| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Samonikla prizorišča in množični mediji
Matevž Pucer, 2017, magistrsko delo

Opis: Fenomen samoniklih prizorišč je v Sloveniji še vedno spregledan in njihov pomen marginaliziran. Magistrsko delo obravnava odnos množičnih medijev do samoniklih prizorišč, saj so mediji kot mediatorji med javnostjo in oblastjo tisti, ki pomembno vplivajo tako na javno mnenje kot na odnos institucij do določene problematike. V magistrskem delu raziskujemo medijsko poročanje o samoniklih prizoriščih in karakteristike njihovega odnosa z mediji, na primeru prizorišč v Kopru in Mariboru. Tako smo v osrednjem delu raziskave izvedli kvalitativno analizo medijskih objav o samoniklih prizoriščih v tisku, na televiziji in spletu. Na podlagi fokusne skupine z aktivistkami in aktivisti samoniklih prizorišč in intervjuja s kulturno urednico časopisa Večer smo raziskali faktorje medijske zastopanosti in ključne elemente odnosa med mediji in samoniklimi prizorišči. Raziskava je potrdila majhno medijsko prisotnost samoniklih prizorišč v obravnavanih medijih, predvsem v smislu globljega poročanja o delovanju. Novinarji v svojih prispevkih večinoma ne odražajo razumevanja problematike samoniklih prizorišč. Le ta pa so zaradi neurejene formalne in finančne situacije le delno vključujejo v razne oblike sodelovanja z mediji.
Ključne besede: samonikla prizorišča, množični mediji, kliping, Pekarna, MKSMC, U. P. Inde
Objavljeno v DKUM: 17.05.2017; Ogledov: 1906; Prenosov: 210
.pdf Celotno besedilo (1,49 MB)

2.
Vloga odnosov z javnostmi in sponzorstva pri dogodku Formula student 2011
Simon Potočnik, 2015, magistrsko delo

Opis: Orodja odnosov z javnostmi in oglaševanja nas obdajajo na vsakem koraku oz. področju življenja. Njihovo razširjenost je omogočila tržno usmerjena družba, ki se hoče svojim potrošnikom približati, oz. se jim predstaviti v najboljši možni luči. V magistrskem delu se ukvarjamo z analizo kliping poročil dogodka Formula student 2011, katerega sponzor je bilo podjetje Henkel Slovenija. Zanimajo nas učinki sponzoriranja z vidika sponzorskega podjetja. Teoretični del se nanaša na podrobnejšo razlago določenih teoretičnih pojmov s področja odnosov z javnostmi ter sponzorstva, katerih poznavanje je nujno za razumevanje empiričnega dela.
Ključne besede: odnosi z javnostmi, sponzorstvo, kliping
Objavljeno v DKUM: 04.07.2016; Ogledov: 2341; Prenosov: 116
.pdf Celotno besedilo (3,65 MB)

3.
SPREMLJANJE SPLETNIH MEDIJEV Z ORODJEM ICLIP
Marko Murko, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljeno spletno orodje iClip, ki se uporablja kot medijsko orodje za pridobivanje svežih spletnih novic. Te se pridobivajo iz vseh bolj razširjenih spletnih medijev, kot so blogi, forumi ter različni portali s spletnimi novicami. Podrobneje je predstavljen tudi pomen besede kliping, predstavljen pa je tudi razvoj klipinga glede na hiter razvoj novih informacijskih vsebin. Natančneje so predstavljene tudi prednosti in uporabnost orodja, njegovo vzdrževanje ter uporabnost portala za podjetja, ki se ukvarjajo s klipingom kot tudi ostala podjetja z željami po pridobivanju specifičnih informacij. V diplomski nalogi so podrobno opisane komponente, ki so ključnega pomena za razvito spletno orodje, načini pridobivanja medijskih vsebin iz posameznih virov, predstavljeni pa so tudi določeni izseki kode, ki prikazujejo implementacijo orodja. Opisan je tudi postopek vpeljave programa v podjetje in njegovo uporabo, ki omogoči lažje in hitrejše delo ter dostop do želenega sklopa novic.
Ključne besede: iClip, medijsko orodje, kliping, spletni mediji
Objavljeno v DKUM: 19.07.2011; Ogledov: 2472; Prenosov: 205
.pdf Celotno besedilo (4,26 MB)

4.
VLOGA SELEKTIVNEGA SPREMLJANJA MEDIJEV KOT ORODJA ZA NADZOROVANJE KOMUNICIRANJA PODJETJA
Marko Breznik, 2010, diplomsko delo

Opis: Komuniciranje podjetja je pomembna tema v poslovnem svetu. Za razvoj uspešnega podjetja se moramo zavedati pomembnosti ugleda podjetja, komuniciranja podjetja in prednosti, ki jih nudita spremljanje in analiza spremljanja pojavljanja podjetja v medijih. V diplomski nalogi smo preučili pojme identiteta, imidž in ugled podjetja in jih povezali s komuniciranjem podjetja. Le-to smo nato spremljali in analizirali s pomočjo spremljanja pojavljanja podjetja oziroma medijskega prostora za podjetje Si.mobil in pridobljene rezultate nato analizirali v analizi pojavljanja podjetja Si.mobil v medijih. Namen moje diplomske naloge je prikaz vloge spremljanja in analize pojavljanja podjetja v medijih in uporabnost teh dveh orodij pri strateškem upravljanju komuniciranja z javnostmi.
Ključne besede: identiteta, imidž in ugled podjetja, komuniciranje podjetja, kliping, odnosi z javnostmi
Objavljeno v DKUM: 01.09.2010; Ogledov: 7981; Prenosov: 229
.pdf Celotno besedilo (1,60 MB)

5.
ANALIZA MEDIJSKEGA POJAVLJANJA PODJETJA CM CELJE, D.D. NA PODROČJU SPONZORIRANJA V ŠPORTU
Ines Miša, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo proučevali področje sponzoriranja v športu ter ugotavljali njegovo vlogo v marketinškem spletu in znotraj marketinškega komuniciranja. Področje sponzoriranja v športu smo obravnavali s teoretičnega vidika in praktičnega dela, kjer smo za študijski primer obravnavali družbo Ceste mostovi Celje, družbo za nizke in visoke gradnje. Z analizo medijskega pojavljanja podjetja CM Celje na področju sponzoriranja v športu za obdobje od 01.01.2004 do 31.12.2007 smo ugotavljali število objav po posameznih medijih, avtorje, datume, vrednosti (ocene) in temo (vsebino) objav, pregledali gesla in njihov položaj, opis in površino slik, površino objav in doseg ter izračunali oglasno protivrednost oziroma ocenili dosežen medijski prostor. Pri tem smo za vsak kriterij ugotavljali delež afirmativnih (pozitivnih), nevtralnih in negativnih prispevkov.
Ključne besede: Sponzoriranje, sponzoriranje v športu, integrirano marketinško komuniciranje, odnosi z mediji, analiza medijskih objav oziroma kliping analiza.
Objavljeno v DKUM: 13.07.2009; Ogledov: 2852; Prenosov: 367
.pdf Celotno besedilo (6,68 MB)

Iskanje izvedeno v 0.15 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici