| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
MOTIVACIJA ZA UČENJE PRI IZREDNEM ŠTUDIJU
Sabina Raztresen, 2012, diplomsko delo

Opis: Učenje je pomembna vseživljenjska dejavnost. Učiti se začnemo takoj, ko pridemo na svet. V otroštvu in mladostništvu je izobraževanje zakonsko obvezno. Pri odraslih je zaželeno, čeprav bi tudi lahko že rekli, da je nujno. Potrebna je motivacija, ki pa je za učenje pri izrednem študiju izredno pomembna. Najprej jo moramo imeti nato pa obdržati, da bomo lažje in bolje živeli. V diplomskem delu smo pisali o motivaciji za učenje pri izrednem študiju. Razdeljeno je na teoretični in empirični del. V prvem delu diplomskega dela smo predelali teoretične osnove izobraževanja ter motivacije. Začeli smo z učenjem in izobraževanjem odraslih, omenili smo izobraževalni sistem ter zakonsko opredelili izredni študij. Zatem smo se osredotočili na motivacijo. Opredelili smo pojma motiv in motivacijski krog, temu pa sledi predstavitev izbranih motivacijskih teorij. Te smo razdelili na vsebinske, procesne ter dodatne motivacijske teorije. Za diplomsko delo so pomembni dejavniki motivacije za učenje in ovire pri izobraževanju odraslih. V empiričnem delu diplomskega dela pa smo naredili raziskavo o motivih za študij pri izrednih študentih Fakultete za organizacijske vede. V raziskavi smo ugotovili, da je zaposlenost izrednih študentov zelo dobra, in da več kot polovici anketirancev izredni študij časovno bolj ustreza. 94 odstotkov anketirancev okolje spodbuja pri izobraževanju, 60 odstotkov anketirancev pa se počuti prikrajšane za čas z družino, ko so za knjigami. Posebna pozornost pa je bila namenjena zunanjim in notranjim dejavnikom, ki motivirajo učenje. Najpogostejši notranji dejavnik motivacije je želja po zaključku študija. Najpogostejši zunanji dejavnik motivacije pa je napredovanje pri delu, kmalu za tem pa nova zaposlitev. Prišli smo do predlogov kako vzpodbuditi izredni študij in kako se spopasti s hitrim tempom življenja. Pripomoglo bi znižanje šolnine, večja spodbuda okolja, predvsem delodajalcev, bolj privlačni študijski programi s poudarjanjem zaposlitvenih možnosti, zanimivejša predavanja ter bolj dostopni profesorji. V teoretičnem delu diplomskega dela smo uporabili opisno metodo, v raziskavi pa smo podatke zbirali z anketnim vprašalnikom.
Ključne besede: izobraževanje, motivacija, motivacija za študij, izredni študij
Objavljeno: 01.06.2012; Ogledov: 1360; Prenosov: 134
.pdf Celotno besedilo (997,17 KB)

5.
Motivacija za izredni študij : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
Marija Rahne, 2008, diplomsko delo

Ključne besede: izobraževanje, izredni študij, motivacija
Objavljeno: 04.06.2012; Ogledov: 854; Prenosov: 38

6.
Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici