| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 57
Na začetekNa prejšnjo stran123456Na naslednjo stranNa konec
1.
Zadovoljstvo predstavnikov javnosti z delom senatov za reševanje pritožb zoper delo policistov
Matjaž Sem, Srečko Krope, 2006, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Ključne besede: policija, policisti, policijsko delo, nadzor, pritožbe, javnost
Objavljeno v DKUM: 29.03.2024; Ogledov: 44; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (321,81 KB)

2.
Pritožbe zoper policiste : analiza primerov rešenih v pomiritvenem postopku
Vesna Koderman, Miroslav Žaberl, 2006, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Ključne besede: policija, policisti, javnost, nadzor, pritožbe, pritožbeni postopek, pomiritveni postopek, analize
Objavljeno v DKUM: 29.03.2024; Ogledov: 42; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (314,69 KB)

3.
Razhajanje med oceno stanja in med pričakovanji ljudi do policije iz območja PU Maribor
Franc Virtič, 2006, objavljeni strokovni prispevek na konferenci

Ključne besede: policija, policijsko delo, mnenja, javnost, zaupanje, PU Maribor
Objavljeno v DKUM: 29.03.2024; Ogledov: 38; Prenosov: 3
.pdf Celotno besedilo (512,22 KB)

4.
Mnenje prebivalcev območja PU Maribor o policiji
Franc Virtič, 2005, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Ključne besede: policija, policijsko delo, javnost, javno mnenje, zadovoljstvo
Objavljeno v DKUM: 21.03.2024; Ogledov: 68; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (263,24 KB)

5.
Ocene in stališča prebivalcev in policistov Koroške o podobi policije na Koroškem
Boris Raj, Peter Pungartnik, Helena Vrunč, Vinko Gorenak, 2005, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Ključne besede: policija, policijsko delo, javnost, javno mnenje, zadovoljstvo
Objavljeno v DKUM: 21.03.2024; Ogledov: 64; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (247,35 KB)

6.
Stališča predstavnikov lokalnih skupnosti območja upravne enote Šmarje pri Jelšah do dela policije
Irena Gorenak, Gabrijel Devetak, 2003, objavljeni strokovni prispevek na konferenci

Ključne besede: policija, kakovost, policijsko delo, zadovoljstvo, javnost, lokalne skupnosti
Objavljeno v DKUM: 19.03.2024; Ogledov: 45; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (245,21 KB)

7.
Zaupanje v policijo - javnomnenjski izsledki
Tadeja Kolenc, 2002, objavljeni strokovni prispevek na konferenci

Ključne besede: policija, javnost, socialnodemografske dejavnosti, ankete, zaupanje, javno mnenje
Objavljeno v DKUM: 11.03.2024; Ogledov: 76; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (520,61 KB)

8.
Pogled na drugo stran - kako predstavniki medijev doživljajo policijo?
Matjaž Corel, Milan Pagon, 2002, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Ključne besede: policija, mediji, javnost
Objavljeno v DKUM: 11.03.2024; Ogledov: 48; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (366,22 KB)

9.
Odnosi z notranjo javnostjo in interna komunikacija kot pogoj uspešnosti podjetja
Jera Lenardič, 2021, magistrsko delo

Opis: Komunikacija je ključna za naše preživetje. Je način ubesedenja naših občutkov, mišljenj in prenosa znanj. Pri tem pomembno vlogo igrajo izbira besed, naša obrazna mimika in gestikulacija telesa ter upoštevanje pravil, ki so odvisna od kraja in javnosti, s katerimi vzpostavljamo stike. Znano je, da se komunikacijskih veščin lahko priučimo in s tem pridobivamo vrednost. S tem je povezana naša uspešnost, tako v zasebnem kot tudi poklicnem življenju. V magistrskem delu obravnavamo interno komunikacijo, za katero menimo, da je pogoj uspešnosti podjetja. Najprej definiramo odnose z javnostmi. Kot osrednjo tematiko izpostavljamo in definiramo komunikacijske osnove in se nato poglobimo v interno komunikacijo med zaposlenimi in kadrovico. Zanima nas, kako pomemben je kadrovski oddelek znotraj podjetja X. Ukvarjamo se s soodvisnostjo komunikacije in kreativnega delovnega okolja. S pomočjo poglobljenega intervjuja kadrovice v podjetju X sledimo zastavljenemu cilju, da je s primernimi komunikacijskim prijemi mogoče vzpostaviti boljše odnose, ki nadalje omogočajo hitrejše in učinkovitejše opravljanje delovnih nalog ter nadalje dvigujejo raven storilnosti. S pomočjo kvalitativnega načina raziskovanja zajemamo tako objektivna kot subjektivna mnenja kadrovice, s katerimi kot glavni rezultat potrjujemo pomembnost interne komunikacije v povezavi s kreativnostjo in uspešnostjo. Zaradi razporeditve določenih delovnih procesov kadrovanja v podjetju X priložnost nadaljnjega raziskovanja vidimo v proučevanju vodij posameznih enot, s pomočjo katerih bi podrobneje spoznali znanja in motiviranost zaposlenih ter predlagali možne izboljšave in tako pripomogli k večji kreativnosti in uspešnosti zaposlenih ter tudi podjetja.
Ključne besede: odnosi, zaposleni, interna komunikacija, uspeh podjetja, notranja javnost.
Objavljeno v DKUM: 30.03.2022; Ogledov: 682; Prenosov: 200
.pdf Celotno besedilo (976,46 KB)

10.
Stališče javnosti do policistk : diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa Varstvoslovje
Simona Šare, 2021, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo prikazuje stališče javnosti, občanov in občank, do žensk v policiji, ki se še vedno srečujejo z vrsto težav pri vključevanju v policijske vrste. Ena od težav je pomanjkanje spoštovanja pri strankah v postopku, kar dodatno otežuje opravljanje policijskega dela. Status žensk po svetu se izboljšuje, vendar so te še vedno podvržene mnogim oviram pri doseganju svojih ciljev, predvsem na področju dela in zaposlovanja v poklicih, ki so jih v preteklosti opravljali pretežno moški. Eden takšnih je tudi poklic policista, ki je eden izmed najbolj obremenjujočih, nevarnih in stresnih poklicev, predvsem pa tradicionalno značilen kot poklic, kjer sta potrebni velika fizična moč in sposobnost. Že zaradi tega so ženske kot nežnejši in šibkejši spol v osnovi neprimerne za opravljanje tipičnega policijskega dela, pa vendar so se v preteklosti na teh delovnih mestih izkazale kot izjemno uspešne. Pri tem so s svojimi poglobljenimi komunikacijskimi sposobnostmi in pomirjujočo prisotnostjo v konfliktnih situacijah z deviantnimi posamezniki svoje delo opravile brez uporabe fizične sile v nasprotju z moškimi kolegi. Z omenjenim so pomembno prispevale k spreminjanju prej tipično »paravojaškega« sloga policijskega dela, ki se vse bolj usmerja v koncept v skupnost usmerjenega dela, pri čemer je izrazito odločilnega pomena dobro sodelovanje s skupnostjo. Kljub odpravi diskriminacije na podlagi spola in prepoznavanju žensk na področju policijskega dela kot pomembnih in potrebnih pa se te pri opravljanju svojega dela še vedno srečujejo s premagovanjem ovir, ki so predvsem posledica stereotipov. Raziskava med občani in občankami razkriva, da 81 % anketirancev žensk ne vidi kot manj primernih za opravljanje policijskega dela kot moških, hkrati pa 73 % anketirancev meni, da je glavna ovira za policistke pri opravljanju njihovega dela pomanjkanje podpore pri strankah (občanih) v postopku. Na mestu je torej vprašanje, ali občani ženske zares vidijo kot enakovredne moškim v policijskih vrstah ali je to zgolj posledica družbenega pritiska, ki narekuje enakost moških in žensk. Pomembno je prepoznavanje tako moških kot ženskih lastnosti, ki jih policistke in policisti kot posamezniki prispevajo za doseganje višje kakovosti opravljanja policijskega dela, pri tem pa mora ostati glavno vodilo enakopravnost na področju zaposlovanja, napredovanja in opravljanja dela.
Ključne besede: policija, policisti, policistke, javnost, stališča, diplomske naloge
Objavljeno v DKUM: 05.01.2022; Ogledov: 723; Prenosov: 95
.pdf Celotno besedilo (1,36 MB)

Iskanje izvedeno v 0.23 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici