SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 36
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
ELEKTRONSKI UČBENIK O VPLIVIH TELEVIZIJE NA JAVNOST IN POTROŠNIKE
Gordan Kljajić, 2009, diplomsko delo

Opis: Kljub temu da se vedno večji razvoj tehnologije občuti na vseh področjih življenja, se zdi, da izobraževanje zaostaja za ostalimi področji. Računalniki so se razvili do te mere, da jih lahko uporabljamo za prenos videa, slik, besedila in zvoka. Zato bomo v diplomskem delu pregledali načine uporabe e-izobraževanja, ki povezuje računalnik in klasično izobraževanje, s čimer bi uporabnikom omogočili kvalitetnejši, hitrejši in bolj samostojen način izobraževanja.
Ključne besede: izobraževanje na daljavo, večpredstavnost, vplivi televizije, elektronski učbenik
Objavljeno: 24.09.2009; Ogledov: 1449; Prenosov: 138
.pdf Celotno besedilo (4,96 MB)

8.
ŠTUDIJ NA DALJAVO NA FAKULTETI ZA ORGANIZACIJSKE VEDE
Karla Rupnik, 2009, diplomsko delo

Opis: Prednosti izobraževanja na daljavo se kažejo že v njegovih zgodnjih začetkih, s katerimi smo začeli teoretični del diplomske naloge. Po uvodnem delu smo se opredelili predvsem na študij na daljavo in z raziskavo na Fakulteti za organizacijske vede prišli do pozitivnih odzivov študentov na ta način študija. Presenetljivo je dejstvo, koliko časa se o študiju na daljavo že govori in piše, še vedno pa ima tako malo študentov izkušnje z njim. V diplomski nalogi smo zajeli mnenja o stroških študija na daljavo, porabljenem času za tak način študija, samodisciplini, pridobljenem znanju in izkušnjah stotih rednih in izrednih študentov Fakultete za organizacijske vede. Starost anketiranih študentov se giblje med devetnajst in štiriinštirideset let. Povprečna starost rednih študentov je deset let nižja od starosti izrednih študentov. Anketiranih je bilo osemintrideset žensk in dvainšestdeset moških. Presenetljiv je pozitiven rezultat ankete glede njihovega računalniškega znanja. Samo pet od stotih anketiranih študentov je mnenja, da njihovo računalniško znanje ni zadovoljivo. Opis prednosti in pomanjkljivosti smo iz teoretičnega dela razširili v empiričnem delu naloge, v katerem so študenti z rangiranjem kot največjo slabost določili pomanjkanje pristnega stika s profesorji, na drugo mesto so postavili pomanjkanje stika s kolegi, sledi prepuščenost lastni iznajdljivosti. Zadnja tri mesta zasedajo pomanjkanje samodiscipline, stroški informacijsko-komunikacijske tehnologije in informacijsko znanje. Slednje pri odločanju anketiranih študentov, sprejeti način študija na daljavo ali ne, ne bi imelo odločilne vloge. Rangiranje prednosti pa so anketirani študenti postavili v naslednji vrstni red: časovna prilagodljivost kot največja prednost, nižji stroški se jim zdijo enako pomembna prednost kot oddaljenost od fakultete in izpolnjevanje službenih obveznosti. Sledi jim večja samostojnost pri študiju, študijska ustvarjalnost, večja zanimivost študiranja kot pri klasičnem načinu podajanja znanja, na zadnje prednostno mesto pa so anketirani študenti dali obvladovanje družinskih obveznosti. Mnenja študentov o tem, koliko bi jih klasično gradivo v celoti zamenjalo ali vsaj dopolnilo z e-gradivi, so potrdila opis obširne raziskave o e-gradivih, narejene že pred leti na Fakulteti za organizacijske vede. Rezultati te raziskave so navedeni v teoretičnem delu diplomske naloge. Ugotovitve kažejo, da bi bila vpeljava študija na daljavo na Fakulteti za organizacijske vede izredno dobro sprejeta, saj rezultati potrjujejo pritrdilen odgovor sedemdesetih od stotih anketiranih študentov za odločitev za študij na daljavo na naši fakulteti, če bi ga že izvajali. S strokovnim delom tutorjev bi bila zabrisana največja slabost študija na daljavo, ki jo anketirancem predstavlja pomanjkanje pristnega stika s profesorji. Glede na čas in pomen informacijsko-komunikacijske tehnologije je tak način študija v bližnji prihodnosti neizbežen tako za študente kot za fakulteto.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE Študij na daljavo, izobraževanje na daljavo, informacijsko-komunikacijska tehnologija, e-gradivo
Objavljeno: 26.10.2009; Ogledov: 2367; Prenosov: 122
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

9.
POSTOPEK IZDELAVE ELEKTRONSKEGA UČBENIKA
Tadej Križaj, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu se bomo osredotočili predvsem na elektronski učbenik, in sicer kaj elektronski učbenik pravzaprav je, kaj naj bi vseboval in kako ter s katerimi programskimi orodji ga je mogoče izdelati. Posebno pozornost bomo namenili postopku priprave elektronskega učbenika. Predstavili bomo kaj moramo oz. kaj je smiselno upoštevati pri njegovi izdelavi. Zanimala nas bo tudi njegova uporaba, predvsem z vidika e-izobraževanja in izobraževanja na daljavo. Na kratko bomo poskušali predstaviti tudi prednosti in slabosti elektronskega učbenika v primerjavi s klasičnim učbenikom. Predstavili bomo vpliv multimedije oziroma večpredstavnosti na izobraževanje in kakšna je njena vloga v e-učbeniku. Nekaj besed pa bomo namenili tudi temi uporabe računalnika v izobraževanju.
Ključne besede: Elektronski učbenik, E-izobraževanje, Izobraževanje na daljavo, Multimedija, Avtorska orodja
Objavljeno: 13.09.2010; Ogledov: 1640; Prenosov: 343
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

10.
IZVAJANJE E-IZOBRAŽEVANJA NA INŠTITUTU ZA RAČUNOVODSTVO
Karmen Habič, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi sem raziskala, kakšno je zadovoljstvo uporabnikov e-izobraževanj, ki jih ponuja Inštitut za računovodstvo. Raziskava je bila izvedena s pomočjo ankete, ki je potekala v spletnem okolju, s katero so bile pridobljene pomembne informacije s strani uporabnikov e-izobraževanja. Anketa je bila poslana samo udeležencem v izvedenih e-izobraževanjih. Izdelana je bila tudi analiza merjenja zadovoljstva oziroma nezadovoljstva izvedenega e-izobraževanja, ugotovljeni so bili vzroki in pomanjkljivosti ter priložnosti za izboljšave e-izobraževanja Inštituta za računovodstvo.
Ključne besede: E-izobraževanje, Izobraževanje na daljavo, Proces izobraževanja, Evalvacija izobraževanja;
Objavljeno: 30.11.2010; Ogledov: 1799; Prenosov: 80
.pdf Celotno besedilo (410,70 KB)

Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici