| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 45
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
UGOTAVLJANJE ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIH Z IZOBRAŽEVANJEM IN DELOM V DOMU UPOKOJENCEV DANICE VOGRINEC
Marjetka Smolinger Galun, 2009, diplomsko delo

Opis: POVZETEK V stroki zdravstvene nege, ki se izredno hitro razvija, je potrebno permanentno strokovno izobraževanje in izpopolnjevanje izvajalcev zdravstvene nege, vendar pa razvoj lastne stroke od njih pričakuje tudi številna druga znanja, le tako bo zagotovljena učinkovita in kakovostna zdravstvena nega. Da bi to dosegli, potrebuje organizacija ne samo sposobne, ampak tudi motivirane kadre, ki so pripravljeni na permanentno pridobivanje strokovnega znanja. Diplomska naloga obravnava zadovoljstvo zaposlenih v Domu upokojencev Danice Vogrinec z izobraževanjem in delom, delovnimi pogoji in razmerami za delo. Predstavljene so teoretične osnove izobraževanja in usposabljanja zaposlenih, vrste motivov in motivacijski dejavniki za izobraževanje ter zadovoljstvo zaposlenih. Nato sledi predstavitev doma upokojencev in raziskava izvedena med zdravstveno negovalnim osebjem. V raziskavi smo ugotovili, da so zaposleni v splošnem zadovoljni z delom in delovnimi pogoji, manj pa so zadovoljni z izobraževanjem, ki jim ga nudi delovna organizacija. Rezultati raziskave pa se razlikujejo med posameznimi enotami, tako pri zadovoljstvu z delom kot z izobraževanjem. Ugotovimo pa, da bi se večina zaposlenih ponovno odločilo za poklic, ki ga opravljajo. Na osnovi rezultatov so predlagani tudi ukrepi za izboljšanje zadovoljstva z izobraževanjem in delom v delovni organizaciji.
Ključne besede: Ključne besede: zadovoljstvo zaposlenih, motivacija, izobraževanje, izvajalci zdravstvene nege.
Objavljeno: 17.07.2009; Ogledov: 2567; Prenosov: 620
.pdf Celotno besedilo (16,80 MB)

3.
MOTIVIRANJE ZAPOSLENIH ZA IZOBRAŽEVANJE
Tomislav Mitrović, 2009, diplomsko delo

Opis: Najpogostejše vprašanje pri izobraževanju zaposlenih je, zakaj se zaposleni izobražujejo. Cilj diplomske naloge je bil ugotoviti kateri motivi spodbujajo zaposlene za izobraževanje in kakšne cilje si zaposleni želijo doseči z doseganjem višje stopnje izobrazbe. Cilji uravnavajo delovanje zaposlenih, zato je analiza ciljev izobraževanja zaposlenih poleg analize motivacijskih dejavnikov za izobraževanje ključnega pomena za postavljanje strategije kadrovanja izobraževanja zaposlenih v podjetju. Cilj diplomske naloge je bil raziskati področje motiviranosti zaposlenih za izobraževanje, proučiti vrste motivov, motivacijskih dejavnikov, raziskati, analizirati in predstaviti motiviranje zaposlenih za izobraževanje. V diplomski nalogi so proučene korelacije med opisnimi spremenljivkami; konkretno kako spol, dohodek, starost, kraj bivanja in zakonski stan vplivajo na odločanje zaposlenih za nadaljnje izobraževanje. V diplomski nalogi so prikazani osnovni teoretični prispevki in ugotovitve s področja motiviranja zaposlenih za izobraževanje. Glede na pomembnost in motivacijsko moč za izobraževanje zaposlenih ter na podlagi spoznavnih teorij o motivaciji in opravljene empirične raziskave so prikazani konkretni motivacijski faktorji, ki so odločilnega pomena za dvig izobrazbene ravni zaposlenih. Diplomska naloga je podala konkretne rešitve, kako dodatno motivirati zaposlene za izobraževanje.V diplomski nalogi so prikazane različne teorije motivacije, ki govorijo o različnih definicijah motivacije in različnih motivacijskih dejavnikih. S pomočjo različne strokovne literature so predstavljeni motivacijski dejavniki za izobraževanje zaposlenih. Namen diplomskega dela je bil ugotoviti, kaj je motivacija in zakaj se zaposleni odločajo za izobraževanje ter kaj jih pri tem spodbuja. V diplomski nalogi je prikazana povezava med demografskimi spremenljivkami in dejavniki, ki vplivajo na izobraževanje zaposlenih.
Ključne besede: motivacija, izobraževanje, izobraževalni management, prednosti in nevarnosti izobraževanja zaposlenih
Objavljeno: 14.12.2009; Ogledov: 3031; Prenosov: 693
.pdf Celotno besedilo (4,93 MB)

4.
RAZVOJ KADROV V TESNILA GK D.O.O.
Katarina Brodnik, 2009, diplomsko delo

Opis: Vsaka organizacija, ki je uspešna na trgu, se zaveda, da le dobro usposobljeni kadri pripomorejo k učinkovitosti podjetja. Vsakodnevno učenje na delovnem mestu in vsa strokovno pridobljena znanja so zelo pomembna za delovanje in razvoj organizacije. Dobro pridobljen kader je pogoj za njegovo nadaljnjo rast. Tako sta v prvem delu diplomske naloge teoretično predstavljena način in pomembnost pridobivanja kadrov. Prav tako je predstavljen kadrovski proces in izhodišča različnih raziskovalcev tega področja. V raziskovalnem delu je predstavljeno podjetje Tesnila GK, d. o. o. Predstavljen je način pridobivanja kadrov ter različne oblike izobraževanja, ki jih v podjetju izvajajo. Na podlagi pridobljenih podatkov v podjetju je razvidno, da daje podjetje Tesnila GK velik poudarek na razvoj svojih kadrov. Izobraževanja potekajo tako rekoč vsakodnevno in vsi zaposleni nenehno pridobivajo nova znanja. V diplomskem delu je poudarek predvsem na razvoju kadrov v proizvodnji, saj so le-ti ključnega pomena za uspešnost in učinkovitost organizacije. Ta poudarek podjetja na izobraževanju in usposabljanju se kaže tudi v dobrih poslovnih rezultatih in zadovoljstvu delavcev. Predstavljeno je tudi motiviranje zaposlenih in možnost napredovanja ter komuniciranje, ki je temelj sodelovanja vseh zaposlenih v vsakem delovnem kolektivu
Ključne besede: kadri izobraževanje zaposlenih usposabljanje zaposlenih motiviranje napredovanje
Objavljeno: 14.12.2009; Ogledov: 2579; Prenosov: 227
.pdf Celotno besedilo (4,76 MB)

5.
PRENOVA SISTEMA IZOBRAŽEVANJA V ZDRAVSTVENEM DOMU LJUBLJANA
Slađana Božić, 2009, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo z naslovom Prenova sistem izobraževanja v Zdravstvenemu Domu Ljubljana (ZDL) je nastalo na osnovi osemletne delovne dobe v ZDL. S tem magistrskim delom sem preučila obstoječi način izobraževanja in razvoja kadrov v ZDL. Struktura magistrskega dela je prilagojena cilju in namenu dela. Razdeljena je na osem poglavij, ki so členjena na podpoglavja. Uvodno poglavje je namenjeno predstavitvi predmeta obravnave, osnovnih ciljev in namena ter metod proučevanja. V drugem poglavju opredeljujem pojem razvoja kadrov, vlogo in pomen, načrtovanje kariere in elemente načrtovanja kariere. V tretjem poglavju sem se osredotočila na dejavnosti izobraževanja in usposabljanja zaposlenih. Četrto poglavje se nanaša na predstavitev Zdravstvenega doma Ljubljana, njegovo zgodovino, predstavitev vodstva in pomembnejših organov ZDL. Poglavje se zaključi z predstavitvijo kadrovske strukture zaposlenih v ZDL. Sledi analiza izobraževanja v ZDL. Peto poglavje razpravlja o informacijah, pridobljenih iz Letnih poročil za leta 2007/2008 in Kadrovskega plana za leto 2009 ter intervjuja z vodjo kadrovske službe Zdravstvenega doma Ljubljana. Nadaljuje se z obravnavo obstoječega načina organizacije izobraževanja in planiranja izobraževanja. V šestem poglavju je predstavljena raziskava določenih elementov izobraževanja v ZDL, v kateri so predstavljeni rezultati mnenjske ankete zaposlenih. V sedmem poglavju so opredeljeni predlogi izboljšav, povezana so vsa teoretična izhodišča in rezultati raziskovanja ter podana priporočila v zvezi z izobraževanjem in razvojem kadrov v ZDL. V osmem poglavju so zbrane sklepne misli, ki se navezujejo na teoretična izhodišča, dobljene rezultate in podana priporočila v zvezi s prenovo sistema izobraževanja v ZDL.
Ključne besede: Ključne besede: • izobraževanje, • razvoj kadrov, • usposabljanje, • model izpopolnjevanja zaposlenih.
Objavljeno: 15.12.2009; Ogledov: 2032; Prenosov: 234
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

6.
IZOBRAŽEVANJE IN USPOSABLJANJE ZAPOSLENIH V PODJETJU INTERLES D.O.O.
Klavdija Grahornik, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga zajema tako teoretični kot praktični del. V teoretičnem delu diplomske naloge so predstavljeni in razjasnjeni pojmi, ki so povezani z izobraževanjem in z usposabljanjem zaposlenih. Praktičen del diplomske naloge zajema opis podjetja Interles, d.o.o. Nekaj besed je namenjeno razvoju podjetja skozi zgodovino, sledi opis vizije, strategije in poslanstva podjetja. Zajeti so tudi podatki o številu in izobrazbeni strukturi zaposlenih, o stanju zaposlenih in o organizacijski strukturi. Večji poudarek v diplomski nalogi smo namenili izobraževanju in usposabljanju zaposlenih v podjetju. Ugotovili smo, da podjetje vlaga v zaposlene, saj jih nenehno izobražuje in usposablja. S tem si zaposleni pridobijo ali dopolnijo svoje že obstoječo znanje, ki ga potrebujejo pri samostojnem opravljanju delovnih nalog. Zaposleni so sposobni opravljati več delovnih nalog hkrati v primeru nadomestitve sodelavcev. Vsa izobraževanja in usposabljanja so prilagojena na njihovo predznanje in na stopnjo izobrazbe. Kadrovska služba skrbi za nemoten proces izobraževanja in usposabljanja zaposlenih. Kot praktičen primer navajamo proces usposabljanja za delovno mesto v proizvodnji in montaži.
Ključne besede: Izobraževanje zaposlenih, usposabljanje zaposlenih, Interles, d.o.o.
Objavljeno: 10.06.2010; Ogledov: 2066; Prenosov: 431
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

7.
RAZLIKE MED SPOLOMA IN NJIHOV VPLIV NA PODJETNIŠTVO
Tamara Breznik, 2009, diplomsko delo

Opis: Ženske so bile s stereotipno vlogo v družbi zaznamovane skozi celotno zgodovino. Predvsem v času 2. svetovne vojne so se zaradi pomanjkanja moških, ki so bili na fronti, začele udejstvovati tudi v poklicih, za katere se je prej smatralo, da so moški. Kljub temu, da je danes drugače in da lahko ženska svojo pot izobraževanja in kariere izbira sama, se za njeno primarno nalogo še vedno šteje skrb za gospodinjstvo, moža ter otroke. Stereotipne predstave o vlogi ženske, so se pričele spreminjati v 90-ih letih prejšnjega stoletja, ko so slednje tudi v Sloveniji pričele izbirati podjetništvo kot obliko kariere. Navkljub rezultatom podjetij, ki jih vodijo ženske in ki so popolnoma primerljivi s podjetji pod vodstvom moških, imajo podjetnice še vedno komplekse pri izbiri dejavnosti. Majhni premiki, ki so bili povzročeni s strani različnih organizacij za vzpodbujanje ženskega podjetništva se sicer poznajo, a se za udejstvovanje v »moškem poklicu« še vedno odloči zelo malo žensk. Le-te vedno bolj spoznavajo določene prednosti podjetništva, med njimi fleksibilnost in več svobode, kar s pridom izkoristijo za boljše usklajevanje družine, doma in kariere. Vedno večjo samozavest podjetnicam dajejo tudi uspehi njihovih podjetij, ki so vzpodbuda in vzgled ostalim ženskam. Skozi raziskavo, ki smo jo v sklopu diplomske naloge izvedli v krogu podjetnikov in podjetnic, smo prišli do spoznanj, da anketirane osebe po večini menijo, da je podjetništvo želena izbira kariere in da moškim v poslu ni nič lažje kot ženskam. Zanimivo je, da tako menijo tudi anketirane ženske.
Ključne besede: socializacija // spolne vloge // spolne razlike // delitev dela // žensko delo // izobraževanje // zaposlovanje // ženski poklici // moški poklici // enakopravnost spolov // spolna diskriminacija // človekove pravice žensk // pravna ureditev zaposlenih // podjetništvo // podjetnik // podjetnica // razvoj podjetništva // stanje podjetništva // prednosti podjetništva // slabosti podjetništva // razlike med spoloma // žensko podjetništvo // motivacijski dejavniki // položaj podjetnic // kariera i
Objavljeno: 10.06.2010; Ogledov: 4071; Prenosov: 760
.pdf Celotno besedilo (612,03 KB)

8.
VREDNOTENJE UČINKOVITOSTI IZOBRAŽEVANJA V TELEKOMU SLOVENIJE D.D.
Julija Omahen, 2009, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomske naloge je podati predlagane rešitve v zvezi z izobraževalnimi procesi na Telekomu Slovenije ter pokazati stanje zadovoljstva uporabnikov in učinkovitosti izobraževanj. Želimo oceniti kvaliteto izobraževanj, ustvariti primerljive kriterije za vrednotenje (tako med zaposlenimi kot nadrejenimi) in oceniti doprinos izobraževanja k delu. Na Telekomu Slovenije so zaposleni tekom leta večkrat napoteni na izobraževanje glede na plan izobraževanja in glede na potrebe delovnega procesa z namenom, da bi se s pridobljenim znanjem izboljšala kakovost dela oz. celoten delovni proces, vendar ni v celoti ovrednoteno, kako učinkovita so izobraževanja. Po končanem izobraževanju vsak od udeležencev izpolni vprašalnik zadovoljstva in učinkovitosti z izobraževanjem, ki je po večini ocenjena z zelo dobro. Nadaljnje raziskave niso narejene. V diplomski nalogi smo v teoretičnem delu predstavili učinkovitost izobraževanja, v praktičnem delu diplomskega dela pa smo v okviru Telekoma Slovenije izvedli anketo učinkovitosti izobraževanja. Prikazali smo rezultate prve ankete udeležencev izobraževanja, ki je bila izvedena takoj po samem izobraževanju. Te rezultate smo nato primerjali z rezultati ankete, ki je bila izvedena med istimi udeleženci izobraževanja po 3 mesecih. S pridobljenimi rezultati in raziskavo smo ovrednotili učinkovitost izobraževanja na več področjih. Glede na anketirane udeležence smo opredelili splošno zadovoljstvo z izobraževanjem, ocenili količino internega prenosa znanja med sodelavce, aktivno uporabo pridobljenega znanja pri delu, vpliv izobraževanja na boljše sodelovanje udeležencev izobraževanja s sodelavci in z okolico (stranke, nadrejeni), količino predlaganih koristnih sprememb pri delu in poslovanju, ki je bil posledica izobraževanja, in ocenili, v kakšni meri je izobraževanje pripomoglo k poglobljenemu razumevanju problematike.
Ključne besede: izobraževanje, učinkovitost, vrednotenje, razvoj zaposlenih, zadovoljstvo
Objavljeno: 07.01.2010; Ogledov: 2046; Prenosov: 345
.pdf Celotno besedilo (766,52 KB)

9.
RAZVOJ KADROV V PODJETJU STRUC KOVAČIJA MUTA D.O.O.
Mateja Ovčar, 2010, diplomsko delo

Opis: Namen naloge je opozoriti na pomembnost vsakega posameznika oz. človeškega vira za organizacijo, ki želi v svoji branži dobro delovati in dosegati velike ekonomske uspehe
Ključne besede: KADROVSKA DEJAVNOST, PLANIRANJE KADROV, RAZVOJ KADROV, IZOBRAŽEVANJE, ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH
Objavljeno: 08.04.2010; Ogledov: 2148; Prenosov: 189
.pdf Celotno besedilo (1,86 MB)

10.
VPLIV IZOBRAŽEVANJA IN USPOSABLJANJA NA ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH
Daliborka Tešić, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo se spopadli s problemom zadovoljstva zaposlenih. Na zadovoljstvo zaposlenih vpliva veliko dejavnikov, kot so: delovne razmere, možnost napredovanja, obveščenost o dogodkih v podjetju, plača in druge materialne ugodnosti, odnosi s sodelavci, stalnost zaposlitve, koristnost opravljenega dela, možnost strokovnega napredovanja, svoboda in samostojnost pri delu, ugled dela, soodločanje pri delu in poslovanju, ustvarjalnost dela, varnost dela, možnost za izobraževanje in usposabljaje, zahtevnost — zanimivost dela. Osredotočili smo se na vpliv izobraževanja in usposabljanja na zadovoljstvo zaposlenih. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in raziskovalni del. V teoretičnem delu smo opredelili osnovne pojme, kot so: izobraževanje, usposabljanje in zadovoljstvo zaposlenih. V raziskovalnem delu smo opisali problemsko stanje in predstavili korelacije med zadovoljstvom zaposlenih ter dostopnostjo izobraževanja, številom ur izobraževanja, pogostost izobraževanja, zanimanjem za izobraževanje in načini spodbujanja k izobraževanju. Raziskava je vključevala 60 odraslih zaposlenih v Sloveniji. Kriterija za izbor vzorca sta bila, da je oseba zaposlena in starejša od 18 let. Le 25 anketirancev je imelo v letu 2009 kakršnokoli vrsto izobraževanja, kar pomeni da so z dostopnostjo do izobraževanja v večini nezadovoljni. Najbolj se želijo izobraževati zaposleni, ki niso zadovoljni na svojem delovnem mestu, ker jim je pomemben ugled delovnega mesta in možnost strokovnega napredovanja. Vendar pomembno je tudi, da jih vsebina izobraževanja ne zanima preveč, ampak njihov osebnostni razvoj in vpliv izobraževanja na njihovo delo. Največji spodbudni dejavnik k izobraževanju je osebnostni razvoj anketirancev, sledi družina, višja plača, možnost zaposlitve, ohranitev zaposlitve in navsezadnje višji status. Na osnovi rezultatov raziskave so pritrdilno odgovorili na svoje osnovno raziskovalno vprašanje: »Kakšno je vaše splošno zadovoljstvo v podjetju, kjer ste zaposleni?« Ugotovili smo, da na zadovoljstvo zaposlenih vplivajo vsi predhodno navedeni dejavniki, ravno tako tudi izobraževanje in usposabljanje zaposlenih, ki pa je v veliki odvisnosti z dostopnostjo in pogostostjo izobraževanja ter spodbujanja k izobraževanju. Korelacije med neodvisnimi spremenljivkami, ki so v našem primeru dostopnost, število ur in pogostost izobraževanja, zanimanje za izobraževanje in način spodbujanja k izobraževanju je ravno tako visoka, iz česar sledi, da so vsi ti dejavniki med seboj linearno odvisni.
Ključne besede: • Zadovoljstvo zaposlenih • Izobraževanje in usposabljanje • Zanimanje • Spodbujanje
Objavljeno: 10.05.2010; Ogledov: 2356; Prenosov: 461
.pdf Celotno besedilo (723,31 KB)

Iskanje izvedeno v 0.25 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici