| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 10
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
ZGODOVINA VRTCEV OBČINE MORAVSKE TOPLICE
Blanka Tomašić, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so zajeti vzroki, ki so vzbudili potrebo po ustanovitvi zavoda Vrtci Občine Moravske Toplice, ter opis zgodovinskega razvoja zavoda in posameznih enot, ki so vključeni v zavod Vrtci Občine Moravske Toplice. Predstavljeni so tudi zgodovina posameznih enot, kadrovska struktura, načrt razporeditve oddelkov in pedagoškega kadra ter programi, ki se v vrtcu izvajajo. Namen diplomskega dela z naslovom Zgodovina vrtcev Občine Moravske Toplice je prikazati razvoj in zgodovino zavoda, predšolsko vzgojo v obdobju med letoma 1996 in 2009, in sicer začetek varstva predšolskih otrok v Prekmurju, ustanovitev prvih slovenskih otroških vrtcev v Občini Moravske Toplice, kadrovsko strukturo, načrt razporeditve oddelkov in pedagoškega kadra ter programe, ki se izvajajo v zavodu. Diplomsko delo je zasnovano na dveh raziskovalnih metodah: deskriptivni neeksperimentalni metodi empiričnega pedagoškega raziskovanja, ker opisuje razvoj predšolske vzgoje na podlagi predpisov, dela v vrtcu, financiranja, ustanavljanja in vzdrževanja otroških ustanov ter strukturo, izpopolnjevanje in izobraževanje pedagoškega kadra ter metodo analize, ker gre za razvoj zavoda Vrtci Občine Moravske Toplice v posameznih časovnih obdobjih.
Ključne besede: zavod Vrtci Občine Moravske Toplice, kadrovska struktura, pedagoški kader, razporeditve oddelkov, vzgojno delo, programi, ki se izvajajo v vrtcu
Objavljeno: 05.05.2009; Ogledov: 2101; Prenosov: 108
.pdf Celotno besedilo (380,41 KB)

4.
RAZVOJ KADROV IN KADROVSKE DEJAVNOSTI V SLOVENSKIH ŽELEZNICAH D.D.
Žiga Skvarča, 2010, diplomsko delo

Opis: Kadrovska dejavnost dobiva nov položaj v podjetjih. S tem so tudi funkcije dela tako poslovnih delavcev kot kadrovskih vodij in kadrovskih strokovnjakov zahtevnejše, odgovornejše in strokovnejše. Naloga kadrovske dejavnosti je, da se vključi v kratkoročni in dolgoročni razvoj podjetja, da izbira, adaptira, stimulira in razvija ustrezne kadre, ki so potrebni za uresničevanje postavljenih nalog. Njena naloga je, da usposobi kadre za delovne veščine, inovacije, ustvarjalnost, napredek in razvoj, da jih stimulira za nadaljnje izpopolnjevanje in za pravilen odnos do dela. V diplomski nalogi smo predstavili razvoj kadrov in kadrovske dejavnosti na Slovenskih železnicah. V teoretičnem delu smo se podrobneje seznanili s celotno kadrovsko dejavnostjo, kadrovsko politiko, z iskanjem in selekcijo kadrov ter s kadrovsko informacijskim sistemom. V drugem, empiričnem delu, smo podrobneje predstavili delovanje Slovenskih železnic, njihovo zgodovino, dejavnost s katero se ukvarja, organizacijsko strukturo in razvojne usmeritve. Preko razgovora in ankete pa smo pridobili podatke o kadrovski strukturi, kadrovski dejavnosti, izobraževalni dejavnosti, ter o kadrovsko informacijskem sistemu, katere smo obdelali in podali rezultate, ter odgovorili na postavljene hipoteze.
Ključne besede: - Slovenske železnice - Razvoj kadrov - Kadrovska struktura - Kadrovska dejavnost - Izobraževalna dejavnost - Kadrovski informacijski sistem
Objavljeno: 01.06.2010; Ogledov: 2256; Prenosov: 283
.pdf Celotno besedilo (576,78 KB)

5.
RAZVOJ ČLOVEŠKIH VIROV V JAVNI UPRAVI: PRIMER SLOVENSKI PODJETNIŠKI SKLAD
Petra Kujavec, 2010, diplomsko delo

Opis: Znanje predstavlja ključ do uspešnega konkuriranja, doseganja tržne diferenciacije ter donosnosti v globalni ekonomiji. Je temeljni pogoj za opravljanje kakršnega koli celovitega dela. Zato ni presenetljivo, da številna uspešna podjetja vlagajo v razvoj aktivnosti na področju pridobivanja, ohranjanja in razvoja svojih zaposlenih, ki z uporabo znanja pomembno prispevajo k povečanju konkurenčne prednosti podjetja. Upravno delo je dandanes prav gotovo izjemno kompleksno in zahteva dobro usposobljene javne uslužbence. Razvoj človeških virov je nepogrešljiva dejavnost pri doseganju strateških ciljev podjetja, ki v današnjem času deluje v vse težjih tržnih pogojih z močno konkurenco. Hitrim spremembam v okolju so lahko ustrezno prilagodijo le tisti, ki so na to dobro pripravljeni. Zato mora podjetje poskrbeti, da razpolaga s primerno izobraženim in usposobljenim kadrom. Področja delovanja razvoja človeških virov se osredotočajo predvsem na: usmerjanje zaposlenih, strokovno uvajanje novo zaposlenih delavcev, zagotavljanje managerskih in ključnih strokovnih kadrov ter njihova priprava za prevzem določenih funkcij, sistematičen in stalen strokovni, delovni in osebnostni razvoj zaposlenih, skladen z zahtevami dela, spodbujanje ustvarjalnosti zaposlenih , zagotavljanje prenosa znanja na vseh ravneh in med njimi in razvoj čuta pripadnosti zaposlenih. Pomena zlasti izobraževanja in usposabljanja javnih uslužbencev oziroma pomena razširitve in dopolnjevanja njihove strokovnosti ni treba posebej utemeljevati, saj brez znanja ni mogoče vzdrževati niti obstoječega stanja, sploh pa ni mogoče zagotavljati nadaljnjega razvoja sistema javne uprave. Vlaganje v njihovo znanje je daljnosežna naložba, ki že v razmeroma kratkem času prinaša vidne rezultate — kakovostno, učinkovito in zakonito delo javnih uslužbencev., kar v povratni zvezi ravno vpliva na gospodarno porabo proračunskih sredstev.
Ključne besede: razvoj, izobraževanje, usposabljanje, človeški viri, učenje, delovna kariera, kadrovska, organizacijska in izobrazbena struktura zaposlenih, Slovenski podjetniški sklad
Objavljeno: 09.12.2010; Ogledov: 1987; Prenosov: 269
.pdf Celotno besedilo (775,26 KB)

6.
7.
8.
9.
KULTURNO-ZGODOVINSKI VIDIKI IZOBRAŽEVANJA NA LJUDSKI UNIVERZI ŽALEC
Tadeja Zagoričnik, 2013, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Kulturno-zgodovinski vidiki izobraževanja odraslih na Ljudski univerzi Žalec se v prvem delu osredotoča na teoretična izhodišča izobraževanja odraslih v Sloveniji. S pomočjo deskriptivne metode in številnih spoznanj različnih avtorjev smo opredelili teoretična izhodišča. V diplomskem delu bomo poleg opredelitve izobraževanja odraslih spoznali tudi vrste in vsebine izobraževanja odraslih ter kadrovsko strukturo redno zaposlenih na ljudskih univerzah. Diplomsko delo obravnava tudi krajši pregled zgodovine Žalca. Tema diplomskega dela je izobraževanje odraslih, zato je temu primerno dodan tudi kronološki pregled izobraževanja odraslih v Žalcu preko kulturnih, športnih in drugih društev ter šol za izobraževanje odraslih. V empiričnem delu smo s komparativno metodo in deskriptivno metodo, predvsem pa z metodo sekundarne analize podatkov na izbranih vzorcih raziskali teoretična izhodišča in na osnovi zbranih podatkov iz samoevalvacijskih letnih poročil UPI Ljudske univerze Žalec opredelili raziskovalne hipoteze in jih ob koncu potrdili, delno potrdili ali ovrgli. Iz zbranih podatkov smo naredili analizo po vrsti in vsebini izobraževanja odraslih ter glede na kadrovsko strukturo redno zaposlenih na UPI Ljudski univerzi Žalec v treh različnih obdobij, in sicer izobraževanje odraslih med leti 1994–1997, 2001–2004 in 2007–2010. Končni cilj diplomskega dela je podati primerjavo in ugotovitve pestrosti izobraževanja odraslih glede na vrste, oblike in vsebino ter kadrovsko strukturo redno zaposlenih na UPI Ljudski univerzi Žalec v vseh treh obravnavanih obdobij.
Ključne besede: Izobraževanje odraslih na UPI Ljudski univerzi Žalec, zgodovina Žalca, izobraževanje odraslih v Žalcu, analiza vrst in vsebin izobraževanja odraslih, kadrovska struktura redno zaposlenih.
Objavljeno: 23.05.2013; Ogledov: 1943; Prenosov: 150
.pdf Celotno besedilo (734,19 KB)

10.
Zadovoljstvo zaposlenih na delovnem mestu v podjetju Swarco Lea d.o.o.
Lara Blažič, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: V svetu podjetništva je zelo pomembno, da podjetje spremlja zadovoljstvo zaposlenih, saj je le zadovoljen delavec lahko uspešen na svojem delovnem mestu in le zadovoljen delavec se še bolj trudi za dobro vseh zaposlenih in je ključ uspešnega in konkurenčnega podjetja. Po drugi strani pa uspešno in konkurenčno podjetje gradi ugled ne samo samemu sebi, temveč tudi vsakemu zaposlenemu v podjetju. Med diplomskim delom smo želeli ugotoviti, ali so zaposleni v podjetju Swarco Lea d. o. o., zadovoljni na svojih delovnih mestih ali ne. Da bi lahko podrobno proučili zadovoljstvo zaposlenih v izbranem podjetju, smo najprej pregledali in analizirali teoretične ugotovitve s področja zadovoljstva zaposlenih. Osredotočili smo se na osem dejavnikov, in sicer, kako so zaposleni zadovoljni z izobraževanjem, s plačo in nagrajevanjem, z medsebojnimi odnosi, delovnimi razmerami na delovnem mestu, motivacijo, napredovanjem in razvojem zaposlenega in s samim opravljanjem njihovega dela ter z delovnim časom v podjetju. Na osnovi temeljitega pregleda teoretičnih spoznanj smo izvedli raziskavo zadovoljstva zaposlenih v izbranem podjetju. Rezultati raziskave so pokazali, da se zaposleni v podjetju Swarco Lea d. o. o., dobro zavedajo dejstva, da vsak zadovoljen delavec prispeva k celostni podobi podjetja. Zaposleni v podjetju so z večino dejavnikov zadovoljni, in ker je vsak zaposlen dragocen košček mozaika, lahko rečemo, da je v podjetju Swarco Lea d. o. o., vsak košček trdno in zadovoljno pripet v skupni mozaik podjetja.
Ključne besede: zadovoljstvo zaposlenih, motivacija, nagrajevanje zaposlenih, kadrovska struktura, dejavniki zadovoljstva
Objavljeno: 25.09.2018; Ogledov: 657; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (2,44 MB)

Iskanje izvedeno v 0.25 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici