| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
RISBE S KAVO, OD MIRSADA BEGIĆA DO LASTNIH DEL
Andrej Mratinković, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Risbe s kavo, Od Mirsada Begića do lastnih del je plod občudovanja in velikega zanimanja za likovna dela umetnika Mirsada Begića, večletnega samostojnega raziskovanja njegovih del, raziskovanja kave v zgodovini in njene vloge v družbi ter mojega praktičnega likovnega ustvarjanja s kavo. Namen raziskovanja in pisanja teoretične obravnave Begićevih risb s kavo je bil predvsem v bolj poglobljenem razumevanju njegovih za opazovalca likovno izredno zanimivih, bogatih, nenavadnih in skrivnostnih umetniških del, ki jih prežema nekakšen duh spoštovanja do visokih starodavnih kultur, nekakšne daljne preteklosti in mističnosti, ki nas spominjajo na svet, na katerega smo že davno pozabili. Iz obsežnega opusa umetnikovih likovnih del so v diplomskem delu izpostavljene prav njegove risbe s kavo, z namenom analize njihovega tehničnega, motivnega in simbolnega ozadja. Predvsem razkritje in razumevanje tehnike likovnega ustvarjanja s kavo umetnika Mirsada Begiča je bilo predpogoj za nastanek lastnih likovnih del, kavnih slik, ki so predstavljena v zadnjem poglavju. Poleg obravnave kave kot likovnega medija pa je bilo na samem začetku potrebno tudi raziskati izvor termina, snovi in zgodovinsko-družbeno ozadje kave v njeni primarni funkciji kot pijači.
Ključne besede: kava, kavarna, obred, risbe, Bosna, Egipt, pogreb, kavne slike
Objavljeno: 24.01.2011; Ogledov: 2118; Prenosov: 136
.pdf Celotno besedilo (7,37 MB)

2.
STRATEŠKO MARKETINŠKO NAČRTOVANJE BLAGOVNE ZNAMKE LIPA CAFE
Marko Židov, 2014, diplomsko delo

Opis: Današnji koncept marketinga poudarja dva poslovna cilja, ki sta enotna v velikih in majhnih podjetjih. To sta uspešno prepoznavanje potreb potencialnih kupcev in usmerjenost podjetja v ponujanje izdelkov oz. storitev, ki bodo zadovoljili potrebe in ob tem prinašali dobiček. Za doseganje dolgoročnih ciljev je potrebno razviti marketinške strategije. Ustrezno strateško načrtovanje obsega dovršeno analizo podjetja in okolja, v katerem poslujemo, tržno segmentiranje, izbiro ciljnih trgov, opredelitev temeljnih marketinških ciljev, oblikovanje temeljnih strategij marketinga, strateško pozicioniranje in oblikovanje osnov marketinškega spleta. Lipa Cafe je blagovna znamka, pod katero se predstavlja podjetje Lipa, z glavno dejavnostjo, prodajo toplih napitkov iz samopostrežnih avtomatov in dodatnimi dejavnostmi, kot so trženje različnih avtomatov in prodaja kave. »Samopostrežne avtomate« postavimo na dogovorjeno mesto, kjer nato redno skrbimo za njihovo oskrbo, vzdrževanje in morebiten servis. Naši glavni odjemalci so zaposleni v različnih organizacijah iz severovzhodne Slovenije. Konkurenca na tem področju je velika, zato je doseganje konkurenčne prednosti nujno za obstoj in nadaljnji razvoj, zraven tega pa je ključna tudi skrb za ohranjanje in nenehno zadovoljevanje odjemalčevih potreb. Z dovršeno analizo in strateškim načrtovanjem želimo doseči večjo prepoznavnost blagovne znamke. To je eden izmed pogojev za povečanje tržnega deleža podjetja.
Ključne besede: Lipa Cafe, blagovna znamka, marketing, strateško načrtovanje, organizacija, kava, samopostrežni avtomati
Objavljeno: 17.11.2014; Ogledov: 1875; Prenosov: 45
URL Povezava na celotno besedilo

3.
Čistilno sredstvo za souporabo s produktom Cafelier za čiščenje kavnih aparatov
Rok Volovlek, 2018, diplomsko delo

Opis: Raziskave v okviru diplomskega dela so bile narejene v sodelovanju s podjetjem Cafelier d.o.o., ki je inovativno podjetje na področju kavne industrije. Ekipa je že razvila protitip izdelka, ki odpravi potrebo po ročnem čiščenju, sedaj pa se je pojavila potreba po dodatni čistilni moči. Ob razvoju čistilnega sredstva pa je smiselno razmišljati tudi o povečanem tržnem potencialu blagovne znamke Cafelier. Opravili smo analizo trga in preverili katere kemikalije uporabljajo pri izdelavi čistilnih sredstev, ki se uporabljajo za ročno pranje. Že na tej točki smo ugotovil, da bo potrebna usmeritev v določen tip nečistoče, saj gre za široko področje. Predstavljen izbor smo opravili na podlagi želja podjetja Cafelier d.o.o., lastnega razmišljanja, tipa nečistoč, tržnega potenciala in obratovalnih pogojev. Skozi raziskavo smo prišli do zaključka, da bomo potrebovali nekatere precej specialne komponente. Za pomoč smo prosili več podjetij, ki se ukvarjajo z dobavo in svetovanjem na tem področju. Bili so nam v pomoč, poslali so nam tudi nekaj vzorcev, katere smo uporabili pri analizi. Raziskave vključujejo sestavo čistilnega sredstva. Ker gre za inovativen produkt na področju čiščenja kavnih aparatov, je obseg razvojnega dela precejšen. Opisali in predstavili smo dosedanje delo, kako smo se projekta lotili in kam bi ga rado peljali. Prikazali smo način izbora kemikalij, ter analize opravljene z njimi. Vključili smo področje trženja, zakonodajo, ki jo je potrebno upoštevati ob tem, ter razmišljanja za nadaljnji razvoj produkta in znamke Cafelier.
Ključne besede: čiščenje, čistilno sredstvo, kava, kavni aparat
Objavljeno: 16.10.2018; Ogledov: 393; Prenosov: 17
.pdf Celotno besedilo (4,17 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici