SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 18
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
ČLOVEK IN NJEGOVA OSEBNOST KOT OSNOVNI ELEMENT ORGANIZACIJE
Sabina Padežnik, 2009, diplomsko delo

Opis: Temelj raziskovanja diplomskega dela predstavlja osebnost in njeno opredelitev. Najprej smo predstavili osnovne pojme o človeku in razložili njegovo podzavest in zavest. V poglavju o osebnosti smo predstavili kronološko spreminjanje pomena osebnosti, ki se spreminja skozi različna obdobja in po različnih avtorjih. Vloga posameznika in njegova osebnost kot temeljni element organizacije se je skozi zgodovino spreminjala, spremenile pa so se tudi posameznikove osebne značilnosti, vplivi, razvojni potencial, položaj in podobno. Spoznanje, da je osebne lastnosti, značaj, temperament, telesna zgradba in sposobnosti človeka mogoče povezati z njegovim delom, vrednotam in načelom v organizaciji, pomeni izhodišče za pojmovanje človeka kot najpomembnejšega elementa organizacije. V želji po spoznanju človekove osebnosti, smo v času izdelovanja diplomske naloge v nadaljevanju podali nekatere možne klasifikacije osebnostnih teorij, kar predstavlja logično združenje posameznih teorij v celoto predstavitev osebnosti. V poglavju o vplivu osebnosti človeka kot ključnega dejavnika uspeha in delovanja v organizaciji, predstavljamo človekovo delo in njegovo vlogo v organizaciji. Na kratko smo opisali pomen dela skozi zgodovino, ravnanje z ljudmi pri delu in njihove vrednote. Nadaljnje smo predstavili človekove zmožnosti, njegovo vlogo in mesto v organizaciji ter jih povezali z razvijanjem človekovega vpliva na organizacijo, izzive in načela s katerimi se soočajo znotraj organizacije, osebne delovne cilje razvoja človeka in vrednote vodstvenih in ostalih ljudi v organizaciji. Vrednote v podjetju so namenjene usmerjanju stališč, mnenj in vedenj, in so skriti motivatorji, ki jih težko opazimo. Ko posamezniki spoznajo vrednote v organizaciji in spoznajo izzive, jim to omogoča oblikovanje in gradnjo višje predanosti delu in sami organizaciji. To vse prinaša doseganje osebnostnih in podjetniških ciljev ter zadovoljstvo in motivacijo za delo vnaprej. Zadnja poglavja diplomskega dela se nanašajo predvsem na vpliv osebnosti na zadovoljstvo zaposlenih in s njimi povezno motivacijo in na sposobnost določenih tipov osebnosti pri premagovanju stresa. Diplomsko delo se zaključi z osebnostjo kot determinanto uspešnosti posameznika, organizacije in njune odvisnosti.
Ključne besede: osebnost, teorije osebnosti, vloga človeka, osebne značilnosti, vpliv, razvojni potencial, položaj, značaj, temperament, telesna zgradba, vrednote, načela, odnos do dela, delo kot vrednota, izzivi, stališča, mnenja, vedenja, osebni in podjetniški cilji, zadovoljstvo, motivacija, stres, uspešnost
Objavljeno: 03.06.2010; Ogledov: 5358; Prenosov: 997
.pdf Celotno besedilo (2,57 MB)

2.
NOVI IZZIVI SKUPNE KMETIJSKE POLITIKE EVROPSKE UNIJE IN VPLIV NA SLOVENSKO KMETIJSTVO
Nataša Marko, 2009, diplomsko delo

Opis: Več kot 40 let se je SKP uspešno spopadala z različnimi izzivi. Današnja SKP je politika, za katero se je odločila naša družba. Ta politika še naprej podpira kmetijstvo v EU ter hkrati izpolnjuje pričakovanja državljanov, davkoplačevalcev in potrošnikov, pri tem pa skrbi za čim manjše izkrivljanje mednarodne trgovine. SKP je bila prenovljena, da bi zagotovila neposredno podporo kmetom, ki upoštevajo pravila EU za varstvo okolja, varnost živil, zdravstveno varstvo rastlin, zdravstveno varstvo in dobro počutje živali. Za kmetijsko politiko bo tako največji izziv najti pravo ravnotežje med prilagajanjem kmetijske pridelave, zagotavljanjem zadostne količine hrane in biomase ter zmanjšanjem emisij toplogrednih plinov. Na odločanje v zvezi s SKP posebej vpliva finančni položaj, ki ga ima posamezna država članica v odnosu do SKP. Na strani prilivov so upoštevana sredstva 1. in 2. stebra SKP na strani odlivov pa vplačila v skupno blagajno v deležu, kot ga zavzemajo sredstva za SKP. Slovenija se zavzema za ohranitev SKP tudi v prihodnje in bodo nadaljnje reforme SKP določale tudi okvir za izvajanje slovenske strategije razvoja kmetijstva.
Ključne besede: Skupna kmetijska politika, reforma 2003, proračun, kmetijska politika, zdravstveni pregled reforme 2003, modulacija, poenostavitev SKP, finančna perspektiva 2007 -2013, slovensko kmetijstvo, novi izzivi SKP, strategija slovenskega kmetijstva
Objavljeno: 15.07.2010; Ogledov: 2098; Prenosov: 231
.pdf Celotno besedilo (415,38 KB)

3.
NAČRTOVANJE ČLOVEŠKIH VIROV KOT DEJAVNIK USPEHA MALIH PODJETIJ
Jasmina Sapač, 2010, magistrsko delo/naloga

Opis: Danes se vsa podjetja soočajo z mnogimi izzivi in spreminjajočimi se pogoji poslovanja. Na trgu delovne sile prevladuje vedno večja konkurenca, ki od podjetij in zaposlenih zahteva večjo kakovost dela, izdelkov in storitev. V takšnem nepredvidljivem okolju je zahteva po vse večji kakovosti izziv, ki ga je brez ustreznih kadrov nemogoče uresničiti, kajti prav oni so tisti, ki oblikujejo in proizvajajo najrazličnejše storitve in izdelke. Zato je pomembno, da imamo v podjetju prave ljudi na pravem mestu. Le človek s svojo edinstvenostjo lahko zagotovi drugačnost in neposnemljivost, ki je dandanes temelj uspešnosti slehernega podjetja. Vse drugo je mogoče kopirati. Večja podjetja se vedno bolj zavedajo pomena zaposlenih, zato vlagajo vedno več časa in truda v pridobivanje in izbiro kadrov. Zavedajo se, da je trud, čas in denar, ki ga vložijo v proces pridobivanja in izbiranja pravega kandidata mnogo manjši, kot pa posledice zaposlitve osebe, ki ne ustreza merilom. Bistvo načrtovanja človeških virov je torej v doseganju znosne uspešnosti podjetja in odgovornosti s pomočjo razvoja sposobne delovne sile. Magistrsko delo obravnava problematiko managementa človeških virov v malih podjetjih, s posebnim poudarkom na načrtovanju človeških virov. Mala podjetja se v veliki meri še ne zavedajo pomena človeških virov ter posledično človeške vire tudi ne načrtujejo. Celotno magistrsko delo je vsebinsko logično umeščeno v najsodobnejše trende na področju managementa in načrtovanja človeških virov. V tej luči so človeški viri obravnavani kot gonilna sila podjetja. Mala podjetja kot glavni aspekt gospodarstva vsake države zaposlujejo veliko ljudi in imajo možnost rasti, vendar pa so informacije s področja managementa in načrtovanja človeških virov v malih podjetij tako skope, da je zelo težko opredeliti vlogo samega managementa človeških virov v teh podjetjih. V okviru teoretičnega dela magistrskega dela so človeški viri, management človeških virov in načrtovanje človeških virov proučevani v širšem kontekstu. Pri tem je poseben poudarek namenjen proučitvi pomena človeških virov za podjetje, saj so le-ti vreden, redek, neposnemljiv in nezamenljiv vir vsakega podjetja. Teoretični diskurz se nadaljuje z značilnostmi, okoljskimi in kontekstualnimi spremembami v povezavi z managementom človeških virov, opredelitvi načrtovanja človeških virov kot funkciji managementa, opredelitvi njegovega pomena, komponent, prepletenosti z vsemi ravnmi managementa v podjetju, opredelitvi okoljskih, kontekstualnih in organizacijskih sprememb pri načrtovanju človeških virov ter opredelitvi trendov, izzivov, nalog in vlog managerjev pri načrtovanju človeških virov. Posebno poglavje je namenjeno tudi predstavitvi trendov v zaposlovanju in spreminjajočih se vzorcev dela. V okviru raziskovalnega dela magistrskega dela so predstavljeni rezultati raziskave o obstoju in pomenu načrtovanja človeških virov v malih podjetjih, v kateri je sodelovalo sto malih slovenskih podjetij. Izvedena raziskava je rezultirala v preveritvi zavedanja pomena načrtovanja človeških virov ter obstoju ali neobstoju tovrstnega načrtovanja v malih podjetjih. Drugi del raziskovalnega dela predstavlja osnutek modela načrtovanja človeških virov za podjetje X, d.o.o., ki spada med mala podjetja. Model obsega štiri korake, ki si sledijo v zaporedju, in sicer: postavitev strateških smernic, izvedba analize delovne sile, implementacija načrta ter kontroliranje, ocenjevanje in revizija načrta. Večina načrtov človeških virov ne zahteva kompliciranih tehnik ali programskih orodij, prav tako podjetja ne uporabljajo kompleksne statistične metode, saj je okolje podjetja preveč nestabilno in zato ni mogoče natančno napovedati povpraševanja po delovni sili.
Ključne besede: malo podjetje; uspešnost malih podjetij; človeški viri; človeški kapital; znanje; management človeških virov; okoljske in kontekstualne spremembe; organizacijske spremembe; konkurenčna prednost; strateški management človeških virov; načrtovanje človeških virov; ravni managementa; ovire pri načrtovanju človeških virov; naloge in vloge managerjev; trendi in izzivi managerjev; primanjkljaj načrtovanja človeških virov; trendi v zaposlovanju; spreminjajoči se vzorci dela;
Objavljeno: 26.11.2010; Ogledov: 3804; Prenosov: 731
.pdf Celotno besedilo (1,39 MB)

4.
TOLMAŠKE STRATEGIJE - POSEBNOSTI SIMULTANEGA TOLMAČENJA
Maja Davis, 2011, diplomsko delo

Opis: Simultano tolmačenje že zaradi svoje narave zelo obremenjuje tolmačeve kognitivne vire. Da lahko uspešno obvladujejo različne sociolingvistične in sociokulturne dejavnike, ki vplivajo na njihovo sposobnost učinkovitega tolmačenja, morajo tolmači uporabljati različne vrste tolmaških strategij ali tako imenovanih obvladovalnih strategij, ki jih razumemo kot različne tehnike, s pomočjo katerih tolmači zagotovijo, da je njihovo tolmačenje karseda učinkovito. Naša hipoteza je bila, da uporabljajo tolmači te obvladovalne strategije kot proaktivne jezikovne strategije za obvladovanje govornega okolja in da so del jezikovnega procesa, ki je neločljivo povezan z vsakim tolmačenjem. Namen naše naloge je bil analizirati uporabo različnih obvladovalnih strategij in ugotoviti, ali jih simultani tolmači uporabljajo za obvladovanje jezikovnih izzivov tolmačenja in kot mehanizem za uspešen prevod. Da bi raziskali in analizirali uporabo tovrstnih strategij pri simultanem tolmačenju, smo izvedli raziskovalno anketo s pomočjo vprašalnika, ki smo ga izročili ali poslali poklicnim konferenčnim tolmačem. V anketi je sodelovalo dvanajst poklicnih simultanih tolmačev. Naša raziskava je pokazala, da simultani tolmači za obvladovanje raznovrstnih izzivov, ki se neizogibno pojavljajo pri njihovem delu, zelo pogosto uporabljajo različne vrste tolmaških oziroma obvladovalnih strategij. Rezultati raziskave so potrdili, da so tovrstne strategije del jezikovnega procesa, ki je osnova za vsako uspešno tolmačenje, in da so ključne za zagotavljanje kakovostnega in uspešnega simultanega tolmačenja.
Ključne besede: simultano tolmačenje, tolmaški izzivi, tolmaške strategije, obvladovalne strategije
Objavljeno: 11.11.2011; Ogledov: 1220; Prenosov: 156
.pdf Celotno besedilo (507,23 KB)

5.
UPRAVLJANJE RAZNOLIKOSTI ZAPOSLENIH
Tamara Furjan, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Danes podjetja poslujejo v času, ko je konkurenca na trgu neizprosna. Prav zaradi tega so podjetja prisiljena poslovati boljše od drugih podjetij in uvesti nekaj novega kar bo prinašalo konkurenčno prednost. Eden izmed takšnih načinov je upravljanje raznolikosti zaposlenih. Gre za koncept vodenja, ki cilja, podpira in izkorišča široko raznolikost sposobnosti oz. zmožnosti zaposlenih v podjetju. V poslovni literaturi se še vedno pojavlja trditev, da raznolikost zaposlenih vpliva na delovanje podjetja. V globaliziranem gospodarstvu v podjetjih prihaja do vse večjega prepletanja različnih ras in kultur. Različni ljudje imajo tudi različna prepričanja, vrednote in življenjski slog. Zato upravljanje raznolikosti v podjetjih postaja vse večji izziv, s katerim se v svetu intenzivno ukvarjajo že dlje časa. Strategije upravljanja raznolikosti so zaradi potreb razvila predvsem podjetja v ZDA, saj imajo zelo raznoliko delovno silo (različne kulture, rase, etnična pripadnost), pa tudi kupce in dobavitelje. V Evropi so se s tem celovito začeli najprej ukvarjati v multinacionalkah, čeprav so posamezni tovrstni ukrepi že dolgo v rabi v številnih (tudi manjših) podjetjih (Revija Manager 2011). Podjetja tako nimajo več izbire ali naj imajo raznolikost zaposlenih, ali pa ne, kajti ta je samoumnevna. Upravljanje raznolikosti ne prinaša le konkurenčno prednost podjetja, temveč tudi mnoge druge prednosti kot so: izogibanje konfliktov med zaposlenimi, bolj atraktivni izdelki in storitve, večjo talentiranost, povečanje razumevanja med zaposlenimi, različni pristopi reševanja problemov, boljše komunikacijske sposobnosti, boljše poznavanje trgov in kupcev, izboljšanje organizacijske kulture, itd… V diplomskem seminarju smo predstavili pojem raznolikost zaposlenih ter podrobneje opisali sestavo raznolikosti zaposlenih (osebnost, notranje, zunanje in organizacijske dejavnike). Poudarek je bil na upravljanju raznolikosti zaposlenih, nastanku tega koncepta, njegovih prednostih in slabostih, izzivih ter njegovi uporabi tako v ZDA, kot tudi v Evropski uniji. Predstavili smo modele, načine, pristope in modele upravljanja raznolikosti v podjetjih. Prav tako pa smo izvedli tudi raziskavo v podjetju Henkel d.o.o., ki se je navezovala na upravljanje raznolikosti v njihovem podjetju. Zanimalo nas je kakšen vpliv ima ta na njihovo poslovanje in kakšne koristi jim prinaša.
Ključne besede: raznolikost, sestava raznolikosti, zaposleni, upravljanje raznolikosti, prednosti upravljanja raznolikosti, načini upravljanja raznolikosti, upravljanje raznolikosti v ZDA, upravljanje raznolikosti v EU, izzivi
Objavljeno: 23.11.2011; Ogledov: 2885; Prenosov: 449
.pdf Celotno besedilo (1,75 MB)

6.
Premagovanje izzivov virtualnega tima s pomočjo IKT
Ines Jurenec, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga teži k reševanju problema premagovanja izzivov virtualnega tima, ob prilagajanju posameznih članov tima in uporabi ustrezne IKT. Teoretičen del je tisti, ki nam opredeli pomen virtualnega tima in njegovega okolja, nato pa izzive, ki se v njem pojavljajo in omejujejo njegovo delovanje. Pomen se kaže v dejstvu, da se z vsemi temi izzivi brez IKT sploh ne bi bilo mogoče soočiti. Na podlagi potreb Rusije po evropskih partnerjih za pripravo projekta izobraževalnega programa se je vzpostavil virtualni tim, ki je pripravil vlogo za prijavo projekta. Ta virtualni tim je naša osnova za raziskavo in opis obstoječega stanja delovanja virtualnih timov in osnova za nastanek kritične analize, ki se osredotoča na njegove probleme. Na podlagi kritične analize smo opredelili in podali ustrezne rešitve, ki se nanašajo na izboljšanje delovanja tima in na vsebino samega projekta, pripravljenega s strani virtualnega tima.
Ključne besede: Virtualni tim, projekt Tempus IV, izzivi virtualnega tima.
Objavljeno: 25.10.2012; Ogledov: 813; Prenosov: 88
.pdf Celotno besedilo (545,40 KB)

7.
Zagotavljanje pretočnosti pri premeščanju blaga v skladišče druge države
Matjaž Hodnik, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu se bomo ukvarjali z logističnimi izzivi, ki se pojavljajo pri projektu selitve skladiščne vsebine v drugo državo. Predstavili bomo podjetja, ki sodelujejo v projektu in zgodovino podjetja, ki ponuja logistične storitve in organizira projekt selitve skladiščne vsebine v drugo državo. Prikazali bomo osnove skladišč in skladiščenja in pri tem raziskovali procese, ki se odvijajo v skladiščih, nazadnje pa bomo obravnavali področje skladiščnih dokumentacij oz. listin. V poglavju, ki zajema praktičen del, bomo opazovali stanje in iskali vzroke za izvedbo tega projekta. Opredelili bomo predmet selitve, stroške in transport ter natančneje opisali proces izdaje blaga. Prav tako pa bomo v praktičnem delu opredelili probleme, na katere lahko naletimo pri naši analizi, in poskušali podati rešitve.
Ključne besede: pretočnost, logistični izzivi, selitev, skladiščenje, transport
Objavljeno: 22.10.2013; Ogledov: 741; Prenosov: 43
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

8.
IZZIVI GLOBALIZACIJE ZA SLOVENSKA MALA IN SREDNJE VELIKA PODJETJA
Aleš Pintarič, 2014, diplomsko delo

Opis: Delo diplomskega seminarja obravnava izzive globalizacije za slovenska mala in srednje velika podjetja. Na začetku smo opredelili pojma globalizacija in MSP ter pojasnili vlogo MSP v evropskem gospodarstvu. Predstavili smo delež MSP v Sloveniji in pojasnili učinke MSP na gospodarstvo v Sloveniji. Nato smo razčlenili proces internacionalizacije poslovanja MSP, in sicer dejavnike internacionalizacije, motive za internacionalizacijo, notranje in zunanje ovire internacionalizacije ter vpliv internacionalizacije na konkurenčnost MSP. Prikazali smo tudi analizo kazalnikov internacionalizacije slovenskih MSP. Osrednje poglavje dela diplomskega seminarja pa so izzivi globalizacije za slovenska MSP, kjer smo predstavili naslednje izzive za podjetja: človeški kapital, e-izobraževanje, ustvarjalnost, timsko delo, inovativnost in spletno oglaševanje. Na koncu pa smo prikazali še strategije rasti treh slovenskih MSP in sicer Akrapovič d.o.o., Pipistrel d.o.o. in Seaway d.o.o., ter njihove načine soočanja z izzivi globalizacije.
Ključne besede: globalizacija, MSP, internacionalizacija, izzivi globalizacije, slovenska MSP
Objavljeno: 06.11.2014; Ogledov: 803; Prenosov: 236
.pdf Celotno besedilo (248,80 KB)

9.
Načrtovanje velikih športnih dogodkov - s kakšnimi varnostnimi izzivi se soočajo organizatorji? : diplomsko delo univerzitetnega študija
Tjaša Corn, 2014, diplomsko delo

Opis: Ob načrtovanju velikih športnih prireditev je potrebno največ pozornosti nameniti varnosti udeležencev. Organizatorji skušajo s pomočjo policije, zasebnih varnostnih podjetij, gasilcev in drugih varnostnih subjektov ustrezno in v okvirih veljavne zakonodaje razrešiti naštete varnostne izzive: terorizem, požarna nevarnost, nasilje na športnih prireditvah, neustrezna infrastruktura, nevarnost zaradi števila ljudi, novejši viri ogrožanja. Menimo, da je v Sloveniji na športnih prireditvah najpogostejša motnja varnosti nasilje. Ukrepi za nasilno obnašanje udeležencev so zajeti v novem zakonu, ki ureja področje policijskega delovanja. Še vedno pa se premalo pozornosti posveča grožnji računalniške oziroma kibernetske kriminalitete, ki lahko organizacijo velike športne prireditve prizadane na večih ravneh. Evropsko košarkarsko prvenstvo leta 2013, ki se šteje za največjo športno prireditev, ki jo je Slovenija gostila do sedaj, je minilo brez varnostnih incidentov, predvsem zaradi pravočasnega začetka načrtovanja varnosti, mednarodnega povezovanja varnostnih subjektov in uspešnega sodelovanja med mediji, organizatorjem in predstavniki varnostnih subjektov. Organizacijo varnosti pri projektu Eurobasket 2013 so nam predstavili predstavnik policije Alojz Senčar, vodja transporta in logistike Aleš Mesec in predstavnik varnostne službe Milan Germ. Podrobnejša analiza normativne ureditve športne prireditve pri nas je pokazala, da je proces načrtovanja velikih dogodkov zelo zahteven — zakonov, ki urejajo to področje je veliko, pogosto pa nas napotujejo še na podzakonske akte in pravilnike. Nedoslednosti smo zasledili pri določbah, ki urejajo vnos prepovedanih predmetov, zmedena pa je tudi ureditev odgovornosti organizatorja v primeru neustreznih in nezadostnih varnostnih ukrepov.
Ključne besede: športni dogodki, javne prireditve, varnost, varnostni izzivi, varovanje, pravna ureditev, diplomske naloge
Objavljeno: 09.09.2014; Ogledov: 1059; Prenosov: 234
.pdf Celotno besedilo (343,40 KB)

10.
KAKO IZBOLJŠATI DELOVANJE MANAGEMENTA V POGOJIH GLOBALIZACIJE
Tea Brdnik, 2015, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo obsega raziskovanje managementa v pogojih globalizacije. Njegova vloga v podjetju se je skozi čas izjemno spremenila. Izzivi, s katerimi se soočajo managerji, so korenitejši za podjetja in z ustrezno implementacijo sprememb, ki jih povzroča globalizacija, lahko podjetje dosega izjemne rezultate. Preučili smo proces globalizacije, njene vzroke in povezavo z managementom. V globalizaciji smo našli vzrok, da je danes vsak posameznik vključen v tok informacij, denarja in izdelkov. Podali smo predloge za izboljšanje delovanje managementa in prav tako smo preučili delovanje managementa sprememb, ki ga tudi vidimo kot morebitno rešitev. Osredotočili smo se na raziskovanje zunanjih vplivov na sodobne pogoje poslovanja podjetij. V ta namen smo se osredotočili na pomen globalizacije in managementa za podjetja v Sloveniji kot izhodišče za delovanje sodobnega managementa in le-te ugotovitve skušali na konkretnem primeru tudi analizirati. S pomočjo globinskega intervjuja z generalnim direktorjem in managerjem podjetja Reflex Gornja Radgona in analize napisanega in preučevanega smo podali ugotovitve, ki bi lahko izboljšale delovanje managementa v podjetju in tudi v ostalih organizacijah, kjer je bilo širjenje podjetja na tuje trge neizogibno. Delujejo v panogi, ki jo je kriza najbolj prizadela, ampak jih to ni ustavilo. Pravijo, da so se ji prilagodili in poiskali nove možnosti za ustvarjanje prihodkov. Zato je njihovo vodstvo usmerjeno v aktivno vodenje in management v nenehno prilagajanje in spreminjanje. Na podlagi obravnavanih podatkov smo prišli do sklepa, da globalizacija prinaša ugodne učinke podjetjem. Od managementa in vodstva pa zahteva nenehno sledenje in aktivno vodenje. Pestijo jih predvsem težave, ki so vezane na gospodarsko aktivnost. Izpostavili bi samo administrativne ovire in pa nespodbuden davčni sistem, ki obenem onemogoča sistem nagrajevanj in sodelovanj zaposlenih pri dobičku. Slovensko gospodarstvo pa je predvsem usmerjeno v trge EU, zato menimo, da tudi ta predpostavka ovira hitrejšo rast podjetij. Management mora dvigniti dodano vrednost zaposlenih, kljub nespodbudnemu poslovnemu okolju, ter se aktivno vključiti v mednarodno poslovanje.
Ključne besede: management, globalizacija, management sprememb, ekonomski odnosi, izzivi managementa.
Objavljeno: 20.08.2015; Ogledov: 514; Prenosov: 97
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

Iskanje izvedeno v 0.26 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici