| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
NABAVNO POSLOVANJE PODJETJA KOMUNALA MURSKA SOBOTA
Mateja Smej, 2009, diplomsko delo

Opis: Vsako podjetje se samo odloči, kolikšen pomen bo pripisalo nabavni funkciji, vendar v uspešnih podjetjih vedo, da se z dobro organizirano nabavo lahko doseže del dobička. Osnovna naloga nabave je, da oskrbuje podjetje s potrebnim materialom ustrezne kakovosti in količine ob pravem času in po primerni ceni. Nabava pa poleg osnovnih nalog opravlja še veliko drugih nalog (raziskava nabavnega trga, pogajanja z dobavitelji, sklepanje pogodb z dobavitelji …). V diplomski nalogi je teoretično predstavljena nabava, njena vloga in pomen, cilji in naloge nabave ter na kakšen način nabavna funkcija sodeluje z ostalimi funkcijami v podjetju. Teoretično sta predstavljena tudi javno podjetje in nabava preko javnih naročil, saj takšen način nabave v javnih podjetjih prevladuje. Na koncu sem predstavila javno podjetje Komunala Murska Sobota, nabavno poslovanje v podjetju in kako poteka nabava materiala, storitev ali gradenj preko javnih naročil. Uspešnost podjetja je ključnega pomena za obstoj in razvoj podjetja na trgu. Uspešnost pa je odvisna od vseh poslovnih funkcij in povezanosti med njimi. Tako je uspešnost poslovanja v veliki meri odvisna tudi od nabave. V podjetju Komunala Murska Sobota ima nabavna funkcija velik pomen, saj se zavedajo, da z dobro organizirano nabavno funkcijo lahko prispevajo k uspešnosti podjetja.
Ključne besede: nabava, naloge nabave, cilji nabave, nabavno poslovanje, javno podjetje, javni razpisi, javna naročila, javna naročila majhnih vrednosti, načela javnega naročanja, odprti postopek, omejeni postopek, postopek s pogajanji, nabava v javnem podjetju, postopek javnega naročanja.
Objavljeno: 17.12.2009; Ogledov: 2611; Prenosov: 439
.pdf Celotno besedilo (2,25 MB)

3.
UČINKOVITOST IZOBRAŽEVANJA ZAPOSLENIH
Nina Vališer, 2010, diplomsko delo

Opis: Učenje in neprestano izobraževanje je v sodobnem svetu vse bolj pomembno za nenehno prilagajanje spremembam v okolju. Učeča se organizacija oz. podjetje spodbuja kulturo, kjer sta delo in učenje tesno povezana. V poglavju »Pomen izobraževanja zaposlenih z vidika podjetja« smo spoznali temeljne značilnosti učeče se organizacije oz. podjetja. Učenje je vsaka dejavnost, s katero posameznik pridobiva nova znanja. Ugotavljanje potreb po izobraževanju je vsekakor ključen del, saj s tem zagotovimo izvajanje usposabljanja, ki bo zaposlenim koristilo, kar opisujemo v poglavju »Ugotavljanje potreb po izobraževanju«. Da bi zagotovili uspešnost nekega usposabljanja je potrebno slediti korakom, ki smo jih opisali v ciklu usposabljanja. Potrebe po znanjih lahko ugotavljamo na različnih ravneh in področjih, z različnimi metodami in dandanes tudi orodji. Izobraževanje zaposlenih je prav tako povezano tudi s finančnimi sredstvi. Da bi lahko zaposlene izobraževali čim bolj kontinuirano in kvalitetno, se podjetja poslužujejo javnih razpisov za pridobitev nepovratnih sredstev, katere smo opisali v četrtem poglavju. Za posluževanje javnih razpisov obstajajo tako pozitivni kot negativni razlogi, je pa vsekakor pomemben razlog, da podjetja dobijo povrnjen del ali celoto v izobraževalne projekte vložena sredstva, ki jim omogočajo kvalitetnejšo izbiro programov in izobraževalcev. Po izpeljanem izobraževanju je pomembno predvsem to, da ocenimo njegovo učinkovitost. Precej je odvisno od posameznikov kako pridobljeno znanje uporabljajo v praksi. V poglavju »Računovodske informacije za presojo učinkovitosti izobraževanja zaposlenih« smo preučili model za merjenje učinkovitosti izobraževanja zaposlenih. Gledano iz finančnega vidika, smo investiranje v izobraževanje zaposlenih preučili tudi z vidika vpliva na povečanje prihodkov in rast podjetja na primeru družbe Kopija nova d.o.o. Vsako podjetje želi svojim zaposlenim nuditi čim bolj kvalitetno in praktično naravnano izobraževanje, da bi lahko naučeno znanje takoj prenesli v prakso. V zadnjem poglavju smo na praktičnem primeru preučili postopek od prijave na razpis do pridobitve nepovratnih sredstev za sofinanciranje izobraževanja zaposlenih.
Ključne besede: Ključne besede: izobraževanje, učinkovitost, znanja, ugotavljanje potreb, celovit pristop k usposabljanju, javni razpisi,
Objavljeno: 15.02.2011; Ogledov: 2631; Prenosov: 288
.pdf Celotno besedilo (1,89 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici