| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 9 / 9
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
VPLIV KLIME NA RAST IN RAZVOJ PODJETJA
Benjamin Babič, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Tema, ki smo jo obravnavali v diplomski nalogi sodi na področje strateškega managementa in politike podjetja. V raziskavi nas je zanimalo predvsem ali se v razvojni fazi življenjskega cikla podjetja v kateri se nahaja podjetje Zlatorog Oprema d.o.o. pojavi vrsta klime, ki jo določa teorija. Zlatorog Oprema d.o.o je podjetje, ki ponuja storitve: proizvodnja in projektiranje pakirne tehnike in sistemov na osnovi avtomatizacije, paletizacije in robotizacije. Pri izvedbi diplomskega dela smo si pomagali s teoretičnimi dognanji domačih in tujih avtorjev s področja klime podjetja ter rasti in razvoja podjetja. V drugem delu, kjer smo v praksi obravnavali podjetje, smo na kratko opisali metode raziskovanja, predstavili smo tudi osnovne lastnosti podjetja Zlatorog oprema d.o.o., nakar smo izvedli raziskavo s pomočjo vprašalnikov oziroma anket. Nazadnje smo s pomočjo ugotovitev določili razvojno fazo v življenjskem ciklu podjetja ter klimo, ki se pojavlja v tej fazi v podjetju. Ugotovili smo, da je razvojna faza v kateri se nahaja podjetje Zlatorog Oprema d.o.o., faza preobrata podjetja. Vrsta klime, ki smo jo prav tako določili pa je klima interesov.
Ključne besede: klima podjetja, rast podjetja, razvoj podjetja, razvojni model, vpliv klime, vrsta klime, razvojna faza življenjskega cikla podjetja, podjetje Zlatorog Oprema d.o.o., anketni vprašalnik.
Objavljeno: 09.11.2011; Ogledov: 1674; Prenosov: 207
.pdf Celotno besedilo (969,16 KB)

3.
ZAPOSLENI KOT DEJAVNIK INOVIRANJA V SLOVENSKIH IN TUJIH PODJETJIH
Rudolf Radikovič, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V delu diplomskega seminarja smo najprej opredelili temeljne pojme, kot so inoviranje, inovacija in invencija. Opisali smo tudi nekatere vrste inovacij. Opredelili smo tudi ovire in tveganja inoviranja, kot tudi uspeh le – tega. Nadalje smo opredelili motivacijo, kakšne vplive ima lahko motivacija na zaposlene in kako vse vpliva na ustvarjalnost. Opisali smo tudi pomen organizacijske klime in našteli nekaj možnosti nagrajevanja zaposlenih. Naredili smo tudi raziskavo, kjer smo upoštevali teoretična spoznanja. Vključili smo dejavnike inoviranja, motiviranja in demotivacije. V raziskavo smo vključili zaposlene iz Republike Slovenije. Spoznanja, ki smo jih pridobili, smo natančneje opisali v prejšnjih poglavjih diplomskega seminarja.
Ključne besede: motivacija, inoviranje, inovacija, ustvarjalnost, nagrajevanje, politika podjetja, inovacijska politika, zaposleni, organizacijska klima, tuja in slovenska podjetja, uspešnost, demotivacija
Objavljeno: 08.12.2011; Ogledov: 1360; Prenosov: 115
.pdf Celotno besedilo (572,53 KB)

4.
POMEN KULTURE IN KLIME ZA USPEŠNOST PODJETJA
Nataša Pečečnik, 2011, magistrsko delo/naloga

Opis: V današnjem času se vse premalo podjetij zaveda, kako pomembno vlogo imata kultura in klima v podjetju, saj sta med najpomembnejšimi dejavniki in zato ključnega pomena za uspešnost podjetja. Kultura in klima podjetja pripomoreta k boljšemu vzdušju v podjetju in k večji motiviranosti ter pripadnosti podjetju, kar posledično pripomore tudi k večji konkurenčni prednosti podjetja. Pri njunem oblikovanju in razvoju pa ima veliko vlogo vodstvo podjetja oziroma top management, ki daje svojim zaposlenim zgled, jih spoštuje, jim zmeraj prisluhne in ki za svoje zaposlene primerno skrbi. V teoretičnem delu magistrskega dela smo na podlagi metode Pümpina in Prangeja (Pümpin in Prange, 1995) proučevali teoretična izhodišča življenjskega cikla, nadalje smo raziskovali teoretična izhodišča, ki opredeljujejo pomen kulture in klime podjetja za njegov uspeh, ter podrobneje predstavili tipologije kulture in dimenzije klime podjetja. V magistrskem delu smo podrobneje predstavili podjetje Urbano pleme, d. d., in proučevali življenjski cikel podjetja s pomočjo metode Pümpina in Prangeja (Pümpin in Prange, 1995) ter s tem določili, v katero življenjsko fazo se podjetje uvršča. Na primeru podjetja Urbano pleme, d. d., smo opredelili kulturo in moč kulture s pomočjo metode Camerona in Quinna (Cameron in Quinn, 1999), klimo podjetja pa s pomočjo metode Victorja in Cullena (Victor in Cullen, 1988).
Ključne besede: življenjski cikel podjetja, tip kulture podjetja, moč kulture, etična klima podjetja.
Objavljeno: 30.06.2011; Ogledov: 2106; Prenosov: 445
.pdf Celotno besedilo (1,17 MB)

5.
ANALIZA VREDNOT, KULTURE, KLIME IN ETIKE V PODJETJU GRADBENIŠTVO IN PREVOZNIŠTVO JAMNIKER MARJAN, S.P.
Andreja Jamniker, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Za vsako kakovost, učinkovitost in uspešnost je pomembno, da so cilji podjetja usklajeni z njegovimi organizacijskimi vrednotami in z vrednotami njegovih ljudi. Te pa z vrednotami podjetja. Zato je razjasnjevanje vrednot pomemben korak na poti k izboljšanim dosežkom in uspešnosti. Zaposleni v organizaciji predstavljajo pomemben dejavnik za uspešnost delovanja. Vendar ni dovolj, da samo opravljajo svoje delo, biti morajo tudi učinkoviti. Na to pa vpliva veliko dejavnikov, ki predstavljajo kulturo in klimo, ki vladata v podjetju. V diplomskem seminarju smo podrobneje preučevali organizacijsko kulturo in klimo, opredelili njene definicije različnih avtorjev, obrazložili njune dimenzije ter predstavili način merjenja in pomen njunega merjenja in proučevanja. Prav tako smo praktično izvedli meritev organizacijske kulture in klime v izbranem podjetju z metodologijo avtorice Mihalič. Namen merjenja kulture in klime v podjetju Gradbeništvo in prevozništvo Jamniker Marjan, s. p. je bil spoznati aktualno organizacijsko kulturo in klimo, jo analizirati in poiskati možnosti za njeno izboljšanje. Z našo raziskav smo ugotovili, da v podjetju Gradbeništvo in prevozništvo Jamniker Marjan, s. p., vladata ustrezna in zadovoljiva organizacijska kultura in klima. Do teh ugotovitev smo prišli s statističnimi podatki, ki smo jih pridobili z analizo odgovorov na vprašalnik namenjen ugotavljanju kulture in klime v podjetju. Ker današnja podjetja stremijo za dolgoročnim uspešnim poslovanjem in pridobivanjem dobička, je etika podjetja pri tem odlučojočega pomena. Podjetje, ki želi dolgoročno rasti in se razvijati mora pri svojem delovanju posebno pozornost posvetiti upravljanju z etiko podjetja. Uspešno upravljanje z etiko podjetja na vseh področjih delovanja podjetja podjetju zagotovi, ne samo obstoj, ampak tudi dolgoročno rast in razvoj.
Ključne besede: vrednote podjetja, kultura in klima podjetja, etika podjetja
Objavljeno: 13.01.2012; Ogledov: 2295; Prenosov: 259
.pdf Celotno besedilo (513,51 KB)

6.
VPLIV ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIH NA USPEŠNOST PODJETJA
Alen Kolar, 2011, diplomsko delo

Opis: Zadovoljstvo zaposlenih je terminologija, ki jo uporabljamo za ugotavljanje, ali so zaposleni veseli in zadovoljni in ali lahko izpolnjujejo svoje želje in potrebe na delovnem mestu. Samo zadovoljni in motivirani kadri lahko izvajajo delo namreč tako, da se lahko podjetje uspešno razvija. Mnoga merila dokazujejo, da je zadovoljstvo zaposlenih pomemben dejavnik za motiviranost, doseganje ciljev, dobro delovno vzdušje in pozitivno delovno okolje. Dejstvo je, da samo zadovoljni zaposleni lahko pozitivno vplivajo na uspešnost poslovanja podjetja. Prav eden izmed ključnih ciljev diplomskega dela je bilo ugotoviti to soodnosnost zadovoljstva zaposlenih in celotne uspešnosti poslovanja podjetja.
Ključne besede: zadovoljstvo zaposlenih, dejavniki zadovoljstva zaposlenih, zadovoljstvo kupcev, organizacijska klima, organizacijska kultura, uspešnost podjetja
Objavljeno: 03.11.2011; Ogledov: 3037; Prenosov: 551
.pdf Celotno besedilo (790,62 KB)

7.
8.
ORGANIZACIJSKA KLIMA IN DOBRO POČUTJE (ZADOVOLJSTVO) ZAPOSLENIH V MIKRO PODJETJIH KOROŠKE REGIJE (NA PODROČJU RADELJ OB DRAVI)
Mateja Ladinek, 2015, magistrsko delo

Opis: Organizacijsko klimo lahko opredelimo kot vzdušje, ki prevladuje v organizaciji in se ravno zaradi dejavnikov, ki vplivajo nanjo, razlikuje od drugih. Klima pojasnjuje tudi, kako se posameznik počuti v organizaciji in kakšni medsebojni odnosi prevladujejo. Zadovoljstvo zaposlenih pa je sestavljeno iz zadovoljstva delavca z delovnim mestom in posameznimi elementi dela. Če so zaposleni zadovoljni, veliko pripomorejo k delu in večji uspešnosti podjetja. V uvodnem delu smo predstavili problem, cilje, raziskovalne hipoteze, predpostavke in predvidene metode raziskovanja. Magistrsko delo pa je sestavljeno iz teoretičnega in raziskovalnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili organizacijsko klimo in sorodne pojme, kot sta organizacijska kultura in zadovoljstvo zaposlenih ter povezava med njimi. Predstavili bomo pojem organizacijske klime, kako jo merimo in proučujemo. Opredelili smo tudi ukrepe za vzpostavitev spodbudne organizacijske klime ter kakšen je postopek spreminjanja le-te na boljše. Ugotavljali smo tudi vpliv organizacijske klime na poslovanje in uspešnost podjetja ter vedenje ljudi. Posebej smo opisali tudi najbolj pogoste dimenzije organizacijske klime. Prav tako smo opredelili pojem zadovoljstva zaposlenih ter kaj to pomeni za podjetje in kako ga merimo. V raziskovalnem delu smo predstavili organizacijsko klimo in zadovoljstvo zaposlenih v mikro podjetjih na Koroškem, natančneje v občini Radlje ob Dravi. Statistično smo obdelali in razložili rezultate.
Ključne besede: organizacijska klima, organizacijska kultura, zadovoljstvo zaposlenih, dimenzije organizacijske kulture, mikro podjetja.
Objavljeno: 09.09.2015; Ogledov: 774; Prenosov: 176
.pdf Celotno besedilo (1,82 MB)

9.
Organizacijska klima in kultura v podjetju REAM d.o.o.
Klemen Železnik, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo se posvetili organizacijski klimi in kulturi v podjetju REAM d.o.o. Organizacijska klima in kultura se močno povezujeta z zadovoljstvom zaposlenih kar pa predstavlja za podjetje pomemben dejavnik, saj to ključno vpliva na uspešnost in učinkovitost podjetja. Pojma organizacijska klima in kultura sta si med seboj zelo podobna, a hkrati tudi zelo različna. Oba se nanašata na posameznikovo vedenje v organizaciji, njihovo dojemanje dogodkov, stvari v podjetju, hkrati pa vplivata na način dela v podjetju. V diplomi bomo skušali s pomočjo intevjujev ugotoviti, kako se organizacijska klima in kultura odražata v podjetju REAM d.o.o. Iz dobljenih rezultatov bomo skušali ponuditi rešitev za izboljšanje organizacijske klime in kulture v podjetju REAM d.o.o.
Ključne besede: organizacijska klima, organizacijska kultura, zadovoljstvo zaposlenih, uspešnost podjetja, REAM d.o.o.
Objavljeno: 10.03.2020; Ogledov: 259; Prenosov: 88
.pdf Celotno besedilo (633,07 KB)

Iskanje izvedeno v 0.14 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici