| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VPLIV SOCIALNEGA OMREŽJA FACEBOOK NA MODERNO POLITIČNO KOMUNICIRANJE
Miha Jurgec, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: Osrednja tema naloge je vpliv socialnega omrežja Facebook na moderno politično komuniciranje. Diplomska naloga podaja opredelitev sistema političnega komuniciranja in opise različnih elementov, ki ga sestavljajo. Opisane so vloge političnih kampanj, političnih svetovalcev in nepredvidljiva naravo odnosov z mediji. Razložena je politika tržno naravnanega medija in njene glavne značilnosti. Del diplomske naloge se ukvarja z razlago Facebooka ter razlago uporabe v modernem političnem komuniciranju. Analiza se ukvarja z uporabo in vplivom, ki ga je Facebook imel na akcijo »Očistimo Slovenijo v enem dnevu«.
Ključne besede: Facebook, politično komuniciranje, politika, kampanje, splet
Objavljeno: 30.03.2011; Ogledov: 8760; Prenosov: 468
.pdf Celotno besedilo (1,29 MB)

2.
OGLAŠEVANJE TOBAČNIH IZDELKOV
Tomaž Milatič, 2011, diplomsko delo

Opis: Zgodovina tobaka sega v čas vsaj 1000 let pred našim štetjem. Tobak se je ob odkritju Amerike začel hitro širiti po vsem svetu in tako so se prve cigarete pojavile v Španski Sevilji v sedemnajstem stoletju, ter se hitro prijele skoraj povsod po Evropi. Moderna cigareta pa je nastala konec 19. stoletja in sicer z izumom stroja za zvijanje cigaret. Izum in kasnejša popularizacija cigarete sta šele v dvajsetem stoletju pripeljala do pojava sofisticirane oblike oglaševanja. Upor proti tobaku se je pričel s posamezniki, ki so povzdignili svoj glas proti tobaku. Leta 1924 so v Angliji predstavili možno povezavo med snovmi v tobačnem dimu in rakom. To je bil pričetek boja proti tobaku in zakonskih omejitev tobačni industriji. Pomembne oglaševalske kampanje tobačne industrije so kampanje znamke Marlboro, Camel ter Lucky strike. Te znamke so želele povečati svojo priljubljenost z različnimi nemoralnimi sporočili, različnimi ikonami, pokroviteljstvi športnih dogodkov ter želele vplivati na odjemalce s prefinjenim oblikovanjem embalaže. Svoje izdelke so oglaševale neposredno ter posredno s spretnimi tehnikami oglaševanja. Tobačni izdelki so se pričeli pojavljati tudi v filmih, kjer so jih uporabljale filmske zvezde. Temu pojavu pravimo »zvezdniško indosiranje«. Oglaševanje tobačnih izdelkov je pod strogim nadzorom zdravstvene, tržne, delovne ter carinske inšpekcije, ki so za svoje delo odgovorne Ministrstvu za zdravstvo, Ministrstvu za gospodarstvo, ter Ministrstvu za delo, družino in socialne zadeve. Med protikadilske kampanje v Sloveniji uvrščamo kampanje Rdečega križa Slovenije, Zveze za kontrolo tobaka v Sloveniji (SZTK), po drugi strani pa tudi zakonodajo, ki daje pravno zaščito nekadilcem v Sloveniji. Pomembna je tudi internacionalna kampanja »TRUTH«, ki uporablja vse od ostrega humorja do visoke tehnologije, da bi vključila najstnike. Tobačna Ljubljana je slovensko trgovsko podjetje, ki se ukvarja s prodajo tobačnih izdelkov, tako v obliki grosistične kot maloprodajne dejavnosti. Odgovorna je za slovensko tržišče v okviru družbe Imperial Tobacco. Učinkovitost proti tobačnih kampanj se iz leta v leto povečuje, kar kažejo rezultati individualnih anket EUROBAROMETRA. Opozorila na škatlicah cigaret, ki vsebujejo sliko so najbolj učinkovita.
Ključne besede: Tobak, cigarete, oglaševanje cigaret, tobačne kampanje, protikadilske kampanje, zveza za kontrolo tobaka, Tobačna Ljubljana, pravna zaščita nekadilcev
Objavljeno: 20.07.2011; Ogledov: 3367; Prenosov: 384
.pdf Celotno besedilo (985,12 KB)

3.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE NA DRUŽBENEM OMREŽJU FACEBOOK S PRIMEROM KAMPANJE BLAGOVNE ZNAMKE ACTIVIA
Mojca Kavaš, 2011, diplomsko delo

Opis: Ljudje pogosto povezujejo družbena omrežja z druženjem in medsebojnim povezovanjem skupine ljudi, ki imajo podobne interese. Družbena omrežja postajajo na področju komuniciranja neizogiben del življenja in dela. Predstavljajo komunikacijski kanal za aktivno komuniciranje s kupci, preko katerega lahko sledimo novim trendom. Spletna družbena omrežja so še posebej primerna za povečanje zavedanja o blagovni znamki, povečanje prepoznavnosti podjetja, izboljšanje odnosa s strankami, povečanje prepoznavnosti ponudbe ter ustvarjanje novih skupin kupcev. Za dosego teh ciljev pa je najprej potrebno analizirat trenutno stanje in oblikovat strategijo komuniciranja. Podjetje mora pazljivo združevati in usklajevati različne strategije, taktike, sporočila in komunikacijske kanale, da lahko uporabniki dobijo jasna in prepričljiva sporočila. In kar je najpomembneje, da jih bodo »delili« oziroma priporočili svojim prijateljem in znancem. V diplomski nalogi sem na kratko opisala različna družbena omrežja in se osredotočila na najbolj razširjeno družbeno omrežje Facebook. Prikazala sem načine pridobivanja novih uporabnikov. Na primeru blagovne znamke Activia sem prikazala uspešno komunikacijsko kampanjo »Activiraj se!«, katere problem je bil neprepoznavnost blagovne znamke v Sloveniji. Z jasno postavljeno strategijo koga vključiti in kateri je najboljši način da to izvedejo, je podjetju Red Orbit uspelo spremeniti podobo blagovne znamke Activia ter jo vključiti med uporabnike.
Ključne besede: družbena omrežja, komunikacijske kampanje, Facebook, Activia
Objavljeno: 20.01.2012; Ogledov: 1782; Prenosov: 210
.pdf Celotno besedilo (1,41 MB)

4.
PROMOCIJA DOMAČIH PROIZVODOV IN NOTRANJI TRG EU
Nuša Bedrač, 2012, diplomsko delo

Opis: Prost pretok blaga je ena od štirih temeljnih svoboščin in predstavlja temelj notranjega trga z izjemnim pomenom za pravne in fizične osebe – uvoznike, izvoznike in potrošnike. Da bi lahko zagotovili prost pretok blaga, je bilo potrebno odstraniti vrsto ovir. Ovire prostemu pretoku blaga pa se ponovno v večjem obsegu pojavljajo v obdobju gospodarske krize, ko države članice na ta način poskušajo zaščititi domače gospodarstvo. Takšno oviro predstavljajo tudi kampanje, ki spodbujajo nakup nacionalnih proizvodov v primerjavi z uvoženimi izdelki. Najodmevnejši promocijski akciji domačih proizvodov v Sloveniji sta »Kupujem slovensko«, ki jo vodi Zbornica kmetijskih in živilskih podjetij (ZKŽP), ter »Kupujmo domače« pod okriljem Kmetijsko gozdarske zbornice Slovenije (KGZS). Promocijo kmetijskih proizvodov v Sloveniji ureja Zakon o promociji kmetijskih in živilskih proizvodov sprejet marca lani. V svoji diplomski nalogi proučujem promocije domačih proizvodov v luči pravil o notranjem trgu EU. Najprej na splošno opišem nacionalne promocije domačih proizvodov, razloge za njihov nastanek in značilnosti. V nadaljevanju predstavim izvajanje promocij v določenih državah članicah EU in Hrvaški, kot kandidatki za vstop v EU. Osrednjo temo diplomske naloge začnem s predstavitvijo kampanj za promocijo slovenskih izdelkov in Zakona o promociji kmetijskih in živilskih proizvodov. Za lažje razumevanje spornih vidikov Zakona o promociji in promocijskih akciji, Zbornice kmetijsko živilskih podjetij in Kmetijsko gozdarske zbornice, v tretjem poglavju predstavim pravila notranjega trga, ki jih utegne tovrstna promocija kršiti. V zadnjem poglavju še na kratko predstavim promocije proizvodov na ravni EU, ki se lahko izvajajo tako na notranjem trgu EU kot v državah nečlanicah.
Ključne besede: Notranji trg EU, prost pretok blaga, nacionalne kampanje, Zakon o promociji kmetijskih in živilskih proizvodov, promocije proizvodov na ravni EU.
Objavljeno: 15.03.2012; Ogledov: 1969; Prenosov: 267
.pdf Celotno besedilo (430,04 KB)

5.
VLOGA NOVIH MEDIJEV V POLITIČNIH KAMPANJAH
Monika Šinjur, 2013, diplomsko delo

Opis: Osrednja tema diplomske naloge je vloga novih medijev v političnem komuniciranju. V ta namen diplomska naloga najprej podaja opredelitev ključnih elementov političnega komuniciranja in političnega marketinga. Drugi del diplomske naloge se ukvarja z mediji, kot glavnimi kanali distribucije političnih sporočil. Pri tem je izpostavljen predvsem internet in z njim povezane nove komunikacijske prakse. Slednje predstavlja analiza predsedniških kampanj dr. Danila Türka in Baracka Obame v analitičnem delu diplomske naloge.
Ključne besede: politično komuniciranje, predvolilne kampanje, komunikacijske strategije, internet
Objavljeno: 20.09.2013; Ogledov: 1122; Prenosov: 138
.pdf Celotno besedilo (2,16 MB)

6.
Odnosi z javnostmi na področju medijskih kampanj
Katja Rigler, 2017, magistrsko delo

Opis: V nalogi sem razčlenila in predstavila odnose z javnostmi v splošnem, njihove programe, tehnike in zgodovino. Zanima nas kaj to področje je in s čim se ukvarja, da lahko v nadaljevanju iz njega izhajamo. Osrednja tema so medijske kampanje, ki sem jih najprej opisala v širšem kontekstu, kasneje pa sem se osredotočila na volilne kampanje. Kot primer analize sem uporabila letošnjo predsedniško volilno kampanjo v Združenih državah Amerike. Celotno nalogo sem želela povezati z mediji - zakaj so pomembni, kako delujejo, kakšno vlogo imajo, to pa me je zelo zanimalo predvsem pri kampanji Trumpa in Clintonove. Tako odnosi z javnostmi kot kakršnekoli kampanje temeljijo na uporabi medijev in z njihovo pomočjo dosegajo cilje. Na podlagi teoretičnih izhodišč in preverjenih platform sem v empiričnem delu podala svoj predlagan model medijske kampanje. Vključuje potrebne korake do uspešne kampanje in lahko služi kot dodatna informacija oziroma nasvet.
Ključne besede: odnosi z javnostmi, medijske kampanje, volilne kampanje, predsedniška volilna kampanja v ZDA, model medijskih kampanj, volilni sistem v ZDA.
Objavljeno: 06.04.2017; Ogledov: 648; Prenosov: 113
.pdf Celotno besedilo (2,40 MB)

Iskanje izvedeno v 0.2 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici