1.
UPORABA KARTOGRAFSKIH PRIPOMOČKOV IN KARTOGRAFSKA PISMENOST UČENCEV PRI POUKU GEOGRAFIJE V OSNOVNI ŠOLITamara Mlakar, 2012, diplomsko delo
Opis: Diplomsko delo temelji na predstavitvi kartografskih pripomočkov, ki jih učenci uporabljajo pri pouku geografije, na predstavitvi njihovega namena in pomena njihove uporabe. Kartografski učni pripomočki so nepogrešljiv del pouka geografije. So nosilci informacij o prostoru ter predstavljajo osnovno grafično podporo pri vzpodbujanju in grajenju učenčevih prostorskih predstav. Najpogosteje so uporabljeni atlasi in stenski zemljevidi, sledijo jim globusi, tematske in neme karte.
Prav tako diplomsko delo temelji na predstavitvi pojma kartografska pismenost in na analizi dejavnikov kartografskega opismenjevanja. Kartografska pismenost je del človekove splošne izobrazbe. Nanaša se na sposobnost orientiranja na zemljevidu ter na sposobnost razumevanja in uporabe informacij iz grafičnih prikazov. Vzgoja kartografske pismenosti je dolgotrajen proces in pouk ne doseže temeljnega smotra, če učenci niso kartografsko opismenjeni.
Ključne besede: kartografski učni pripomočki, kartografska pismenost, didaktika geografije, osnovna šola
Objavljeno v DKUM: 29.01.2013; Ogledov: 3071; Prenosov: 474
Celotno besedilo (3,76 MB)