| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 62
Na začetekNa prejšnjo stran1234567Na naslednjo stranNa konec
1.
Kakovost storitve javnega mestnega avtobusnega prometa v Mariboru : diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
Adrijana Kresnik, 2006, diplomsko delo

Ključne besede: javni potniški promet, avtobusni promet, kakovost storitve
Objavljeno: 26.07.2007; Ogledov: 3560; Prenosov: 0 
(1 glas)

2.
3.
4.
5.
ZADOVOLJSTVO UPORABNIKOV SOCIALNO VARSTVENIH STORITEV CENTRA ZA USPOSABLJANJE, DELO IN VARSTVO DOBRNA TER ZADOVOLJSTVA DELAVCEV, ZAPOSLENIH V CUDV DOBRNA
Mateja Čerenak, 2009, diplomsko delo

Opis: Za doseganje uspešnosti poslovanja v teoriji in vsakdanji praksi vse bolj poudarjamo pomen spremljanja kakovosti, motiviranja in spodbujanja inovativnosti ter iniciativnosti, poznavanja vizije in ciljev organizacije, strokovne usposobljenosti, notranjega komuniciranja, medsebojnih odnosov, vodenja, nagrajevanja in zadovoljstva z delom. Rdeča nit naloge je ugotavljanje zadovoljstva uporabnikov socialnovarstvenih storitev v Centru za usposabljanje, delo in varstvo Dobrna in ugotavljanje zadovoljstva delavcev, ki te storitve izvajajo. Zato smo pozornost usmerili na spoznanja s področja kakovosti storitev in predstavitev načinov oziroma možnosti ugotavljanja zadovoljstva uporabnikov socialnovarstvenih storitev v Sloveniji. Na kratko smo povzeli spoznanja o motiviranju in pomenu ugotavljanja zadovoljstva delavcev. Pomemben del naloge je predstavitev rezultatov ugotavljanja zadovoljstva uporabnikov socialnovarstvenih storitev v CUDV Dobrna in zadovoljstva delavcev CUDV Dobrna, ki te storitve izvajajo. Dodali smo povzetek navedenih ugotavljanj zadovoljstva. Podatke smo zbrali z anketami, ki smo jih izvajali v letih 2005, 2007 in 2008 (uporabniki) oziroma v obdobju od 2005 do 2008 (delavci). Rezultati so pokazali prevladujočo zadovoljstvo pri uporabnikih in delavcih.
Ključne besede: - zadovoljstvo uporabnikov storitve, - zadovoljstvo delavcev, - kakovost, - motivacija.
Objavljeno: 17.07.2009; Ogledov: 2334; Prenosov: 396
.pdf Celotno besedilo (881,23 KB)

6.
PRIMERJAVA STRATEGIJE PRIDOBIVANJA UPORABNIKOV V PODJETJIH T-2, D.O.O. IN TELEKOM SLOVENIJE, D.D.
Brigita Babič, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo obravnavali problem vse večjega prehajanja uporabnikov od nekdaj edinega, nacionalnega operaterja in ponudnika telekomunikacijskih, informacijskih in medijskih storitev — Telekoma Slovenije na novo in hitro rastoče podjetje T-2. V nalogi smo definirali vzroke za prehode in predlagali rešitve za zmanjšanje prehajanja. Dejstvo je, da je za kupce najpomembnejši kakovosten izdelek, ponujen po konkurenčni ceni, kar je pa mogoče doseči z aktivnim odnosom do kupca, ki se mu prilagajamo s ceno, kvaliteto, dobavnimi roki in drugimi marketinškimi aktivnostmi. V uvodu diplomskega dela smo predstavili problem, določili namen, opredelili cilje ter postavili hipoteze ob določenih predpostavkah in omejitvah, v določenem okolju in v določeni metodologiji. V teoretičnem delu smo se seznanili z osnovno filozofijo marketinga, z upravljanjem storitvenih dejavnosti, s trženjskimi strategijami, ki se osredotočajo na kupca, in s tistimi, ki dajejo poudarek na celoviti kakovosti. V nadaljevanju smo predstavili obe podjetji, podjetje Telekom Slovenije in podjetje T-2, ter primerjali njun tržni delež v preteklem obdobju in njuno aktualno ponudbo na trgu telekomunikacijskih storitev. V zadnjem — raziskovalnem — delu diplomske naloge smo opravili tržno raziskavo zadovoljstva uporabnikov telekomunikacijskih storitev primerjanih podjetij, proučili vzroke za prehode ter z dobljenimi rezultati potrdili oz. zavrnili postavljene hipoteze in podali rešitve za zmanjšanje prehodov.
Ključne besede: - telekomunikacijske storitve - zadovoljstvo uporabnikov - vzroki za prehode - kakovost storitve - cena storitve
Objavljeno: 20.10.2009; Ogledov: 1658; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (703,76 KB)

7.
PRENOVA IZOBRAŽEVALNIH PROGRAMOV NA ŠOLSKEM CENTRU PTUJ (EKONOMSKI ŠOLI) IN NJEN VPLIV NA KAKOVOST IZOBRAŽEVANJA V ORGANIZACIJI
Boštjan Petučnik, 2009, diplomsko delo

Opis: Kot lahko vidimo iz same teoretične in zgoraj opisane predstavitve projekta prenove programov, lahko realno ocenimo, da je prenova programov nujna, saj nam dolgoročno gledano zagotavlja obstoj v vse bolj turbolentnem in konkurenčnem okolju srednjih šol, ki so začele v bitki za svoj obstoj tekmovati na vse možne načine. Nekatere tudi nehumano. Mi smo se odločili da bomo s prenovo vstopili v kolje kot konkurenčna šola, ki jo bo odlikovala ustrezna strokovna usposobljenost kadra, opremljenost prostorov in pa konkurenčnost naših diplomantov, ki naj dobijo najaktualnejša in predvsem uporabna znanja. To pomeni, da bomo morali planirati tako dolgoročno kot kratkoročno. Dolgoročno predvsem na področju uresničevanja vizije šole, kratkoročno pa predvsem na področju uresničevanja cilja konkurenčnosti naših diplomantov, saj so le kratkoročni plani tisti, ki nam bodo omogočali prilagajanje smernicam in tržnih silam okolja. Prizadevali si bomo predvsem za to, da bo znanje naša prioriteta. Znanje v tem smislu pa opredeljuje uporabno znanje v stroki.
Ključne besede: kurikulum, prenova izobraževalnih programov, kakovost, storitve, učitelj, ravnatelj, manager, izobraževalni sistem, izobraževanje.
Objavljeno: 27.11.2009; Ogledov: 1375; Prenosov: 95
.pdf Celotno besedilo (352,17 KB)

8.
ZAZNAVANJE KAKOVOSTI STORITEV PLESNIH ŠOL
Ines Ogorevc, 2010, diplomsko delo

Opis: Na trgu plesnih šol v Sloveniji obstaja močna konkurenca, saj gre za storitve po katerih obstaja veliko povpraševanje. Za obstoj na trgu je vlaganje v kakovost storitev neizogibno, zato morajo plesne šole dobro poznati svoje potencialne in obstoječe odjemalce ter vlagati v tiste lastnosti zaznane kakovosti storitev, ki pripravijo odjemalca, da ostane pri plesni šoli, saj je veliko študij pokazalo, da je potrebno veliko več denarja, časa in pripomočkov, da pridobimo nove odjemalce, kot pa da obdržimo obstoječe. Prav te lastnosti smo poskušali ugotoviti s predstavljeno raziskavo plesnih šol, v katero je bilo zajetih 170 odjemalcev 4 plesnih šol. Po analizi rezultatov izvedene ankete smo prišli do zaključkov, da bi plesne šole morale največ vlagati v izobraževanje in usposabljanje izvajalcev storitev ter njihov odnos z odjemalci. Anketiranci so namreč kot najpomembnejše lastnosti zaznane kakovosti storitev opredelili zaupanje in empatijo izvajalcev storitev. Prav tako pa so izvajalca storitve določili kot poglavitni razlog pri odločitvi za vrnitev ali menjavo plesne šole. Zadovoljni odjemalci so zagotovili, da se bodo k plesni šoli vrnili.
Ključne besede: storitve, kakovost, lojalnost, plesna šola
Objavljeno: 29.09.2010; Ogledov: 1503; Prenosov: 118
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

9.
PROBLEMATIKA TRŽENJA GRADBENIH STORITEV
Aleš Furlanič, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava problematiko trženja gradbenih storitev s predpostavko, da ni samo najnižja cena ključni oziroma odločilni element uspeha pri pridobivanju poslov. S pomočjo raziskave in analize o ključnih elemenith trženja gradbenih storitev je mogoče sklepati, da so mehke spremenljivke tržnega spleta pomembne za kupca pri sprejemanju odločitev. Poudariti je potrebno, da bo uspelo le tisto podjetje, ki je konkurenčno s ceno, kakovostjo in ugodnimi dobavnimi roki ter seveda diferencira svoje storitve. Da bi lahko podjetje doseglo in uresničilo želene cilje je potrebno snovati strategijo trženja temelječo na analizi zunanjega in notranjega okolja podjetja. Prilagoditev tržnim zakonitostim se izraža z delom enote trženja, katera mora biti zelo hitra, usklajena in učinkovita če želi uspeh. Čedalje bolj je potrebno intenzivno in tesno sodelovanje z investitorjem, tako da lahko podjetje svetuje in izvede storitev po meri kupca. Zavedati se moramo, da si kupec želi in pričakuje kovostno, zanesljivo in cenovno sprejemljivo gradbeno storitev. Če povzamemo analizo literature in izide raziskovanja je za gradbena podjetja pri trženju svojih storitev pomembno, da se osredotoča na cenovno politiko ob zagotavljanju visoke kakovosti in izvedbo storitev v najkrajšem možnem času ter da gradi prepoznavnost podjetja in njegovo ime na podlagi zadovoljstva investitorjev, priporočil in referenc.
Ključne besede: gradbeništvo, storitve, trženje, trženje storitev, tržni splet, kakovost, cena
Objavljeno: 02.09.2010; Ogledov: 2118; Prenosov: 246
.pdf Celotno besedilo (607,83 KB)

10.
ZAGOTAVLJANJE KAKOVOSTI STORITEV V OMREŽJU IP/MPLS TELEKOMA SLOVENIJE
Boštjan Lapornik, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo vsebuje opise mehanizmov za zagotavljanje kakovosti storitev v omrežjih IP/MPLS. Opisali smo stanje v omrežjih pred konvergenco in po njej ter razloge, ki so privedli do uvedbe mehanizmov za zagotavljanje kakovosti storitev. Jedro diplomske naloge je predstavitev uvedbe mehanizmov za zagotavljanje kakovosti storitev v omrežju IP/MPLS Telekoma Slovenije. Najprej smo predstavili nekatera izhodišča, ki so bila vodilo za nadaljnje konfiguracijske predloge. Nato smo za vsak omrežni element našega vzorčnega omrežja predstavili izbrani mehanizem za zagotavljanje kakovosti storitev in način, kako se ga uvede na omrežni napravi.
Ključne besede: telekomunikacije, omrežje IP, kakovost storitev, diferencirane storitve, varnost, konfiguriranje
Objavljeno: 09.06.2010; Ogledov: 2922; Prenosov: 309
.pdf Celotno besedilo (4,19 MB)

Iskanje izvedeno v 0.3 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici