| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 45
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
Odnosi z javnostmi v občini Vuzenica : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
Sebastijan Poberžnik, 2007, diplomsko delo

Ključne besede: javnost, komuniciranje, oglaševanje
Objavljeno: 31.03.2008; Ogledov: 1995; Prenosov: 130
.pdf Celotno besedilo (445,22 KB)

4.
ZUNANJE KOMUNICIRANJE V MINISTRSTVU ZA OBRAMBO
Borut Podgoršek, 2009, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge je ugotoviti, kako so zunanji in notranji novinarji ter fotoreporterji zadovoljni z profesionalnostjo službe za odnose z javnostjo. Pri tem mislim predvsem na najbolj izpostavljeni službi, torej civilno in vojaško službo za odnose z javnostmi na MO ter GŠSV. Z raziskavo mnenja med ljudmi, ki sodelujejo z omenjenima službama, sem želel ugotoviti tudi, ali si želijo več tiskovnih konferenc in ali si želijo enotno službo za odnose z javnostmi, ki bi pokrivala tako civilni kakor tudi vojaški del.
Ključne besede: Komuniciranje, javnost, služba za odnose z javnostmi, Ministrstvo za obrambo, Slovenska vojska
Objavljeno: 03.06.2009; Ogledov: 1456; Prenosov: 120
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

5.
6.
DELO NOVINARJA NA ŠPORTNEM PODROČJU
Mateja Dervarič, 2009, diplomsko delo

Opis: S pomočjo odgovorov, pridobljenih od izbranih športnih novinarjev, smo podkrepili oziroma ovrgli naša predvidevanja o tem, katere so bistvene značilnosti športnega novinarja ter kakšne so razlike med njim in novinarjem z drugega področja. Novinar se mora v vsakem trenutku zavedati svojih dolžnosti, biti mora pravičen in odkrit do javnosti in do svojih virov informacij. Imeti mora občutek za pripravo kvalitetnega novinarskega proizvoda in hkrati upoštevati tudi pravila novinarskega Kodeksa. Izobrazba ima velik pomen, saj dokazuje, da se je novinar nekaj naučil in si torej pridobil določena znanja, ki jih potrebuje pri svojem delu. Analiza športnih poročil nam je dala odgovor na to, v kakšni meri novinarji uporabljajo pridobljena znanja in katerim športom posvečajo določeni mediji največ pozornosti.
Ključne besede: Novinarstvo, šport, športni novinar, novinarska etika, viri informacij, javnost, objektivnost
Objavljeno: 18.06.2009; Ogledov: 11337; Prenosov: 340
.pdf Celotno besedilo (504,67 KB)

7.
8.
9.
VPLIV MANAGEMENTSKEGA KONCEPTA DRUŽBENE ODGOVORNOSTI NA POSLOVANJE PODJETJA - PRIMER SLOVENSKIH ŽELEZNIC
Leon Didič, 2010, magistrsko delo/naloga

Opis: Predstavljeno magistrsko delo obravnava problematiko družbene odgovornosti podjetij. V literaturi enotna definicija družbene odgovornosti podjetij ne obstaja. Opredeljena je le temeljna značilnost, ki po mnenju mnogih avtorjev opredeljuje pojem. To seveda ne prispeva k njegovi jasnosti, prav tako je težko ugotoviti, katere opredelitve so imeli pri svojem razumevanju družbene odgovornosti v mislih. Gre za razumevanje ki pravi, da je družbena odgovornost resen poskus reševanja družbenih in socialnih problemov, v celoti ali delno povzročenih s strani podjetij. Družbeno odgovorno podjetje je torej tisto, ki je odgovorno do vseh subjektov, ki so kakorkoli vpleteni v njegovo delovanje. S problematiko družbene odgovornosti se je aktivno začela ukvarjati tudi Evropska unija, in sicer v okviru Lizbonske deklaracije, sprejete leta 2000. Pri ugotavljanju uspešnosti podjetij in izvajanju njihove družbene odgovornosti se neprestano zastavlja vprašanje odnosa med družbeno odgovornostjo nekega podjetja in njegovo poslovno uspešnostjo. Pri iskanju povezav med družbeno odgovornostjo in poslovno uspešnostjo so številne raziskave naletele na problem opredelitve spremenljivk merjenja družbene odgovornosti in na problem pomanjkanja splošno sprejete definicije družbene odgovornosti. Zagovorniki družbene odgovornosti podjetij do danes niso dokazali trdne vzročne kvantitativne povezave med družbeno odgovornimi aktivnostmi podjetja in finančnimi kazalci poslovanja. Mnogi avtorji so mnenja, da se nekateri pozitivni vidiki družbene odgovornosti ne vidijo nujno neposredno v finančnih rezultatih podjetja, pač pa opozarjajo predvsem na dolgoročne koristi, ki jih podjetjem prinašajo družbeno odgovorne aktivnosti. Nekateri avtorji so tudi mnenja, da podjetja z ustvarjanjem dobička, ob sočasnem zadovoljevanju kriterijev etičnega vedenja, v očeh javnosti dosegajo ugled, ki pomeni njihovo edinstveno konkurenčno prednost pred tekmeci. Ob koristih, ki jih družbeno odgovorno ravnanje podjetju prinaša, pa nastajajo tudi določeni stroški, zaradi katerih se podjetja redkeje odločajo za družbeno odgovorno ravnanje, kot si jo javnost in ostale skupine deležnikov to želijo. Podjetja se namreč zavedajo, da uvajanje programov družbene odgovornosti zahteva dobro upravljanje in njihovo vpetost v dolgoročno razvojno strategijo podjetja, saj je od razlike med stroški in prednostmi, odvisen pozitivni učinek na poslovne rezultate. Ob tem je pomembno dejstvo, da se uvajanje programov družbene odgovornosti podjetij dotakne prav vseh deležnikov podjetja. V slovenskih podjetjih je več kot polovica družbeno odgovornih aktivnosti občasnih in v večji meri nepovezanih s poslovno strategijo. Slaba polovica malih in srednje velikih podjetij kot glavno oviro za nesodelovanje v družbeno odgovornih aktivnostih navaja pomanjkanje denarja, kar kaže na to, da slovenska podjetja dojemajo družbeno odgovornost kot strošek in ne kot naložbo v prihodnost. SŽ s prevozom potnikov po železniških tirih opravlja obvezno gospodarsko javno službo s katero zagotavlja storitve javnega železniškega potniškega prometa, kar je v javnem interesu. SŽ delujejo v logistični branži, vendar je za prebivalstvo daleč najbolj pomemben njihov prispevek k povečanju mobilnosti prebivalcev in s tem k večji uporabi javnih prevoznih sredstev. Omejitve večje mobilnosti prebivalstva so povezane z infrastrukturnimi pogoji, ki preprečujejo približevanje storitev železniškega prometa ciljnim skupinam potnikov. Raziskava je pokazala, da se podjetje zaveda svoje odgovornosti do odjemalcev in do zaposlenih. Zelo pomembno vlogo ima socialna odgovornost podjetja, zato podjetje nenehno teži k ohranjanju in zagotavljanju delovnih mest. Zaposleni v veliki meri družbeno odgovorno delovanje podjetja povezujejo z zadovoljstvom pri delu in varnimi in prijaznimi delovnimi pogoji. Poleg tega je raziskava tudi pokazala, da se bistveno ne razlikujejo pogledi vodstvenih delavcev in ostalih zaposlenih na družbeno odgovornost. Kot zaključ
Ključne besede: družbena odgovornost management zaposleni poslovanje strategija uspešnost učinkovitost ugled konkurenčna prednost delovanje koristi okolje javnost spoštovanje dialog
Objavljeno: 02.07.2010; Ogledov: 3408; Prenosov: 504
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

10.
Iskanje izvedeno v 0.3 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici