| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 12
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
PROMETNO INŽENIRSKA OBRAVNAVA CESTNIH IZREDNIH PREVOZOV
Matej Horvat, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljena osnovna zakonodaja, katera ureja področje izrednih prevozov in hkrati določa znanja, katera mora imeti spremljevalno osebje, da lahko organizira in izvede tovrsten prevoz. Prikazan je postopek pridobitve dovoljenja za izredni prevoz, kakor tudi pravice in odgovornosti spremljevalnega osebja. Predstavljena je pravilna označitev vozil in osebja, ter opreme za spremljanje, kakor tudi komunikacija, katera je ključnega pomena pri izvedbi izrednih prevozov. Vemo, da pri načrtovanju cestnih izrednih prevozov pogosto pride do zastojev oz. ozkih grl. Eno izmed ovir predstavljajo mejni prehodi Evropske Unije. V diplomskem delu je predstavljeno nekaj poenostavljenih carinskih postopkov, kateri pripomorejo k čim hitrejšemu prečkanju mejnega prehoda in s tem čim manjši izgubi časa zaradi carinskih formalnosti. Predstavljeno pa je tudi eno od vodilnih podjetij v tem segmentu, katerega osnovna prednost je v razgibanem voznem parku, kljub velikosti podjetja pa je še zmeraj dovolj prilagodljivo glede na potrebe in zahteve trga.
Ključne besede: izredni prevoz, tranzitne smeri za izredne prevoze v Sloveniji, carinski postopki, dovoljenje za izredne prevoze, metode spremljanja izrednih prevozov, vozila za spremstvo in njihova označitev, komunikacija v izrednih prevozih
Objavljeno: 19.08.2010; Ogledov: 2393; Prenosov: 253
.pdf Celotno besedilo (6,77 MB)

6.
LOGISTIČNO ORGANIZIRANJE IZREDNIH CESTNIH PREVOZOV V SLOVENIJI
Sonja Paternoster, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu se bomo posvetili področju transportne logistike. Poudarek bo na izrednih cestnih prevozih v Sloveniji. V prvem delu bomo preučili Slovensko zakonodajo, opisali temeljne pojme in jih razložili. Teoretično bomo izpeljali celotno organizacijo izrednega prevoza od kontakta stranke do uspešno izvedenega prevoza izrednega tovora. Poudarili bomo tiste stvari, na katere moramo biti še posebej pozorni pri organizaciji izrednih prevozov. To so razna usposabljanja za spremljevalce, skupna masa in osne obremenitve pri prevozu, dovoljenja za izredni prevoz,stroške in drugo. V drugem delu pa bomo teorijo uporabili v praksi in sicer bomo izvedli realen primer organizacije izrednega transporta, vključno z dovoljenji, vozili za spremstvo in statično presojo stabilnosti premostitvenih objektov. Za konec pa bomo povprašali slovenske prevoznike (katerih ne bomo imenovani), kaj jim pri izvajanju izrednih prevozov povzroča največ problemov in kako bi lahko to rešili.
Ključne besede: izredni tovor, dovoljenje za izredni prevoz, transportna sredstva, transportna logistika, spremstvo.
Objavljeno: 16.10.2011; Ogledov: 1729; Prenosov: 264
.pdf Celotno besedilo (3,65 MB)

7.
Izredni cestni prevoz delovnega stroja na relaciji Šentilj-Koper
Nina Labus, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo se osredotočili na izredne cestne prevoze. Iz vidika načrtovanja, dokumentacije in izvedbe smo predstavili izredni cestni prevoz delovnega stroja na relaciji Šentilj – Koper, ki ga je izvajalo podjetje Ploj d.o.o. Pri tem smo ugotovili, da je potek pridobivanja dokumentacije dolgotrajen, skupna masa prevoza v našem primeru kar 110 t vpliva na vzdržljivost infrastrukture in da V in X koridor v Sloveniji nista optimizirana za nemoteno izvajanje izrednih cestnih prevozov, saj na primer še vedno stojijo cestninske postaje. Pojavljajo se tudi številni drugi problemi, ki tako kot za naš primer veljajo za cestno problematiko na splošno. Problem se pojavi tudi pri najemanju storitev, saj se je podjetje raje odločilo za nakup informacijskega programa Transics, ki je Nemški, kot pa za CVS Mobile, ki je produkt slovenskega trga.
Ključne besede: izredni cestni prevoz, dokumentacija, informacijski sistem, infrastruktura
Objavljeno: 29.10.2012; Ogledov: 1194; Prenosov: 174
.pdf Celotno besedilo (1,76 MB)

8.
Tehnologija prevoza izvengabaritnih elementov za potrebe gradnje TEŠ 6
Luka Volk, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo se osredotočili na dejanski primer prevoza izvengabaritnih elementov za potrebe gradnje TEŠ 6. Tako so se vse aktivnosti pričele s povpraševanjem. S tem se je pričelo delo za podjetje Comark, d. o. o., ki ima s podjetjem Alstom pogodbo o organiziranju in izvedbi izrednih prevozov. Sledilo je organiziranje, ki je prva faza v procesu izrednih prevozov. V tej fazi je bilo potrebno določiti ustrezno traso poti izrednega prevoza ter izbrati primerno transportno kompozicijo za prevoz izrednega tovora. Prav tako je bilo potrebno na podlagi ugotovitev vložiti vlogo za izdajo dovoljenja za izredne prevoze. Po prejemu dovoljenja je sledila faza izvedbe prevoza, v kateri aktivno sodelujeta tudi vozili za zahtevno spremstvo, ki opozarjata druge udeležence v prometu na prihajajoči izredni tovor. Izredni prevoz se izvaja od deponije do samega gradbišča TEŠ 6. Sledila je še zadnja faza zaključka prevoza, v kateri je poleg razklada izrednega tovora pomembna še podpisana dokumentacija, ki je osnova za obračun opravljene storitve. Pri procesu nas je zmotila predvsem birokracija pri pridobivanju dovoljenja, pa tudi zastoji na sami transportni poti ter kritične točke, ki predstavljajo nevarnost pri izrednem prevozu. S spremembo zakonodaje, manjšimi infrastrukturnimi spremembami, komunikacijo in zmanjšanjem nevarnosti pri kritičnih točkah bi bil sam proces izrednega prevoza uspešno optimiziran.
Ključne besede: izredni prevoz, vlačilec, priklopnik, spremstvo
Objavljeno: 12.04.2013; Ogledov: 1053; Prenosov: 122
.pdf Celotno besedilo (4,58 MB)

9.
Primerjava pridobitve dovoljenj za izredne prevoze v štirih državah
Mojca Ploj, 2014, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo se osredotočili na izredne cestne prevoze. Namen je bil zbrati podatke, vezane na pridobitev ustreznih dovoljenj za izredne prevoze štirih držav, ter jih primerjati med seboj. S časovnega vidika dobljenega dovoljenja smo primerjali, kakšne so zahteve za pridobitev, ter proučili splošno zakonodajo vseh držav. V osnovi delimo transport na klasični in izredni prevoz. Klasični prevoz pomeni nekaj klasičnega, vsakdanjega, "normalnega". Ta prevoz s svojim tovorom ne presega dovoljenih mas in dimenzij. Izredni prevoz je prevoz, pri katerem nam že samo ime pove, da gre za nekaj izrednega, "nenormalnega". Gre za prevoz, ki s svojim tovorom presega dovoljene mase in dimenzije. Načrtovanje takšnega prevoza je dolgo in zahteva veliko znanja ter izkušenj. Za izvedbo takega prevoza je treba pridobiti dovoljenje za izredni prevoz. Ko govorimo o izrednem prevozu, so to največkrat razne konstrukcije, ladijski deli, električni transformatorji, trupi ali krila letal ali mobilne hiške.
Ključne besede: izredni prevoz, dovoljenje za izredni prevoz, zakonodaja.
Objavljeno: 21.01.2015; Ogledov: 542; Prenosov: 158
.pdf Celotno besedilo (4,03 MB)

10.
Iskanje izvedeno v 0.16 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici