1. Razvoj podstavka za zunanje enote toplotnih črpalk zrak-voda : magistrsko deloAndrej Oprčkal, 2020, magistrsko delo Opis: V nalogi je predstavljen razvoj podstavka za zunanje enote toplotnih črpalk zrak-voda. Prikazan je celoten proces od osnovne ideje do končnega produkta pripravljenega za prodajo. Glavni cilj razvoja je bil ustvariti izdelek, ki je lahek, nosi težo naprave, učinkovito odvaja kondenzat, je enostaven za vgradnjo in estetsko privlačen. Poleg praktičnega prikaza vseh faz razvoja so predstavljene tudi teoretične osnove. Vključene so teme analize trga, iskanja idej, konstruiranja ter proizvodnje izdelka, kontrole kakovosti, oblikovanja pakiranja, priprave dokumentacije, avtorske zaščite in ekonomike izdelka. Do končnega cilja smo prišli z uporabo metod, kot so brainstorming, SWOT, FMEA ter izvedbo benchmarking analize in analize življenjskega cikla. Razvit izdelek ustreza zastavljenim ciljem in podanim tezam. Ključne besede: razvoj izdelka, projekt, toplotne črpalke, HVAC, konstruiranje, prodajna cena, pakiranje izdelka, avtorska zaščita, dokumentacija izdelka, ekonomika izdelka, kakovost Objavljeno v DKUM: 20.10.2020; Ogledov: 1150; Prenosov: 28 Celotno besedilo (7,49 MB) |
2. Analiza prodajnih cenNastja Sivka, 2018, diplomsko delo Opis: Konkurenca na trgu je velika. Trg je zasičen z različnimi blagovnimi znamkami in izdelki. Vsi bi želeli vedeti, kaj so najpomembnejši faktorji, ki vplivajo na nakupno odločitev. Dejstvo je, da preprostega odgovora ni.
Lahko pa z gotovostjo trdimo, da sta cena in preplet komunikacijskih aktivnosti dva izmed ključnih elementov. Čokolada Milka zavzema več kot 44 % trga s čokoladami, Gorenjka več kot 12 %, Dorina predstavlja okoli 11 %, trgovske blagovne znamke okoli 10 % in Lindt dobra 2 %. Če povzamemo analizo cen, ima Mercator najnižje cene pri čokoladah trgovske blagovne znamke. Vsekakor pa je glavni favorit na trgu čokolad Spar, saj ima široko paleto izdelkov in je cenovno konkurenčen glede na trg. Pri trgovski blagovni znamki je cenovna primerjava malce težja, saj je velik dejavnik, ki vpliva na ceno, sama sestava izdelka. Produkti blagovnih znamk naj bi zagotavljali isto kakovost pri različnih trgovcih, pri trgovskih blagovnih znamkah pa so lahko odstopanja precejšnja, v odvisnosti ali trgovec zasleduje kvaliteto ali zgolj ceno. Ključne besede: analiza prodajnih cen, konkurenca, blagovna znamka, kakovost, trgovci, politika cen, slovenski trg, prodajna cena, popusti, ugodnosti, promocija, življenjski cikel izdelka, promocijske cene, diferencirane cene, analiza raziskave, cenovna primerjava Objavljeno v DKUM: 19.09.2019; Ogledov: 1450; Prenosov: 304 Celotno besedilo (9,19 MB) |
3. Analiza dejavnikov nakupa mlečnih prehrambnih izdelkov v SlovenijiDanijela Babenko, 2016, magistrsko delo Opis: Namen magistrske naloge je bil proučiti dejavnike, ki vplivajo na nakup mlečnih prehrambnih izdelkov, in ugotoviti, kateri dejavniki so pri slovenskih porabnikih in njihovih nakupnih odločitvah, najpomembnejši.
V teoretičnem delu magistrske naloge je s pomočjo teoretičnih izhodišč obravnavanih avtorjev domače in tuje literature predstavljeno nakupno odločanje porabnikov, nakupni proces, dejavniki in vrste nakupnega odločanja ter podrobneje več dejavnikov, ki vplivajo na odločitve o nakupu prehrambnih izdelkov. V praktičnem delu magistrske naloge je bila izvedena raziskava dejavnikov nakupa mlečnih prehrambnih izdelkov v Sloveniji. Rezultati raziskave so podali vplogled v preference porabnikov, njihove poglede, stališča in vrednote glede obravnavane tematike.
Proučevanje porabnikov in nakupnih dejavnikov bi moralo ponudnikom predstavljati pomembno izhodišče pri oblikovanju njihovih trženjskih strategij. Le poznavanje porabnika lahko vodi podjetje do doseganja ključnih ciljev. Porabniku je potrebno ponuditi, kar želi in potrebuje, sicer bo odšel h konkurenci, pridobiti porabnika nazaj pa je veliko dražje in težje kakor ga obdržati. Ključne besede: dejavniki nakupnega odločanja, proces nakupnega odločanja, vrste nakupnega odločanja, porabnik, domači in tuji mlečni prehrambni izdelki, kakovost in cena izdelka Objavljeno v DKUM: 14.04.2016; Ogledov: 1950; Prenosov: 378 Celotno besedilo (2,18 MB) |
4. RAZISKAVA TRŽIŠČA IN ODLOČANJE O IZDELKUNina Steiner, 2013, diplomsko delo Opis: Raziskovanje tržišča je pomemben faktor v organizaciji, s pomočjo katerega zbiramo in analiziramo podatke, ki smo jih pridobili z raziskavo. Pomembno je, da organizacija ugotovi, kako se prilagoditi porabnikom, da se doseže želena pozicija na trgu. Organizacija mora narediti načrt raziskave, kjer se opiše kaj je sploh problem, ki ga je potrebno raziskati in ugotoviti kako to izpeljati ter kdo bo vse to raziskoval.
Raziskali in obdelali smo področje raziskovanja tržišča, ki nam je bilo v veliko pomoč pri naši primarni raziskavi. S to raziskavo smo ugotovili, kako pomembno je, da si organizacija pravilno zastavi raziskovalni problem in kako naporno je samo zbiranje podatkov ter njihova analiza.
Osnovni namen diplomskega seminarja je bilo v razširjanju našega teoretičnega znanja o raziskavi trga in o odločanju o izdelku. Znanje smo si razširili z najrazličnejšo literaturo in s izvedbo primarne raziskave. S pomočjo rezultatov raziskave smo ugotovili, da so cena, kakovost in garancija izdelka najpomembnejši dejavniki, ko se porabniki odločajo za nakup mobilnega telefona. Delno gre temu rezultatu pripisati tudi dejstvo, da je v Sloveniji še vedno kriza in so zaradi tega porabniki veliko bolj pozorni na najrazličnejše stvari. Ključne besede: Raziskava tržišča, življenjski cikel izdelka, nov izdelek, proces odločanja, znamka izdelka, cena izdelka, embalaža izdelka, kakovost izdelka, oglaševanje izdelka Objavljeno v DKUM: 24.10.2013; Ogledov: 1427; Prenosov: 144 Celotno besedilo (1,01 MB) |