| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
IZVOZNO TRŽENJE V ARABSKI KULTURI - PRIMER PODJETJA GORENJE D.D.
Petra Kumer, 2009, diplomsko delo

Opis: Poznavanje kulture, njenih sestavin, značilnosti in njenega vpliva na poslovanje, je bistvenega pomena pri obvladovanju kulturnih razlik. Kulture se med seboj razlikujejo, imajo svoje posebnosti in drugačnosti. Kulturne razlike so lahko skoraj nevidne, vendar obstajajo in so bistvene za določeno kulturo. Zato se mednarodno poslovanje bistveno razlikuje od poslovanja na domačem trgu. Pri mednarodnem poslovanju je pomembno poznavanje poslovnih običajev, načina poslovnih pogajanj ter načina komuniciranja in tujih tržišč. Pri obvladovanju kulturnih razlik pa je bistveno poznavanje sestavin kulture in njenega vpliva na poslovanje. V diplomskem delu je opredeljena kultura, opisane so sestavine in dimenzije kulture, opredeljena pa je tudi različnost kultur. Tržnik, ki deluje na mednarodnem trgu, mora biti pripravljen in seznanjen s kulturnimi razlikami, če želi uspešno poslovati in se izogniti nepotrebnim napakam in spodrsljajem. Znati mora zgraditi dobre medsebojne odnose, ki temeljijo na korektnih odnosih in spoštovanju, znati mora poslušati in razumeti poslovnega partnerja. Še posebej mora biti pozoren na elemente kulture, kot so jezik, religija, vrednote, običaji estetika, izobrazba, socialni sistem, politika. Arabska kultura predstavlja visoko razvite kulture in civilizacije. Arabska kultura ni agresivna kultura in se ravna po načelih islama, zato je pri poslovanju z arabskimi državami potrebno upoštevati različno razumevanje poslovnih konceptov. Vodilo islamskega poslovanja sta pravičnost in legitimnost. Poslovanje in poslovno obnašanje predpisuje Koran, muslimani pa verjamejo, da vso lastništvo pripada bogu Alahu. Gorenje d.d. je svoje poslovanje razširilo tudi na trge arabskih držav. Na te trge je vstopilo z ustanovitvijo hčerinskega podjetja oziroma predstavništva, Gorenje Gulf, v Dubaju. To obliko vstopa je izbralo zaradi lažjega vstopa in političnih razmer. Gorenje Gulf išče potencialne kupce na trgih arabskih držav in na teh trgih promovira blagovno znamko Gorenje.
Ključne besede: Ključne besede: Kultura, izvozno trženje, poslovni običaji in pogajanja, arabska kultura, Gorenje d.d..
Objavljeno: 28.06.2010; Ogledov: 2776; Prenosov: 752
.pdf Celotno besedilo (339,67 KB)

2.
RAZVOJNE DILEME IZVOZA KVALITETNEGA POHIŠTVA DRUŽBE CRI CELJE
Martina Lipičnik, 2016, diplomsko delo

Opis: Slovenija je dežela lesa, žal pa se lesna in pohištvena industrija v Sloveniji še ni povsem izvila iz krča krize, katere začetki segajo v čas osamosvojitve Slovenije. Evropski proizvajalci pohištva imajo v svetu dober ugled in s sodobno tehnologijo ter kreativno ustvarjalnostjo sooblikujejo svetovni trend na pohištvenem trgu. V diplomskem delu smo predstavili majhno družbo CRI Celje, ki v eni izmed različnih dejavnosti predeluje les v kakovostno pohištvo, ki ga v pretežnem delu izvaža na avstrijski trg lokalnemu kupcu. Z analizo procesa izvoznega trženja in procesa priprave in izvedbe izvoznih poslov, smo prepoznali motive in značilnosti izvoznega trženja družbe. Vključevanje družbe na tuje trge je nujno za obstoj njene enote Pohištvo in je ključna strategija rasti enote. Z vključevanjem v mednarodno poslovanje se podjetja srečujejo z neznanim tujim okoljem ter z zahtevami po specifičnih znanjih in izkušnjah. Ta specifična znanja so temelj razvoju in uspešnemu nastop na tujih trgih. Slovenski proizvajalci pohištva morajo razviti svojo konkurenčno sposobnost v odnosu do mednarodnih konkurentov in oblikovati izvirne načine zadovoljevanja potreb in zahtev kupcev. V današnjem času torej ni več vprašanje, ali naj se mali proizvajalci pohištva vključujejo v mednarodno poslovanje, ampak se je potrebno odločiti kako hitro in kakšna strategija nastopa bo najbolj optimalna glede na njihove objektivne sposobnosti in omejitve.
Ključne besede: izvozno trženje, strategija nastopa, stanje pohištvene industrije, konkurenčna prednost, predlogi za krepitev.
Objavljeno: 08.06.2016; Ogledov: 390; Prenosov: 39
.pdf Celotno besedilo (1,39 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici