| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Optimizacija delovanja motorja dirkalnika za prvenstvo formula driver
Nejc Mlakar, 2017, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje optimizacijo sesalnega sistema motorja dirkalnika z namenom povečanja moči motorja. Cilj optimizacije je bil testirati vpliv različnih dolžin vstopnih cevi na masni tok zraka in tlačno valovanje v sesalnem kolektorju ter posledično na karakteristike moči in navora. V 1-D programu AVL BOOST je bil narejen numerični model motorja, na katerem so bile testirane vstopne cevi šestih različnih dolžin. Dobljeni rezultati numerične analize so bili primerjani s podatki motorja proizvajalca.
Ključne besede: Optimizacija, AVL BOOST, sesalni kolektor, karakteristike motorja
Objavljeno v DKUM: 22.09.2017; Ogledov: 1169; Prenosov: 131
.pdf Celotno besedilo (2,09 MB)

2.
Numerična simulacija procesa zgorevanja v dizelskem motorju ob uporabi različnih modelov zgorevanja
Jan Šimić, 2014, diplomsko delo

Opis: Numerične simulacije nam lahko skrajšajo potreben čas za razvoj novega motorja ter zmanjšajo potrebno število eksperimentalnih testiranj. V predstavljenem diplomskem delu so bili testirani štirje matematični modeli (Vibe, 2-conski Vibe, Woschni/Anisits in AVL/MCC) za popis razmer zgorevanja v avtobusnem dizelskem motorju MAN. Dobljeni rezultati (numerične simulacije, tlak v valju motorja, sproščena toplota pri zgorevanju, moč in navor motorja ter specifična poraba goriva) so bili primerjani z eksperimentom. Na osnovi analize in primerjave dobljenih rezultatov je ugotovljeno, da veliko vlogo igrajo nastavitveni parametri v posameznih modelih in da je treba poiskati njihove optimalne vrednosti. Z optimalno izbranimi vrednostmi nastavitvenih parametrov je bilo doseženo najboljše ujemanje numeričnih rezultatov z eksperimentom z modelom AVL/MCC.
Ključne besede: Modeli zgorevanja, dizelski motorji, programski paket BOOST, karakteristike motorja, numerični izračun.
Objavljeno v DKUM: 15.10.2014; Ogledov: 1605; Prenosov: 117
.pdf Celotno besedilo (1,68 MB)

3.
Numerična simulacija procesa zgorevanja v dizelskem motorju ob uporabi različnih goriv
Matevž Štumberger, 2012, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomske naloge je ugotoviti vpliv uporabe biogoriv na karakteristike dizelskega motorja s pomočjo numeričnih simulacij. V ta namen je bil v programskem paketu AVL BOOST izdelan računalniški model motorja. Delovanje motorja temelji na vnaprej določenih fizikalnih modelih in modelnih konstantah. Numerične simulacije so bile izvedene v vseh obratovalnih točkah, ki jih določa ESC test. Študija je pokazala, da uporaba biodizelskega goriva negativno vpliva na zmogljivostne karakteristike dizelskega motorja.
Ključne besede: Računalniška dinamika tekočin, dizelski motorji, programski paket BOOST, modeli zgorevanja, karakteristike motorja
Objavljeno v DKUM: 10.12.2012; Ogledov: 2461; Prenosov: 241
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

4.
VPLIV BIOGORIV NA KARAKTERISTIKE DIZELSKEGA MOTORJA
Gregor Dobnik, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga opisuje vpliv biodizelskega goriva na karakteristike dizelskega motorja. V nalogi so predstavljene karakteristike dizelskega motorja, lastnosti biodizelskega in dizelskega goriva ter postopek merjenja in izračuna potrebnih parametrov za izdelavo potrebnih karakteristik. Na podlagi dobljenih rezultatov smo ugotovili, da se z uporabo biodizelskega goriva zmanjšata moč in navor motorja, povečajo se emisije NOx ter zmanjšajo emisije CO, HC in saj.
Ključne besede: dizelski motorji, eksperimentalne meritve, karakteristike motorja, emisije, biodizelsko gorivo, MAN 2566 MUM
Objavljeno v DKUM: 15.11.2012; Ogledov: 2240; Prenosov: 138
.pdf Celotno besedilo (1,54 MB)

5.
VPLIV GORIV NA KARAKTERISTIKE SODOBNEGA DIZELSKEGA MOTORJA
Branko Grah, 2013, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je raziskati vpliv uporabe različnih goriv na karakteristike sodobnega dizelskega motorja s pomočjo numerične simulacije in ugotoviti možnosti uporabe biodizelskega goriva v dizelskem motorju z elektronsko krmiljenim vbrizgalnim sistemom. Za preučitev vpliva upora različnih goriv je bil izdelan testni model v programskem paketu AVL Boost. Da bi dosegel čim natančnejše rezultate, sem se v modelu osredotočil na maksimalno moč in maksimalni navor motorja. Primerjava dobljenih rezultatov simulacije za biodizelsko in dizelsko gorivo je pokazala, kako različna vrsta goriva vpliva na karakteristike motorja. Poleg karakteristike maksimalne moči in navora so bili primerjani še temperatura in tlak v zgorevalnem prostoru ter nastale emisije. Po pregledu rezultatov simulacij, opravljenih na testnem modelu, lahko sklepamo, da so rezultati ‒ v primerjavi s tovarniškimi karakteristikami motorja ‒ za dizelsko gorivo dokaj natančni. Na podlagi eksperimentalnih rezultatov lahko sklepamo, da biodizelsko gorivo pomembno vpliva na zmogljivostne karakteristike motorja in da je potrebno za zagotovitev ekoloških in emisijskih parametrov spremeniti nastavitve motorja.
Ključne besede: dizelski motorji, skupni vod, numerične simulacije, programski paket BOOST, model AVL MCC, karakteristike motorja
Objavljeno v DKUM: 23.05.2012; Ogledov: 2406; Prenosov: 240
.pdf Celotno besedilo (2,23 MB)

6.
7.
Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici