| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA POGOJEV ZA IZVAJANJE GIBALNIH DEJAVNOSTI V NEKATERIH POMURSKIH VRTCIH
Doris Vučko, 2011, diplomsko delo

Opis: Pri diplomski nalogi z naslovom Analiza pogojev za izvajanje gibalnih dejavnosti v nekaterih pomurskih vrtcih smo želeli ugotoviti, kakšne pogoje imajo otroci za gibalni razvoj v vrtcu. V teoretičnem delu smo se podrobneje poglobili v gibalni razvoj otrok v različnih starostnih obdobjih ter pomenu gibalnih dejavnosti za celostni in gibalni razvoj otroka, pregledali smo zakonsko predpisane pogoje in normative za izvajanje gibalnih dejavnosti v vrtcu ter proučili kompetence vzgojitelja na področju gibanja. V empiričnem delu naloge smo uporabili kavzalno-neeksperimentalno metodo, kjer smo za pridobivanje podatkov razdelili anketni vprašalnik 57-im vzgojiteljem v petih pomurskih vrtcih, ki so zaposleni na delovnem mestu vzgojitelj predšolskih otrok. Namen diplomske naloge je bil analizirati pogoje za izvajanje gibalnih dejavnosti v pomurskih vrtcih. Ugotovili smo, da v pomurskih vrtcih za gibalne dejavnosti največkrat uporabljajo kar igralnico, saj drugih dovolj primernih gibalnih prostorov skoraj ni. Zunanji prostor večine vrtcev ponuja tako asfaltne kot travnate površine. O opremljenosti s športnimi pripomočki so vzgojiteljice mnenja, da je v vrtcih zadovoljiva. Ugotovili smo, da po dodatnih izobraževanjih s področja gibanja posegajo vzgojiteljice z nižjo izobrazbo in da večina vzgojiteljev ne glede na naziv občasno spremlja strokovno literaturo.
Ključne besede: Ključne besede: gibalni razvoj otrok, kadrovski pogoji, materialni pogoji za gibanje, zakonski normativi, kompetence vzgojitelja.
Objavljeno: 05.09.2011; Ogledov: 1672; Prenosov: 123
.pdf Celotno besedilo (463,07 KB)

2.
Ocena pogojev za uveljavitev modela celodnevne osnovne šole
Andreja Tinta, 2015, izvirni znanstveni članek

Opis: Rezultati PISE 2000 so nemške šolske oblasti spodbudili k širjenju mreže celodnevnih šol in že z raziskavo PISA 2012, ki je pokazala dobre rezultate učencev, so upravičili ukrepe v smeri oblikovanja kakovostnega izobraževalnega sistema v Nemčiji. Zato nas je zanimalo, ali na slovenskih osnovnih šolah obstajajo pogoji za uvajanje celodnevne osnovne šole. Izvedli smo neeksperimentalno raziskavo na vzorcu ravnateljev, ki so ocenili kadrovske in prostorske pogoje za uveljavitev celodnevne osnovne šole. Pozorni smo bili na razlike glede na lokacijo šole in število učencev. Raziskava je pokazala, da ima večina slovenskih šol, ne glede na lokacijo šole in število učencev, zagotovljene ustrezne pogoje. Na šolah, kjer le-teh še ni, bi jih lahko zagotovili z minimalnim finančnim vložkom.
Ključne besede: celodnevna osnovna šola, kadrovski pogoji, prostorski pogoji, ravnatelji, Slovenija
Objavljeno: 22.09.2017; Ogledov: 241; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (177,85 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici