| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
NAČRTOVANJE IN ORGANIZACIJE PRIREDITVE V PLANETU TUŠ
Andrej Jager, 2009, diplomsko delo

Opis: Prireditve so organizirano zbiranje ljudi na prostem ali zaprtem prostoru. So eden aktualnejših instrumentov marketinškega komuniciranja. Tušev vzpon na Celjsko kočo je tradicionalna prireditev, ki se enkrat letno v juniju ali septembru izvaja na Celjski koči. V svojem diplomskem delu bom predstavil načrtovanje in organizacijo te za Engrotuš najpomembnejše prireditev na prostem. Predstavil bom koncept prireditve, scenarij prireditve, katera dovoljenja potrebujemo, koliko sredstev se bo porabilo, kakšne kadre potrebujemo, kako je z izvajalci aktivnosti, kakšne so njihove naloge, kdo bo prireditev varoval in spremljal, kdo bodo podizvajalci prireditve, kakšne so njihove naloge, iskanje sponzorjev, kaj jim lahko nudimo in kaj od njih pričakujemo. Posebej je opredeljeno oglaševanje, iskanje sponzorjev pa tudi razlaga splošnih pojmov, ki so za izpeljavo prireditve pomembne. Diplomsko delo je pregled vseh dejavnosti, ki se izvajajo, da bi prireditev bila izpeljana brez zapletov. Brezhibnost je pomembna zaradi obiskovalcev, za katere se prireditev sploh izvaja in brez katerih prireditve sploh ne bi bilo.
Ključne besede: zakon o javnih prireditvah, marketinško komuniciranje, prireditev, načrtovanje prireditev, organizacija prireditev, sponzor, oglaševanje, izvajanje prireditve, SWOT analiza;
Objavljeno: 08.04.2010; Ogledov: 3236; Prenosov: 918
.pdf Celotno besedilo (696,79 KB)

2.
DONATORSTVO IN ORGANIZIRANJE DOBRODELNE PRIREDITVE
Kristina Orter, 2013, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge je bil predstaviti donatorstvo in organiziranje dobrodelne prireditve za nepridobitno organizacijo. V drugem delu smo predstavili donatorstvo in družbeno odgovornost podjetij ter prikazali, kako je s tem v Sloveniji. V tretjem delu smo opredelili in proučili neprofitne organizacije in vire njihovega financiranja. V četrtem delu pa je predstavljen praktičen primer načrtovanja in organizacije dobrodelne prireditve. Opisali smo koncept prireditve, scenarij, katera dovoljenja potrebujemo, koliko sredstev bomo porabili, iskanje sponzorjev, oglaševanje. Diplomsko delo je pregled vseh potrebnih dejavnosti, da lahko prireditev izpeljemo dobro in brez zapletov. Donatorstvo za podjetje predstavlja možnost izkazovanja solidarnosti in poudarjanje družbeno odgovornega poslovanja. Poleg tega podjetje ni z ničemer zavezano, da s tem neprekinjeno nadaljuje. Donatorstvo je za neprofitno organizacijo zelo pomemben vir, vendar se nanj nikoli ne morejo zanesti, da bo trajalo dlje časa. Pri donatorstvu je pomembno, da so motivi zanj pravi. Pravi v smislu namena doniranja; torej s strani podjetja. Veliko podjetij želi vplivati na nevladno organizacijo in posredovana sredstva; donirati je potrebno brez vsakršnih pogojevanj. Prejemnik pa mora sredstva porabiti izključno za namen, za katerega so bila pridobljena. V primeru organizacije dobrodelne prireditve so donirana sredstva v materialni ali nematerialni obliki zelo pomembna in ključ do uspešnega namena in zaključka. Ko zaključiš dobrodelni projekt, še posebej, če je namenjen otrokom, ko v njihovih očeh vidiš upanje in nasmeh na obrazih, je poplačan ves trud.
Ključne besede: donatorstvo, družbena odgovornost, nepridobitna organizacija, dobrodelna prireditev, organizacija prireditev, izvajanje prireditve
Objavljeno: 08.08.2013; Ogledov: 2550; Prenosov: 428
.pdf Celotno besedilo (1,76 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici