem in četrtem poglavju smo predstavili trg ležišč v Sloveniji in ključne dejavnike procesa odločanja pri nakupu ležišča. V drugem delu magistrskega dela predstavljamo raziskavo ključnih dejavnikov procesa odločanja pri nakupu ležišča in njihovo pomembnost. Ugotovili smo, da so osebe, vključene v raziskavo, izrazito racionalne. Na njih ne vpliva samo ena informacija, en oglas, ampak več dejavnikov. Ključni dejavniki, ki vplivajo na proces odločanju pri nakupu ležišča, na podlagi rezultatov raziskave, so: priporočila prijateljev in znancev kot glavni viri informacij, naravni materiali kot glavna značilnost ležišča ter garancija ležišča kot daleč najpomembnejša dodatna storitev pri nakupu ležišča. Podrobnejše ugotovitve in predloge za ponudnike ležišč smo strnili v zaključnem delu magistrskega dela.
Ključne besede: ključni dejavniki procesa odločanja, nakupno vedenje, dejavniki nakupnega vedenja, proces odločanja pri nakupu, stopnje procesa odločanja, aktivno in pasivno poznavanje, marketinško komuniciranje, gospodinjstvo, ležišče, trg ležišč v Sloveniji, pomembnost ključnih dejavnikov pri nakupu ležišč, poznavanje ležišč
Objavljeno: 01.07.2016; Ogledov: 499; Prenosov: 105
.pdf Celotno besedilo (4,34 MB)

8.
Uvajanje sistema poslovne inteligence v koncernu
Nejc Menard, 2016, specialistično delo

Opis: Skupaj z rastjo poslovnih sistemov raste tudi potreba po ustreznih informacijah o stanju znotraj sistema. V te namene so bili razviti sistemi poslovne inteligence. Ta širok pojem omogoča podjetjem ali organizacijam vpogled v delovanje njihovih kritičnih funkcij skozi orodja za poročila, analizo in vizualizacije. Na podlagi privzetega modela uvajanja informacijskih rešitev smo zapisali usklajene prilagoditve in jih preverili na primeru implementacije rešitve v koncernu Kolektor. S tem specialističnem delom smo skozi implementacijo rešitve raziskali in analizirali prilagojeno metodologijo uvajanja rešitev poslovne inteligence in ključnih faktorjev uspeha na konkretnem primeru. Naloga predstavlja model uvajanja in ključne dejavnike uspešnosti. Skozi nalogo smo pridobili odgovor na vprašanje, ali lahko to zapišemo kot novi prilagojeni model uvajanja z določenimi lastnostmi in določimo dejavnike uspešnosti, ki pomenijo dodano vrednost za podjetje, v katerem se taka ali podobna rešitev poslovne inteligence uvaja.
Ključne besede: poslovna inteligenca, vizualizacija podatkov, integracija sistemov, model implementacije informacijske rešitve, ključni dejavniki uspeha
Objavljeno: 07.07.2016; Ogledov: 797; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (2,07 MB)

9.
INFORMATIZACIJA OSKRBNE VERIGE V PODJETJU PALOMA D.D.
Špela Vodušek, 2016, magistrsko delo

Opis: Ključ učinkovitega upravljanja ter hitrih in pravilnih odločitev so informacije, ki so na voljo v danem trenutku. Uspešna podjetja so danes tista, ki se na spremembe v okolju kar najhitreje odzivajo, najuspešnejša pa spremembe tudi narekujejo. Sodoben informacijski sistem za podporo odločanju in upravljanju je dandanes konkurenčna prednost. Upravljavski procesi na vseh ravneh so zasnovani na osnovi informacijskih procesov, ki služijo upravljanju celotnega podjetja. Obstoj na vse zahtevnejšem trgu si zagotavljajo le podjetja, ki so sposobna priskrbeti informacijsko podporo ključnim procesom poslovanja in znajo učinkovito izkoristiti informacije, ki so jim na voljo. Ob tem upoštevajo tok informacij znotraj podjetja, med podjetji ter med poslovnimi partnerji. Poslovni informacijski sistem omogoča podjetju obdelavo podatkov znotraj podjetja ter elektronsko izmenjavo podatkov s kupci in dobavitelji v realnem času, kar je ključnega pomena za učinkovito oskrbno verigo. Poudarek je na interni oskrbni verigi in informacijski podprtosti le-te. Interna oskrbna veriga zajema poslovanje znotraj podjetja ter tako poveže vse dele (službe, oddelke) znotraj podjetja. Znotraj interne oskrbne verige je pri informatizaciji potrebno upoštevati tudi druge dejavnike uspeha, kot je zaupanje.
Ključne besede: oskrbne verige, informatizacija poslovanja, prenova poslovnih procesov, poslovno informacijski sistemi, ključni dejavniki uspeha
Objavljeno: 04.11.2016; Ogledov: 1212; Prenosov: 213
.pdf Celotno besedilo (1,70 MB)

10.
Ključni dejavniki uspešnosti portala v intranet omrežju na primeru podjetja Henkel slovensko s.r.o.
Vikica Štingl, 2017, magistrsko delo

Opis: Na podlagi predstavitve treh vrst omrežij: internet, intranet in ekstranet, smo opredelili intranet omrežje. Opredelili smo tudi pomen njegove zaščite. V sklopu tega omrežja smo se osredotočili na portal, ki smo ga opisali, našteli vodilne ponudnike portalnih tehnologij na trgu in podrobneje predstavili SharePoint portalno tehnologijo. Našteli in opisali smo tudi ključne dejavnike uspešnosti portala, ki so vplivali na potrebo po prenovi in nam omogočili ocenitev uspešnosti prenove portala v oddelku za Sisteme in poslovno inteligenco v podjetju Henkel.
Ključne besede: intranet, portal, SharePoint, ključni dejavniki uspešnosti portala, TeamSite, Henkel
Objavljeno: 20.10.2017; Ogledov: 386; Prenosov: 39
.pdf Celotno besedilo (2,68 MB)

Iskanje izvedeno v 0.23 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici