| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 326
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Policijske enote na lokalni ravni v R Sloveniji
Roman Batis, 2007, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Ključne besede: policija, javna varnost, projekt javna varnost, policijske postaje, policijski kadri, zaposlenost, prebivalstvo, statistika, Slovenija
Objavljeno v DKUM: 29.03.2024; Ogledov: 32; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (850,61 KB)

2.
Analiza razvoja kadrov na policijski postaji celje
Tanja Anželak, 2024, magistrsko delo

Opis: Policija je organ v sestavi MNZ (Ministrstva za notranje zadeve). Kadrovski postopki in kadrovanje potekajo na treh nivojih, državnem – MNZ in GPU (generalna policijska uprava), regionalnem nivoju – PU (policijske uprave) in lokalnem nivoju – PP (policijske postaje). Med raziskovalno nalogo smo predstavili sam potek kadrovanja v policiji, torej kako poteka pridobivanje kadrov, selekcija, izbor in zaposlovanje. Predstavljeno je kadrovanje na državnem, regionalnem in lokalnem nivoju. V nadaljevanju smo se glede samega razvoja kadrov osredotočili na lokalni nivo, torej na nivo PP Celje. Predstavili smo, kako poteka razvoj kadrov in kako se izvajajo sami procesi razvoja kadrov. Med raziskavo smo opravili intervju z načelnikom PP Celje, ki neposredno skrbi za razvoj kadrov, in s kadrovico z Oddelka za organizacijo in kadrovske zadeve PU Celje. Poleg tega nas je zanimalo tudi, kakšno mnenje in poglede imajo o razvoju kadrov na policijski postaji Celje uniformirani policisti, zaposleni na tej policijski postaji, zato smo izvedli še anketo. Ugotovitve ankete in intervjujev smo dodatno podkrepili še s primerom izvajanja razvoja kadrov v sosednji državi Avstriji.
Ključne besede: kadri, policija, razvoj
Objavljeno v DKUM: 07.02.2024; Ogledov: 205; Prenosov: 55
.pdf Celotno besedilo (1,69 MB)

3.
Analiza uporabe modulov kadrovsko informacijskega sistema v Splošni bolnišnici Jesenice
Sabina Mubi, 2023, magistrsko delo

Opis: V Službi za organizacijo in kadre Splošne bolnišnice Jesenice (v nadaljevanju: SBJ) si kot v drugih organizacijah prizadevajo, da bi čim več kadrovskih procesov, postopkov in načinov dela digitalizirali oz. jih izvajali v obstoječem kadrovskem sistemu KADRIS 4 ponudnika Četrta pot, d. o. o. Z namenom ugotavljanja učinkovitosti digitalizacije procesov je v pričujoči nalogi kritično ovrednotena obstoječa digitalizacija programske rešitve, ki jo uporablja SBJ za namen kadrovske službe. V ta namen je bila izvedena analiza uporabe modulov kadrovsko informacijskih sistemov v SBJ in narejena primerjava z najpogosteje uporabljenimi moduli kadrovsko informacijskih sistemov na splošno (v nadaljevanju: KIS). Analizirali je bilo tudi, v kolikšnem obsegu te module uporabljajo v SBJ ter kako bi lahko uporabo le-teh še izboljšali oz. povečali. Pri pripravi magistrske naloge smo na celoten sistem gledali celovito ter z ustreznimi metodami in tehnikami skušali analizirati, kaj vse bi sistem lahko ponudil, kje so priložnosti za izboljšave ter kaj so prioritete. Eden od rezultatov analize so priporočila za izboljšavo in uvedbo smiselnih modulov glede na pričakovane učinke in stroške uvedbe.
Ključne besede: kadrovski management, kadrovsko informacijski sistem, modul, zaposlovanje, kadri
Objavljeno v DKUM: 24.11.2023; Ogledov: 257; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (4,00 MB)

4.
Primerjava kadrov in nalog občinske uprave, občinskih organov in režijskega obrata občine bohinj v obdobju 2014-2022
Mitja Arh, 2023, diplomsko delo

Opis: Zaključno delo obravnava primerjavo kadrov in nalog občinske uprave, občinskih organov ter Režijskega obrata Občine Bohinj. V diplomski nalogi smo primerjali število zaposlenih na občinski upravi Občine Bohinj ter zaposlenih na Režijskem obratu, njihovo izobrazbeno strukturo. Zanimalo nas je, kako je občina v letih od 2014 do 2022 skrbela za napredovanje zaposlenih, kako je bila plačana delovna uspešnost delavcev ter kako je občina poskrbela za nadaljnja izobraževanja in izpopolnjevanja svojih zaposlenih. Raziskali in ugotovili smo, kakšne naloge in dela so bila namenjena določenim izobrazbenim strukturam v občini, koliko ljudi je delalo na posameznih področjih in kakšen je bil trend zaposlovanja v letih 2014 do 2022. Opravili smo tudi anketo o zadovoljstvu trenutno zaposlenih uslužbencev na občinski upravi Občine Bohinj in zaposlenih uslužbencev in vodij posameznih sektorjev na Režijskem obratu Občine Bohinj, s katero smo ugotovili, na katerih področjih dela so zaposleni delavci, katerih seminarjev in usposabljanj so se v teh letih udeleževali, kako pogosto so se udeleževali seminarjev in usposabljanj, kdo jih je nanje napotil, ali jih je udeležba na seminarjih motivirala za nadaljnje delo in če jim je koristila pri delu, ki so ga opravljali.
Ključne besede: kadri, občinska uprava, seminarji, Režijski obrat, Občina Bohinj
Objavljeno v DKUM: 06.10.2023; Ogledov: 259; Prenosov: 30  (1 glas)
.pdf Celotno besedilo (1,47 MB)

5.
Management in teorija organizacij : Učbenik
Gregor Jagodič, Mitja Gorenak, 2022

Opis: Učbenik Management in teorija organizacij predstavlja zbirko skupaj desetih poglavji, skozi katere bodo študentje pridobili pregled nad osnovo razumevanja managementa in teorije organizacij v turizmu. Uvodna tri poglavja so osredotočena predvsem na organizacijo in koncepte organizacije v turizmu. Tako se v prvem poglavju osredotočamo na evolucijski pogled, kako smo sploh prišli do organizacij, v drugem analiziramo, kako je turistični sistem vezan na organizacijsko delovanje in v tretjem poglavju zelo ozko analiziramo specifike prav turističnega sistema in kodiranja, ki se v sistemu uporablja. Nadalje se poglavja osredotočajo bolj na managerske vsebine, ki so kljub vsemu prepletena s primeri, ki so direktno vezani na turizem. Tako v poglavjih najdemo osnovno predstavitev kaj je management in kdo je manager, kakšne so vloge in naloge managerja in celoto zaključimo z zapletenim odnosom med managementom in etiko. Celoten učbenik je zasnovan tako, da so vsebine močno prepletene s številnimi vajami in primeri, ki bodo študentom omogočili poglobljeno razumevanje izbranih vsebin.
Ključne besede: organizacija, vodenje, management, ljudje, kadri
Objavljeno v DKUM: 15.11.2022; Ogledov: 548; Prenosov: 139
.pdf Celotno besedilo (3,68 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Spretnosti za uspeh na delovnem mestu : Učbenik
Tomi Špindler, Mitja Gorenak, 2022

Opis: Učbenik Spretnosti za uspeh na delovnem mestu predstavlja zbirko skupaj osmih poglavji, skozi katere bodo študentje prejeli določena znanja, ki jih potrebujejo pri izbiri sebi primernega dela. Najprej mora posameznik dobro poznati kakšna znanja in sposobnosti, torej kakšne kompetence so zahtevane za posamezno delovno mesto, zato učbenik začenjamo prav s kompetencami. Nadaljujemo s kombinacijo, zaposlitvenih oglasov, pravil pisanja življenjepisa ter priprave motivacijskega pisma, ki bo posamezniku omogočilo pripravo dobre prijave za željeno delovno mesto. Ker samo prijava ni dovolj se v nadaljevanju osredotočamo na proces zaposlitvenega razgovora in testov, ki so zelo pogosto sestavni del zaposlitvenega procesa. Zadnji dve poglavji, delov v skupini in stres na delovnem mestu zaokrožujeta vsebine, vse od iskanja pravega delovnega mesta za posameznika, do vraščanja vanj in prilagajanja novemu okolju. Vsebine so močno prepletene s številnimi vajami in primeri, ki bodo študentom omogočili poglobljeno razumevanje izbranih vsebin.
Ključne besede: organizacija, vodenje, management, ljudje, kadri
Objavljeno v DKUM: 15.11.2022; Ogledov: 563; Prenosov: 67
.pdf Celotno besedilo (7,62 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Uvajanje kadrov v podjetju x
Maja Bračun, 2022, diplomsko delo

Opis: Uvajanje kadrov je eden izmed zelo pomembnih procesov v organizaciji. Pri uvajanju ne mislimo samo na novega kadra, ampak tudi na osebo, ki je znotraj organizacije in ki bo zamenjala svoje delovno mesto. Uvajanje je glavno za zadovoljstvo ter motivacijo kadrov. Za organizacijo je pomembno, da kader čim prej osvoji postavljene cilje ter začne opravljati delo samostojno brez dodatne pomoči. Slabo uvajanje ima več negativnih učinkov, saj lahko vodi do fluktuacije, absentizma, odsotnosti z dela, nezgod pri delu ter slabega odnosa do zaposlenih in svojih opravil. Odločili smo se, da bomo v diplomskem delu obravnavali problematiko uvajanje kadrov v podjetju X. Proces kadrovanja v širšem smislu smo obravnavali v teoretičnem delu. Večji poudarek pa smo namenili uvajanju kadrov. S pomočjo raziskave smo v praktičnem delu želeli ugotoviti, kako uvajanje pripomore do socializacije v podjetju X, kakšnih načinov uvajanja se poslužuje podjetje X ter če po končanem uvajanju kandidat prejme dovolj informacij za opravljanje samostojnega dela. Ugotovili smo, da so kandidati v procesu uvajanja pridobili zadosti informacij za opravljanje samostojnega dela. V organizaciji so se zelo hitro vključili v novo delovno okolje ter vzpostavili dobre medsebojne odnose. Kandidate je uvajal sodelavec ter jim pri reševanju problemov tudi pomagal.
Ključne besede: kadrovanje, uvajanje, kadri
Objavljeno v DKUM: 14.07.2022; Ogledov: 723; Prenosov: 170
.pdf Celotno besedilo (406,44 KB)

8.
Motivacija zaposlenih za izobraževanje in delo v marketinškem podjetju
Ana Ljubić, 2022, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava raziskavo glede motivacije za izobraževanja in delo v marketinškem podjetju. V teoretičnem delu smo predstavili različne opredelitve pojma motivacija. Opisali smo različne motivacijske teorije, kot so teorija Maslowa, Herzbergova dvofaktorska teorija, Teorija X in Y, Vroomova motivacijska teorija, McClellandova motivacijska teorija in Hackman-Oldhamov model. Nato smo predstavili tudi motivacijo zaposlenih za delo in motivacijske dejavnike. V nadaljevanju teoretičnega dela smo se lotili opredelitve pojmov izobraževanja, nalog in ciljev izobraževanja ter izzivov pri izobraževanju zaposlenih. Teoretični del smo zaključili z opisom motivacije za izobraževanje. Po teoretičnem delu je sledila raziskava, ki smo jo opravili s spletnim anketnim vprašalnikom. Z raziskavo smo odgovorili na določena vprašanja, ki smo si jih zastavili na začetku. Ugotovili smo, da zaposlene za izobraževanje najbolj motivirata karierni razvoj in osebno zadovoljstvo, za delo pa jih najbolj motivirata nagrada za uspešnost in dobro plačilo. Zaposleni se strinjajo, da motivacija vpliva na njihovo delo, večina jih meni tudi, da so dovolj motivirani za delo. Za izobraževanje jih demotivirajo visoki stroški izobraževanja, to, da podjetje ne omogoča izobraževanja vsem, ter preobremenjenost s službenimi obveznostmi.
Ključne besede: motivacija, izobraževanje, kadri, marketinško podjetje
Objavljeno v DKUM: 21.04.2022; Ogledov: 851; Prenosov: 96
.pdf Celotno besedilo (3,93 MB)

9.
Kadri in varnost – dva stebra industrijskega turizma
Barbara Pavlakovič, 2021, doktorska disertacija

Opis: Raziskava obravnava dva temeljna vidika industrijskega turizma, in sicer kadre in varnost. Industrijski turizem je tip turizma, ki vključuje obiske delujočih podjetij in objektov industrijske dediščine, obiskovalci pa tako spoznajo sam izdelek, delovni proces, zgodovino podjetja in njeno kulturo. Med obiskom se srečajo tudi z zaposlenimi v podjetju, v prvi vrsti s tistimi, ki izvajajo industrijski turizem ter z zaposlenimi v proizvodnji. Zaposleni oziroma kadri so najpomembnejši element vsake organizacije in na njih temelji izvedba dela, še bolj pa turistične ponudbe, saj gre za storitveno dejavnost. Pri tem mora podjetje premišljeno izbrati kadre z ustreznimi kompetencami in z organizacijo izobraževanj skrbeti za nadaljnji razvoj njihovih kompetenc. Po drugi strani pa v svetu različnih rizikov še bolj upoštevamo vidike varnosti, saj obiskovalci obiščejo in se počutijo dobro pri ponudbi, ki zagotavlja visoke varnostne kriterije. V okviru industrijskega turizma so pomembni različni vidiki varnosti, to so zagotavljanje varnosti za obiskovalce, zagotavljanje varnosti za zaposlene, varovanje intelektualne lastnine podjetja ter vzdrževanje higiene proizvodov. V študiji primerov iz štirih različnih držav smo s pomočjo poglobljenih intervjujev in opazovanja z udeležbo preučili, kako naj bodo organizirani kadri in skrb za varnost v procesu ogleda proizvodnje, da bo organizacija na turistični trg lahko ponudila turistično znamenitost aktivni industrijski turizem. Oblikovali smo splošne procesne modele aktivnega industrijskega turizma ter normativne modele kadrov in varnosti v industrijskem turizmu, ki lahko služijo za osnovo nadaljnjega razvoja že obstoječe ponudbe ali za oblikovanje nove ponudbe industrijskega turizma. Ta podjetju predstavlja priložnost za dodaten vir prihodka in promocijo lastnih blagovnih znamk, širši skupnosti pa predstavlja priložnost za razvoj turizma na destinacijah, ki nimajo naravnih znamenitosti, so pa bogate z industrijo.
Ključne besede: industrijski turizem, kadri, varnost
Objavljeno v DKUM: 09.03.2022; Ogledov: 925; Prenosov: 124
.pdf Celotno besedilo (9,87 MB)

10.
Kompetence kadrov v postopkih uvoza blaga iz tretjih držav
Matic Pajk, 2021, diplomsko delo

Opis: Kadrovske kompetence predstavljajo eno izmed najpomembnejših funkcij v organizacijah. Pri tem mora kadrovski manager skrbno in uspešno opravljati svoje delo ter paziti pri izbiri kadra za ustvarjanje pravega uspešnega tima. S pomočjo ocenjevanja ciljev organizacije in njenih poslovnih načrtov lahko organizacije prepoznajo sposobnosti in potrebe za doseganje želenih rezultatov. Ustrezna uporaba kompetenc v organizaciji izboljša delo kadrovskih kadrov in s tem posledično pomaga zagotoviti, da pravi ljudje delajo prave stvari. Ker so razdalje med drugimi kontinenti in Evropsko unijo velike, so logistični procesi zelo pomembni in igrajo pomembno vlogo v celotnem postopku. V diplomskem delu smo predstavili potek uvoza blaga iz tretjih držav, sestavne dele postopka, dokumentacijo, ki je potrebna, logistiko in kompetence kadrov, ki so pomembne za uspešno poslovanje. S pomočjo raziskovalnih vprašanj smo ugotovili, da so kompetence kadrov zelo pomembne, te predstavljajo pravo razporeditev kadra po delovnih mestih. Ugotovili smo tudi, kaj povzroča podjetjem največ preglavic in kako se z njimi soočajo.
Ključne besede: Dajatve, kadri, carina, logistika, kontrola
Objavljeno v DKUM: 23.11.2021; Ogledov: 637; Prenosov: 32
.pdf Celotno besedilo (853,83 KB)

Iskanje izvedeno v 8.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici