| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 60
Na začetekNa prejšnjo stran123456Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
USPOSABLJANJE ZAPOSLENIH V ORGANIZACIJI
Edita Mlakar, 2009, diplomsko delo

Opis: Glavni cilj in vloga internih usposabljanj zaposlenih v organizacijah je optimiziranje delovnih postopkov in rezultatov poslovanja organizacije ter razvoj delovnih in strokovnih kompetenc zaposlenih oz. njihov karierni razvoj. Če organizacija želi doseči ta cilj, mora izvesti ustrezne postopke, da doseže zahtevano raven znanja, usposobljenosti in motiviranosti zaposlenih za trenutne in bodoče zahteve ter potrebe organizacije. Organizator usposabljanja v ta namen izvede med zaposlenimi povpraševanje o potrebah in predlogih njihovega usposabljanja. Težava se pojavi, ker nekateri posamezniki niso vključeni v te postopke. Zaradi tega so izločeni iz načrtov usposabljanj, čeprav se želijo usposabljati in bi usposabljanja potrebovali za svoj karierni razvoj. V diplomskem delu smo z izvedbo ankete med zaposlenimi in z opravljenimi intervjuji z vodstvenimi kadri ugotovili stališča in mnenja organizacije in zaposlenih o usposabljanju ter morebitne nepravilnosti. Z anketami in intervjuji smo od zaposlenih pridobili podatke o pogojih in potrebah organizacije in zaposlenih po usposabljanjih, o organizaciji in izvedbi usposabljanj, o preverjanju pridobljenega znanja, o zadovoljstvu z usposabljanjem ter o izvedbi in načinu izvedbe ovrednotenja usposabljanj. Na podlagi analize podatkov smo za odpravo ugotovljenih pomanjkljivosti predlagali možne izboljšave.
Ključne besede: usposabljanje, načrtovanje usposabljanja, organizacija usposabljanja, izvedba usposabljanja, evalvacija usposabljanja.
Objavljeno: 03.06.2009; Ogledov: 2313; Prenosov: 221
.pdf Celotno besedilo (544,80 KB)

10.
POSKUSI Z VODO V PRVEM RAZREDU OSNOVNE ŠOLE
Manuela Tot, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi so predstavljeni poskusi z vodo, ki sem jih pripravila za otroke v prvem razredu osnovne šole. V teoretičnem delu so na kratko opisane naravoslovne vede, učni načrt za prvi razred osnovne šole ter lastnosti vode. V empiričnem delu diplomske naloge je predstavljenih deset enostavnih poskusov, ki so primerni tako za predšolske otroke kot tudi za otroke prve triade devetletke. V zadnjem delu diplomske naloge je opisana priprava in izvedba poskusov ter skladnost vsebin z učnim načrtom. Dodani so tudi rezultati opravljenih anket, ki so bile izvedene neposredno pred poskusom in po njem. Predpostavljali smo, da se otroci v šoli premalo učijo ob poskusih in igri. Premalo je igranja z vodo in učenja preko igre pri fiziki ali širšem naravoslovju. To teorijo, da je v šoli preveč učenja in premalo igre, smo po poskusih z otroki v šoli le še okrepili. Poskusi zahtevajo mnogo več časa in potrpežljivosti kot branje knjige ali ogled filma. Verjetno je ravno čas tisti, ki ne dopušča, da bi se otroci učili skozi poskuse in si tako pridobili novo znanje. Vsekakor smo pri otrocih želeli vzpodbuditi zanimanje za naravoslovje skozi igro z vodo. Če bomo otrokom znali na primeren način približati naravoslovne vede, bodo le-ti pridobljeno znanje znali uporabiti v enakih ali podobnih situacijah.
Ključne besede: poskus, voda, naravoslovje, biologija, kemija, fizika, osnovna šola, prvi razred, otrok, učenje, demonstracije, prikaz, učni načrt, kurikulum, lastnosti vode, priprava in izvedba poskusov
Objavljeno: 07.05.2009; Ogledov: 10016; Prenosov: 2920
.pdf Celotno besedilo (4,16 MB)

Iskanje izvedeno v 0.33 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici