| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PRESOJA PRIMERNOSTI ELEKTRONSKEGA ARHIVIRANJA RAČUNOVODSKE DOKUMENTACIJE V BANKI CELJE D.D.
Katica Hrastnik, 2009, diplomsko delo

Opis: Arhiviranje dokumentov je ena bistvenih nalog za uspešnost podjetja. Elektronski način arhiviranja skrajša čas iskanja želenih dokumentov, s čimer pridobimo čas in zmanjšamo število zaposlenih v arhivu. Zmanjša se tudi možnost izgube posamezne dokumentacije, saj je tovrstno arhiviranje varnejše, če so za to uporabljeni ustrezni načini varovanja. Pri elektronskem arhiviranju prihaja do sprememb na področju tehnologije, ki se za to uporablja in zakonodaje s tega področja. Vse to je potrebno pri delu upoštevati, da ne prihaja do ne želenih izgub ali napak. K temu pripomorejo tudi usposobljeni delavci. Na podlagi presojanja primernosti elektronskega arhiviranja računovodske dokumentacije Banke Celje d.d. smo ugotovili, da se večina teorije v praksi potrdi. Večina pomanjkljivosti klasičnega arhiviranja se z uvedbo elektronskega arhiviranja lahko odpravi. Potrebno pa je upoštevati prej omenjene spremembe in jim slediti. V primeru, da se elektronsko arhiviranje ne izvaja pravilno in natančno in se tehnologija za arhiviranje v podjetju ne posodablja, lahko pride do velikih izgub.
Ključne besede: Računovodska dokumentacija, arhiv, digitalizacija, klasično arhiviranje, elektronsko arhiviranje, Banka Celje d.d., čas hrambe
Objavljeno: 22.01.2010; Ogledov: 1840; Prenosov: 418
.pdf Celotno besedilo (533,63 KB)

2.
KLASIČNO IN ELEKTRONSKO ARHIVIRANJE DOKUMENTNEGA GRADIVA V AGENCIJI ZA JAVNO PRAVNE EVIDENCE IN STORITVE
Maja Skaza, 2009, diplomsko delo

Opis: V vseh podjetnjih, naj bodo javna ali zasebna, dnevno nastajajo različni dokumenti, ki nam povzročajo nemalo težav. Arhiviranje nam pri tem izredno olajša zadeve. v dobi informacijske tehnologije je vse večji poudarek na elektronskem arhiviranju, brez papirja, in tako je tudi prav. Poskrbeti je treba le za varnost in verodostojnost elektronskih dokumentov.
Ključne besede: dokumentarno gradivo, arhiv, klasično arhiviranje, zakonodaja, elektronsko arhiviranje
Objavljeno: 24.03.2010; Ogledov: 2488; Prenosov: 655
.pdf Celotno besedilo (1,04 MB)

3.
UVAJANJE ELEKTRONSKEGA ARHIVIRANJA FINANČNIH LISTIN V OBČINI ROGATEC
Lavra Gregorčič, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga, Uvajanje elektronskega arhiviranja finančnih listin v Občini Rogatec, je razdeljena na pet poglavij. Prvo poglavje predstavlja uvod, kjer so opisani namen, cilji dela ter osnovne trditve, prav tako pa predpostavke, omejitve raziskave in metodologija raziskovanja. V drugem poglavju je predstavljen teoretični model obravnavane teme. Obrazloženi so osnovni pojmi ter pomen arhiviranja. V nadaljevanju so predstavljene vrste dokumentarnega gradiva in načini razvrščanja. V tretjem poglavju so predstavljene informacijske storitve E-občine, obravnavane pa so tudi prednosti in slabosti ter tehnična priporočila elektronskega arhiviranja. Četrto poglavje predstavlja uvajanje elektronskega arhiviranja finančnih listin v Občini Rogatec. Predstavljeno je obstoječe stanje v Občini Rogatec, opisani so roki hranjenja dokumentarnega gradiva in opisana je predlagana rešitev arhiviranja dokumentov v Občini Rogatec. Skozi diplomsko delo smo spoznali, da je za občino najprimernejša dolgoročna hramba dokumentov v e-obliki in sicer preko zunanjega izvajalca, ki je registriran pri Arhivu RS. Najboljša rešitev bi vsekakor bila, da bi Ministrstvo za javno upravo uredilo hranjenje dokumentarnega gradiva v e — obliki tako, da bi za celotno javno upravo poiskalo zunanjega izvajalca in z njim uredili vse formalnosti. V kolikor se občine ne bodo začele odločati za prehod na elektronski arhiv, se bo čez 10 let pričelo dogajati, da ne bomo več obvladovali velikih količin papirja, s prenovo procesa in uvedbo sistema pa vsekakor rešimo prostorsko stisko, dostopnost in iskanje dokumentov ter dosežemo hitro in učinkovito obdelovanje podatkov.
Ključne besede: občina, elektronsko arhiviranje, klasično arhiviranje, finančne listine, dokumentarno gradivo, informacijske storitve, roki hranjenja, dokumenti.
Objavljeno: 16.08.2010; Ogledov: 2102; Prenosov: 287
.pdf Celotno besedilo (895,48 KB)

4.
ELEKTRONSKO ARHIVIRANJE RAČUNOV V PODJETJU BSH, NAZARJE
Tanja Dobovičnik, 2011, diplomsko delo

Opis: Elektronsko poslovanje je pomembna sestavina gospodarskega razvoja in vse več podjetij prihaja do spoznanja, da je poslovni proces v papirni obliki manj učinkovit in predrag in neprimeren za sodelovanje med poslovnimi partnerji. Pojav elektronskega poslovanja sega desetletje nazaj, ko je bila prvič uporabljena računalniška tehnologija in se je začelo z računalniško izmenjavo podatkov med podjetji. Ta način poslovanja se je dosegel z razvojem računalniških omrežij-predvsem interneta, ki predstavlja svetovno komunikacijsko in informacijsko omrežje. Vso to elektronsko poslovanje v Sloveniji ureja zakon ZEPEP, ki je tudi usklajen z evropskimi smernicami na tem področju. Prednosti elektronskega računa se kažejo predvsem v zmanjšanju ročnega dela, v manjših možnosti napak, hitrejšem in preglednejšem poslovanju, v boljšem sodelovanju s partnerji in boljši izrabi kadrov. Zaradi teh prednosti in še drugih se podjetja vse bolj odločajo za uvedbo elektronskega računa v svoja podjetja. Zakonodaja z izjemo samostojnega akta o elektronskem arhiviranju je v celoti izdelana in dopolnjena, poskrbljeno je za samo varnost uporabe, prav tako pa so izdelane standardne oblike računa, na osnovi katerih je omogočena izmenjava. Arhiviranje dokumentov podjetju je ena bistvenih nalog za njegovo uspešnost. Elektronski način arhiviranja v primerjavi s klasičnem bistveno skrajša čas arhiviranja, iskanja želenih dokumentov, s čimer pridobimo na času, zmanjšamo število zaposlenih in pridobimo na fizičnem prostoru. Zmanjša se možnost izgube dokumentov, saj je elektronsko arhiviranje varnejše saj so uporabljeni ustrezni načini varovanja. To smo opazili oziroma ugotovili tudi na primeru podjetja BSH.
Ključne besede: Elektronsko poslovanje, Klasično arhiviranje, Elektronsko arhiviranje, Elektronski račun
Objavljeno: 13.12.2011; Ogledov: 1674; Prenosov: 168
.pdf Celotno besedilo (958,97 KB)

5.
Arhiviranje dokumentov v podjetju Študentski servis, d.o.o. Maribor
Irena Kovačič, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga zajema proučevanje vse dokumentacije v podjetju. Predvsem pa rešitev kako bi lahko s tako številčno dokumentacijo hitrejše in lažje upravljali.
Ključne besede: Arhiviranje, klasično arhiviranje, elektronsko arhiviranje, informacijski sistem.
Objavljeno: 20.12.2011; Ogledov: 1987; Prenosov: 247
.pdf Celotno besedilo (827,61 KB)

6.
UVEDBA SISTEMA ELEKTRONSKEGA ARHIVIRANJA V PODJETJE
Nataša Fošnarič, 2012, diplomsko delo

Opis: V delu diplomskega seminarja smo raziskali eno izmed problematik poslovanja uspešnih podjetij. Podjetja so ugotovila, da elektronsko arhiviranje prinaša številne prednosti. Med najpomembnejšimi prednostmi je prihranek časa pri iskanju arhiviranih dokumentov. Prav tako podjetja z uvedbo elektronskega arhiviranja prihranijo stroške, zmanjša se možnost izgube dokumentov in poslovanje je preglednejše. Vloga elektronskega poslovanja v podjetju vedno bolj narašča in ob enem predstavlja celostno podobo poslovnih procesov podjetja. Na začetku smo predstavili zgodovino arhivov in razložili, kakšno je klasično arhiviranje in katere so njegove slabosti. V primerjavi s klasičnim arhiviranjem je elektronsko arhiviranje hitrejše, skrajša čas arhiviranja in posledično iskanja želenih podatkov. Prav tako se zmanjša možnost izgube ali manipulacije arhiviranega gradiva. Pomembnejša pridobitev je zakonodaja, ki predpisuje zakonsko podlago za elektronsko arhiviranje v Sloveniji. Ugotovili smo, da so v Sloveniji pri ponudbi sistemov za elektronsko arhiviranje bolj uspešnejši tuji ponudniki, saj imajo omogočen večji kapital, kateri zavira razvoj slovenskih ponudnikov. Na koncu smo podrobno opisali uvedbo sistema za elektronsko arhiviranje v podjetje. Predstavili smo postopek elektronskega arhiviranja in metode hrambe dokumentov.
Ključne besede: arhiv, elektronsko arhiviranje, elektronska hramba, zakonodaja, digitalizacija, klasično arhiviranje, hrambe
Objavljeno: 14.12.2012; Ogledov: 1587; Prenosov: 348
.pdf Celotno besedilo (1,82 MB)

7.
ANALIZA ARHIVIRANJA RAČUNOVODSKE DOKUMENTACIJE V PODJETJU ULTRA D. O. O.
Mateja Kukovec, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo predstavili arhiviranje računovodske dokumentacije v podjetju Ultra d. o. o. Raziskavo smo opravili na podlagi vprašalnika za zaposlene. Ob pisanju diplomskega dela smo spoznali klasično in elektronsko arhiviranje ter presojali primernost elektronskega arhiviranja v podjetju. Pri obeh načinih arhiviranja smo predstavili nekatere prednosti in slabosti, kar je bil tudi eden izmed ciljev naloge. Obravnavali smo tudi zakonske in pravne podlage tega področja, ki se v času nastajanja diplomske naloge niso spremenili. Prav tako so nas zanimali čas in načini hrambe računovodskih dokumentov ter sama varnost arhiviranih dokumentov, ki je zelo pomembna pri iskanju dokumentov v prihodnosti.
Ključne besede: arhiviranje, klasično arhiviranje, elektronsko arhiviranje, e-hramba, varna hramba, dokumentarno gradivo.
Objavljeno: 22.09.2016; Ogledov: 540; Prenosov: 73
.pdf Celotno besedilo (901,36 KB)

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici