| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 18
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Vrednotenje javnih naročil s stališča ponudnika : diplomsko delo univerzitetnega študija
Helena Porenta, 2005, diplomsko delo

Ključne besede: javno naročilo, ponudnik, naročnik
Objavljeno: 31.03.2008; Ogledov: 2368; Prenosov: 167
.pdf Celotno besedilo (454,92 KB)

2.
3.
4.
POSTOPEK S KONKURENČNIM DIALOGOM
Alen Bernard, 2009, diplomsko delo

Opis: V Sloveniji sta bila na podlagi Direktive 2004/18/ES in Direktive 2004/17/ES sprejeta dva zakona, ki urejata področje javnega naročanja. V Zakonu o javnem naročanju je bil kot novost urejen tudi konkurenčni dialog, kot postopek oddaje javnega naročila, ki je uvedel na področje oddaje javnih naročil bistveno spremembo v primerjavi s prejšnjimi ureditvami, in sicer je pri oddaji javnega naročila z njegovo pomočjo naročniku in potencialnim ponudnikom v fazi priprave razpisne dokumentacije omogočeno, da med seboj sodelujejo, kar je bilo dotlej nedopustno. V drugem, na novo sprejetem zakonu, ki ureja oddajo javnih naročil na področju gopodarske infrastrukture, Zakonu o javnem naročanju na vodnem, energetskem, trasnportnem področju in področju poštnih storitev konkurenčni dialog ni urejen, vendar ga je vseeno mogoče uporabiti vedno, kadar so podane predpostavke za izvedbo postopka s pogajanji po predhodni objavi. Konkurenčni dialog lahko naročnik uporabi v primeru oddaje posebno zahtevnih javnih naročil, ko brez ustreznih informacij ali rešitev, pridobljenih od potencialnih ponudnikov, ne more opredeliti tehničnih, pravnih ali finančnih elementov predmeta javnega naročila ter pod pogojem, da ni mogoče uporabiti odprtega ali postopka s predhodnim ugotavljanjem sposobnosti in da je merilo za izbiro najugodnejšega ponudnika ekonomsko najugodnejša ponudba.
Ključne besede: konkurenčni dialog, postopek, javno naročilo, razpisna dokumentacija, komuniciranje, Zakon o javnem naročanju, kandidat, ponudnik, naročnik
Objavljeno: 14.12.2009; Ogledov: 3408; Prenosov: 246
.pdf Celotno besedilo (370,71 KB)

5.
POSLOVNO TVEGANJE KOT OPREDELILNI ELEMENT JAVNEGA NAROČANJA IN JAVNO-ZASEBNEGA PARTNERSTVA V SODNI PRAKSI
Barbara Skinder, 2010, diplomsko delo

Opis: Javni sektor na različne načine sodeluje z zasebnim sektorjem; ena izmed oblik sodelovanja oziroma povezovanja javnega sektorja z zasebnim pa je javno-zasebno partnerstvo, katerega del je tudi koncesijsko in javnonaročniško razmerje. Poslovno tveganje se je s pomočjo sodne prakse "oblikoval" kot eden izmed najpomembnejših razlikovalnih elementov med koncesijskim in javnonaročniškim razmerjem.
Ključne besede: javno-zasebno partnerstvo, koncesija, javno naročilo
Objavljeno: 09.02.2010; Ogledov: 2146; Prenosov: 284
.pdf Celotno besedilo (327,29 KB)

6.
ANALIZA UPRAVLJANJA IN VZDRŽEVANJA SISTEMA ENOTNE MESTNE KARTICE URBANA
Bojan Rožič, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu bomo predstavili sistem enotne mestne kartice (EMK) Urbana, ki ga je s pomočjo oddaje javnega naročila izpeljala Mestna občina Ljubljana. Ob predstavitvi sistema, postopka javnega naročila in razpisnih pogojev, bomo hkrati predstavili ter analizirali še upravljanje in vzdrževanje sistema. Opisali bomo predhodne sisteme, katere je nadomestil sistem EMK Urbana, kakor tudi sistem sam, od naročila projekta, do predaje sistema naročniku. Upravljanje in vzdrževanje sistema predstavlja osrednjo temo diplomskega dela, kjer bomo izpostavili najpogostejše tipe težav, ki so se pojavile tekom razvoja in testnega obdobja ter obdobja redne uporabe. Najpogostejše tipe težav bomo ovrednotili, da bo bralec dobil občutek glede porabljenega časa in zahtevnosti dela. S pomočjo dobljenih ocen bomo v zaključku diplomskega dela analizirali stroške upravljanja in vzdrževanja ter podali smernice za nadaljnji razvoj in morebitne izboljšave sistema EMK Urbana v prihodnosti.
Ključne besede: upravljanje, vzdrževanje, EMK, Urbana, RFID, GPRS, javno naročilo, stroški
Objavljeno: 06.12.2010; Ogledov: 1400; Prenosov: 155
.pdf Celotno besedilo (3,93 MB)

7.
JAVNA NAROČILA V SPLOŠNI BOLNIŠNICI CELJE
Simon Jevšinek, 2010, magistrsko delo/naloga

Opis: V magistrskem delu smo celovito predstavili zadnje čase vedno bolj aktualno področje javno naročanje v zdravstvu. Naše delo je temeljilo na predpostavki, da je javno naročanje na področju zdravja izjemno občutljivo. Težave oz. nepravilnosti v procesu javnega naročanja imajo lahko za izvajalca zdravstvenih storitev in bolnike veliko negativnih posledic. Magistrsko delo je razdeljeno na osem poglavij, ki si sledijo v logičnem zaporedju. Po uvodnem poglavju je predstavljena nabavna funkcija v javnem sektorju. Opredelitev nabavne funkcije in javnega sektorja je z vidika javnega naročanja smiselna zaradi opredelitve naročnika, torej tistega, ki je pri naročanju dolžan ravnati po pravilih, zapisanih v zakonodaji s področja javnega naročanja. V tretjem poglavju s povzemanjem domačih in tujih avtorjev podrobneje opišemo sistem javnega naročanja. Definicija javnega naročanja je lahko zelo različna in je odvisna, s katerega zornega kota (gospodarskega, finančnega, političnega, …) jo obravnavamo. V magistrskem delu podamo različne opredelitve oz. definicije avtorjev za javno naročanje, opredelimo naročnika, ponudnika. V nadaljevanju poglavja predstavimo ureditev javnega naročanja v Sloveniji in Evropski uniji, opišemo temeljna načela javnega naročanja in predstavimo postopke javnega naročanja ter faze v postopku oddaje javnega naročanja. V četrtem poglavju smo opisali področje javnega naročanje v zdravstvu, ki je v okviru javnega sektorja zaradi svojega finančnega obsega postalo eno največjih v državi. Tako kot ostala področja javnega naročanja v večini primerov pozitivno vplivajo na razvoj gospodarstva, kar vzpodbuja konkurenco, postavlja zahteve po stalnem razvoju in vpliva na večjo stopnjo zaposlenosti ter tako na višjo socialno raven. V tem poglavju je prikazana statistika oz. struktura javnih naročil v zdravstvu v primerjavi z vsemi naročniki po ZJN-2 v letih 2007 do 2008. V empiričnem delu magistrskega dela najprej v petem poglavju analiziramo javna naročila v Splošni bolnišnici Celje. Predstavimo obravnavani javni zavod ter javna naročila razčlenimo na vrednost ter vrsto predmeta javnega naročila in jih primerjamo s strukturo javnih naročil ostalih javnih zdravstvenih zavodov v Sloveniji. V nadaljevanju poglavja podrobneje preučimo področje javnega naročanja v zdravstvu na konkretnem primeru iz prakse, in sicer nakupu medicinske opreme. Na koncu še povzamemo ugotovitve opravljenih intervjujev glede klime med zaposlenimi, ki se neposredno ukvarjajo z javnim naročanjem v SBC in neposrednimi uporabniki, kot so zdravniki in medicinske sestre. V nadaljevanju empiričnega dela v šestem poglavju s pomočjo različnih modelov javnega naročanja tujih avtorjev izdelamo proces oz. optimalni model javnega naročanja v SBC s poudarkom na nakupu medicinske opreme. V sklopu procesa izdelamo odločitveni model za nakup medicinske opreme, ki je potreben pred začetkom procesa nakupa. Poglavje zaključimo s predlogi za izbiro postopka javnega naročila za posamezne vrste nabav v SBC.
Ključne besede: Ključne besede: nabava, javni sektor, javno naročilo, javno naročanje, javno naročanje v zdravstvu, model javnega naročanja.
Objavljeno: 25.11.2010; Ogledov: 3313; Prenosov: 0

8.
UVEDBA E-POSLOVANJA V PROCESU NABAVE BLAGA IN STORITEV
Jurij Ivanušič, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga obravnava uvedbo e-poslovanja v Organizaciji »A« v procesu naročanja blaga in storitev. Obstoječi proces naročanja blaga in storitev poteka po ustaljenem načinu s fizičnimi dokumenti in z naročanjem blaga ter storitev prek telefona. Zaradi tega prihaja do zamud pri dobavi blaga ter izvedbi storitev in posledično do težav pri izvedbi nalog ter nezadovoljstva zaposlenih. V osrednjem delu diplomske naloge smo najprej analizirali in ponazorili obstoječe stanje v organizaciji ter navedli vzroke za tako stanje. Opredelili smo predpostavke in omejitve, s katerimi se bomo srečali pri razvoju in uvedbi nove rešitve. Problem smo predstavili iz različnih zornih kotov in s strani različnih akterjev, ki so vključeni v nabavo blaga in storitev. V nalogi je opisana obstoječa informacijska tehnologija in delovni procesi, ki jih je potrebno informatizirati. Podali smo smernice za izbor najbolj optimalne tehnologije in poiskali podobne primere v literaturi in praksi. V zadnjem sklopu osrednjega dela diplomske naloge je prikazan predlog in prototip rešitve uvedbe nabave blaga in storitev v okolju Lotus Notes. V zaključku naloge je opisana možnost nadaljnjega razvoja rešitve, priporočila organizaciji in učinki na poslovanje, ki bi ga imela uvedba prototipne rešitve. Podali smo tudi predlog celovite zamisli informatizacije procesa nabave blaga in storitev v Organizaciji »A«.
Ključne besede: Nabava blaga, Javno naročilo, Uvedba, E-poslovanje, Lotus Notes
Objavljeno: 06.01.2012; Ogledov: 1864; Prenosov: 248
.pdf Celotno besedilo (4,63 MB)

9.
VIRI FINANCIRANJA IN POSTOPEK IZVEDBE JAVNEGA NAROČILA GRADENJ
Janja Piko, 2012, diplomsko delo

Opis: Diploma podaja pregled nad financiranjem in potekom izvedbe javnega naročila gradenj na nivoju občine, ki je delni investitor naložbe. Opisuje potek sofinanciranja s strani lastnih sredstev občine ter postopek pridobivanja nepovratnih evropskih in državnih sredstev. Prav tako predstavlja razpisno dokumentacijo s priloženimi splošnimi obrazci. Lažji predstavi celotnega procesa pa služijo diagrami poteka na primeru financiranja in izvedbe javnega naročila gradnje »Ureditve mestnega jedra Prevalj«, ki ga je izvedla Občina Prevalje.
Ključne besede: javno naročilo, javni razpis, investitor, naročnik, ponudba, ponudnik, izvajalec, financiranje, sofinancerska sredstva
Objavljeno: 26.07.2012; Ogledov: 1400; Prenosov: 182
.pdf Celotno besedilo (3,39 MB)

10.
MODEL UREJANJA ZELENIH JAVNIH NAROČIL V REPUBLIKI SLOVENIJI
Maja Koković, 2013, diplomsko delo

Opis: V zadnjih nekaj desetletjih se je stanje okolja zaradi človekovih poseganj vanj zelo poslabšalo. Okoljski problemi se odražajo v obremenjevanju posameznih elementov okolja: zakisanju tal, evtrofikaciji, tanjšanju ozonskega plašča in večanju ozonske luknje, taljenju ledenikov, ekstremnih vremenskih pojavih in drugih posledicah, povezanih s podnebnimi spremembami, zmanjševanju biotske raznovrstnosti in ogroženosti nekaterih živalskih in rastlinskih vrst, krčenju gozdov, neučinkoviti rabi naravnih virov, slabšanju delovnih in bivanjskih razmer ter zdravja. Glede na to, da predstavljajo javna naročila 17,4 % BDP, lahko javni sektor preko instrumenta zelenih javnih naročil pomembno vpliva na zmanjšanje obremenitev okolja. Zeleno javno naročanje namreč omogoča doseganje specifičnih okoljskih ciljev, kot so izboljšanje posameznih okoljskih kazalnikov, čistejša proizvodnja in razvoj novih, okolju prijaznejših tehnologij, izdelkov in storitev. Zeleno javno naročanje spodbuja okoljsko ustreznejše ravnanje, vključno z energetsko učinkovitostjo in recikliranjem. Uporabno pa je tudi kot instrument osveščanja, saj je z zelenim javnim naročanjem javni sektor lahko vzor gospodarskim subjektom zasebnega prava ter potrošnikom. Glede na predvidene učinke zelenega javnega naročanja so slovenski nacionalni cilji na tem področju ambiciozni – v letu 2012 naj bi bilo kar 50 % oddanih javnih naročil »zelenih«. Iz statističnih podatkov Ministrstva za finance pa izhaja, da je bilo v letu 2012 oddanih 13,72 % zelenih javnih naročil, glede na vrednost pa je zeleno javno naročanje predstavljajo 20,88 %. Da bi čim hitreje in učinkoviteje dosegli cilj 50 %, mora vlada k urejanju področja zelenih javnih naročil pristopiti sistematično in vzpostaviti ureditev, ki zagotavlja politično podporo in podporo vodstva, razvoj okoljskih kriterijev za zeleno javno naročanje, vzpostavitev dialoga med zakonodajalcem, javnimi naročniki in ponudniki, ustrezna usposabljanja in svetovanje za javne naročnike in ponudnike ter spremljanje izvajanja zelenih javnih naročil. Ukrepe na tem področju pa je treba izvajati načrtno in kontinuirano ter jih prilagoditi posamezni ciljni skupini.
Ključne besede: javno naročilo, zeleno javno naročanje, ocena stroškov celotnega življenjskega obdobja, varstvo okolja, obremenitev okolja, sistemska ureditev
Objavljeno: 03.07.2013; Ogledov: 1478; Prenosov: 164
.pdf Celotno besedilo (859,44 KB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici