| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Izobraževanje zaposlenih za gospodarjenje z odpadki v podjetju xx
Damir Pilipović, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo preverjali, kako je v podjetju XX urejeno gospodarjenje z odpadki in na kakšen način se zaposleni informirajo o pravilnem ravnanju z njimi. V teoretičnem delu diplomske naloge se seznanimo z izobraževanjem kadrov in osnovami odpadkov. Med drugim se seznanimo tudi z zakonodajo na področju odpadkov in spoznamo, da imamo poleg moralne obveznosti do okolja tudi zakonske obveznosti. V nadaljevanju preverimo obstoječe stanje ravnanja z odpadki v podjetju ter pregledamo ustreznost predpisov in delovnih navodil podjetja na tem področju, saj so le-ta pomembna podlaga in orodje za izobraževanje kadrov. V raziskovalnem delu ugotavljamo mnenje zaposlenih o urejenosti ravnanja z odpadki v podjetju, kje so do sedaj pridobili največ informacij o ravnanju z odpadki in na kakšen način bi želeli te informacije znotraj podjetja pridobivati v prihodnje. V zaključku naloge povzamemo ugotovitve, do katerih smo prišli v raziskavi, in sicer da so zaposleni mnenja, da je urejenost ravnanja z odpadki v podjetju dobra in da si zaposleni želijo dodatnega izobraževanja o ravnanju z odpadki. Med drugim s pomočjo anketnega vprašalnika ugotovimo tudi, kakšen način izobraževanja bi bil zanje najbolj primeren in kje znotraj podjetja bi po njihovem mnenju moralo biti mesto objave delovnih navodil o ravnanju z odpadki.
Ključne besede: Izobraževanje, razvoj kadrov, ravnanje z odpadki, odpadki v podjetju.
Objavljeno: 26.05.2017; Ogledov: 682; Prenosov: 80
.pdf Celotno besedilo (1,53 MB)

2.
MOTIVACIJA ZA DELO IN IZOBRAŽEVANJE ZAPOSLENIH V DEŽELNI BANKI SLOVENIJE D.D.
Mateja Peternelj, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi smo poskušali ugotoviti, kateri so glavni motivacijski dejavniki zaposlenih v Deželni banki Slovenije d.d. za doseganje dobrih poslovnih rezultatov in kakšna je želja oz. potreba po dodatnem izobraževanju za dosego le teh. Nekaterim so pomembnejši dobri medsebojni odnosi, pohvale nadrejenih in zadovoljstvo strank, drugim pa so pomembnejše materialne dobrine, nagrade, dobre plače in dobra uvrščenost v družbi.
Ključne besede: Motivacija, nagrajevanje, izobraževanje, zadovoljni delavci v podjetju.
Objavljeno: 04.07.2016; Ogledov: 952; Prenosov: 53
.pdf Celotno besedilo (959,04 KB)

3.
IZDELAVA E-UČBENIKA ZA PRVO POMOČ S PROGRAMOM ADOBE CAPTIVATE
Sonja Vrščaj, 2013, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga predstavlja in govori o izdelavi elektronskega učbenika za izbrano podjetje, ki se nanaša na tematiko prve pomoči. E-učbenik bo predstavljal obliko izobraževanja ob podpori računalniške tehnologije v programu Adobe Captivate 5.5., ki je namenjen oblikovanju interaktivnih vsebin za elektronsko učenje. V nalogi bodo obdelane teme, ki so pomembne za izdelavo e-učbenika. Podrobno si bomo ogledali potek izdelave e-učbenika v navedenem programu, proučili pa bomo tudi koncept izobraževanja zaposlenih, v okviru katerega bo poudarek na e-izobraževanju. Z izdelanim e-učbenikom bomo zaposlenim v podjetju omogočili, da se samoizobražujejo s pomočjo računalnika in obnovijo znanje iz prve pomoči. S tem bomo v podjetju spodbudili zaposlene, da se samoiniciativno izobražujejo, in pokazali, da so lahko e-učbeniki v podjetju zelo koristen in učinkovit dodatek h klasičnemu učenju.
Ključne besede: elektronsko izobraževanje, elektronski učbenik, Adobe Captivate, izobraževanje zaposlenih v podjetju, orodja za izdelavo e-izobraževanja
Objavljeno: 12.12.2013; Ogledov: 1263; Prenosov: 99
.pdf Celotno besedilo (1,56 MB)

4.
STALIŠČA DELODJALCEV DO OZDRAVLJENIH ODVISNIKOV, NJIHOVEGA IZOBRAŽEVANJA IN NAPREDOVANJA
Urška Krajnc, 2011, diplomsko delo

Opis: Zavedamo se, da je delovna sila v 21. stoletju največji kapital v organizaciji, saj je ključni dejavnik uspešnega delovanja v preteklosti in zagotovilo za nadaljnji uspeh in razvoj. Vendar samo zaposleni brez izobraževanja, osebne motivacije in pripadnosti organizaciji oziroma podjetju ne prinašajo velikega uspeha. Menimo da je izobraževanje zaposlenih ključno za doseganje dobrih poslovnih rezultatov. Dobri rezultati zaposlenega pa mu odpirajo vrata v napredovanje na višja in bolj odgovorna delovna mesta. Vrnimo se na začetek, ko se v organizaciji oziroma podjetju pojavi težava s pomanjkanjem zaposlenih, bodisi zaradi odhoda dosedanjih delavcev ali zaradi širitve organizacije. Ta prosta mesta je potrebno nadomestiti z novimi kadri. Pri iskanju novih zaposlenih delodajalci srečujejo veliko različnih profilov iskalcev zaposlitve. Za lažjo in hitrejšo selekcijo ustreznega profila delavca, si za iskalce zaposlitve delodajalci izberejo določene kriterije kot so: stopnja dokončane izobrazbe, delovne izkušnje, vozniški izpit, poznavanje določene programske opreme ipd. Zaposlitev ponudijo kandidatu, ki najbolj ustreza njihovim kriterijem in jih je na razgovoru oziroma z življenjepisom najbolj navdušil. Verjamemo, da se med vsemi kandidati, ki zaprosijo za določeno delovno mesto najdejo tudi mladi, katerim so pretekla dejanja zaznamovala življenje. Med njimi najdemo tudi ozdravljene odvisnike. V diplomski nalogi smo iskali odgovore na vprašanja, ali so delodajalci sposobni na te mlade gledati enakopravno, kot na ostale, ki niso imeli te slabe izkušnje. Ali bi jih sploh zaposlili v podjetju in jim dali možnost izobraževanja in napredovanja? Ugotoviti želimo tudi kakšne lastnosti imajo ozdravljeni odvisniki po mnenju delodajalcev. Postavili smo si ustrezna raziskovalna vprašanja, na katere smo s pomočjo analize anket, v zaključku naloge, nanje tudi odgovorili. Ugotovili smo, da delodajalci v večini ne bi zaposlili ozdravljenega odvisnika. Po mnenju delodajalcev ga ne bi zaposlili, ker menijo, da ni pošten, ker mu ne morejo zaupati in ker ni zanesljiv. Ugotovili smo tudi, da bi delodajalci dali možnost izobraževanja ozdravljenemu odvisniku, če bi bil zaposlen pri njih. Ozdravljenemu odvisniku bi ponudili tudi možnost napredovanja, če bi se pojavila priložnost za to in če bi ozdravljen odvisnik ustrezal zahtevam za novo bolj odgovorno delovno mesto. Ob prvi nepravilnosti v podjetju (kraji denarja ali vrednega predmeta) pa bi vseeno delodajalci najprej pomislili na ozdravljenega odvisnika, ki je zaposlen pri njih.
Ključne besede: ozdravljeni odvisniki, zaposlitev ozdravljenega odvisnika, izobraževanje v podjetju, napredovanje zaposlenih, kariera
Objavljeno: 04.08.2011; Ogledov: 1783; Prenosov: 115
.pdf Celotno besedilo (457,42 KB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici