| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 9 / 9
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ZAVAROVANJE KARGA IN ZAVAROVANJE ODGOVORNOSTI V CESTNEM TRANSPORTU
Slavko Berkopec, 2015, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu obravnavam kargo zavarovanje in zavarovanje prevozniške odgovornosti pri prevozu tovora. V teoretičnem delu prikažem pomen in značilnosti obeh zavarovanj. Podrobno prikažem kargo zavarovanje in nevarnosti, ki jih zavarovanje pokriva. Na področju odgovornosti prevoznika je pogosto zmotno mišljenje, da je prevoznik oproščen odgovornosti za izgubo ali škodo na tovoru. Pri zavarovanju prevozniške odgovornosti pri prevozu tovora prikažem, kdaj je prevoznik odgovoren za škodo na tovoru, ki ga je prevzel na prevoz in primere izključitve njegove odgovornosti (CMR, Convention on the Contract for the International Carriage of Goods by Road). Predstavim bistvene razlike med zavarovanjem karga in zavarovanjem prevozniške odgovornosti za tovor. V aplikativnem delu predstavim Zavarovalnico Triglav d.d. in skupino Triglav. V šestem poglavju podrobneje prikažem kargo zavarovanje in zavarovanje prevozniške odgovornosti za tovor v Zavarovalnici Triglav. Prikažem primere sklenitve zavarovanja in reševanja škod iz naslova obeh vrst zavarovanja.
Ključne besede: kargo zavarovanje, zavarovanje prevozniške odgovornosti za prevoz tovora, Zavarovalnica Triglav, riziki v kargo zavarovanju, izključitve jamstva v kargo zavarovanju in zavarovanju prevozniške odgovornosti za tovor.
Objavljeno v DKUM: 17.03.2016; Ogledov: 1954; Prenosov: 321
.pdf Celotno besedilo (693,81 KB)

2.
Zavarovanje tovora med transportom in reševanje reklamacij v podjetju Intereuropa d.d. (cargo zavarovanje)
Andreja Žafran, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomska naloga je bila opravljeno s pomočjo prisotnosti v podjetju Intereuropa d.d. v Celju, kjer sem opravljala praktično usposabljanje, ves čas smo imeli strokovno pomoč usposobljenih, vodeni smo bili skozi delovne procese na oddelku domačega transporta in tako spoznali vse logistične procese, ki so ob koordiniranju prevozov potrebni. Posebej smo se opredelili na manipulacijo z blagom, reklamacije in zavarovanje blaga med transportom. Spoznala sem vse postopke, ki so ključnega pomeni od prevzema blaga (naklad), vmesne manipulacije in oddaje blaga stranki oziroma skladišču (razklad). Ob tem sem spoznala tudi vso potrebno dokumentacijo, ki se uporablja pri poslovanju. Cestni prevoz je ena izmed najstarejših prevoznih panog. Prav tako je tudi transportno zavarovanje najstarejša vrsta zavarovanj. Predvidevamo, da je zavarovanje v transportnih in logističnih storitvah zelo pomembno, saj z njim zaščitimo sebe, blago in finančne situacije pred nevarnostmi, ki pretijo na poti ves čas. Namen diplomske naloge je predstaviti vrste transportnega zavarovanja, osredotočili se bomo na domači kargo, saj smo se z njim srečevali v podjetju Intereuropa d.d. med opravljanjem praktičnega usposabljanja. Predstavili pa bomo tudi nekaj primerov reklamacij za katere je bil predložen odškodninski zahtevek. Reklamacije so v podjetju zelo pomembne in potrebno jih je jemati resno in rešiti kar se da hitro in v skladu z zakonskimi predpisi. Ker pišemo diplomsko delo s pomočjo prisotnost v podjetju Intereuropa d.d. PE Celje, smo večji del naloge posvetili podjetju in dejanskim primerom s katerimi smo se srečali. V prvem delu smo predstavili samo podjetje, podrobneje opisali oddelek domačega transporta in zapisali ugotovitve, ki smo jih pridobili s pomočjo izkušenih zaposlenih. V osrednjem delu naloge smo zapisali nekaj že znanih definicij transportnega zavarovanja. V zadnjem delu diplomske pa smo zapisali nekaj primerov nastalih reklamacij. V največji meri je šlo za poškodbe blaga, ki so se dogodile zaradi napačne manipulacije z blagom ali napačno označenimi tovorki in neprimerno zaščito paketov.
Ključne besede: transportno zavarovanje, domači kargo, reklamacije, riziko, prevozniška odgovornost
Objavljeno v DKUM: 09.11.2015; Ogledov: 1627; Prenosov: 309
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

3.
4.
POMEN TRANSPORTNIH ZAVAROVANJ PRI KONTEJNERSKEM POMORSKEM TRANSPORTU
Domen Merc Kunej, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomskem seminarju smo preučili pomen transportnih zavarovanj v pomorskem transportu s poudarkom na kontejnerskem transportu. V prvem delu smo opredelili pomorski transport in naraščajočo potrebo po kontejnerizaciji tovora za zagotovitev ekonomske učinkovitosti, nakar smo predstavili vrste pomorskih transportnih zavarovanj ter njihov vpliv na pomorski transport. V naslednjem delu diplomskega seminarja smo preučili razmere na trgu pomorskih transportnih zavarovanj s poudarkom na zavarovanju tovora med prevozom in zavarovanju plovil. Temu je sledila tudi analiza transportnih rizikov, s katerimi se srečujemo pri transportnem zavarovanju. Naslednji del smo namenili preučitvi transportnih zavarovanj na primeru nesreče ladje MOL Comfort, kjer se odraža pomen zavarovanja tovora med prevozom. V zadnjem delu smo predstavili pomorska transportna zavarovanja, ki jih nudi Zavarovalnica Triglav ter podrobneje analizirali zavarovanje tovora med prevozom s posamičnim zavarovanjem in zavarovanje tovora z generalno polico.
Ključne besede: pomorski transport, kontejnerizacija, transportno zavarovanje, kargo zavarovanje, Zavarovalnica Triglav
Objavljeno v DKUM: 05.11.2014; Ogledov: 1973; Prenosov: 219
.pdf Celotno besedilo (608,19 KB)

5.
Varovanje tovora in problematika kraj v oskrbovalni verigi
Dejan Virant, 2014, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu z naslovom Varovanje tovora in problematika kraj v oskrbovalni verigi smo predstavili vpliv kraj tovora na uspešnost oskrbovalnih verig. Na podlagi poglobljenega študija literature smo izluščili pomembne podatke za naše delo. Nato smo na podlagi spoznanj oblikovali anketne vprašalnike, s katerimi smo anketirali slovenska podjetja. Nalogo smo razdelili na dva dela. Prvi je teoretični del, v katerem smo predstavili problematiko kraj tovora v oskrbovalni verigi. Ocene avtorjev (Anderson, Ekwall, Hoffman in Stanfill) so, da je letni obseg kraj tovora med 30–50 milijard ameriških dolarjev. Sledila je še predstavitev metod in tehnologij, ki se uporabljajo za preprečevanje kraj tovora. Drugi del predstavlja našo raziskavo, ki smo jo opravili z metodo anketiranja. Za sodelovanje smo prosili tri člene, ki sodelujejo v oskrbovalni verigi. To so proizvodna podjetja, prevozniki in zavarovalnice, pri katerih je možno skleniti zavarovanje tovora. Zbrane rezultate smo grafično prikazali in jih tudi pokomentirali. Na koncu smo ugotovitve, do katerih smo prišli, strnili v zaključkih. Ključne ugotovitve, do katerih smo prišli, so, da se večina kraj tovora zgodi ponoči in kraja pomembno vpliva na ugled podjetja in na delovanje oskrbovalne verige, slovenska podjetja pa se dokaj uspešno spopadajo s problematiko kraj tovora.
Ključne besede: "kargo" zavarovanje, kraje tovora, sodobne tehnologije, varnost
Objavljeno v DKUM: 21.08.2014; Ogledov: 1455; Prenosov: 220
.pdf Celotno besedilo (1,64 MB)

6.
VLOGA ZAVAROVALNIŠTVA V LOGISTIKI
Albina Urbanč, 2012, diplomsko delo

Opis: Transportno zavarovanje je ena najstarejših vrst zavarovanja. Namen diplomskega dela je predstavitev te vrste zavarovanja v cestnem prometu in prikazati obstoječe stanje. Glede na razvitost in obseg transporta in logističnih storitev predvidevamo, da je zavarovanje prevoza tovora pomembna zaščita in finančna varnost pred nevarnostmi, katerim je tovor med logističnimi operacijami in transportom izpostavljen. V prvem delu diplomskega dela smo predstavili transport in njegov pomen skozi vso zgodovinsko obdobje. V osrednjem delu diplomskega dela smo predstavili kargo zavarovanje, zavarovanje prevozniške odgovornosti in zavarovanje špediterske odgovornosti. Predstavili smo pomembne elemente zavarovalne pogodbe, zavarovalne police in pogoje zavarovanja ter pravne podlage.V zadnjem delu diplomskega dela smo prikazali obstoječe stanje transportnih zavarovanj v cestnem prometu v zavarovalni družbi Adriatic Slovenica, d. d., obseg transportnih zavarovanj pri ostalih zavarovalnicah v Sloveniji in svetu. Podatke smo zajemali s pomočjo sektorja za statistiko in aktuariat v zavarovalni družbi Adriatic Slovenica, d. d., podatkov zavarovalnega združenja, podatkov Generalne Policijske Uprave Republike Slovenije, letnih poročil posameznih zavarovalnic in s pomočjo pripravljene ankete. Podrobnejših podatkov v zvezi s transportnim zavarovanjem tovora in o škodah pri prevozih tovora zaradi konkurenčnosti ni mogoče pridobiti. Zelo pomembno je, kako smo prepoznavni na trgu in kako stranki kakovostno in razumljivo predstavimo zavarovanje, da bomo kljub trenutni gospodarski krizi uspešnejši.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: Transport, Transportno zavarovanje, Kargo zavarovanje, Prevozniška odgovornost, Riziko
Objavljeno v DKUM: 06.05.2012; Ogledov: 2745; Prenosov: 350
.pdf Celotno besedilo (1,80 MB)

7.
Prevozniška odgovornost v primeru poškodbe tovora pri manipulaciji : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa Gospodarska in tehniška logistika
Mateja Adamič, 2008, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava prevozniško odgovornost v primeru poškodbe tovora pri manipulaciji. V delu sem posebej predstavila cestni blagovni transport, ter rizike, ki lahko nastanejo pri prevozu blaga po cesti. Osredotočila sem se na zavarovanja, s katerimi se varujemo v primeru nastanka škode v cestnem transportu. Prevozniki se lahko pred škodo zavarujejo tako, da sklenejo zavarovanje (kasko, kargo, zavarovanje prevozniške odgovornosti) ali uporabijo institut samozavarovanja. Razlika med kargo zavarovanjem in zavarovanjem prevozniške odgovornosti je v tem, da pri kargo zavarovanju zavarujemo blago, pri zavarovanju prevozniške odgovornosti pa odgovornost prevoznika za škodo na blagu, ki ga je prevzel na prevoz. V primeru nastanka škode pri transportu blaga po cesti je bil tovor poškodovan, zaradi premika drugega tovora, ki ni bil primerno zavarovan oziroma zaščiten. Do tega je prišlo, ker je prevoznik, kljub temu da ni bilo tako dogovorjeno, na kamion naložil še tovor za drugega naročnika. Prav tako je voznik prevoznika pomagal pri nakladanju, čeprav to ni bilo tako dogovorjeno v prevozni pogodbi. Prevoznik je krivdo prevzel nase, tako je bila škoda krita delno iz kargo zavarovanja in delno iz zavarovanja prevozniške odgovornosti.
Ključne besede: transport, kargo zavarovanje, prevozniška odgovornost, riziko, samozavarovanje
Objavljeno v DKUM: 05.05.2010; Ogledov: 4552; Prenosov: 598
.pdf Celotno besedilo (2,16 MB)

8.
9.
Iskanje izvedeno v 0.2 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici