SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 11
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
Ocenjevalna analiza proizvodnega sistema : diplomsko delo
Aleš Dobaj, 1995, diplomsko delo

Ključne besede: proizvodni sistemi, analiza poslovanja, kakovost, zagotavljanje kakovosti
Objavljeno: 26.07.2007; Ogledov: 1485; Prenosov: 0

7.
KAKOVOST INFORMACIJSKIH SISTEMOV ELEKTRONSKEGA POSLOVANJA, PODJETJE-POTROŠNIK
Blaž Vrabl, 2009, diplomsko delo

Opis: Internet je kot nov komunikacijski medij prinesel silovit napredek na tehnološkem področju. Z njegovim razvojem pa je tudi elektronsko poslovanje dobilo nove razsežnosti. Uporabnost interneta je neomejena tako s strani porabnikov za pridobivanje pomembnih informacij, izobraževanja, opravljanja nakupov (prek interneta) kot tudi za podjetja, ki internet lahko uporabijo kot novo tržno pot, elektronsko poslovanje in elektronsko trženje. Podjetja stremijo k uspešnemu poslovanju in le-to dandanes ni več možno brez ustreznega informacijskega sistema. Če želi podjetje elektronsko poslovati, mora spremeniti strukturo podjetja in na novo opredeliti osnovne modele poslovanja z moderno tehnologijo. Podjetja se za to odločajo, da bi izboljšala učinkovitost poslovanja, ki jo občutijo tako stranke podjetja kot podjetje samo. S prehodom na elektronko poslovanje podjetja predvsem skrajšajo čas določenim operacijam, imajo lažje dostopne in natančnejše informacije o stanju podjetja in zmanjšajo stroške, saj zaradi uporabe računalnikov in interneta zmanjšajo porabo pisarniškega materiala, poštnih storitev, hkrati pa ni več potrebna njihova fizična prisotnost, zato se izognejo stroškom odpiranja poslovalnic ter najema ali nakupa poslovnih prostorov. Večina podjetij začne svojo pot k elektronskemu poslovanju s predstavitvijo podjetja na internetu, ki običajno nastane kot odgovor konkurenci, ki je tam že prisotna. Z razvojem globalnega trga, pa je pojav podjetja na internetu postal nuja. Spletna trgovina je dovršena oblika internetne prodaje, ki vse bolj izpodriva tradicionalno trgovino, čeprav ne v vseh segmentih. Nakupovanje preko interneta je za potrošnike pomembno predvsem zato, ker jim omogoča dostop do trgovin skoraj povsod po svetu in ob vsakem času. Kupujejo lahko blago, ki ga v Sloveniji še ni na trgu, hkrati pa se jim ni treba odpraviti v tujino. Porabniki postajajo vse bolj osveščeni, zahtevni, brez zadržkov in predsodkov primerjajo ponudbe in med njimi izbirajo najboljše. Zato je zelo pomembna tudi kakovost izdelave spletne strani, ki je povezana predvsem z grafično obliko spletne strani in njeno vsebino. Potrebno je sestaviti takšno spletno stran, ki bo spletne uporabnike pritegnila k ponovnemu obisku. Kakovost spletne strani ima veliko vlogo pri uspešnosti poslovanja spletnih trgovin. Poleg tega, da je obiskovalcem in kupcem zagotovljena varnost poslovanja preko spleta, jim morajo spletne strani nuditi informacije, ki jih ti želijo. Zato so pri oblikovanju spletnih strani želje in zahteve kupcev še kako pomembne. Preglednost in lahka dostopnost informacij ter enostaven in varen postopek nakupa izdelka ali storitve so dejavniki, na katere se morajo lastniki spletnih trgovin še posebaj osredotočiti, saj lahko majhna napaka na spletu povzroči hiter upad prodaje, kajti informacije se po spletu širijo izredno hitro. Ažurnost in sprotno testiranje spletnih strani, je za obstoj na spletu nuja.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, internet, spletna trgovina, informacijski sistemi, kakovost spletne strani, digitalni certifikati, B2C, varnost na spletu, splatna stran, varnostna politika, uspešnost poslovanja, primerjava, spletno nakupovanje.
Objavljeno: 04.12.2009; Ogledov: 2491; Prenosov: 301
.pdf Celotno besedilo (1,89 MB)

8.
KAKOVOST E-BANČNIH STORITEV IN ZADOVOLJSTVO UPORABNIKOV Z E-BANČNIMI STORITVAMI
Mateja Ramšak, 2014, magistrsko delo

Opis: Banke so bile od nekdaj pomemben vir financiranja posameznikov. S pomočjo informacijske tehnologije so kot številna druga uspešna podjetja bile prisiljene v svoje poslovanje vključiti tudi spletno bančništvo. Ker je konkurenca v bančnem sistemu danes na trgu zelo velika je za banke pomembno, da nenehno preverjajo kakovost svojih storitev, ki jih ponujajo, ter na podlagi tega izboljšujejo svoje poslovanje. Da bi lahko to zagotovili morajo ponudniki tovrstnih storitev raziskati želje strank, ter na podlagi njihovih pričakovanj oblikovati ustrezne ponudbe, da bi zadovoljile njihove potrebe. Čas gospodarske krize nam je prinesel, da so posamezniki še posebej pozorni na stroške, ki nastanejo pri bančnem poslovanju in hkrati tudi prinesel vedno zahtevnejše uporabnike tovrstnih storitev. V osrednjem delu smo se osredotočili na podrobnejšo predstavitev finančnega vidika vrednotenja e-bančnih storitev izbranih bank, ter ugotovili, da banke v večji meri ponujajo podobne storitve, kljub temu pa se stroški pri poslovanju nekoliko razlikujejo. Primerjali smo letne stroške poslovanja izbranih bank in ugotovili, da sta v Slovenskem bančnem sistemu najugodnejši med njimi Banka Koper in Abanka. Da bi banke zadovoljile svoje uporabnike, morajo ponuditi kakovostne storitve, tako smo v zadnjem delu naredili raziskavo o kakovosti e-bančnih storitev in zadovoljstvu njihovih uporabnikov. Ocene le-teh so pripomogle k vrednotenju realnih podatkov, s pomočjo katerih smo ugotovili, da banke komitentom večinoma nudijo kakovostne spletne storitve in da so ti v večji meri tudi zadovoljni z njimi. Največ anketirancev se strinja s trditvijo, da pri spletnem bančništvu prihranimo na času. Zadovoljstvo anketiranih uporabnikov pa se kaže predvsem pri zanesljivosti in točnosti izvedbe transakcij.
Ključne besede: Ključne besede: elektronsko bančništvo, spletno bančništvo, bančne storitve, stroški poslovanja, kakovost storitev, zadovoljstvo uporabnikov.
Objavljeno: 21.05.2014; Ogledov: 851; Prenosov: 167
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

9.
Proces nabave z vidika kakovosti označevanja in opremljanja pošiljk
Simona Kovač, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: V današnjem času, ko si podjetja predstavljajo veliko medsebojno konkurenco, se morajo podjetja še kako zelo potruditi, da ustrežejo zahtevam kupcev, še posebej, ko gre za prodajo. Ker imajo kupci na razpolago veliko drugih ponudnikov, je od njih odvisno, za katerega ponudnika se bodo odločili. Ker kupci najbolj gledajo na ceno in kakovost, je potem podjetje tisto, ki mora najbolje ugoditi željam njihovih strank. Ker se vse najprej prične v podjetju, je potrebna tudi dobra nabava in čim hitrejša časovna odzivnost. Dandanes to za podjetja ne predstavlja več prevelikega problema, saj imajo na razpolago različne informacijske sisteme, ki vse beležijo in široko informacijsko tehnologijo, s katero je priprava pošiljk hitrejša in enostavnejša. Prišli smo do ugotovitve, da pri kakovostni nabavi velikokrat prihaja do nepravilnega označevanja in opremljenosti pošiljk, zato bi bilo lažje, če bi se dobavitelji uskladili z označevanjem. S tem bi povečali kakovost v nabavi in zmanjšali predolgo časovno odzivnost ter stroške podjetja.
Ključne besede: kakovost, nabavna logistika, označevanje, globalni jezik poslovanja GS1
Objavljeno: 11.12.2015; Ogledov: 408; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (1,88 MB)

10.
ZAZNAVANJE IN UPORABA BANČNIH STORITEV V SRBIJI
Klavdija Novak, 2016, magistrsko delo

Opis: Odjemalci in njihove navade se spreminjajo. Pričakovanja odjemalcev so vse višja, zahteve po enostavni uporabniški izkušnji postajajo splošno veljavne. Kakovost storitev in servisa pridobivata na pomenu. Podjetja morajo postati bolj hitra in agilna pri prilagajanju odjemalcem in trgu. Ko se podjetje usmerja na nove trge, mora pri tem upoštevati še posebnosti ciljnega trga in načrtovanje postane še bolj zahtevno. Globalizacija trga prinaša priložnosti za mnoga podjetja, ki morajo biti predvsem v obdobju recesije še bolj iznajdljiva in poskušati najti dodatne vire prihodkov. Vse večji tehnološki napredek in prepletanje marketinga z informacijsko tehnologijo ponuja podjetjem doma in na tujih trgih velike možnosti, poleg dodatnih zaslužkov tudi stroškovno optimizacijo. Najbolj pomembno je, da podjetja pri načrtovanju svojih trženjskih aktivnosti poslušajo odjemalce, pri tem pa upoštevajo tudi trende v okolju in interne strateške usmeritve ter predvsem zmožnosti. Usmerjenost na odjemalce, t.i. customer oriented approach postaja ključno vodilo uspešnih podjetij. V magistrskem delu smo prikazali pomen učinkovite analize okolja in podjetja, pri tem pa posebej zaznavanja bančnih storitev s strani uporabnikov. Preučevali smo razlike pri zaznavanju bančnih storitev med uporabniki na perspektivnem razvijajočem srbskem trgu. Osredotočili smo se na preučevanje dejavnikov kakovosti in povezovanje slednjih z zadovoljstvom in zvestobo odjemalcev. Če podjetje pozna kateri so tisti dejavniki kakovosti, ki največ pomenijo odjemalcem, mu to omogoča prilagajanje trženjskih aktivnosti in ciljno oz. odjemalcem prilagojeno ponudbo in servis. Personalizacija in individualna ponudba ter pristop do odjemalcev postajata pravzaprav ključen element razlikovanja podjetij. Glede na visoko pomembnost blagovnih znamk in ugleda institucije v očeh stranke, nas je v magistrskem delu tudi zanimalo kako ugled in blagovna znamka vplivata na nakupno izkušnjo odjemalcev. Namen magistrskega dela je bil zasnovati podlago za pripravo mednarodne strategije trženja Nove KBM oziroma njene nekdanje hčerinske družbe, KBM banke na srbskem trgu. KBM banka je v času nastajanja magistrskega dela zamenjala lastništvo. Ko smo pripravljali dispozicijo tega magistrskega dela, je banka zastavila ambiciozno strategijo razvoja, katere ključni cilj je bil povečanje tržnega deleža na srbskem trgu. Pri pripravi strategije trženja smo zato izhajali iz tega cilja in izoblikovali strategijo, s katero bi lahko banka potencialno sledila temu cilju tudi po spremembi lastništva. Na primeru smo poskušali prikazati izzive vstopa domačega podjetja na tuji trg, kjer že obstaja močna konkurenca. S pripravljeno strategijo smo poskušali nakazati nove trende in priložnosti diferenciacije trženjskih aktivnosti na razvijajočem se trgu, ki lahko dolgoročno podjetju prinese izboljšano tržno pozicijo in poslovanje. Pri tem smo se posebej posvetili rešitvam, ki v hitro spreminjajočem se okolju lahko prinašajo dodatne konkurenčne prednosti. Preučevali smo smer digitalne transformacije poslovanja na primerljivi banki v Srbiji in poskusili oceniti ali tovrstna strategija na srbskem trgu lahko predstavlja utrjevanje tržne pozicije in smer prihodnjega razvoja srbskega trga.
Ključne besede: bančne storitve, strategija trženja, kakovost storitev, digitalizacija poslovanja, blagovna znamka, Srbija
Objavljeno: 15.09.2016; Ogledov: 442; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (2,36 MB)

Iskanje izvedeno v 0.14 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici