| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
POSTOPKI PRESOJE KAKOVOSTI NACIONALNE AGENCIJE REPUBLIKE SLOVENIJE ZA KAKOVOST V VISOKEM ŠOLSTVU
Aljaž Sekolovnik, 2016, diplomsko delo

Opis: Nacionalna agencija Republike Slovenije za kakovost v visokem šolstvu je oseba javnega prava za zagotavljanje kakovosti v slovenskem visokošolskem in višješolskem prostoru. Njena naloga je podeljevanje akreditacij visokošolskim zavodom in študijskim programom ter izvajanje zunanjih evalvacij višjih strokovnih šol. Na podlagi podeljenih akreditacij, ki jih ki jih podeljuje, se lahko pridobiva javno veljavna izobrazba v Republiki Sloveniji. Vsak visokošolski zavod ali študijski program, ki želi biti akreditiran, mora največ vsakih sedem let iti skozi postopek akreditacije, pri čemer mora izpolnjevati določene standarde, ki so določeni na evropski ravni in implementirani v slovenskih pravnih aktih. V diplomski nalogi je predstavljena Nacionalna agencija Republike Slovenije za kakovost v visokem šolstvu in postopki, ki jih vodi. V povezavi z začetnim poglavjem o kakovosti v slovenskem visokošolskem in višješolskem področju je predstavljena struktura in naloge agencije, zatem pa še vsi deležniki v postopkih. Pojasnjene so razlike med postopki, najobsežnejši del diplomske naloge pa zajema potek postopkov od same vložitve vloge, področij presoje in presojevalcev do končne odločitve oziroma pravnih sredstev. Na koncu so predstavljene še evropske organizacije, v katere je agencija vključena in Evropski standardi in smernice.
Ključne besede: kakovost, presojanje kakovosti, Nacionalna agencija Republike Slovenije za kakovost v visokem šolstvu, NAKVIS, visoko šolstvo, višje šolstvo, akreditacija, evalvacija
Objavljeno v DKUM: 02.12.2016; Ogledov: 1580; Prenosov: 143
.pdf Celotno besedilo (999,06 KB)

2.
Izdelava modela notranjih institucionalnih evalvacij na Univerzi v Mariboru
Mihael Pauko, 2011, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi smo raziskali uvajanje managementa kakovosti v visokem šolstvu, analizirali smo pristope ter modele zunanjih evalvacij v državah Evropske unije in drugih razvitih državah sveta ter podali splošne podatke o evalvacijah v visokem šolstvu. Raziskali smo procese evalvacij v visokem šolstvu in stanje v Sloveniji. S primerjavo z državami članicami Evropske unije in širše, kjer izvajajo zunanje evalvacije neodvisne institucije (agencije), smo potrdili tezo, da v Sloveniji sistem kakovosti v visokem šolstvu še ni primerljiv z evropskimi modeli. Analizirali smo postopke managementa kakovosti v slovenskem visokošolskem prostoru, kjer že dobro desetletje univerze in njihove članice redno opravljajo samoevalvacije, od leta 2006 pa nacionalni evalvacijski organ izvaja tudi zunanje institucionalne evalvacije. Prikazan je izvirni model notranjih institucionalnih evalvacij na Univerzi v Mariboru. Model je potrjen z raziskavo, ki temelji na praktičnih primerih, ki so podkrepljeni z ustrezno teorijo in izkušnjami iz primerov dobre prakse. Opisani so posamezni segmenti (pričetek evalvacijskega postopka, zahtevana dokumentacija visokoškolskega zavoda, obisk evalvacijske komisije, poročilo o notranji evalvaciji …) kot prispevek k izboljšanju in razvoju managementa kakovosti na Univerzi v Mariboru. Prikazana so spoznanja in rezultati na praktičnem primeru pilotnega projekta notranje institucionalne evalvacije. Podana je utemeljetev vpeljave notranjih institucionalnih evalvacij na Univerzi v Mariboru, ki se bo izjemno pozitivno izkazala ob neodvisni zunanji institucionalni evalvaciji posameznega visokošolskega zavoda. V okviru raziskave smo opravili še anketo med ciljno skupino zaposlenih na Univerzi v Mariboru, ki so doslej že sodelovali pri zunanjih evalvacijah. Rezultati bodo pripomogli k izboljšanju nadaljnjega načrtovanja in izvajanja dejavnosti v okviru notranjih institucionalnih evalvacij na Univerzi v Mariboru. V raziskavi smo potrdili zastavljeno delovno predpostavko, da se bodo s pomočjo modela notranjih institucionalnih evalvacij izboljšali procesi managementa kakovosti članic Univerze v Mariboru. Zato izsledki magistrske naloge predstavljajo pomemben prispevek k izboljševanju stanja kakovosti na članicah Univerze v Mariboru, še posebej na posameznih področjih managementa kakovosti ter celovitega sistema managementa kakovosti.
Ključne besede: visoko šolstvo, univerza, članice univerze, kakovost v visokem šolstvu, management kakovosti, samoevalvacija, zunanja evalvacija, notranja evalvacija
Objavljeno v DKUM: 29.08.2011; Ogledov: 2382; Prenosov: 216
.pdf Celotno besedilo (1,63 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici