1. Upevalne vaje za delo na daljavo : magistrsko deloLucija Praznik, 2025, magistrsko delo Opis: V magistrskem delu smo raziskali pomen upevalnih vaj na razredni stopnji osnovne šole. Hitri razvoj tehnologije in spremembe izobraževalnega okolja, ki jih je povzročila pandemija Covid-19, so ustvarili potrebo po inovativnih pristopih, ki bi omogočali učinkovito učenje na daljavo. V tem kontekstu so se razmahnili poučni videoposnetki. Njihova uporabna vrednost ostaja tudi po normalizaciji razmer. Glavni cilj magistrskega dela je bil izdelati serijo videoposnetkov upevalnih vaj. Videoposnetki so bili zasnovani kot podpora učenju upevalnih vaj na daljavo in v razredu, obsegajo pa tri kategorije: vaje za ogrevanje telesa, dihalne vaje in melodične vaje. Kritična analiza učinkovitosti in uporabnosti izdelanih videoposnetkov je bila izvedena s strani zunanje strokovnjakinje s področja glasbene vzgoje. Recenzija je pokazala, da so videoposnetki dobro zasnovani in uporabni za delo v razredu. Teoretično ozadje, vključeno v posamezne videoposnetke, pa je zaradi svoje kompleksnosti namenjeno predvsem učiteljem. Učence v videoposnetkih pritegnejo predvsem raznolike animacije, s katerimi so prikazani različni ritmični in melodični vzorci. Ključne besede: osnovnošolsko izobraževanje, razredni pouk, poučevanje na daljavo, upevalne vaje, izobraževalni videoposnetki Objavljeno v DKUM: 05.02.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 12
Celotno besedilo (1,54 MB) |
2. Izobraževanje na daljavo z vidika učencev osnovnih šol, dijakov in študentovGloria Rakovec, 2024, diplomsko delo Opis: Diplomsko delo zajema področje izobraževanja na daljavo z vidika učencev osnovnih šol, dijakov in študentov. Osredinja se predvsem na vidike in mnenja učencev, dijakov in študentov o izobraževanju na daljavo v primerjavi z tradicionalnim šolanjem. Raziskali smo, katere so prednosti in slabosti izobraževanja na daljavo z vidika učencev, dijakov in študentov v primerjavi z izobraževanjem v živo, za katera področja izobraževanja učenci, dijaki in študentje menijo, da je izobraževanje na daljavo nekoliko primernejše in za katera ne, ter kateri način izobraževanja je za učence, dijake in za študente lažji, izobraževanje na daljavo ali neposredno v živo. V okviru diplomskega dela smo izvedli anonimno anketo na osnovni in srednji šoli ter na fakulteti na Gorenjskem. Ključne besede: izobraževanje na daljavo, učenci osnovnih šol, dijaki, študentje Objavljeno v DKUM: 14.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 12
Celotno besedilo (722,07 KB) |
3. |
4. Zaznane težave z vsiljenim učenjem na daljavo v času izbruha COVID-19 in želje študentov po nadaljevanju učenja z metodami vpeljanimi med zaprtjem, po ponovnem odprtju Univerze v MariboruKosta Dolenc, Mateja Ploj Virtič, Andrej Šorgo, 2021, končno poročilo o rezultatih raziskav Ključne besede: COVID-19, visokošolsko izobraževanje, študenti, izobraževanje na daljavo, stranski učinki Objavljeno v DKUM: 23.08.2024; Ogledov: 100; Prenosov: 12
Celotno besedilo (336,05 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
5. Pedagoško - organizacijski model izobraževanja na daljavo v slovenskem srednješolskem izobraževanju : doktorska disertacijaAlenka Ambrož Jurgec, 2024, doktorska disertacija Opis: Naloga je nastala kot odziv na probleme izobraževanja dijakov športnikov na daljavo. Predstavljene so analize učnega uspeha in čas šolanja za tiste dijake športnike, ki se večinoma ali v celoti izobražujejo na daljavo, podani so predlogi za izboljšavo učnega procesa.
Učitelji so pokazali naklonjenost novemu informacijskemu sistemu, ki bi sistematično vodil dijaka skozi učni proces.
Tako je nastala aplikacija MAJ, ki omogoča natančno spremljanje dijakovega dela, princip semaforja deluje stimulativno in bo v pomoč dijakom in učiteljem. Ključne besede: pedagoško-organizacijski model, izobraževanje na daljavo, dijaki športniki, aplikacija MAJ, učitelji, semafor Objavljeno v DKUM: 19.02.2024; Ogledov: 455; Prenosov: 58
Celotno besedilo (3,67 MB) |
6. Izkušnje študentov s šolanjem na daljavo v času epidemije covid-19Taja Šilar, 2023, magistrsko delo Opis: Ob izbruhu bolezni covid-19 je prišlo na vseh področjih do velikih sprememb. V magistrskem delu smo se osredotočili na izobraževanje študentov na daljavo in na posledice tega, kako je šolanje na daljavo v času epidemije covida-19 vplivalo na čustvene vidike študentov in kakšne so njihove želje glede izobraževanja na daljavo v prihodnosti.
Prvi del magistrskega dela se nanaša na izbruh bolezni covid-19 in predstavitev, kaj sploh je izobraževanje na daljavo. Izpostavili smo prednosti in slabosti, ki jih prinaša ta način izobraževanja. V drugem delu magistrskega dela smo izvedli spletno anketo.
S pomočjo ankete smo lahko odgovorili na obe zastavljeni raziskovalni vprašanji. Ugotovili smo, da bi večina študentov želela, da bi se izobraževanje nadaljevalo kombinirano. To pomeni, da bi šolanje potekalo tako v klasičnih učilnicah kot tudi na daljavo. Ugotovili smo tudi, da je izobraževanje na daljavo vplivalo na čustvene vidike študentov. Ključne besede: izobraževanje na daljavo, bolezen covid-19, študenti Objavljeno v DKUM: 02.02.2024; Ogledov: 342; Prenosov: 49
Celotno besedilo (889,96 KB) |
7. Trendi na področju kadrovskega managementa2024 Opis: Monografija predstavlja trende na različnih področjih kadrovskega managementa. Prvo poglavje se osredotoča na pregled ključnih tehnoloških trendov na področju kadrovske funkcije pri delu na daljavo. Drugo poglavje obravnava težavne pogovore na delovnem mestu in ravnanje posameznikov, ko se z njimi soočijo. V tretjem poglavju so predstavljene kompetence za obvladovanje kompleksnih kriz. Četrto poglavje obravnava tehnologijo veriženja blokov na področju kadrovskega managementa. Peto poglavje prikazuje sistematičen pregled zelenih kompetenc na področju zdravstva. Šesto poglavje nas popelje skozi zasnovo sistema ocenjevanja in nagrajevanja zaposlenih. Zadnje, sedmo poglavje, pa opozarja na pomen predporodnega izobraževanja in vpliv le-tega na kvaliteto življenja po porodu in sam razvoj posameznika. Ključne besede: delo na daljavo, težavni pogovori, kompetence v krizah, veriženje blokov, zelene kompetence, delovna uspešnost, izobraževanje Objavljeno v DKUM: 30.01.2024; Ogledov: 402; Prenosov: 88
Celotno besedilo (5,31 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
8. Izobraževanje na daljavo v osnovnih šolahDaša Horvatinović, 2023, diplomsko delo Opis: Diplomska naloga zajema področje izobraževanja na daljavo v osnovnih šolah. Raziskuje, kako je potekal učni proces med pandemijo virusa COVID-19. Osredotoča se predvsem na morebitne težave pri izobraževanju na daljavo. Raziskali bomo, ali so učitelji imeli kakšne težave pri izvedbi izobraževanja na daljavo, in če je odgovor pritrdilen, kakšne. Raziskali bomo, ali so šole učencem, ki ustrezne opreme za izobraževanje na daljavo niso imeli, to zagotovile. Poleg omenjenega pa bomo raziskali še, kako so učitelji motivirali učence za opravljanje šolskih obveznosti in aktivno sodelovanje pri učnih urah, kako so potekala preverjanja ter ocenjevanja znanja, katere programe so učitelji uporabljali za izobraževanje na daljavo, kako so preverjali sprotno delo učencev kot so, na primer domače naloge oziroma druge obveznosti. Glavni namen diplomskega dela je raziskati, kako je potekalo izobraževanje na daljavo v osnovnih šolah ter ugotoviti, kje so se pojavljale težave pri izvedbi tega. V okviru diplomskega dela bomo izvedli anonimno anketo med učitelji osnovnih šol Gorenjske regije. Ključne besede: izobraževanje na daljavo, motivacija, učne težave, preverjanje znanja, osnovna šola Objavljeno v DKUM: 20.12.2023; Ogledov: 478; Prenosov: 47
Celotno besedilo (724,87 KB) |
9. Učinki izobraževanja na daljavo med mladimi v času pandemije : diplomsko deloNiki Kodrič, 2023, diplomsko delo Opis: Diplomsko delo je preučevalo učinke izobraževanja na daljavo na dijake in študente v starosti 15–25 let. Ugotovitve raziskav kažejo, da se je medsebojna komunikacija prilagodila s pomočjo družbenih omrežij in aplikacij za seje. Kljub težavam zaradi neenakih pogojev in različnih izkušenj težave niso bile pogoste ali hude. Rezultati anket in intervjujev kažejo, da je izobraževanje na daljavo v času pandemije covida-19 potekalo relativno dobro, pri čemer so se posamezniki prilagajali glede na svoje osebne okoliščine. Ključne besede: izobraževanje na daljavo, dijaki, študentje, komuniciranje, socialna izključenost Objavljeno v DKUM: 12.10.2023; Ogledov: 430; Prenosov: 35
Celotno besedilo (683,26 KB) |
10. Izvedba eksperimentalnega dela v 8. in 9. razredih pri predmetih biologija in kemija v času zaprtja šol zaradi pandemije : magistrsko deloKarin Hvalec, 2023, magistrsko delo Opis: Pandemija COVID-19 je prinesla nenadne spremembe na področju izobraževanja po svetu tako za učitelje, kot starše in učence. Edina možnost za nadaljevanje izobraževalnega procesa ob zaprtju javnega življenja, je bilo izobraževanje na daljavo, ki je predstavljalo poseben izziv za učitelje predmetov, ki temeljijo na eksperimentalno raziskovalnem delu, kot sta kemija in biologija. V magistrskem delu smo raziskali, kako in v kakšnem obsegu je raziskovalno delo pri omenjenih predmetih potekalo v času izobraževanja na daljavo v primerjavi z izobraževanjem v šoli, kako to obliko izobraževanja vidijo starši, učenci in učitelji, kakšne prednosti in slabosti so spremembe prinesle ter kakšni so vplivi na udeležence v procesu izobraževanja na daljavo. Ugotovili smo, da obstaja statistično pomembna razlika v obsegu izvajanih laboratorijskih vaj pri kemiji in biologiji pri izobraževanju na daljavo in pri izobraževanju v šoli. Pokazalo se je, da je pri učencih, ki so se izobraževali na daljavo, opaziti primanjkljaj znanja in eksperimentalnih spretnosti ter da ima šolanje na domu resne posledice tudi za duševno in fizično zdravje otrok. Ključne besede: kemija, biologija, eksperimentalno delo, pandemija v šolstvu, izobraževanje na daljavo Objavljeno v DKUM: 05.09.2023; Ogledov: 518; Prenosov: 31
Celotno besedilo (1,73 MB) |