| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VPLIV STILA KOMUNICIRANJA NA ORGANIZACIJSKO KLIMO
Izidora Bizjak, 2011, diplomsko delo

Opis: Za podjetja postaja človek vir konkurenčne prednosti. Podjetje, ki ima zmožnost, da preučuje organizacijsko klimo med svojimi zaposlenimi, se nanjo odziva in izvaja aktivnosti za njeno rast. Pri tem dela prve korake k priznavanju, da so zaposleni eden izmed glavnih konkurenčnih prednosti v poslovnem svetu. V diplomski nalogi smo prikazali vpliv stila komuniciranja na zaposlene. Izražen je v primerjavi med dvema opravljenima anketama, ki sta prinesli povsem različne rezultate. Prva anketa je bila opravljena v času, ko vodstvo podjetja ni posvečalo velike pozornosti preučevanju organizacijske klime med zaposlenimi, medtem ko je bila druga anketa opravljena po sistematičnem pristopu vodstva in srednjega managementa, ki sta si prizadevala, da bi spodbudila in motivirala zaposlene. Rezultati anket so pokazali, da boljše vzdušje med zaposlenimi vpliva na večjo ustvarjalnost, pripadnost in zavzetost zaposlenih pri vsakdanjem reševanju problemov, ki nastajajo pri delu. S takšnim pristopom vodij in vseh zaposlenih ter s takšnim načinom komuniciranja med seboj, bodo zaposleni začutili trajno pripadnost podjetju in pričeli cilje podjetja razumevali kot svoje. S tem bodi tudi sami prispevali k ustvarjanju pozitivne klime.
Ključne besede: organizacijska klima, organizacijska kultura, izražanje posameznika, organizacijsko komuniciranje, model vodenja, motivacija zaposlenih.
Objavljeno: 06.05.2011; Ogledov: 1533; Prenosov: 97
.pdf Celotno besedilo (1,33 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici