| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ZADOVOLJSTVO UPORABNIKOV KOMUNALNIH STORITEV KOMUNALNO STAVBNEGA PODJETJA KOSTAK D.D.
Natalija Kovačič, 2009, diplomsko delo

Opis: Uspeh storitvenega podjetja je odvisen od nakupnih odločitev uporabnikov storitev. Prav zaradi tega si storitvena podjetja prizadevajo zadovoljiti uporabnike tako, da bi ostali zvesti podjetju in določeni storitvi. Pri odločanju o uporabi storitve pa ima največji vpliv zaznavanje oziramo dojemanje, kar pa je lahko od uporabnika do uporabnika različno. Odziv le tega lahko sega od nezadovoljstva do izjemnega ugodja. Zadovoljstvo uporabnika je psihološko stanje, ki izhaja iz procesa nakupnega odločanja in se dokončno oblikuje v ponakupni fazi, pri čemer zadovoljstvo ali nezadovoljstvo postane sestavni del njegovih izkušenj ter s tem osnova za prihodnje ukrepanje. Proces zadovoljevanja potreb je kontinuiran, saj so uporabniki vedno s čim nezadovoljni. Na primeru Komunalno stavbnega podjetja Kostak smo želeli ugotoviti zadovoljstvo uporabnikov z izvajanjem komunalnih storitev podjetja, zlasti katere storitve z vidika uporabnikov opravlja podjetje dobro in kaj je tisto, kar lahko ob skrbi za okolje še izboljša. Pri izvajanju merjenja zadovoljstva z vprašalniki je potrebno izvajati celostni pristop merjenja zadovoljstva, kar pomeni, da morajo pri raziskavi posredno ali neposredno sodelovati vsi zaposleni, potrebno je upoštevati mnenja in stališča anketiranih, uporabiti že zbrane interne podatke in o rezultatih obvestiti vse zaposlene. Priporočljivo je, da podjetja merjenje zadovoljstva izvajajo kontinuirano, rezultate pa primerjajo v posameznih časovnih obdobjih.
Ključne besede: storitev, klasificiranje storitev, zadovoljstvo uporabnika, komunalna dejavnost, komunalno gospodarstvo
Objavljeno: 10.06.2010; Ogledov: 1682; Prenosov: 242
.pdf Celotno besedilo (1,28 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici