| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
POSLOVNI PROCESI KOT MOŽNOST ZA DOLOČANJE KOMPETENČNIH ZAHTEV DELOVNIH MEST
Nina Erjavc, 2009, diplomsko delo

Opis: Stalno razvijanje znanj, sposobnosti in veščin posameznikov ter skupin je v današnjih časih ključnega pomena. Razvijanje kompetenc posameznika lahko podjetjem prinese veliko konkurenčno prednost. V teoriji in praksi obstajajo različni pristopi oziroma načini ugotavljanja kompetenc. Ti so si med seboj različni in po drugi strani zelo podobni. Med obstoječimi načini smo izbrali dva, ki ju bomo med seboj primerjali. Preučevali bomo klasično kompetenčno metodo in klasično kompetenčno metodo s procesnim vidikom. Zanimalo nas bo, kateri od izbranih načinov je ustreznejši oziroma, kateri od njih daje boljše rezultate. Odgovor na to bomo poskušali dobiti s testiranjem teh dveh načinov ugotavljanja kompetenc. In sicer bomo ocenili delo študenta, ki ga je moral opraviti glede na kompetence ugotovljene na oba izmed načinov. Glede na pridobljene rezultate bomo sklepali kateri izmed testiranih načinov je ustreznejši.
Ključne besede: - kompetence - poslovni procesi - kompetenčni profili zaposlenih - klasična kompetenčna metoda - klasična kompetenčna metoda s procesnim vidikom
Objavljeno: 25.09.2009; Ogledov: 1883; Prenosov: 172
.pdf Celotno besedilo (368,05 KB)

3.
IZBOLJŠANJE OBSTOJEČE METODE UČENJA PLAVANJA OTROK STARIH OD 4 DO 6 LET
Tanja Kumprej, 2011, diplomsko delo

Opis: Namen dela je predstaviti in izboljšati klasično metodo učenja plavanja za otroke od 4. do 6. leta starosti. V Sloveniji je sistem oplavanjevanja kljub prizadevanjem v zadnjih letih še vedno premalo učinkovita. Rezultati učenja plavanja niso zadovoljivi (predvsem ne pri najmlajših). Glede na to, da je učenju plavanja namenjeno sorazmerno zadostno število ur, gre vzroke za takšno stanje v največji meri iskati v premalo učinkovitih metodah učenja plavanja. V diplomski nalogi je predstavljena zgodovina plavalnega opismenjevanja v Sloveniji. Povzela sem stanje plavanja v učnem načrtu vrtca. Podrobneje je predstavljena klasična metoda učenja plavanja z 10-urnim programom učenja plavanja. Prav tako je predstavljena Fredova metoda učenja plavanja. Za učenje plavanja v tem obdobju so zelo pomembni pripomočki, ki jih uporabljamo za učenje. Prav tako morajo ustrezati vsi pogoji, ki jih potrebujemo za svoje delo, in vse te pogoje ter pripomočke sem v diplomski nalogi opisala in predstavila. V diplomski nalogi je uporabljena primerjalna metoda. Opisala sem program plavanja s klasično metodo učenja plavanja za otroke, stare od 4 do 6 let. Pri tem sem se opirala na domačo in tujo literaturo, na lastne izkušnje in mnenje vaditeljev plavanja, ki učijo otroke plavati v nizki vodi po klasični metodi učenja plavanja.
Ključne besede: Ključne besede: učenje, plavanje, predšolsko obdobje, metoda, klasična metoda.
Objavljeno: 02.03.2011; Ogledov: 2975; Prenosov: 408
.pdf Celotno besedilo (699,53 KB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici