| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 68
Na začetekNa prejšnjo stran1234567Na naslednjo stranNa konec
1.
Vloga vzgojitelja pri načrtovanju in izvedbi plesne dramatiazcije : diplomsko delo
Klara Kolar, 2024, diplomsko delo

Opis: Zaključno delo z naslovom Vloga vzgojitelja pri načrtovanju in izvedbi plesne dramatizacije zajema teoretični in praktični del. Namen zaključnega dela je pripraviti plesno dramatizacijo v vrtcu in raziskati vlogo vzgojitelja pri izvedbi in načrtovanju plesne dramatizacije. V teoretičnem delu smo se osredotočili na plesno vzgojo, opredelili smo plesno dramatizacijo, izpostavili smo vlogo vzgojitelja ter njegovo načrtovanje in pripravo na izvajanje plesne dejavnosti. V prvem delu raziskave smo preko intervjuja želeli ugotoviti, kako vzgojitelji načrtujejo in izvajajo plesno dramatizacijo. V intervju smo vključili pet vzgojiteljic drugega starostnega obdobja, ki so zaposlene v Vrtcu Otona Župančiča Slovenska Bistrica, v enoti Poljčane. V tem vrtcu smo nato načrtovali in izvedli plesno dramatizacijo s skupino otrok, starih 5–6 let. Ugotovili smo, da se plesna dramatizacija kot vrsta plesne dejavnosti v vrtcu ne pojavlja pogosto, saj od vzgojitelja zahteva skrbno načrtovanje in veliko časa pri izvedbi. Odzivi otrok na izvedbo plesne dramatizacije so bili pozitivni, saj so jih naše načrtovane dejavnosti pritegnile. Tu se kaže ključna vloga vzgojitelja pri načrtovanju in izvedbi plesne dramatizacije.
Ključne besede: Plesna vzgoja, plesna dramatizacija, vloga vzgojitelja, načrtovanje in izvedba
Objavljeno v DKUM: 28.05.2024; Ogledov: 107; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (2,62 MB)

2.
Logistika tehnične izvedbe prireditev : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa
Matej Zupanec, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu bomo predstavili logistiko, ki je potrebna za tehnično izvedbo prireditev. Ugotovili bomo, kje se nahajajo pomanjkljivosti v logistiki tehničnih izvedb prireditev v slovenskih podjetjih, ki izvajajo to vrsto storitev. Glede na pridobljene podatke bomo izdelali logistični načrt za izvedbo logistike na prireditvi, ki je lahko aplikativen za vse vrste in velikosti prireditev. To bomo storili na preprost način, ki bo uporaben tudi za največje začetnike v logističnem načrtovanju.
Ključne besede: prireditev, logistika, organizacija, tehnična izvedba, ozvočenje, oder, razsvetljava, transport
Objavljeno v DKUM: 04.11.2022; Ogledov: 518; Prenosov: 39
.pdf Celotno besedilo (3,87 MB)

3.
Tehnika in metodika osnovnih prvin trikinga : diplomsko delo
Žiga Šporin, 2022, diplomsko delo

Opis: Triking je šport, ki so ga športniki borilnih veščin ustvarili kot prikaz svojega znanja na dosti višjem in bolj atraktivnem nivoju. Z izdajo borilnih filmov in borbenih video iger se je v športnikih pojavila želja po znanju in premiku mej mogočega pri prikazu borilnih veščin. Najprej se je pojavila izpeljanka imenovana ekstremne borilne veščine iz katere pa se je kmalu ustvaril triking. Športniki so svoje znanje širili po internetnih forumih in tako šport predstavili večjim množicam. Danes je triking po osnovi še vedno enak svoji prvotni različici, a se je nivo znanja športnikov strmo dvignil. Sestavljen iz brc, salt in prehodnih elementov je triking začel dobivati svojo podobo. Brcam in saltam v trikingu so športniki začeli dodajati več obratov in variacij ter tako kombinacije dvignili na nepredstavljivo težak nivo. Pojavili so se novi triki in nove variacije, ki so omogočile povezovanje velikih trikov, katero prej ni bilo mogoče. Namen diplomske naloge je predstaviti osnovne elemente trikinga, ki bi lahko vplivali na športnikov pristop k učenju, trenerjem in bodočim trenerjem pa predstavil bolj dostopen postopek učenja. Za boljše razumevanje vsebuje diplomsko delo tudi terminološki slovar tujk, prvine pa vsebujejo tudi kinematogram, da si jih lahko bralec lažje predstavlja.
Ključne besede: triking, prvine trikinga, kombinacija, izvedba, borilne veščine
Objavljeno v DKUM: 02.06.2022; Ogledov: 577; Prenosov: 46
.pdf Celotno besedilo (4,43 MB)

4.
Analiza porabe easa pri obravnavi kaznivega dejanja
Luka Bedenik, 2021, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu je opisan postopek obravnave kaznivega dejanja na policijski postaji, in sicer postopek obravnave kaznivega dejanja velike tatvine. Zaradi vse večjega pomanjkanja policistov na terenu in zaradi vse več potrebnega administrativnega dela, smo razčlenili in analizirali postopek obravnave kaznivega dejanja. Skušali bomo ugotoviti, ali so postopki policistov izpeljani optimalno in ali prihaja do nepotrebne izgube časa med izvedbo samih postopkov. Zaradi tega se čas prihoda policistov na kraj nujnih interventnih dogodkov povečuje. S tem se slabšajo tudi varnostne razmere, saj sta odzivni čas in čas prihoda na kraj v določenih primerih lahko ključnega pomena za zdravje ljudi oziroma za varnost njihovega premoženja. S pomočjo analize celotnega postopka obravnave kaznivega dejanja smo ugotovili določene pomanjkljivosti ter pripravili predloge za izboljšavo samega postopka. Z upoštevanjem le-teh bi se zmanjšalo administrativno delo policistov, povečala bi se strokovnost pri obravnavi kaznivih dejanj, posledično pa bi se povečal čas prisotnosti policistov na terenu, kar s preventivnim in represivnim delovanjem povečuje varnost prebivalcev.
Ključne besede: kaznivo dejanje, postopek obravnave kaznivega dejanja, izvedba procesa, obravnava kaznivega dejanja vloma, policijski postopek
Objavljeno v DKUM: 03.03.2022; Ogledov: 669; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (1,56 MB)

5.
Tehnološki elaborat za objekt Rekonstrukcija regionalne ceste Dole - Ponikva i. faza : diplomsko delo
Zala Esih, 2021, diplomsko delo

Opis: V operativnem gradbeništvu predstavlja ključni del gradnje Tehnološki elaborat, na katerega se izvajalec opira tekom celotne gradnje. Na gradbišču ga potrebujemo kot iztočnico za vsako delo, ki se bo izvedlo. V tem diplomskem delu smo se osredotočili na praktični primer izvedbe tehološkega elaborata za izvedbo Rekonstrukcije regionalne ceste z R3-687/7207 Dole – Ponikva – Loče od km 4,100 do km 4,760, I. faza. V diplomskem delu smo želeli prikazati obstoječe stanje, predvidena dela na objektu, posamezne vrste del, projektne rešitve, način in kvaliteto izvedbe, organizacijo gradbišča, predvidene vgrajene materiale, mehanizacijo in opremo za izvedbo del. Izvajalec se z dobro in pravilno opisanimi postopki v tehnološkem elaboratu lahko izogne nepredvidenim situacijam, morebitnemu nepravilnemu izvajanju del tekom gradnje objekta in nepotrebnim dodatnim stroškom.
Ključne besede: tehnološki elaborat, rekonstrukcija ceste, organizacija gradbišča, izvedba gradbenih del, operativno gradbeništvo.
Objavljeno v DKUM: 07.09.2021; Ogledov: 1174; Prenosov: 110
.pdf Celotno besedilo (2,90 MB)

6.
Obravnava in izvedba muzikala v 4. in 5. razredu osnovne šole
Maja Sitar, 2021, magistrsko delo

Opis: V teoretičnem delu magistrskega dela smo predstavili glasbeno obliko muzikal, danes poznano po celem svetu. Predstavili smo njegove začetke, razvoj ter njegovo vlogo danes. V empiričnem delu smo želeli raziskati, ali učitelji razrednega pouka, ki poučujejo v 4. in 5. razredu, pri pouku glasbene umetnosti obravnavajo in izvajajo glasbeno obliko muzikal. V raziskavi je sodelovalo 100 osnovnošolskih učiteljev 4. in 5. razreda. Podatke smo zbirali v mesecu septembru 2020 s pomočjo anketnega vprašalnika, ki je bil ustvarjen v aplikaciji za spletno anketiranje 1ka. Podatke smo statistično obdelali v programu SPSS. S pomočjo tabel smo prikazali dobljene rezultate in jih interpretirali. Odgovore na odprta vprašanja smo kategorizirali, kategorije smo nato tabelarično predstavili. Pri analizi rezultatov smo uporabili naslednje statistične metode: absolutne (f) in odstotne frekvence (f %), ꭓ² preizkus hipoteze in Kullbackov test. Rezultati so pokazali, da je izvedba muzikala odvisna od okolja poučevanja učitelja. Ugotovili smo, da poučevanje, izvedba in število ur, ki jih učitelji namenijo obravnavi in izvedbi muzikala, niso odvisni od starostne skupine učitelja. Raziskava je pokazala, da učitelji na razredni stopnji obravnavajo in izvajajo glasbeno obliko muzikal.
Ključne besede: glasbena umetnost, muzikal, obravnava in izvedba muzikala, muzikal za otroke, razredna stopnja
Objavljeno v DKUM: 25.01.2021; Ogledov: 1245; Prenosov: 168
.pdf Celotno besedilo (2,53 MB)

7.
Priprava in izvedba lutkovne predstave strokovnih delavk za otroke
Alja Macuh, Špela Maicen, 2020, diplomsko delo

Opis: V teoretičnem delu naše diplomske naloge so predstavljena teoretična izhodišča in opis projekta priprave lutkovne predstave, ki lahko služi za primer, kako lahko strokovni delavci/delavke v vrtcu, pripravijo lutkovno predstavo. V praktičnem delu je najprej predstavljen koncept projektnega dela, izvedenega v Vrtcu Cirkulane. Projekt je oblikovan po dnevih in v trajanju 10. dni. Zasnovan je bil vse od izbire teksta, vrste lutk, izdelave lutk, scene, vaj in izvedbe ter kotičkov, ki sledijo po končani lutkovni predstavi. Izbrana je bila predstava z naslovom Miška želi prijatelja, avtorice Nine Mav Hrovat. Uporabljene so bile ročne lutke. Izbrani so bili otroci 4-5 leta starosti. Opisano je načrtovanje in priprava ter izbira vseh potrebnih elementov za lutkovno predstavo. Glavni cilj je bil usmerjen k vzgojiteljem in pomočnikom, približati jim in jih pritegniti k lutkovnemu področju, spodbuditi k ustvarjanju in izražanju skozi lutkovno gledališče. Hkrati je cilj tudi otrokom približati lutkovno umetnost, negovanje in spodbudo čustvenega doživljanja ob ogledu predstave, ob tem tudi razvijanje domišljije ter razvoj socialno-interakcijskih spretnosti. Izbrana je bila deskriptivna metoda raziskovanja in uporaba primarnih virov. Zasnova projekta, ki je predstavljen v diplomski nalogi, lahko vzgojiteljem služi kot primer, kako lahko vzgojitelji v vrtcu pripravijo lutkovno predstavo za otroke.
Ključne besede: lutke v vrtcu, lutkovna predstava, izvedba lutkovne predstave, projekt v vrtcu
Objavljeno v DKUM: 13.08.2020; Ogledov: 1093; Prenosov: 177
.pdf Celotno besedilo (1,36 MB)

8.
Menedžiranje programa športne animacije za izbrano ciljno skupino
Nejc Bezjak, 2019, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je bil ugotoviti, kako na osnovi teoretičnega poznavanja menedžiranja projekta (programa) v praksi menedžirati program športne animacije in kako najbolj kakovostno izpeljati športno-animacijski program za izbrano ciljno skupino.
Ključne besede: Menedžiranje projekta, načrtovanje, organiziranje, izvedba, nadziranje programa, športno animacijski program.
Objavljeno v DKUM: 22.11.2019; Ogledov: 1027; Prenosov: 86
.pdf Celotno besedilo (784,06 KB)

9.
Izvedba indirektnega vektorskega vodenja asinhronskega stroja z uporabo razvojnega orodja Texas Instruments LaunchPad : magistrsko delo
Tim Kamenšek, 2019, magistrsko delo

Opis: Glavni cilj magistrske naloge je bil izvedba vodenja asinhronskega stroja v orientaciji polja s pomočjo uporabe razvojnega orodja Texas Instruments LaunchPad. Podrobneje smo predstavili zgradbo in funkcionalnost izdelanega pretvornika TIDA-00366 in uporabljeno razvojno orodje LaunchPad F28377S. V nadaljevanju magistrske naloge smo podrobneje predstavili vodenje, ki smo ga izvedli s pomočjo blokovnega programiranja v programskem okolju MATLAB/Simulink. Cilj izvedbe vodenja je bil, da smo izdelali pregleden in razumljiv blokovni program, ki bo služil kot pomoč študentom pri študiju predmetov, ki se navezujejo na vodenje električnih strojev. Na koncu magistrske naloge smo izdelan sistem preizkusili in ga primerjali z referenčnim sistemom vodenja. Kot referenco smo uporabili že obstoječ sistem, ki je bil zasnovan z razvojnim orodjem dSPACE. Predstavljeni rezultati testiranja potrjujejo uspešno izdelan eksperimentalni sistem.
Ključne besede: asinhronski stroj, indirektno vektorsko vodenje, pretvornik, programska izvedba, MATLAB/Simulink, C2000 Delfino F28377S LaunchPad
Objavljeno v DKUM: 01.07.2019; Ogledov: 1710; Prenosov: 360
.pdf Celotno besedilo (8,85 MB)

10.
Glasbene sposobnosti, glasbena izvedba in neglasbene značilnosti učencev, ki obiskujejo glasbeno šolo
Nejka Podplatan, 2018, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu obravnavamo tri področja značilnosti glasbenega talenta: glasbene sposobnosti, glasbeno izvedbo in neglasbene značilnosti. V teoretičnem delu je najprej predstavljen temeljni teoretski okvir obravnave značilnosti glasbeno talentiranih učencev na razredni stopnji. Sledi podrobnejša obravnava (treh) izpostavljenih področij glasbenega talenta. Empirični del predstavlja raziskavo, ki je bila izvedena z deskriptivno metodo, podatki pa so bili pridobljeni s kvantitativnim pristopom. Temeljni cilj raziskave je bil proučiti značilnosti glasbeno talentiranih inštrumentalistov, ki obiskujejo glasbeno šolo Vzorec je vključeval 268 učiteljev inštrumentalnega pouka, ki poučujejo na glasbenih šolah Republike Slovenije. Izmed vseh učencev in učenk (od 6 do 10 let) so izbrali tistega oz. tisto, ki je po njihovem mnenju najbolj glasbeno talentiran/-a, in ga/jo ocenili s pomočjo anketnega vprašalnika. Pri tem je bil uporabljen obstoječi merski inštrumentarij avtorja Kovačiča (2016). Rezultati raziskave so pokazali, da so značilnosti glasbeno talentiranih inštrumentalistov, ki se nanašajo na glasbene sposobnosti, glasbeno izvedbo in neglasbene značilnosti nadpovprečno izražene (v intervalu 4 < M < 7). Spol ni statistično pomembno povezan z značilnostmi glasbeno talentiranih inštrumentalistov na področju glasbene sposobnosti. Razlika med deklicami in dečki se je pokazala pri dveh od štirih značilnostih glasbene izvedbe (delna potrditev hipoteze). Pri značilnostih glasbeno talentiranih inštrumentalistov na področju neglasbene značilnosti pa statistično pomembnih razlik med spoloma v glavnem ni. Z višanjem obiskovanja letnika inštrumentalnega pouka v glasbeni šoli oz. s starostjo, se izražene značilnosti glasbeno talentiranih inštrumentalistov statistično pomembno ne zvišujejo, razen v glavnem na področju neglasbene značilnosti.
Ključne besede: glasbeni talent, glasbena šola, glasbene sposobnosti, glasbena izvedba, neglasbene značilnosti
Objavljeno v DKUM: 24.09.2018; Ogledov: 1506; Prenosov: 144
.pdf Celotno besedilo (1,82 MB)

Iskanje izvedeno v 10.46 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici