| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza in smernice trajnostnega poslovanja glamuroznih kampov v Sloveniji
Maja Vodišek, 2021, diplomsko delo

Opis: Svetovni trend glamuroznega kampiranja v primerjavi s klasičnim kampiranjem predstavlja možnost trajnostnega in udobnega načina kampiranja. Različne ponudnike glamuroznega kampiranja lahko prav tako najdemo po celotni Sloveniji. Slovenija je zelena destinacija, ki je idealna za razvoj glamuroznega kampiranja in ima potencial, ki se lahko primerja s svetovno konkurenco, vendar le ob učinkovitem udejstvovanju trajnostnih načel. V diplomskem delu smo proučili primere dobrih praks trajnostnega poslovanja ponudnikov nastanitev z okoljskim znakom v Sloveniji. Na podlagi pozitivnih komentarjev njihovih gostov na spletni strani Trip Advisor smo izpostavili najpogosteje omenjene atribute zadovoljstva. Z namenom, da pridobimo informacije o pomanjkljivostih vključevanja trajnostnih praks pri poslovanju slovenskih ponudnikov glamuroznega kampiranja smo izvedli raziskavo. V raziskavo smo vključili slovenske ponudnike glamuroznega kampiranja, ki nimajo pridobljenega okoljskega znaka. Raziskovalna vprašanja so bila razdeljena na štiri temeljna področja globalnih kriterijev trajnostnega turizma (GSTC); in sicer management trajnostnega razvoja, gospodarske in družbene koristi, koristi za kulturno dediščino ter koristi za okolje. Slednjim je bilo dodano še področje kakovosti storitev, ki temelji na kriterijih globalne kategorizacijske sheme, namenjene izključno ponudnikom glamuroznega kampiranja World of Glamping. Na koncu diplomskega dela so podane smernice za doseg boljšega uresničevanja trajnostnega razvoja na področju glamuroznega kampiranja v Sloveniji.
Ključne besede: trajnostni razvoj, glamurozno kampiranje v Sloveniji, GSTC, kakovost storitev, kategorizacija nastanitev
Objavljeno: 16.07.2021; Ogledov: 162; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (2,49 MB)

2.
Idejna zasnova mobilnih modularnih bivalnih enot in kampa ob Velenjskem jezeru za podjetje KAMP JEZERO, d. o. o.
Lucija Klosternik, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu sta predstavljena oblikovanje mobilnih modularnih bivalnih enot, sestavljenih v namestitvene objekte za potrebe glampinga ob Velenjskem jezeru z višjo dodano vrednostjo in edinstveno izkušnjo, ki jo bo svojim uporabnikom nudilo podjetje KAMP JEZERO, d. o. o., ter njihova umestitev v prostor skupaj z ostalimi potrebnimi objekti v kampu. Prvi del magistrske naloge obsega raziskovalno-analitično fazo, ki raziskuje trende v turizmu in kampiranju ter uporabnikove potrebe v kampih in glampingih. Ta faza vsebuje pregled primerov novodobnih mobilnih bivalnih enot in kampov ter glampingov tako po svetu kot v Sloveniji. Podrobneje sta obravnavani izdelava mobilnih in modularnih bivalnih enot ter uporaba materialov in tehnologij. V drugem delu magistrske naloge so predstavljeni načrtovanje ter naša rešitev mobilnih modularnih bivalnih enot, sestavljenih v namestitvene objekte, uporaba in umestitev v predel kampa, namenjenega glampingu, skupaj z ostalimi potrebnimi objekti v kampu ob Velenjskem jezeru.
Ključne besede: mobilne modularne bivalne enote, modularnost, kontejnerska jeklena skeletna gradnja, turizem, Velenjsko jezero, kampiranje, glamping
Objavljeno: 02.07.2021; Ogledov: 136; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (14,53 MB)

3.
Proučitev motivov za obisk glampinga olimia adria village v povezavi s trajnostnim poslovanjem
Samanta Sambolić, 2020, diplomsko delo

Opis: Danes se turisti vse bolj zavedajo učinkov turizma na okolje in lokalne skupnosti. Njihovi motivi obiska so tako v veliki meri povezani z zelenimi praksami. Odločajo se za avtentična doživetja, svoj čas na počitnicah preživljajo aktivno, trajnostnim praksam pa sledijo tudi v vsakdanjem življenju. Posledično je povpraševanje po alternativnih trajnostnih oblikah turističnih nastanitev in aktivnostih vedno večje. Ena izmed trajnostnih oblik nastanitve je tudi glamping. V Sloveniji najdemo kar nekaj različnih glamuroznih kampov; vsem je skupno, da želijo gostom nuditi udobno bivanje v naravi, ki vključuje elemente trajnostnega poslovanja. Trajnostno poslovanje nastanitvenih obratov lahko merimo z različnimi kriteriji. Če želi turistična nastanitev poslovati trajnostno, mora upoštevati trajnostne prakse pri vseh vidikih poslovanja. S pomočjo kriterijev Global sustainable tourism criteria-GSTC smo analizirali poslovanje Glampinga Olimia Adria village in podali smernice za izboljšanje trajnostnega poslovanja po navedenih kriterijih.
Ključne besede: turistični motivi, trajnostno poslovanje, trajnostni turizem, glamurozno kampiranje, Glamping Olimia Adria village.
Objavljeno: 04.12.2020; Ogledov: 270; Prenosov: 107
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

4.
Glamurozno kampiranje
Katja Murkovič, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Glamping se je skozi čas razvijal in napredoval, tako kot vsi drugi trendi. Z velikim skokom od klasičnega kampiranja je sedaj, z modernimi nastanitvenimi možnostmi in edinstvenimi doživetji, postal večmilijonska industrija, ki se je razširila povsod po svetu. Nova vrsta glampistov je povzročila povpraševanje, ki vsebuje najkvalitetnejše storitve in ponuja vrhunsko doživetje v naravi. Glamping se tesno prepleta s trajnostnim poslovanjem zaradi tega, ker je umeščen v naravno okolje, v katerega minimalno posega in z njim sobiva. Predstavlja pomemben turistični produkt v Sloveniji, saj deluje v skladu z zeleno politiko, ki jo spodbuja Slovenska turistična organizacija. Zaradi naraščajočega trenda in zaradi potrebe po konkurenčni prednosti so Bioterme Mala Nedelja v svojo lastno ponudbo uvedle glamping z imenom Sončna dolina. Za uspešno poslovanje je pomembno, da se prepoznajo ciljni trgi in skupine, ki bodo predstavljale potencialne goste. Prav tako je pomembno, da se določi vse segmente marketinškega spleta, ki bodo pri poslovanju pripomogli k lažjim in dobrim odločitvam.
Ključne besede: glamurozno kampiranje, trajnostni turizem, zeleni turizem, Bioterme Mala Nedelja, marketinški splet.
Objavljeno: 25.10.2018; Ogledov: 844; Prenosov: 254
.pdf Celotno besedilo (1,49 MB)

5.
Trženje inovativnih, z naravo povezanih, turističnih produktov: segmentacija, poudarjene prednosti in kanali komuniciranja izbranih primerov
Jan Pokorny, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomska naloga se nanaša na promocijo trenutno še dokaj nepoznane in inovativne vrste bivanja v namestitvenih kapacitetah za turistične namene – glampinga. Luksuzno kampiranje oz. tako imenovan glamping se je prvič pojavil v zadnjem desetletju v Angliji, danes pa se je zaradi svoje atraktivne ponudbe, ki je ni mogoče najti v klasičnih namestitvenih enotah, kot so hoteli, apartmaji, hostli itd., močno razširil po vsem svetu. Hiške na drevesih, veliki šotori s sodobnim pohištvom na splavu in majhne lesene hiške v obliki piramide z bazeni so le nekateri izmed primerov glampinga, ki turistu zagotovijo osnovno ter dodatno luksuzno ponudbo. V diplomski nalogi bodo sprva predstavljeni primeri dobrih praks glampingov po svetu, v ožjem delu pa se bomo osredotočili na tovrstno ponudbo v Sloveniji in raziskali segmentacijo gostov, poudarjene prednosti ponudnikov ter kanale komuniciranja z gosti, ki jih uporabljajo slovenski glamping ponudniki. Raziskovalna vprašanja so torej vezana na trženje tovrstne ponudbe v Sloveniji, s ciljem povečati prepoznavnost podjetij, ki nudijo luksuzne storitve in predstaviti glamping kot inovativen turističen produkt v Sloveniji.
Ključne besede: glamping, luksuz, ekoturizem, trženje, kampiranje
Objavljeno: 04.01.2018; Ogledov: 1445; Prenosov: 333
.pdf Celotno besedilo (2,39 MB)

6.
GLAMUROZNO KAMPIRANJE V REPNICAH NA BIZELJSKEM
Jožica Kelnarič, 2016, magistrsko delo

Opis: Poudarek magistrskega dela je na povezavi in prepletu kulturne dediščine in glamuroznega kampiranja. Repnice bi tako vključili kot lokacije za glamurozno kampiranje, ki so še neodkrite in nerazvite, ponujajo pa razvojne možnosti v turizmu. Teoretični del zajema osnovne opredelitve na podlagi strokovne literature kulturne dediščine, povezanost dediščinskega turizma s trajnostnim, pomen vinogradništva na Bizeljskem kot kulturne dediščine ter velik pomen repnic, ki delujejo v turistične namene. Osrednji del temelji na opisu in predstavitvi glamuroznega kampiranja v Sloveniji in svetu, s poudarkom na glamuroznem kampiranju v jamah. Prikazani so statistični podatki in opredelitev primera dobre prakse glamuroznega kampiranja v prostorih kozolca Hiše Raduha. Raziskovalni del temelji na povezavi repnic in glamuroznega kampiranja, kar je novost v slovenskem prostoru. Kritičen pogled na prenočevanje v repnicah je prikazan v obliki SWOT analize. Z analizo intervjujev informatorjev smo v zaključku podali odgovore na raziskovalna vprašanja. Za bolj natančno predstavitev smo med besedilo vključili tudi fotografije.
Ključne besede: Bizeljsko, repnice, glamurozno kampiranje, kulturna dediščina, dediščinski turizem
Objavljeno: 23.09.2016; Ogledov: 1599; Prenosov: 246
.pdf Celotno besedilo (4,36 MB)

7.
SPLETNI PORTAL O KAMPIRANJU NA VZHODNEM JADRANU
Matej Hribar, 2014, diplomsko delo/naloga

Opis: Spletni portali ponujajo veliko informacij o počitniških kapacitetah, zato se večina ljudi, ki si želijo letni dopust preživeti v enem izmed kampov, odloča na podlagi le-teh. Obstaja veliko portalov o kampiranju, vendar pa le ti zaradi svoje posplošenosti ne ponujajo zadostno število informacij, ki jih uporabnik potrebuje. Za temo o spletnem portalu o kampiranju smo se odločili, ker smo mnenja, da portali o kampiranju na vzhodnem Jadranu uporabnikom na enem mestu ne nudijo zadostnih informacij. Cilj diplomskega dela bo izdelan interaktivni spletni portal o kampiranju na vzhodnem Jadranu, ki bo predan v uporabo na svetovnem spletu. Pred začetkom izdelave spletnega portala o kampiranju na vzhodnem Jadranu smo pridobili podatke o številu gostov, ki kampirajo na vzhodnem Jadranu in analizirali obstoječe spletne portale, ki ponujajo informacije o kampiranju. Nato smo izbrali orodja in programsko opremo, zasnovali podatkovno bazo podatkov ter izdelali grafično podobo spletnega portala. Izdelali smo prototipno rešitev spletnega portala o kampiranju ter jo predali na svetovni splet v treh jezikih. Za prikaz smo uporabili označevalni jezik HTML skupaj s CSS stilskimi predlogami, za delovanje pa skrbi programski jezik VisualBasic v kombinaciji s podatkovno bazo Microsoft SQL. Skupaj z uporabniki smo nato testirali njeno funkcionalnost. Prednosti naše rešitve so se pokazale v kvaliteti informacij glede na obstoječe spletne portale. Razširitev informacij z uvedbo obvestil, novic, vremenskih podatkov, trajektnih povezav in spletnega foruma se je izkazala za korak v pravo smer. Rešitev je bila s strani uporabnikov sprejeta zelo dobro.
Ključne besede: spletni portal, kampiranje, vzhodni Jadran
Objavljeno: 28.01.2015; Ogledov: 787; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (1,49 MB)

Iskanje izvedeno v 0.22 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici