1. Ozaveščenost potrošnikov in njihov odnos do ostankov pesticidov v hrani : magistrsko deloBarbara Topolovec, 2024, magistrsko delo Opis: Uporaba pesticidov in njihovi ostanki v hrani so predmet številnih diskusij v Sloveniji in tujini. Za ublažitev pomislekov glede varnosti hrane je potrebno boljše razumevanje tveganj s strani javnosti, kar lahko dosežemo s spodbujanjem učinkovite komunikacije na področju javnega zdravja. Na drugi strani je pomembno vzpodbuditi pridelovalce hrane k uporabi bolj trajnostnih pristopov pridelave hrane. V ta namen je bila v Podravski regiji marca 2021 na priložnostnem vzorcu (n = 400) izvedena anketna raziskava, s katero se je proučevalo ozaveščenost potrošnikov in njihovo zaskrbljenost o ostankih pesticidov v hrani. Po njihovem mnenju kemikalije, predvsem pesticidi in toksini, najbolj ogrožajo varnost hrane. Vedeli so, da najdemo največ ostankov pesticidov v sadju in zelenjavi, ter po njihovem mnenju v hrani ne smejo biti prisotni. Večina potrošnikov je izrazila skrb in dejala, da se izogibajo hrani, ki vsebuje ostanke pesticidov. Zaskrbljenost glede ostankov pesticidov v hrani je bila statistično značilno višja pri ženskah kot pri moških. Poleg tega menijo, da je tveganje večje od prednosti njihove uporabe in da raje kupijo ekološko pridelane izdelke. Približno polovica jih je izrazila, da pogosto iščejo informacije, kar pomeni, da je varnost hrane pomembna skrb slovenskih potrošnikov. Treba bi bilo nadalje raziskati, kje so ovire, da potrošniki ne posegajo v večji meri po hrani, pridelani s čim manj intervencijami, in kako zmanjšati zaskrbljenost potrošnikov. Ključne besede: ostanki pesticidov, splošna javnost, obnašanje potrošnikov, zaskrbljenost glede varnosti hrane, dojemanje tveganja Objavljeno v DKUM: 02.09.2024; Ogledov: 78; Prenosov: 31 Celotno besedilo (1,29 MB) |
2. |
3. Pritožbe zoper policiste : analiza primerov rešenih v pomiritvenem postopkuVesna Koderman, Miroslav Žaberl, 2006, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci Ključne besede: policija, policisti, javnost, nadzor, pritožbe, pritožbeni postopek, pomiritveni postopek, analize Objavljeno v DKUM: 29.03.2024; Ogledov: 171; Prenosov: 13 Celotno besedilo (314,69 KB) |
4. |
5. |
6. Ocene in stališča prebivalcev in policistov Koroške o podobi policije na KoroškemBoris Raj, Peter Pungartnik, Helena Vrunč, Vinko Gorenak, 2005, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci Ključne besede: policija, policijsko delo, javnost, javno mnenje, zadovoljstvo Objavljeno v DKUM: 21.03.2024; Ogledov: 144; Prenosov: 6 Celotno besedilo (247,35 KB) |
7. |
8. |
9. |
10. Odnosi z notranjo javnostjo in interna komunikacija kot pogoj uspešnosti podjetjaJera Lenardič, 2021, magistrsko delo Opis: Komunikacija je ključna za naše preživetje. Je način ubesedenja naših občutkov, mišljenj in prenosa znanj. Pri tem pomembno vlogo igrajo izbira besed, naša obrazna mimika in gestikulacija telesa ter upoštevanje pravil, ki so odvisna od kraja in javnosti, s katerimi vzpostavljamo stike. Znano je, da se komunikacijskih veščin lahko priučimo in s tem pridobivamo vrednost. S tem je povezana naša uspešnost, tako v zasebnem kot tudi poklicnem življenju. V magistrskem delu obravnavamo interno komunikacijo, za katero menimo, da je pogoj uspešnosti podjetja. Najprej definiramo odnose z javnostmi. Kot osrednjo tematiko izpostavljamo in definiramo komunikacijske osnove in se nato poglobimo v interno komunikacijo med zaposlenimi in kadrovico. Zanima nas, kako pomemben je kadrovski oddelek znotraj podjetja X. Ukvarjamo se s soodvisnostjo komunikacije in kreativnega delovnega okolja. S pomočjo poglobljenega intervjuja kadrovice v podjetju X sledimo zastavljenemu cilju, da je s primernimi komunikacijskim prijemi mogoče vzpostaviti boljše odnose, ki nadalje omogočajo hitrejše in učinkovitejše opravljanje delovnih nalog ter nadalje dvigujejo raven storilnosti. S pomočjo kvalitativnega načina raziskovanja zajemamo tako objektivna kot subjektivna mnenja kadrovice, s katerimi kot glavni rezultat potrjujemo pomembnost interne komunikacije v povezavi s kreativnostjo in uspešnostjo. Zaradi razporeditve določenih delovnih procesov kadrovanja v podjetju X priložnost nadaljnjega raziskovanja vidimo v proučevanju vodij posameznih enot, s pomočjo katerih bi podrobneje spoznali znanja in motiviranost zaposlenih ter predlagali možne izboljšave in tako pripomogli k večji kreativnosti in uspešnosti zaposlenih ter tudi podjetja. Ključne besede: odnosi, zaposleni, interna komunikacija, uspeh podjetja, notranja javnost. Objavljeno v DKUM: 30.03.2022; Ogledov: 842; Prenosov: 235 Celotno besedilo (976,46 KB) |