| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 19
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
V iskanju črk
katalog

Ključne besede: Razstavni katalogi Univerzitetna knjižnica Maribor
Objavljeno: 21.09.2009; Ogledov: 4191; Prenosov: 108
.pdf Celotno besedilo (65,90 KB)

8.
JEZIK OGLASOV NA PRIMERU PRODAJNIH KATALOGOV (HERVIS IN GIGA SPORT)
Primož Merf, 2010, diplomsko delo

Opis: V današnjem svetu množicna proizvodnja zahteva množicno potrošnjo. Pogoj zanjo je tudi oglaševanje. V neusmiljenem boju za potrošnike prihaja do povecane kolicine oglaševalskih besedil, ki so vprašljiva glede vsebinske in oblikovne ustreznosti. Ena od osnovnih nalog oglasa je vzbujanje pozornosti, pri cemer so oglaševalci jezik in vizualne podobe razvili do skrajnosti. Jezikovni vidik v oglaševalskih besedilih ni zanemarljiv, saj takšna besedila zaradi opaznosti in množicnosti vplivajo na splošno rabo in tako sooblikujejo podobo sodobne knjižne slovenšcine. Osrednja pozornost v diplomskem delu je namenjena jeziku oglasov v dveh športnih katalogih in njuni pravopisni jezikovni podobi. Na pregleden nacin je opozorjeno in s konkretnimi primeri prikazano na lahko odpravljive jezikovne pomanjkljivosti. Jezikovna analiza je pokazala, da je knjižnojezikovna norma marsikdaj namerno zrahljana, velikokrat pa so odstopi od norme odraz nizke jezikovne kulture piscev oglaševalskih besedil. Veliko napak je tudi takšnih, ki so sicer odkloni glede na kodificirano jezikovno normo, za vecino govorcev pa je raba povsem nevtralna. V oglasih so tudi pozitivni primeri. Jezik v oglasih se namrec iz dneva v dan bolj in bolj kaže kot zapletena, prefinjena, zahtevna in zabavna stvaritev ter predstavlja vse vecji izziv ustvarjalcem (piscem oglasov), uporabnikom (kupcem) ter raziskovalcem jezika (jezikoslovcem).
Ključne besede: slovenšcina, oglaševanje, prodajni katalogi, jezikovna analiza
Objavljeno: 13.05.2010; Ogledov: 1875; Prenosov: 238
.pdf Celotno besedilo (12,03 MB)

9.
Spletni katalog oblazinjenega pohištva
Danica Rožič, 2010, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je bil izdelati spletni katalog oblazinjenega pohištva. Uvodni del diplomskega dela opisuje materiale, konstrukcijo oblazinjenega pohištva in ploske tekstilije, ki se uporabljajo za njihovo izdelavo. V nadaljevanju je opisana uporabo programov Google SketchUp in 3DVia Shape. Opisana so osnovna orodja in potek risanja 3D modelov oblazinjenega pohištva z navedenima programoma. Cilj diplomskega dela je bila vizualizacija različic desetih modelov oblazinjenega pohištva z uporabo 3D računalniške grafike in prikaz izdelanih modelov v obliki spletnega kataloga, izdelanega na spletnem portalu Wix.
Ključne besede: spletni katalogi, oblazinjeno pohištvo, tekstilije, Google SketchUp, 3DVia Shape, Wix
Objavljeno: 06.01.2011; Ogledov: 2166; Prenosov: 128
.pdf Celotno besedilo (21,75 MB)

10.
Iskanje izvedeno v 0.15 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici