| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA CILJNIH SKUPIN PRI KATALOŠKI PRODAJI
Katja Gorenc, 2009, diplomsko delo

Opis: Dandanes nam hiter življenjski tempo in številne obveznosti, dopuščajo le malo časa. Vse to se odraža tudi pri nakupovanju v trgovskih centrih, za katerega je lahko idealna rešitev kataloška prodaja. Prinaša tako dobre kot slabe plati, vendar dobro osveščeni potrošniki, s takšno obliko nakupovanja lahko le pridobijo. Namen diplomskega dela je opredeliti pomen neposrednega trženja s poudarkom na kataloški prodaji in predstaviti dosedanja spoznanja ter prikazati obstoječe stanje tovrstnega trženja. Cilj raziskave je predvsem boljše poznavanje kupcev kataloške prodaje, torej spoznati nakupne navade in značilnosti posameznega tržnega segmenta. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in raziskovalnega dela. V teoretičnem delu so predstavljena spoznanja teoretikov o neposrednem trženju, njegov pomen v današnjem času in njegove značilnosti. Podrobneje je predstavljena kataloška prodaja. Poudarek pa je na analizi porabniških trgov in nakupnega vedenja. Raziskovalni del sem opravila s pomočjo metode anketiranja. Anketni vprašalnik je izpolnilo 50 anketirancev, sama anketa pa je vsebovala 14 vprašanj. Postavila sem tudi nekaj hipotez, ki sem jih testirala s pomočjo Pearsonovega koeficienta. Pomembnejše ugotovitve raziskave so, da se kataloško trženje vse bolj razvija tudi v Sloveniji, takšne oblike se poslužuje vse več potrošnikov, tako ženske kot moški. Slednji se najpogosteje odločajo za nakup pohištva in stvari za dom in okolico, medtem ko se ženske v večini odločajo za nakup oblačil in obutve. Temu primeren je tudi znesek enkratnega nakupa. Ženske porabijo več časa za sam ogled kataloga, prav tako ga dalj časa hranijo. Starejši anketirani izdelke najpogosteje naročajo prek klasične naročilnice po pošti, medtem ko se mlajši, vse bolj pogosto odločajo za naročilo prek spleta. Cena in kakovost izdelkov, sta bili ocenjeni povprečno, brez večjih odstopanj navzgor ali navzdol.
Ključne besede: neposredno trženje, kataloška prodaja, kupci/ potrošniki
Objavljeno: 29.09.2009; Ogledov: 2357; Prenosov: 285
.pdf Celotno besedilo (392,73 KB)

2.
VRAČILO BLAGA PRI KATALOŠKI PRODAJI TEKSTILA
Ksenija Tašner, 2013, magistrsko delo

Opis: Ne glede na vrsto podjetja, dejavnost in storitev, ki jih nudi potrošniku, se v vseh podjetjih pojavljajo tudi nezadovoljni odjemalci, ki se obrnejo na podjetje z namenom, da bodo izdelek oziroma storitev reklamirali. Vzrokov za nezadovoljstvo je lahko več, lahko gre za pravno, stvarno napako ali pa osebno nezadovoljstvo, ker izdelek oziroma storitev, ne predstavlja pričakovane kakovosti. Podjetja strmijo k čim večjemu zadovoljstvu odjemalca, saj so zadovoljni odjemalci resnično bogastvo podjetja, in sicer kupujejo več, so manj občutljivi na cene in so posledično tudi bolj zvesti. Zato je za podjetje pomembno trženje, saj predstavlja pomembno konkurenčno prednost, ki pa jo mora podjetje znati tudi izkoristiti. Znati mora pravilno prisluhniti željam in potrebam potencialnih odjemalcev ter jih nato tudi uspešno zadovoljiti. Podjetja, ki se v Sloveniji ukvarjajo s kataloško prodajo tekstila so podjetja, ki imajo sedež v drugih državah, večinoma Nemčiji in niso ravno v ekspanziji razvoja pri nas, saj od nedavno štirih delujočih (Neckermann, Otto, Hallens in Quelle), poslujeta le še dva in sicer Otto ter Hallens. Seveda pa velja omeniti, da je Slovenija s svojo majhnostjo specifična dežela in da je recesija, ki se je pojavila v celotni Evropi leta 2009 stanje le še zaostrila. Namen magistrskega dela je bil s pomočjo domače in tuje strokovne literature predstaviti značilnosti in posebnosti pri kataloški prodaji tekstila. Raziskati področje vračil blaga pri kataloški prodaji, ki na slovenskem prostoru ni tako dobro raziskano v primerjavi z drugimi državami. Določiti posebnosti marketinga pri kataloški prodaji tekstila ter natančneje proučiti sistem vračil. Teoretični del sestavljajo tri poglavja v katerih opredelimo kataloško prodajo, prednosti in slabosti le-te, komunikacijska in kataloška politika, sistem vračil pri kataloški prodaji in zadovoljstvo odjemalcev. Praktični del analizira področje vračil blaga pri kataloški prodaji. Določili smo posebnosti marketinga pri kataloški prodaji tekstila ter natančneje proučili sistem vračil. Zatem smo opisali razlike v primerjavi s stacionarnim trgovanjem, ki s svojo „realno“ prisotnostjo blaga ustvarjajo pomembno konkurenčno prednost. Magistrsko nalogo sem zaključila s predstavitvijo poteka analize, povzetkom glavnih rezultatov raziskave o zadovoljstvu odjemalcev, vzrokih za reklamacijo in s priporočili o možnih izboljšavah.
Ključne besede: Zadovoljstvo odjemalcev, reklamacija, kataloška prodaja, marketing, sistem vračil, cenovna politika, katalog, karakteristike vračil, prodaja tekstila
Objavljeno: 08.01.2014; Ogledov: 1599; Prenosov: 48
.pdf Celotno besedilo (1,53 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici