1. Individual psychological assessment : predicting behavior in organizational settingszbornik Ključne besede: individualizem, psihologija, osebnost, ocenjevanje, vrednotenje, vedenje, behaviorizem, vedenjske znanosti, industrijska psihologija, psihologija dela, testi, zaposlovanje, psihologija osebnosti, poslovna psihologija, karakterologija, organiziranost, organizacijske strukture, procesi, strategija, perspektive, manager, vodenje Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1727; Prenosov: 55
Povezava na celotno besedilo |
2. Ženske v managementu : diplomsko deloJasmina Draganović Brčkalić, 2007, diplomsko delo Ključne besede: management, vodenje, stilistika, spol, poslovodni delavci, sposobnosti, ženske, lastnosti, prednost, socialni položaj, izobraževanje, plače, osebni dohodek, manager, organizacijska kultura, žensko vprašanje, moški, razlike, karakterologija, življenjski uspehi, kariera, poklicna uspešnost, Slovenija, združenja Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2642; Prenosov: 146
Celotno besedilo (378,04 KB) |
3. Sposobnosti pogajanja kot del podjetnikovih kompetenc : diplomsko deloBojan Grudnik, 2007, diplomsko delo Ključne besede: pogajanje, planiranje, mišljenje, moč, čustva, integracijski procesi, teorija iger, metode, cilj, sporazumi, podjetje, poslovna pogajanja, poslovni proces, medosebne komunikacije, procesi, osebnost, lastnosti, psihologija osebnosti, karakterologija, komunikacije, strategija, uspešnost poslovanja, poslovna psihologija, pristojnost, poslovni razgovori, reševanje problemov Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2030; Prenosov: 76
Celotno besedilo (384,43 KB) |
4. Pogajalske strategije in taktike : diplomsko deloSaša Osojnik, 2007, diplomsko delo Ključne besede: pogajanje, cilj, sporazumi, podjetje, poslovna pogajanja, poslovni proces, medosebne komunikacije, procesi, osebnost, psihologija osebnosti, karakterologija, komunikacije, strategija, uspešnost poslovanja, poslovna psihologija, poslovni razgovori, reševanje problemov Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1907; Prenosov: 161
Celotno besedilo (523,53 KB) |
5. Neverbalno komuniciranje pri poslovnih pogajanjih : diplomsko deloTerezija Sinjur, 2008, diplomsko delo Ključne besede: pogajanje, cilj, sporazumi, podjetje, poslovna pogajanja, poslovni proces, medosebne komunikacije, procesi, osebnost, psihologija osebnosti, karakterologija, komunikacije, strategija, uspešnost poslovanja, poslovna psihologija, poslovni razgovori, reševanje problemov Objavljeno v DKUM: 28.05.2012; Ogledov: 1944; Prenosov: 83
Celotno besedilo (551,72 KB) |
6. Povezave med samopodobo in podobami blagovnih znamk športne opreme : diplomsko deloBarbara Osrečki, 2008, diplomsko delo Ključne besede: blagovne znamke, identiteta, modeli, človek, samospoznavanje, psihologija osebnosti, image, potrošnik, osebnost, predstava, uporabniki, povezanost, šport, oprema, zaznavanje, karakterologija, proizvodi, empirične raziskave, psihologija potrošnika, opazovanje, oglaševanje, vedenje, segmentacija, marketinški splet, tržne raziskave, marketing mix, socialna psihologija Objavljeno v DKUM: 28.05.2012; Ogledov: 1757; Prenosov: 89
Celotno besedilo (517,96 KB) |
7. Strategije pogajanj : diplomsko deloMihelca Gradišnik, 2006, diplomsko delo Ključne besede: pogajanje, cilj, sporazumi, podjetje, poslovna pogajanja, poslovni proces, medosebne komunikacije, procesi, osebnost, psihologija osebnosti, karakterologija, komunikacije, cilj, strategija, uspešnost poslovanja, poslovna psihologija, moč, poslovni razgovori, čas Objavljeno v DKUM: 28.09.2007; Ogledov: 3282; Prenosov: 226 |
8. Vedenje mladostnikov ob nakupu modnega nakita in modnih dodatkov : diplomsko deloNataša Kampuš, 2006, diplomsko delo Ključne besede: mladostniki, potrošnik, nakup, vedenje, odločanje, kupci, moda, stilistika, design, uporabniki, zaznavanje, karakterologija, psihologija potrošnika, informacije, socialna psihologija Objavljeno v DKUM: 28.09.2007; Ogledov: 2590; Prenosov: 279
Celotno besedilo (1,27 MB) |
9. Vpliv dejavnosti pogajanja na uspešnost podjetja : diplomsko deloAndreja Majer, 2004, diplomsko delo Ključne besede: pogajanje, poslovna pogajanja, tehnika, cilj, komuniciranje, medosebne komunikacije, osebnost, konflikti, reševanje problemov, psihologija osebnosti, karakterologija, medosebni odnosi, komunikacije, strategija, uspešnost poslovanja, poslovna psihologija, moč, poslovni razgovori, podjetje Objavljeno v DKUM: 28.09.2007; Ogledov: 3845; Prenosov: 608
Celotno besedilo (915,35 KB) |