SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
IZOBRAŽEVANJE NA DOMU - ŠTUDIJA PRIMERA
Urška Križan, 2014, diplomsko delo

Opis: V teoretičnem delu se skozi literaturo seznanjamo z zakoni, ki na območju Republike Slovenije urejajo izobraževanje na domu, pa tudi s smernicami, ki veljajo na področju organiziranosti takega pouka. Po enem tednu, ki smo ga preživeli na domačiji skupaj s tremi šoloobveznimi otroki, ki se šolajo na domu, ugotavljamo, da je izvajanje izobraževanja na domu zmeraj v skladu z zakoni in pogosto v skladu s smernicami.
Ključne besede: izobraževanje na domu, Slovenija, študija primera, domačija na Planinci
Objavljeno: 04.06.2014; Ogledov: 630; Prenosov: 117
.pdf Polno besedilo (785,18 KB)

2.
PRIMERJAVA ŠOLSKEGA SISTEMA V SLOVENIJI IN NA KITAJSKEM
Simon Škrlec, 2016, diplomsko delo

Opis: V teoretičnem delu diplomske naloge je predstavljena primerjava šolskega sistema v Sloveniji in na Kitajskem ter slovenski in kitajski matematični učni načrt. V primerjavo so zajete tudi podrobnosti glede učiteljevega delavnika ter potrebnega izobraževanja za učitelje v Sloveniji in na Kitajskem. Predstavljeni so dosežki in vzroki za uspeh kitajskih otrok na mednarodnem preverjanju znanja PISA. V empiričnem delu diplomske naloge je predstavljena kvalitativna raziskava, pri kateri smo izvedli narativne intervjuje, da bi pridobili vpogled v doživljanje matematičnega izobraževanja kitajskih otrok z otroškega stališča in stališča njihove učne pomočnice. Raziskava je zajemala dva kitajska otroka, stara devet in deset let, ter njuno učno pomočnico, ki živi in dela pri družini že štiri leta in je hkrati tudi avtorjeva sestra. Z raziskavo smo želeli pridobiti pogled na matematično izobraževanje z otroškega zornega kota in ga primerjati s pogledom njune učne pomočnice. Analiza narativnih intervjujev je pokazala, da se otrokoma zdi, da imata tedensko na urniku preveč ur matematike in sta po njunem mnenju preobremenjena s količino domačih nalog. Poudariti je treba, da intervjuvanca do matematike gojita odpor in nimata dobrih ocen. Raziskava nakazuje, da je otroški pogled na izobraževanje iz matematike navsezadnje odvisen od šole, ki jo otrok obiskuje, učiteljev in mentorjev, ki ga učijo, od samega otroka, njegovih sposobnosti, osebnih zanimanj, delovnih in učnih navad ter vključevanja njegovih staršev v izobraževanje in vzgojo.
Ključne besede: matematično izobraževanje v Sloveniji in na Kitajskem, matematični učni načrt, vloga učne pomočnice na domu, narativni pristop
Objavljeno: 17.08.2016; Ogledov: 212; Prenosov: 35
.pdf Polno besedilo (1,21 MB)

3.
ORGANIZACIJA IZOBRAŽEVANJA NA DOMU Z VIDIKA STARŠEV
Maša Godec, 2016, magistrsko delo

Opis: Izobraževanje na domu je v današnjem času eden od vedno pogostejših načinov izobraževanja otrok. V teoretičnem delu magistrskega dela predstavljamo izobraževanje na domu, izpostavljamo okoliščine, ki kažejo, kako se je izobraževanje na domu razvijalo v zgodovini, predstavljamo razloge, zaradi katerih se starši odločajo za takšno obliko izobraževanja in prednosti ter slabosti izobraževanja na domu. Predstavljamo tudi različne pristope k izobraževanju na domu, programe, kurikulume ter sredstva in pripomočke, ki jih uporabljajo družine pri izobraževanju svojih otrok. Zanima nas tudi, kakšna podpora ali pomoč se nudi tem družinam. V teoretičnem delu tudi ugotavljamo, kakšen vpliv ima izobraževanje na domu na otrokov socialni, emocionalni in psihološki razvoj ter akademske dosežke. Prav tako predstavljamo zakonodajo na tem področju v Sloveniji in drugih državah ter različne oblike preverjanja in ocenjevanja znanja, ki se izvajajo za otroke, ki se izobražujejo na domu. V empiričnem delu preučujemo, kakšni so razlogi slovenskih staršev, da se odločajo za ta način poučevanja svojih otrok, ter kakšne so, po mnenju staršev, prednosti in slabosti izobraževanja na domu. Raziskujemo tudi, kakšno podporo, možnosti sodelovanja in izobraževanja nudijo organi v Sloveniji ter kako so starši z njimi zadovoljni. Ugotavljamo, da je ta podpora oziroma pomoč staršem pomembna, da se lažje odločijo za tak način izobraževanja otrok, kasneje pa tudi bolj kvalitetno načrtujejo, organizirajo in izvajajo izobraževanje. Na ta način otroci pridobijo kakovostno in raznoliko individualizirano izobrazbo z lastno konstrukcijo znanja ter izkušnjami. Tako v celoti razvijejo svoje potenciale, osebnost ter dosegajo boljše in višje rezultate.
Ključne besede: izobraževanje na domu, izobraževalni sistem, izobraževanja staršev, zakonodaja
Objavljeno: 04.08.2016; Ogledov: 206; Prenosov: 39
.pdf Polno besedilo (1,30 MB)

4.
Izobraževanje otrok na domu
Anja Aleksič, 2017, diplomsko delo

Opis: Starši imajo pravico zahtevati od države, da njihovemu otroku zagotovi možnost izobrazbe, vključno s tem pa imajo starši pravico do svobodne izbire osnovnošolskega izobraževanja za svojega otroka. Odločijo se lahko za osnovnošolsko izobraževanje svojih otrok v javni šoli ali zasebni šoli ali pa za izobraževanje na domu. Izobraževanje na domu je ena izmed najbolj raznolikih in prilagodljivih oblik izobraževanja, ki so danes na voljo. Starši se za izobraževanje otrok na domu odločajo iz več različnih razlogov, in sicer zaradi krepitve družinskih vezi, individualnega dela z otrokom, posvečanja otrokovim interesom in talentom, kakovostnejšega znanja in podobno.
Ključne besede: Otrok, starši, izobraževanje, pravica do izobraževanja, izobraževanje na domu, šola, socializacija, standardi znanja.
Objavljeno: 12.09.2017; Ogledov: 64; Prenosov: 24
.pdf Polno besedilo (883,79 KB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici