| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ELEKTRONSKO BANČNIŠTVO ZA PREBIVALSTVO NA PRIMERU SKB
Metka Cimerman, 2011, diplomsko delo

Opis: Internet je prinesel nove možnosti na področju bančništva in postal nepogrešljiv del za izvedbo elektronskega bančništva. Banke morajo nenehno spremljati spremembe in trende, ki se pojavljajo na področju elektronskega bančništva in se naje tudi hitro odzvati. Vse več ljudi se poslužuje opravljanja bančnih storitev preko elektronskega bančništva, saj jim to omogoča 24 urno dostopnost, časovno neomejenost, neodvisnost od odpiralnega časa bank ter cenovno ugodnost. Nove tehnologije poleg številnih prednosti prinašajo s seboj tudi slabosti in tveganja, vendar v primeru elektronskega bančništva prednosti nedvomno prevladujejo in so ključni kriteriji odločitev bank za ponujanje tovrstnih storitev komitentom za njihovo uporabo. Danes ni več banke, ki ne bi ponujala internetne različice bančnih storitev, saj le-ta ne predstavlja več samo konkurenčne prednosti temveč nujo za zadovoljitev potreb komitentov. Za zagotavljanje varnosti morata skrbeti tako banka kot komitent. Banka je dolžna postaviti varne sisteme, ki komitentom omogočajo varno in enostavno opravljanje bančnih storitev, komitenti pa morajo zagotoviti skrbno in odgovorno ravnanje. V diplomski nalogi se ugotovila, da se število uporabnikov elektronskega bančništva v banki SKB še vedno povečuje. V letu 2008 je elektronsko bančništvo uporabljalo 63.011 prebivalcev, lata 2009 pa 70.241 prebivalcev. Iz tega sklepamo, da se banka zaveda vse ostrejše bitke za komitente, zato tudi posebno pozornost namenja dobri tehnologiji, trendom, spremembam in zadovoljstvu svojih komitentov.
Ključne besede: elektronsko bančništvo, kartice, internetno bančništvo, varnost, šifriranje, javni in zasebni ključ, digitalni podpis, komitent.
Objavljeno: 19.05.2011; Ogledov: 1279; Prenosov: 141
.pdf Celotno besedilo (879,95 KB)

2.
PRIMERJAVA KLASIČNEGA NAČINA POSLOVANJA IN E-POSLOVANJA MED PODJETJI IN POTROŠNIKI (B2C)
Sanja Hanžič, 2012, diplomsko delo

Opis: Z razvojem računalnikov se je razvilo računalniško omrežje, ki je vodilo v širitev interneta in njegove uporabe. Njegova uporaba se je tako razširila, da smo prešli v poslovanje preko spleta. Danes sta e-poslovanje in klasično poslovanje prisotna v poslovnem procesu, razlika med njima je le v načinu poslovanja. Klasični način poslovanja je še vedno pomemben del v določenih poslovnih procesih. Brez njega poslovanje v računovodstvu skorajda ni mogoče, saj so tukaj prisotni papirnati prejeti ali izdani računi. Arhiviranje le-teh v fascikle prinaša za sabo dolgotrajno iskanje, kar pa je zelo zamudno delo. Na drugi strani pa se srečujemo z vrsto elektronskega poslovanja, z elektronskim plačevanjem, varnostjo, ki je izrednega pomena tako za posameznika kot tudi za podjetja, in z e-arhivom. Takšno poslovanje omogoča hitrejši proces, ugodnejši nakup in prihranek časa. Katero poslovanje je boljše za podjetja in posameznika? O tem odloča vsak sam, saj ima svoje kriterije o načinu poslovanju.
Ključne besede: e-poslovanje, e-plačilni sistemi, elektronski denar, elektronski ček, moneta, paypal, e-arhivi, varnost, javni in zasebni ključ, elektronski podpis, elektronski certifikat, gesla, požarni zid
Objavljeno: 05.07.2012; Ogledov: 1623; Prenosov: 129
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici