| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 16
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
PRIMERJAVA IZVAJANJA KADROVSKE FUNKCIJE V VELIKIH, MALIH IN SREDNJIH PODJETJIH
Jernej Stipanič, 2009, diplomsko delo

Opis: Kadrovska funkcija je ena izmed ključnih funkcij v podjetju, saj je od nje odvisna učinkovitost podjetja, ki vpliva na poslovno uspešnost podjetja. V sodobnih družbah narašča delež podjetij, ki delujejo v terciarnem in kvartarnem sektorju, za ta podjetja je značilno, da so storitveno usmerjena, zato postajajo zaposleni ključna, osrednja konkurenčna sposobnost podjetja, ker zaposleni s svojim znanjem in veščinami povečujejo oz. izboljšujejo konkurenčni položaj podjetja in posledično vplivajo na tržni delež ter rast in razvoj podjetja. V proizvodno usmerjenih podjetjih zaposleni vplivajo na stroške, ki determinirajo velikost dobička oz. poslovne uspešnosti, zato mora management v podjetju poskrbeti za čim večjo učinkovitost oz. storilnost zaposlenih kadrov. Podjetja pomenu kadrovske funkcije pripisujejo različen pomen. Večja podjetja imajo organiziran kadrovski oddelek, ki izpolnjuje naloge kadrovske funkcije, v manjših podjetjih je kadrovanje spontan proces, ki izhaja iz potreb, ki jih narekujeta poslovno okolje in narava posla. Dejstvo je, da obstaja razlika med majhnimi in velikimi podjetji glede planiranja, organiziranja, izvajanja in nadzorovanja kadrovske funkcije in kadrovskih procesov, zato je cilj diplomske naloge poiskati razlike med majhnimi in velikimi podjetji glede kadrovske funkcije oz. kadrovskih procesov. Predmet diplomske naloge so kadrovski procesi v različnih podjetjih in razlika med njimi ter razlika v organiziranosti kadrovske službe glede na velikost podjetij. Diplomska naloga je sestavljena iz dveh delov, in sicer iz teoretičnega dela in empiričnega dela. V teoretičnem delu je predstavljena kadrovska funkcija in kadrovski procesi, ki se izvajajo v podjetjih, v empiričnem delu je narejena raziskava, ki preučuje razlike med majhnimi in velikimi podjetji glede omenjene tematike.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: - kadrovska služba, - kadrovski procesi, - poslovni subjekt, - človeški viri.
Objavljeno: 14.12.2009; Ogledov: 3075; Prenosov: 607
.pdf Celotno besedilo (1,97 MB)

6.
ORGANIZACIJA KADROVSKE SLUŽBE NA UNIVERZI V LJUBLJANI FAKULTETI ZA GRADBENIŠTVO IN GEODEZIJO
Mateja Progar, 2010, diplomsko delo

Opis: Kadrovska služba je oddelek v organizaciji, ki predstavlja prvi stik z iskalcem zaposlitve in tudi zadnji, ko zaposleni organizacijo zapušča. Naloga kadrovskega delavca je hramba vseh osebnih podatkov zaposlenih, skrb za uresničevanje delovne zakonodaje ter skrb za pravno urejeno delovno razmerje. Proces kadrovanja zajema točno določene korake, ki jih moramo upoštevati, če želimo v svojih vrstah imeti najprimernejše sodelavce. V praktičnem delu smo opisali kadrovsko službo na Univerzi v Ljubljani Fakulteti za gradbeništvo in geodezijo. Na začetku smo predstavili delovno okolje in strukturo zaposlenih v tem okolju. Predstavili smo tudi organizacijo kadrovske službe z opisom delovnih nalog, ki jih to delovno mesto zajema, veljavno sistemizacijo ter normativ za to delovno mesto. Preučili smo možnost dodatne zaposlitve v kadrovski službi na Univerzi v Ljubljani Fakulteti za gradbeništvo in geodezijo. Prikazali smo postopek od planiranja novega delavca do njegove zaposlitve. Nova zaposlitev v kadrovski službi koristi tako organizaciji kot zaposlenim. V zaključku diplomskega dela predlagamo uvedbo metod za zagotavljanje zadovoljstva in razvoja zaposlenih. Ena takih metod so letni razgovori, ki pa se na fakulteti ne izvajajo. Z letnimi razgovori dobimo pregled posameznikove preteklosti, sedanjosti in načrtov za prihodnost. Na podlagi tovrstne komunikacije pridobimo nujno potrebne informacije, če želimo doseči in vzdrževati stalen razvoj zaposlenih.
Ključne besede: Kadri Kadrovska funkcija Kadrovski proces Kadrovska služba
Objavljeno: 07.09.2010; Ogledov: 1956; Prenosov: 174
.pdf Celotno besedilo (1,01 MB)

7.
RAZVOJ KADROV V PODJETJU DHL EKSPRES (SLOVENIJA), D.O.O.
Barbara Petrič, 2011, diplomsko delo

Opis: Osnova letnega razgovora je prav gotovo načrtovanje nadaljnjega razvoja, izobraževanja, poklicne poti in ocenjevanje uspešnosti zaposlenih. Vsak zaposleni naj bi od svojega nadrejenega izvedel ali je zadovoljen z njegovim delom, kaj od njega pričakuje in kako lahko v prihodnosti doseže še boljše rezultate. Lahko, da je letni razgovor edina priložnost, ki jo ima zaposleni za pogovor in usklajevanje želja ter pričakovanj z zahtevami nadrejenega in trenutek, ko je čas za odkrite pogovore o doseženih rezultatih in o načrtih za prihodnost. Vsak vodja, ki bo svoje zaposlene uspešno motiviral, jih znal voditi pri delu in imel z njimi vzpostavljen pravilen komunikacijski tok, lahko pričakuje, da bodo pripravljeni sodelovati in slediti skupno oblikovanim ciljem, kar je tudi namen letnih razgovorov. Vsebinsko je diplomska naloga razdeljena na dva dela. V teoretičnem delu bomo predstavili teorijo, cilj in namen, prednosti in slabosti, pogoje za izvedbo ter potek izvajanja letih razgovorov. V empiričnem delu smo z anketo ugotavljali trenutno situacijo izvajanja letnih razgovorov v podjetju DHL Ekspres d.o.o.. ugotovitve raziskave so služile za odgovore na raziskovalna vprašanja in predloge, za katera smatramo, da bi jih kazalo v podjetju upoštevati.
Ključne besede: - kadrovska služba - redni letni razgovori - management - nagrajevanje - stimuliranje
Objavljeno: 19.07.2011; Ogledov: 1907; Prenosov: 195
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

8.
Organizacija kadrovske službe v podjetju Trijona, Nevenka Kamenik s.p.
Zorica Vujčić, 2011, diplomsko delo

Opis: Zaposleni predstavljajo človeški kapital podjetja, ki v sodobni družbi pridobiva na pomembnosti in postaja strateško ključen za konkurenčno prednost podjetja. Kadri, ki posedujejo znanje, strokovnost, inteligenco zagotavljajo organizaciji dolgoročno preživetje. Kadrovska funkcija je ključnega pomena za uspešnost poslovanja, saj lahko priskrbi podjetju ustrezne zaposlene, jih motivira, razvija ter usmerja k skupni uspešnosti in odličnosti. Namen kadrovske funkcije je v tem, da zagotavlja uspeh podjetja skozi zadovoljstvo zaposlenih. Naloge kadrovika so različne vendar sam proces kadrovanja zajema točno določene pristope, ki jih moramo upoštevati, če želimo imeti v svojih vrstah najprimernejše sodelavce. V diplomskem delu smo predstavili pomen kadrovskih služb v organizacijah. V teoretičnem delu smo opisali pomen kadrovske funkcije in kadrovskega managementa. V praktičnem delu smo opisali kadrovsko službo v podjetju Trijona . Na začetku smo predstavili delovno okolje in strukturo zaposlenih v tem okolju. Predstavili smo tudi organizacijo kadrovske službe z opisom delovnih nalog, ki jih to delovno mesto zajema. Preučili smo možnost dodatne zaposlitve v kadrovski službi v podjetju Trijona. Prikazali smo postopek od planiranja novega delavca do njegove zaposlitve preko razpisa.
Ključne besede: Kadri, Kadrovska funkcija, Kadrovski proces, Kadrovska služba
Objavljeno: 11.07.2011; Ogledov: 2062; Prenosov: 162
.pdf Celotno besedilo (960,68 KB)

9.
ANALIZA ZAPOSLITVENIH RAZGOVOROV V GRADBENEM PODJETJU X
Lidija Frkat, 2011, diplomsko delo

Opis: Pridobivanje zaposlenih je zahteven in dolgotrajen proces, za katerega porabimo veliko časa. Zaposleni so tisti, ki podjetju dajejo vrednost, kakovost in ugled. Pomembno je, da imamo pravi kader na pravem delovnem mestu, kajti samo tako bo podjetje delovalo rentabilno in bo na trgu konkurenčno. V današnjem času moramo biti pri iskanju novega kadra pozorni na to, da izberemo tistega, ki ima zahtevano izobrazbo in izkušnje, saj bomo le-tako dobili ustrezen kader. V prvem delu diplomske naloge smo preučili teorijo o kadrovanju v podjetju, kako poteka načrtovanje kadrovanja, kateri so pojavi, ki vplivajo na planiranje potreb po kadrih, ter katere so najpogostejše napake pri iskanju kadrov. Nato smo se lotili metod in tehnik pri izbiranju kandidatov ter na koncu opisali, kako poteka proces izbora kadrov. Predstavili smo tudi najpogostejša vprašanja na intervjuju, katere so napake, ki jih delodajalci pri izboru novega kadra najpogosteje naredijo, ter kateri so dejavniki, ki vplivajo na končen izbor kandidatov. V drugem delu diplomske naloge smo se lotili analize zaposlitvenih razgovorov v gradbenem podjetju X. Izvedli smo intervju z direktorjem gradbenega podjetja X, v katerem smo poskušali izvedeti, kako v celoti poteka zaposlitev novega delavca, kdo izvaja zaposlitveni razgovor, kako le-ta poteka, kakšna so vprašanja, ter kdo je odgovoren za končni izbor novega sodelavca. Ugotovili smo, da v gradbenem podjetju X zaposlovanje novega kadra poteka korektno, vendar ne brez napak. Pri zaposlovanju novega kadra vedno uporabljajo zaposlitveni razgovor ne glede na to ali je kandidat že v naprej znan ali ne, vendar je ta kratek, vprašanja pa nimajo vnaprej pripravljena. Poslužujejo se tako internega kot tudi eksternega pridobivanja kadrov, najbolj pogosto pa je v podjetju neformalno pridobivanje kadrov. Preden novega kandidata zaposlijo, preverijo njegove predhodne zaposlitve, opraviti mora zdravniški pregled in usposabljanje iz varnosti in zdravja pri delu. Zaradi gospodarske krize je potreba po zaposlitvi kvalitetnega kadra še toliko bolj nujna, saj vsaka napačna odločitev privede do slabih rezultatov in nezadovoljstva zaposlenih in strank.
Ključne besede: Kadrovanje, kader, kadrovska služba, zaposlitveni razgovori, gradbeno podjetje
Objavljeno: 14.02.2012; Ogledov: 1267; Prenosov: 114
.pdf Celotno besedilo (2,90 MB)

10.
Iskanje izvedeno v 0.32 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici